Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 31  Volgende

Welk boek lees je momenteel?
A Game of Thrones 50%  50%  [ 6 ]
A Clash of Kings 8%  8%  [ 1 ]
A Storm of Swords 33%  33%  [ 4 ]
A Feast for Crows 0%  0%  [ 0 ]
A Dance with Dragons 8%  8%  [ 1 ]
Geen 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 12

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 26, 2011 10:37 

BeeGee Kenobi schreef:
Spoiler:
Daar heb ik ook al eens over nagedacht. Theoretisch is het mooi dat Sean Bean de kijkers naar de serie heeft getrokken. Het is zometeen de vraag of de kijkers zijn blijven hangen voor hem of voor het hele verhaal. Ik denk eigenlijk het laatste. Als Ned doodgaat is het schaakspel al in zoverre begonnen dat de kijker al helemaal mee leeft met de personages.
In season 2 zitten niet heel veel grote nieuwe rollen op Davos na.

BTW: George R. R. Martin zit ook op Livejournal. Hij post regelmatig en is leuk om te volgen :)

Spoiler:
Da's waar, je komt voor de bekende naam en je blijft voor het verhaal. Maar het is ook wel een punt dat Ned 1 van de weinige "goede" characters is. Normaal gesproken leven mensen mee met de "goede" characters.

Wat is daar de link van? :O

Omg, als hij en/of acteurs naar de EFF zouden komen..!

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: do mei 26, 2011 10:42 

Spoiler:
Ik denk dat je naast Ned ook Robb, Arya en Sansa als redelijk 'goede' personages kan typeren. En ook Tyrion heeft karakteristieken van een typische good guy. Al weet hij dat wel leuk te verpakken in Bad Guy wrappings.

De LJ van George R.R. Martin: http://grrm.livejournal.com/

Helaas is de EFF organisatie de laatste tijd zo f*cking delusional met hun 2352ste uitnodiging voor Stan. *headdesk* Ik zie Martin nog eerder naar de Ring*Con in Duitsland gaan (doable voor ons)

Ik zit nu bij Comic Con te kijken *wipes drool off the floor*
OH om daar eens naartoe te gaan *___*

"Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 26, 2011 10:55 

ComicCon fuckyeah ,_,

Aaah ik kwam net deze covers tegen:

Afbeelding

't is jammer dat ik ze niet kan lezen, anders had ik ze gekocht xD Zo pretty <3

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: do mei 26, 2011 10:59 

Ik MOET gewoon nog een keer naar Comic Con. Daar hebben ze altijd van die hippe panels met TV-serie acteurs en previews van nieuwe films. NGGGGHH!!!

Wow die zijn mooi ja :O
Ik ga in July in London de hele Forbidden Planet binnenstebuiten keren voor GOT spul :D

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: do mei 26, 2011 21:48 

BeeGee Kenobi schreef:
Ik heb even naar zijn signing touring schedule gekeken maar helaas dit jaar in ieder geval niets in de buurt. Volgend jaar komt hij wel naar London en Portugal (dichtbij de data van de EFF!!! *staart de organisatie van de EFF indringend aan*)

This. Krum kennen we nu wel, tijd voor wat nieuws. @@ (En Yeah, ttly Forbidden Planet ondersteboven keren @@)

En, jaaa, die Covers zijn echt heel pretty! <3

(En nee, ik heb nog steeds geen tijd gehad om ep7 te kijken XD)

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr mei 27, 2011 16:39 

Yaaay mn boeken zijn binnen <3
Ze zaten helemaal door elkaar in de box, wie doet nou zoiets @@

Kheb de eerste 35 pagina's van GoT gelezen op de terugweg naar huis, in 50 minuten. Mijn grootste angst was dat het geschreven zou zijn als LotR, waar ik dus absoluut niet doorheen kom. Maar gelukkig leest het heel vlot en makkelijk weg. ^^

Vanavond ga ik verder lezen <3

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: vr mei 27, 2011 16:50 

Ja, het leest zeker veel makkelijker weg :D Ik ben zelf geen groot lezer en had dus eigenlijk verwacht dat ik niet eens door boek 1 zou komen. Maar gelukkig is alles lekker vlot geschreven. Alleen het feit dat je bij ieder nieuw hoofdstuk je weer moet concentreren op waar diegene is en wat er in de tussentijd bij diegene allemaal gebeurd is zorgt bij mij nog wel eens voor vertraging.

Oh, btw. WHY ARE THESE PEOPLE SO PURDY!??

Afbeelding

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za mei 28, 2011 11:47 

Net ep 7 gezien;

Spoiler:
OMG OMG! What's gonna happen? :O Wat een cliffhanger. Ik hoop heel erg dat Ned het overleefd (Hij begint langzaam heel hoog in mijn favorieten-lijstje te komen) en deze scene bewijst maar weer dat je echt geen hoogte van Littlefinger kan krijgen. (Net zoals ik d'r maar niet uit kom of ik hem nou hip of irritant vind XD) En die k+t-Joffrey die koning is @@

Die scene met die 2 hoertjes vond ik trouwens hylarisch XD Littlefinger die ondertussen vrij casual over zijn verloren geliefde zit te praten XD

Oeh, en Osha vind ik leuk XD Eerst had ik van "Hey, wat leuk dat ze gespeeld wordt door Natalia." Maar haar character heeft ook gewoon iets. XD

En Drogo/Dany is schattig, als was Drogo wel freaking creepy toen ie over de Throne begon, dat ie gelijk alle vrouwen wilde verkrachten enzo. En die scene met die (vergiftigde?) wijn, ik snapte de beweegreden van die wijnverkoper niet helemaal, heb ik een uitleg gemist of is dat gewoon helemaal niet gezegd?

En OMG Ned <3

Ik ga denk ik de boeken ook maar snel bestellen, ben veel te bang om gespoiled te worden. XD

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: za mei 28, 2011 11:51 

@Jalf;
Spoiler:
Varys zei in een andere scene dat het al niet meer verholpen kon worden dat ze met Dany af zouden rekenen. M.a.w; die wijnverkoper was 1 van de mensen in Varys' netwerk.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 11:56 

@Mou; Ah Thanks dat had ik even gemist.

Anyway, ik ben nog een beetje in twijfel of ik de boeken één voor één ga bestellen om gelijk de hele boxset. Volgens mij zei BeeGee dat ook, maar het is zo leuk om boeken te kopen. On the other hand heb je dan wel gelijk de hele serie. Hmmm, keuzes, keuzes. @@[/random opvulsel om mijn bericht niet al te spammerig te laten zijn]

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 12:11 

Ik ben nu op pagina 410 in a Game of Thrones. D'r komen steeds meer dingen in die niet in de serie zitten, of gewoon dingen die anders zijn in de serie. En sommige characters zijn ook wel anders.

Ligt voor een deel ook wel aan dat de leeftijden verandert zijn, Robb en Jon vertonen gewoon veel meer tienergedrag dan in de serie, logisch omdat ze een paar jaar jonger zijn. Jon vind ik leuker dan in de serie. Ten eerste omdat je in het boek niet tegen dat slome hoofd van die acteur hoeft aan te kijken, en je leeft veel meer met m mee. Dat stukje met Catelyn in Bran's kamer vond ik echt heel sneu.
Bran vind ik ook veel leuker in de boeken, hij heeft daar gewoon meer persoonlijkheid. Kan er aan liggen dat dat ventje dat Bran speelt lacking is in acteerprestaties.
Arya is eigenlijk precies hetzelfde in t boek als in de serie, dus bravo castingdirectors en meisje-dat-haar-speelt.
The Hound is best wel een eikel in het boek xD Vond m in de serie iets vriendelijker overkomen. Not complaining, though.
Viserys is leuker in de serie, int boek is ie lichtelijk ergerlijk. xD 't scheelt wel als ik Harry Lloyd in mn hoofd houdt met zn fantastische expressies bij die stukjes. xD Maar t komt ook wel voor een deel omdat het uit Dany's perspectief is, en opzich vind ik dr best wel een bitch af en toe. xD

Dat gevecht met Ned en Jaime was best wel anti-climax in het boek xD Dat hebben ze wel goed opgelost in de serie, want in het boek lees je nog met Ned zn spanning mee, maar als je dat om moet zetten in serie heb je wel zoiets van 'DUS...', lijkt me.
En ik vind het leuk dat je steeds stukjes mee krijgt van Robert's rebellion. Rhaegar lijkt me een heel interessant persoon, dus ik hoop dat er nog wat meer over m komt. :D

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 12:55 

@Jalf: Als wij in London zijn kunnen we bij Waterstones de boeken vrij goedkoop kopen. En Waterstones is sowieso een hele belevenis (giga grote boekhandel bij Piccadilly Circus inclusief bar en cafe), dus ik vind het altijd leuk om daar boeken te halen :D

@Malou: de Hound wordt leuker en ook meer zoals de serie als je verder in de boeken komt. Jon Snow komt inderdaad in de serie wat minder goed uit de verf als in de boeken. Zijn hoofdstukken blijven een van de leuksten uit de serie tot nu toe. Ook Arya's hoofdstukken zijn supergaaf, maar dat komt met name omdat zij een gigantisch verhaal krijgt in boek twee.

Ik vond Bran eigenlijk wel goed overkomen in de serie. Ik vond zijn hoofdstukken al leuk, maar ook in de serie vind ik zijn scenes over het algemeen goed uitgewerkt. Ook zijn acteerprestaties vind ik voor een knul van zijn leeftijd zonder al te veel ervaring indrukwekkend (denk maar eens terug aan Daniel Radcliffe of Emma Watson in deel 1 van Harry Potter, die waren een stuk slechter).

Ik ben nu op pagina 360 van boek twee en George R.R. Martin heeft zonet maar weer eens bewezen dat niemand ooit veilig is. Main characters worden zonder pardon afgeslacht. Dit geeft het geheel ook wel een spannend tintje. In andere boeken weet je bijna wel zeker dat de hoofdpersonen in ieder geval tot het laatste deel wel blijven leven, hier is dat zo onzeker.

A Song of Ice and Fire staat nu in ieder geval bovenaan mijn lijst met 'favoriete boeken'. Zo groots, meeslepend en onvoorspelbaar heb ik ze nog niet vaak gelezen. Gelukkig had ik The Hunger Games hiervoor gelezen, anders was dat zooooo tegen gevallen. Ik denk dat alle boeken hierna een beetje tegen gaan vallen.

Favoriete boekpersonages op dit moment:
Arya Stark, The Hound, Jon Snow, Sam en Tyrion Lannister <3

Favoriete seriepersonages op dit moment:
Tyrion Lannister, Littlefinger, Robb Stark

Afbeelding

Laatst bijgewerkt door BeeGee Kenobi op zo mei 29, 2011 13:03, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 13:00 

@BG; ik vond Bran nogal lame in de serie, en in het boek vind ik m leuk, dus ergens klopt er toch iets niet xD

Even wat lolz to the yard brengen:
Imageheavy, dus daarom onder een 'more'. En wat spoilers voor ep 6, maar als er mensen zijn die m nu nog niet gezien hebben verdienen ze het om gespoiled te worden :D

Lees verder...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 13:15 

@Malou: MAJOR LOLZZ!!!
Ik vind het zo jammer dat er zo weinig screentime is voor de direwolves in de serie. :( Begrijpelijk, maar toch. Ze hebben toch wel een prominente rol in de boeken.

Vanavond ep 7 kijken, w00t w00t! :D

Afbeelding

Always appropriate gif is always appropriate. Desperately want to paste it in een crap serie topic XD

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 20:22 

BeeGee Kenobi schreef:
Afbeelding

Always appropriate gif is always appropriate. Desperately want to paste it in een crap serie topic XD

Be my guest :D

Ik ben nu bij pagina 501. Op t moment loopt het door elkaar qua episode 6 en episode 7 events, maar nog even en dan ben ik bij 'nieuw materiaal' <3

Behold my Targaryen Nail:
Afbeelding
Dit is de scherpste foto die ik er van kan maken xD Helaas geen rood op zwart, maar andersom omdat ik geen rood nailart-potje heb. @@

En nog wat lolz:
Lees verder...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 455 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 31  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: