Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 51  Volgende

Murderer

BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 19:21 

HALLO AIMí‰E IS ZEKER NET ZO EVIL ALS NAOMI xOO

Oja, hoe zien de Quidditch teams er nu uit?

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 20:07 

Ok, BB is nu nét een maand open, en Shawn heeft echt al met iedereen wat gehad xD Of ligt dat nu aan mij?

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 20:17 

@Tom: AIMí‰E IS ZEKER EVILER DAN NAOMI. En wees getroost, Lea vindt ook dat Aimée veel eviler is dan Naomi. (hoewel ik niet weet of dat wel zo troostend is, maar ok :'))

@Joyce: ja, maar een groot deel daarvan is ook in het verleden. Lea/Shawn bijv. was eind vierde jaar - als ik het me goed herinner -, dus toen ze 15 waren, dus dat is al een hele tijd geleden.

were mine.

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 20:27 

Wow. Ik las even iets heel geks. "Een groot deel daarvan is overleden." Ik weet niet of ik Aimée nog wel met Shawn naar het feest willen laten gaan. xDD

En Aimée wordt heus wel í­éts vriendelijker hoor, maar niet lief. Lief zijn is voor watjes. Als je vriendjes met haar bent, wordt ze misschien wel vriendelijker! =D

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 20:37 

Haha, nu zie ik Shawn al voor me als seriemoordenaar ofzo. :')

Zoals ik eerder al gezegd heb: Lea gaat geen vriendjes met Aimée worden tot die een attitude make-over krijgt. xD Het lijkt me echter wel leuk om a) meer Lea/Aimée bitchfight scí¨nes te doen en b) scí¨nes te doen waarin Lea erachter komt dat Aimée ook maar een mens is a la Mini in Skins, en dat ze langzaam vrienden worden ofzo, omdat ik denk dat dat een hele interessante character arc zou kunnen worden.

Maar ik weet niet hoe jij daar tegenover staat en of je daar zin in hebt. ;) Niets is verplicht, etc.

were mine.

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 20:59 

Ik denk dat dat laatste wel een goed idee is. Aimée heeft wel een paar mannelijke vrienden nu, maar echt vriendinnen heeft ze niet. Het kan inderdaad iets heel leuks worden, denk ik, als ze elkaar wat meer gaan begrijpen.
En en en, aangezien ze beide nogal fel zijn, levert dat natuurlijke leuke dingen op! =D

Ik zeg jaaaaa! En ik vond Mini al vanaf het begin stiekem heel lief...

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: za maart 05, 2011 17:05 

Tom Riddle schreef:
HALLO AIMí‰E IS ZEKER NET ZO EVIL ALS NAOMI xOO

Oja, hoe zien de Quidditch teams er nu uit?

Kijk op de eerste pagina v/d RPG! Daar staat alles wat je ooit wilde weten =']

En @@ Shawn is geen seriemoordenaar. Laat dat duidelijk zijn. Zijn enige criminele daad, is dat hij harten steelt. [YES. I WENT THERE. DEAL WITH IT.]

Oww, en speaking of Skins [in Tom's vorige post]: hebben jullie de nieuwe ep gezien? Ikniet! o__o *gaat die nu kijken* [/heerlijk relevant, dit]

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 05, 2011 17:23 

Ja, ik heb 'm gezien @@

En Matt's prank wordt epic. Punt.

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: za maart 05, 2011 20:05 

Ik heb net pas gekeken, maar ik vond hem niet zo leuk. Alo is niet mijn faovriete karakter..

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 05, 2011 20:09 

Ik vond de ep geweldig! Will vind ik een van de beste acteurs deze generatie. Ik vond de aflevering ook typisch SKINS (:. Ben benieuwd naar Graces episode (mijn favoriete personage), want de spoilers vind ik nogal.... Apart.

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: za maart 05, 2011 20:30 

Lacrimosa schreef:
Ik vond de ep geweldig! Will vind ik een van de beste acteurs deze generatie. Ik vond de aflevering ook typisch SKINS (:. Ben benieuwd naar Graces episode (mijn favoriete personage), want de spoilers vind ik nogal.... Apart.

Het was wel heel erg Skins, ja, dat was wel heel erg leuk =)
Grace is ook mijn favoriet, ik kijk erg uit naar volgende week!

Wow, het is wel heeeeel erg off topic nu..

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: za maart 05, 2011 20:31 

@Tom: yay! Ik heb er al zin in. =D en ik vond Mini vanaf het begin ook al geweldig hoor, haar menselijkheid & liefheid was toen alleen iets minder duidelijk. xD

Ik vond de episode ook heel goed! Ik ben het met Bea eens dat Will een van de betere acteurs is (maar tbh, ik vind ze allemaal geweldig). Ik vond de verhaallijn gaaf, alleen jammer dat ze sommige dingen skipten, zoals Alo's birthday party, waardoor de episode minder als een geheel overkwam, I guess? Maar voor de rest vond ik het een goeie ep.

Over volgende week: er zijn een paar spoilers, vooral wat Rich/Grace betreft, waar ik me serieus zorgen over maak. D: MAARRR in de trailer (niet de preview na de episode, de andere trailer) heb ik wel iets anders gezien waar ik heel veel zin in heb, dus ik ga maar gewoon afwachten hoe ze alles aan gaan pakken en hopen dat ze het goed doen.

Btw, een vraag: hoe laat is het nu in de RPG / hoe ver op de dag zijn ze? Want ze hebben nu maar 2 lessen gehad, maar het is onduidelijk hoeveel tijd verstreken is. Is het nu lunchtijd ofzo? xD

ETA: @Tom: ja, volgens mij verandert het af en toe een beetje in een algemeen kletstopic. xD

were mine.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: za maart 05, 2011 21:56 

Jaaa ik vond de ep ook awesome <3 Ik kijk de trailers van Skins niet, dus ik heb geen idee wat er komen gaat ='] Maar we zien het wel.

Franky/Matty MOET gebeuren trouwens D: En het verraste me dat Nick niet de hele tijd met de groep rondhing, aangezien hij zich vorige keer zo heeft afgesloten van zijn vader en van zijn football-team. Of rugby, of wat ze ook speelden =') Maargoedokay.

Ja, het is een tikkeltje offtopic allemaal, DUS:

@ Remy: Mmm, ja, het is lunchtijd ongeveer denk ik? Laten we zeggen dat het zo rond 15:00 is?

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: di maart 08, 2011 1:16 

HALLO LIEVE ONDERDANEN! =D

Ik vind dat jullie allemaal heel lief moeten posten in het RPG reageertopic. Ik heb zelf alvast het goede voorbeeld gezet, want dat is wat ik doe ;D Om jullie wat meer te motiveren, heb ik een beloning-systeem! Telkens als jullie iets doen wat ik leuk vind, dan krijgen jullie een ster:

Afbeelding

Tot nu toe heeft niemand de ster. Behalve ik. Want ik heb wel gepost in het RPG reageertopic. Dus dat gaat als volgt:

Goed gegaan Ji! Ik ben heeeel trots op je! Jij hebt nu 1 ster:

Afbeelding

SUCCES MET HET VERZAMELEN VAN STERREN.

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: di maart 08, 2011 1:19 

Dude, zijn wij kleine kinderen of zo? xD

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 759 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 51  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: