Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 50  Volgende

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 28, 2011 12:45 

Afbeelding

Isra neemt de laatste slok van haar vierde glas cider en besluit dat deze avond waarschijnlijk niet beter gaat worden. Ze kijkt even de bar rond en ziet dat Caleigh en Eric wel erg geí¯nteresseerd in elkaar aan het zijn waren. Ze besluit hen niet lastig te vallen (overduidelijk flirten moet tenslotte ook gebeuren eens in de zoveel tijd), betaalt de barman en loopt vervolgens richting de trap.

Ze blijft even staan en trekt haar wenkbrauwen op als Medea languit op de grond liggend de trap blokkeert. Luc staat er naast, met de slappe lach en een uitgestoken hand. Isra besteedt hier verder geen aandacht aan en stapt met een stoí¯cijns gezicht over Medea heen. Ze loopt naar de kamer die ze met Jessa deelt, smijt haar spullen van haar bed op de grond en gaat, zonder de moeite te doen om zich om te kleden, op bed liggen. Binnen een paar seconden bevindt Isra zich in een door de alcohol vergemakkelijkte, oppervlakkige slaap.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: ma maart 28, 2011 13:52 

Afbeelding
    Brody Felton

Wat missen? Het gevecht tussen Caleigh en de man? Hmm, toegegeven, het is redelijk vermakelijk. Het was toch niet alsof hij iets anders noemenswaardig aan het doen was met zijn leven. Brody kijkt even rond en tenslotte naar Medea, die erg enthousiast de trap op gaat, maar jammerlijk faalt door te vallen. Het zit er pijnlijk uit. Brody loopt net als Luc op Medea af.

Luc steekt zijn hand al naar haar uit om Medea op te helpen.
"Ik betwijfel of ze tot dat nog in staat is."
Brody trekt Media redelijk gemakkelijk omhoog en legt haar dan over zijn schouder. Voorzichtig loopt hij de trap op en hij kijkt op de overloop even rond.
"Wat is jouw kamer?"
Hij heeft geen idee wat de juiste kamer is, maar wel welke kamers van de groep zijn. Hij gaat dus maar een random kamer binnen, waarvan hij weet dat het niet zijn eigen kamer is. Hij gaat naar binnen en legt Medea op het dichtstbijzijnde bed. Hij realiseert zich nu pas dat hij een beetje onbeleefd tegen Luc deed, maar goed.
"Kun je alles nog bewegen?"

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma maart 28, 2011 17:33 

Afbeelding

Medea kijkt een beetje beschaamd omhoog naar Luc en knipoogt vlug. Ze staart even om zich heen en fronst als ze ziet hoe lang en hoog de trap plotseling lijkt. Kleine kans dat ze dat alleen ging redden, maar goed, Lieve Luc was haar te hulp geschoten. Ze kon hem als kruk gebruiken, daar was hij vast goed in.

Ze stuurt een boze blik naar Isra als deze achteloos over haar heen stapt. Niet dat ze had verwacht dat Redhead haar zou helpen, maar ze had op zijn minst de tact kunnen hebben om te wachten tot ze weer verticaal was. Over iemand heenstappen alsof ze lucht zijn is zó not done. Koude trut.

Nog voordat ze Lucs hand kon pakken, lag ze over een gespierde schouder. Ze spartelt een beetje tegen en fronst als haar enige uitzicht een kont is. Geen slecht uitzicht, maar desalniettemin niet waar ze op gehoopt had. "Natuurlijk gaat het goed," bijt ze hem toe terwijl ze wild met haar armen slaat. "Ik viel vóórdat ik op de trap was, niet óp de trap. Ik kan heus wel naar boven komen!" In haar hoofd klonk het veel logischer dan het in werkelijkheid was en stiekem was ze ook wel blij dat ze zo moeiteloos naar boven was gekomen. Die treden waren toch wel intimiderend.

Ze mompelt haar kamernummer als hij doelloos rondloopt voor de kamerdeuren, maar realiseert zich dat het geluid waarschijnlijk ergens bij zijn achterwerk verdwenen moest zijn. Dit was niet haar kamer.
"Luc!" roept ze naar beneden, een hulpeloze dronken frons op haar gezicht, "Help! Verkeerde kamer!"

Met een plof wordt ze zomaar neergegooid op een willekeurig bed en de wereld draaide. Ze was plotseling nog duizeliger dan voor haar trapval. Perfect. Hotstuff wil helpen, maar kan de taak maar half uitvoeren. Zeer aantrekkelijk, ja. Dronken vrouwen houden van nét dat extra zetje om ze te laten kotsen.

Ze redt het nog net naar de random badkamer - serieus, wiens kamer was dit? - om de alcohol veilig te lozen.
"Het gaat super!" roept ze chagrijnig richting de slaapkamer.

ooc: Luc en Brody moeten maar even uitvechten wie van de twee Medea naar de goede kamer brengt. xD En dan snel slaapies doen.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: ma maart 28, 2011 18:57 

Afbeelding

Net voordat Medea Luc zijn hand wilt aanpakken wordt ze door nog onbekende krachten opgetild. Als hij opkijkt ziet hij het Brody is met een, nja net zo dronken kop als Medea zelf. Met Medea op zijn rug stormt hij naar boven. Luc zucht

"Waarom worden vrouwen toch altijd voor me neus weg gegrepen"
mompelt hij zachtjes. Hij gaat weer rechtop staan en kijkt de trap op. 'Ach, ik weet ieder geval welke richting deze op is.' Luc wilt aanstalten doen om weer terug naar zijn tafel te lopen als hij Medea naar hem hoort roepen. Eerst haalt hij zijn wenkbrauw op, maar als hij het vervolg van haar geschreeuw hoort haalt hij zijn schouders op en loopt de trap op. Als hij eenmaal in de gang staat ziet hij bij één kamer de deur open staan en gokt dat de twee daar zijn.

Luc besluit nog even in deuropening te blijven staan en leunt tegen de deurpost en vouwt zijn armen over elkaar. Medea is al niet meer in het slaap vertrek en Brody is op één van de bedden geploft. Hij kijkt kort naar de jongeman en haalt zijn wenkbrauw op. Met een soort schuin beweging kijkt Luc snel even op de deur. 'juist, dat dacht al, 13' en gaat weer terug bij de deurpost staan.

"Ik geloof niet dat dit de kamer is die je zoekt."
zegt hij vervolgens tegen Brody. Luc loopt verder de kamer in en gaat naar de badkamer om te kijken hoe het Medea is. Hij gaat naast haar staan en legt zijn hand op haar rug en kijkt hoe ze boven de wastafel hangt.

"oh...hmm, dit gaat Eric niet leuk vinden."
zegt hij droogjes tegen haar. "Weet je nog welk nummer je slaapt? Dan breng ik je zo wel als je je wat beter voelt." kort kijkt hij terug richting de slaapkamer. "Tenzij Brody zich echt geroepen voelt"

Together we both make hurricanes

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma maart 28, 2011 20:01 

Afbeelding

Op het moment dat Furie zegt dat de rest hier ook zit, kijkt Eric even rond. Hij had geen flauw idee hoeveel tijd er verstreken was, maar de herberg begon al behoorlijk leeg te raken. Misschien moest hij ook zo naar boven gaan. Of niet.
Hij glimlacht even schaapachtig bij de laatste opmerking van Furie. Natuurlijk was hij onaardig. Maar die conclusie had ze natuurlijk zelf allang getrokken. Daarom haalt hij zijn schouders op, neemt een slok en kijkt haar dan weer met een zelfde glimlach aan.

"Geheel onaardig kan je me niet meer noemen. Ik heb tenslotte toch echt mijn best moeten doen om interesse te tonen in deze vreemde 'gebruikt worden' situatie, en.." Zegt hij, gaat wat verzitten en leunt iets naar haar toe "Ik heb je geen reden gegeven om tegen me te hoeven schreeuwen."

Bij het laatste knikt hij even trots, drinkt zijn glas leeg en wenkt de barman voor, nogmaals, een nieuwe ronde.

But I’m being born again

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma maart 28, 2011 20:22 

Afbeelding

Caleigh glimlacht flauw als Eric zegt dat ze hem niet meer onaardig kan noemen. Als hij naar haar toeleunt en zegt dat hij haar geen reden heeft gegeven om tegen hem te schreeuwen wordt de glimlach wat groter. Ook haar glas wordt gevuld en ze neemt een slok. Dan kijkt ze Eric wat schuin aan.

"En ik ben daar ook heel blij mee," zegt ze dan en ze tikt plagerig tegen zijn neus aan, "Je kan best lief zijn, maar dat stoere staat je beter."

Ze grinnikt even om haar eigen woorden. Waar ze lief zegt bedoelt ze eigenlijk aardig, maar ze merkt het verschil niet eens op. Ze realiseert zich niet dat ze redelijk dicht bij elkaar zitten, zeker nu Eric voorover leunde. Daar waar ze normaal nooit zo dicht bij hem zou komen, had ze nu, met alcohol op, de kans om hem beter te bekijken. Ze kan niet aan zichzelf ontkennen dat ze hem knap vind.

"Je bent veel leuker om naar te kijken dan die idoot van net," zegt ze dan en ze neemt een grote slok, "Veel meer mijn voorkeur..."

De laatste woorden komen er plagerig en zachter uit. De alcohol begint zijn werk goed te doen.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma maart 28, 2011 21:21 

OOC: Ow yes in opdracht van de baas mag ik tijd verplaatsen :D

Afbeelding

Eric trekt verbaasd een wenkbrauw op als Furie op zijn neus tikt, maar kan dan een glimlach niet onderdrukken als ze verder praat.

"Lief, u moest eens weten, Dame.."

Als ze hem aan een grondige inspectie waagt, maakt Eric er gebruik van door precies hetzelfde te doen nu ze zo dichtbij zit. Vreemd.. Bedenkt hij zich, straks moest hij nog een andere naam verzinnen voor Furie.. Iets als..

Maar voor hij zijn gedachtes af kan maken, doet Furie een bekentenis, die hem nogmaals doet glimlachen.

"Ik heb ook niets te klagen over het uitzicht. Absoluut niets te klagen.."

[ ..een uur of wat later.. ]

Hoe vervelend is het als de man achter de bar vertelt dat er niks meer geschonken wordt, de meeste lampen uitgedaan worden en je nog met vrouwelijk schoon aan de bar zit, bedenkt Eric zich wrang. Hij kijkt op als hij zijn lege glas heeft weg gezet. Waarom hij haar als Furie in zijn hoofd had zitten wist hij een aantal glazen geleden al niet meer. Zijn ogen glijden van haar ogen naar haar mond, naar het glas in haar handen. Het was net als het zijne leeg. Hij pakt het uit haar handen, zet het weg en staat dan enigzins stabiel op. Hij pakt haar handen vast en trekt haar voorzichtig omhoog van haar kruk. Als ze vlak voor hem staat, blijft hij haar even met donkere ogen aankijken. Uiteindelijk glimlacht Eric even en laat één hand los.

"Ik geloof dat we hier niet langer welkom zijn, ik zal je naar je kamer brengen." Zegt hij, en begeleidt haar dan voorzichtig mee naar de trap en omhoog naar haar kamer.

Vlak bij haar kamer besluit Eric iets, waar hij tot aan het begin van de avond zelf duidelijk niet op was gekomen. Voorzichtig duwt hij haar tegen de muur, met een hand op haar achterhoofd en duwt een kus op haar lippen.

But I’m being born again

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma maart 28, 2011 21:47 

Afbeelding

Caleigh vind het maar niets dat de barman vertelt dat er niets meer geschonken wordt. De whisky smaakt haar prima en het gezelschap is niet verkeerd. Als Eric haar van haar kruk helpt glimlacht ze naar hem en ze laat zich met gemak naar haar kamer begeleiden. Verrast door de actie van Eric laat ze zich tegen de muur duwen. Als hij haar kust komt het niet eens in haar op om hem weg te duwen en ze reageert op de meest logische manier. Ze slaat haar armen om zijn nek heen en kust hem terug.

Ze weet niet zeker hoe het gebeurd, maar het lukt om in haar slaapkamer terecht te komen en de deur achter hun weer te sluiten, zonder dat ze de kus onderbreekt.

[...De volgende ochtend...]

Haar hoofd bonkt terwijl ze zich nog een keer omdraait. Ze wilt nog niet wakker worden, maar een vervelende lichtstraal schijnt in haar gezicht. Ze kreunt even zachtjes en langzaam opent ze haar ogen. Ze kijkt naar de muur, maar ze heeft het gevoel alsof er iets niet klopt in de kamer. Toch kan ze haar vinger er niet op leggen.

"Verdomde hoofdpijn," mompelt ze tegen zichzelf.

Ze knippert nog een keer met haar ogen om te wennen aan het felle licht. Zachtjes masseert ze haar slaap even, deze hoofdpijn zou nog wel even blijven. Misschien had ze toch wat minder moeten drinken. Ze draait zich nog een keer om en het duurt een enkele seconde voordat ze zich realiseert dat ze niet alleen is. Ze onderdrukt een geschrokken gil en vlug gaat ze overeind zitten. Dit was onmogelijk! Naast haar ligt Eric nog te slapen. En met het beeld van een slapende Eric komen de vage herinneringen van de avond ervoor terug. Hoe ze whisky van hem kreeg, hoe hij haar kuste.
Het is allemaal zijn schuld dat dit was gebeurd. Kwaad door de hele situatie, door haar eigen stomme gedrag en zijn misbruik ervan trekt ze de dekens naar zich toe en duwt hem met haar voeten van het bed af. Door de aanraking met de grond wordt hij langzaam wakker en kwaad kijkt ze hem aan.

"Je bent de grootste klootzak die ik ken!"

Haar stem heeft een duidelijke stemverheffing, maar zorgt ervoor dat ook haar eigen hoofdpijn erger wordt. Met de dekens bedekt ze zo goed als kwaad haar eigen lichaam en terwijl ze hem aankijkt mag Eric zichzelf gelukkig prijzen dat blikken niet doden. Want anders had hij morsdood op de grond gelegen. Door de gehele situatie weet ze eigenlijk niet eens precies wat ze moet zeggen en waarvoor ze hem allemaal uit wil maken. Ze vloekt even zonder echt een aanleiding ervoor te hebben.

OOC:: Omdat het anders te lang gaat duren is het nu de volgende ochtend [A] Ik denk toch wel richting 11 uur bij Eric&Caleigh XD (of later)

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di maart 29, 2011 17:35 

OOC: OMG, beetje overkill aan Eric en Furie zo:P
Afbeelding

Op het moment dat zijn ondergrond duidelijk niet meer zo comfortabel is als het matras waarop hij niet veel eerder lag, opent hij loom zijn ogen. Nog voor hij goed en wel beseft hoe hij hier beland is, schreeuwt er een irritant hoge stem dwars door de opkomende hoofdpijn heen. Eric wrijft ruw over zijn gezicht en gaat rechtop zitten. De woedende ogen van Furie lijken hem te doorboren, terwijl de avond, de nacht, de plek waar hij zojuist is wakker geworden en haar woorden langzaam tot hem doordringen.
Zijn ogen vernauwen zich. Wat haalde de feeks wel niet in haar hoofd? Hij had veel meegemaakt, maar s'ochtends een bed uitgetrapt te worden, was er daar niet één van. Eric staat kwaad op, trekt zijn broek aan en kijkt dan pas weer naar Furie die krampachtig de lakens om zich heen getrokken aan de andere kant van het bed staat.

"En jij de grootste kleine feeks die ik ken. Maar ik heb geloof ik gemist waaraan ik deze twijfelachtige eer te danken heb."

But I’m being born again

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: di maart 29, 2011 21:08 

Afbeelding

Na een paar minuten bij Medea gestaan te hebben om te zien hoe het met haar gaat loopt Luc weer terug het slaapgedeelte in. Brody ligt-zit half op zijn bed en Luc meende een klein kwijl streepje bij zijn mond te zien. Rustig gaat hij naast hem zitten.

"Brody? Ik denk dat ik je nu heel hartelijk de kamer uit ga kicken" zegt hij met vol overtuiging tegen hem. Brody is bijna 2 keer zo breed als hij dus hoe hij dat ging doen wist hij nog niet. Er leek niet veel licht meer te branden boven in het kamertje van Brody door de drank, of misschien is hij altijd wel zo. Daar kent hij hem niet goed genoeg voor, dus besluit Luc hem maar richting de deur te helpen. Gelukkig heeft Luc onthouden welk nummer hij slaapt en stuurt hem de goede richting op. Hopelijk gaat dat goed verder.

Eenmaal terug in zijn eigen kamer ziet hij dat Medea alweer aardig op de been is en begeleid haar terug naar haar eigen kamer. Het is niet moeilijk om haar op haar bed neer te ploffen en menig man zou er misbruik van maken, maar zo is Luc niet. In plaats daarvan ploft hij neer in een stoel die er staat en kijkt toe hoe Medea langzaam in slaap valt. 'Waar is Eric eigenlijk?' Misschien is het ook maar goed als hij niet ziet wat Medea met zijn kamer heeft gedaan denkt hij bij zichzelf.

Na een tijdje is Medea werkelijk in slaap gevallen. Zachtjes loopt hij naar de deur en opent hem. Hij kijkt nog een keer om om te kijken dat hij haar niet wakker maakt en kijkt dan de gang in. Met een schuin beweging stapt hij weer snel terug de kamer in. Wat hij zojuist zag gelooft hij eigenlijk niet. Eric en Caleigh op de gang en dit keer waren ze duidelijk geen ruzie aan het maken. Als Luc verderop de gang de deur in het slot hoort vallen sluipt hij op zijn tenen terug naar zijn eigen kamer. 'yay, vanavond de kamer voor mezelf' denk hij met een grote grijns op zijn gezicht.

[....de volgende ochtend]

Gapend loopt Luc de trap van de herberg af, eenmaal beneden rekt hij zich nog eens flink uit. Met een slaperige kop kijkt hij de herberg rond en tot zijn verbazing is er nog niemand van de groep beneden. Hij groet de eigenaar en vraag om iets simpels te eten en drinken en gaat weer zitten waar hij gister zijn avond eten had genomen. Hij gaapt nog voor een laatste keer en begint dan rustig aan zijn eten. Ergens is hij wel heel benieuwd hoe brak iedereen is, gezien de hoeveelheden drank die gister achterover is geslagen.

ooc: gooooooodmorning all

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: di maart 29, 2011 21:38 

Afbeelding

Medea kon niet de energie vinden om te protesteren toen Luc haar naar bed bracht - háár bed, thank Merlin - en zich vervolgens in een stoel liet zakken om te wachten tot ze in slaap viel. Het drong vaag tot haar door dat het heel kinderachtig zou hebben geleken als ze nuchter was geweest, maar op dat moment was het een veel te lief gebaar.

Nog geen vijf minuten nadat haar hoofd haar kussen had geraakt, was ze diep in een droomloze slaap.

De volgende ochtend was ze zeer voorzichtig met haar ogen openen, bang voor het licht dat de kamer instroomde door het raam. Maar verrassend genoeg realiseerde ze zich dat ze erger had meegemaakt.
De hoofdpijn was verschrikkelijk, natuurlijk, maar ze was niet meer misselijk of duizelig en ze had zelf zin om uit bed te gaan. Die hoofdpijn zou haar hooguit wat chagrijnig maken, maar dat was niet haar probleem maar dat van haar metgezellen.

Na een vlugge wasbeurt loopt ze stilletjes de kamer uit, haar tas deze keer stevig in haar handen. Op haar tenen loopt ze voorzichtig de trap af.

Ze had Yvaine die nacht niet binnen horen komen, dus ze gunde Blondie alle slaap die ze nodig leek te hebben, al was het alleen al omdat haar hoofd haar gebabbel nu echt niet kon uitstaan.

Aan een eenzaam tafeltje in de herberg ziet ze Luc zitten en haar hoofdpijn wordt spontaan erger. Great. Hij had haar zien kotsen en moest haar vervolgens nog naar bed brengen ook nog. Lovely.

"Morgen," zegt ze met een knik van haar hoofd. Ze gaat tegenover hem zitten aan de tafel en wenkt de herbergier voor een glas water. "Goed geslapen? Nog iets leuks gebeurd nadat ik knock-out lag?" Ze grijnst lichtjes en gaat onderuit gezakt op haar stoel zitten.

Laatst bijgewerkt door Michelle op di maart 29, 2011 21:52, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: di maart 29, 2011 21:39 

Afbeelding

Caleigh kijkt hem nog steeds aan. Alles in haar wilt dat hij gewoon de kamer verlaat. Als hij haar een kleine feeks noemt verduistert haar blik en even hangt er een ijzige stilte in de kamer.

"Die eer, heb je te danken aan het misbruik maken van de situatie," zegt ze dan kwaad, "Dit was absoluut niet wat ik wilde en het is allemaal jouw schuld!Jij kuste mij, jij bleef whisky doorgeven, jij maakte misbruik van alles wat er gebeurd was! Het is altijd hetzelfde, waar een man misbruik kan maken van de situatie doet hij het."

Gefrustreerd haalt ze een hand door haar haren heen.

"Maar jij bent nog erger dan de rest en ik walg van je. Je bent gewoon een klootzak en als je het waagt om ook maar met een woord te spreken over dit met wie dan ook zorg ik er persoonlijk voor dat je nooit meer praat!" vervolgt ze haar tirade dan.

De hele situatie zorgt ervoor dat haar hoofd harder begint te kloppen en ze wilt gewoon dat hij verdwijnt uit haar gezichtsveld. Kwaad draait ze zich om, ze laat de lakens vallen en ze loopt naar de badkamer toe, die gelukkig aan haar kant van het bed is. Bij de deur van de badkamer draait ze zich naar hem toe.

"Verdwijn uit mijn kamer, nu!"

Haar stem heeft een duidelijke stemverheffing en ze stapt de badkamer in. Dan gooit ze de badkamerdeur met een keiharde klap dicht en zet ze de douche aan op heet. Ze wilt alle frustratie en woede gewoon kwaad. Als ze ontdekt dat hij ook maar één ding gezegd heeft vermoord ze hem. En als hij de kamer niet uit is als ze klaar is gooit ze hem uit het raam.

OOC:: Twee posts gewacht o.o Gelukkig is het gedoe nu weer over en kunnen ze verder met de reis [A]

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di maart 29, 2011 21:53 

Afbeelding

Eric zijn hand vormt zich onbewust tot een vuist als Furie haar relaas doet. Dus zo stonden ze er tegenover? Prima wat hem betreft. De Feeks deed net alsof het zijn schuld was, hij haar ergens in heeft gelokt, of bijna zelfs heeft gedwongen.
Haar dreigementen klinken loos in zijn oren, maar zijn ogen spuwen vuur. Hij heeft geen behoefte om hier nog woorden aan vuil te maken en als ze hard de badkamerdeur dicht smijt, loopt Eric met grote passen kwaad de kamer uit, door de gang heen, zijn eigen kamer in en gooit deze met een harde knal dicht. Daar loopt Eric door naar de douche, draait de koude kraan open en stapt hier niet veel later onder.

Eenmaal onder de douche vandaan, kleedt hij zich aan, maar merkt dat de woede niet veel minder is. Evenals de hoofdpijn trouwens.
Met grote passen verlaat hij de kamer,en loopt de trap af naar beneden.
Daar ziet hij Luc en Medea zitten. Hoewel hij duidleijk niet in de stemming is om ook maar met iemand een vriendelijk woord te delen, besluit hij er toch maar bij te gaan zitten.

"Morgen." Zegt hij kort, gaat zitten en wenkt de barman voor een beker sterke koffie.

Als hij deze in zijn handen heeft, neemt hij een grote slok en probeert zichzelf weer wat rustiger te krijgen.

But I’m being born again

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 29, 2011 22:14 

Afbeelding

Isra schrikt wakker van het geluid van een dichtslaande deur. Met een schorre grom draait ze zich om. Door een kier tussen de gordijnen stroomt het ochtendlicht de kamer binnen en Isra komt met enige moeite uit bed. Ze gaat op de rand van het bed zitten en voelt even voorzichtig aan haar achterhoofd en haar wang.

Ze loopt naar de badkamer en terwijl ze in de spiegel kijkt haalt ze voorzichtig het verband van haar hoofd. Met wat gedraai kan ze de wond op haar achterhoofd gedeeltelijk zien. De wond is dicht en ziet er redelijk goed uit, dus Isra smijt het verband in de vuilnisemmer.

Na een korte koude douche is Isra echt wakker. Ze kleedt zich aan, pakt haar weinige spullen in haar tas en slaat deze om haar schouder. Voordat ze gaat ontbijten loopt ze even langs de stallen om Vaskur een goedemorgen te wensen. Ze voert hem een handje haver en aait hem over zijn manen. Daarna loopt ze de herberg weer in.

Luc, Medea en Eric zitten gedrieí«n wakker te worden aan een tafeltje. Isra bestelt een koffie en een broodje bij de barman, en neemt deze mee naar de tafel. Ze schuift aan bij het trio dat zich daar al bevindt.

'Goeiemorgen,' gromt ze zonder op te kijken van haar ontbijt.

Ze had weinig zin om uitgebreid te praten maar Isra wist dat ze, als ze verder zouden willen komen in deze zoektocht, uiteindelijk toch samen zouden moeten werken. En dat betekende dat ze zich meer onder de mensen moest begeven, hoe weinig zin ze daar ook in had.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: di maart 29, 2011 22:18 

Afbeelding

"Goede morgen dame" groet Luc Medea terug, die bij hem aan tafel geschoven is. "Ik heb een goede nachtrust gehad ja, jij ook? Nog hoofdpijn?" vraagt hij met lichte sarcasme. Als Medea vraagt of ze nog iets leuks gemist heeft glimlacht Luc even en leunt naar achter in zijn stoel. Zal hij haar vertellen over Eric en Caleigh

"Nee, eigenlijk niet. Al het leuke gebeurde ervoor" besluit hij uiteindelijk te antwoorden. Hij scheurt een stukje van zijn brood af en bied het aan Medea aan. Op dat moment komt net Eric van de trap lopen. Gelukkig heeft Luc niets gezegd, want anders had het best een zooitje kunnen worden nu. En op deze manier kon Luc misschien zelf nog wat meer lol aan beleven.

"Goedemorgen" groet hij Eric en Isra. "Goed geslapen?" vraagt hij vervolgens met een grijs op zijn gezicht aan Eric.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 737 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: