BORN THIS WAY. Kurt, why so sexy. Ik wilde mijn beeldscherm knuffelen, maar dan zou ik je gezicht niet kunnen zien T^T Waarom begin ik bij het einde?
SOWK, ik had de scene al gezien op Youtube, maar ik moest moeite doen om niet te huilen. Er waren andere mensen in de kamer, anders had ik het echt niet gehouden. Darren's gezicht. En die hug. En ALLES aan dat liedje was gewoon.. Yeah.. Sad..
En daarna Kurt's solo. Chris, marry me already. Hij gaat er serieus steeds hotter uitzien, ik zweer het. Remember, zonder Chris was er geen Kurt geweest.
Zo weinig Klaine, though. Nu wordt Darren echt een guest star. Sowieso vind ik één zoen wel een beetje weinig. Vooral omdat Will al genoeg random vrouwen heeft staan onderkwijlen - Emma, Beiste, Holly, you name it.
Die T-shirts waren geniaal. Maar dat verhaal van Quinn vond ik zo onnodig. Vooral omdat in season 1 ze steeds met Mercedes zat van "OMG, het moet verschikkelijk zijn om altijd gepest te worden als je zwaar bent." Nee, echt, dat sloeg nergens op. En er was teveel drama rond Rachel's neus, terwijl de terugkeer van Kurt vrij weinig tijd kreeg en dat al heel lang speelt. Het leek nu een beetje afgeraffeld van 'Kurt weg, Blaine, Kurt terug' Wel vond ik het leuk dat de twee closeted gays aan het daten zijn ^^"
Lebanese. Ik hou van Brittany. Ze is geniaal en droog. Ik kan nog wel uren doortypen over deze episode. Hij was veeeel beter dan NoN, die zo'n teleurstelling was na Original Songs en de hiatus. Het enige goede aan die episode was Blaine die Karofsky te lijf ging. En de snode plannen van Sue om de Glee club te verwoesten, natuurlijk.