Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 51  Volgende

Murderer

BerichtGeplaatst: di feb 22, 2011 19:14 

Skywalker schreef:
Lacrimosa schreef:
Dames en heer,

Wegens het vele schoolwerk heb ik even niet kunnen posten, maar ik ga zo meteen beginnen met bij lezen!

Haha, arme Tom als enige jongen.

Toch klinkt het ergens wel weer bijzonder! =D

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: di feb 22, 2011 23:04 

Tom Riddle schreef:
Toch klinkt het ergens wel weer bijzonder! =D

Haha, wees maar trots op je uniekheid, dan. xD

Tom Riddle schreef:
Lea mag best winnen van Aimée, maar ook Aimée is wachter en heeft dus, ondanks dat ze er uitziet als een supermodel, redelijk wat kracht in haar armen xDD

Okay, sure thing. :) Of mss kan het gelijkspel worden ofzo, vind ik ook prima.

were mine.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo feb 23, 2011 22:12 

MissMyrna schreef:
Blijerd schreef:
MissMyrna schreef:
Blijerd schreef:
tudududuuuuuuuuuu, bijna-Super-Joost! Vechtend tegen Superman-Godzilla-Matt (met een vleugje King Kong)! Wie zal er winnen?

:P het was ook niet echt de bedoeling dat Jules/Joost zou winnen.
Maar het zou raar zijn dat Jules wachter wordt maar zich niet eens stand kan houden tijdens een potje worstelen...

Dusse, een beetje waardigheid graag op het eind van het gevecht? Dan ben ik zeer blij ^^

Naja het is meer erg onrealistisch ;) want met 1 zomertje krachttraining en een klein beetje vechtsporten kom je niet heel ver. Dan heb je eerder net de basis onder de knie.

Ja en dus? Ik zeg toch ook niet dat hij moet winnen? Ik zeg alleen dat het niet zo is dat hij meteen gevloerd wordt. Maar doe maar wat je wilt hoor...

Miauw!

Kindjes, laten we lief tegen elkaar blijven! Anders moeten jullie beide in de hoek staan @@

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 01, 2011 1:40 

And the douchebag of the year award goes tooooo.... *drumroll*

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: di maart 01, 2011 1:49 

Blijerd schreef:
And the douchebag of the year award goes tooooo.... *drumroll*

"MAAAATTT DAVIS!"

*crowd goes insane*

Shawn: "Ik ben gewoon zó trots op hem. Ik weet dat hij vele kwaliteiten heeft. En eigenlijk heeft Matty maar één slechte kwaliteit, namelijk dat hij té leuk kan zijn. Maar deze award... Het betekent zoveel voor mij en voor onze vrienschap, omdat we veel dingen samen hebben gedaan. Samen. Maar wanneer het er echt op neer kwam, liet Matt zijn echte kleuren zien. En hij verdient deze award, meer dan enige ander persoon op de wereld."

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 20:19 

Ik vind de pesterijen nu te ver gaan eigenlijk...

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 20:28 

MissMyrna schreef:
Ik vind de pesterijen nu te ver gaan eigenlijk...

Lieverd, het is maar een RPG. Niks tegen jou! <3

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 20:29 

Naomi wordt toch ook de grond in geboord?

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 20:37 

And we still love Sjar.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 20:53 

Inderdaad. <3

@Myrna: 1. Het is dus niet persoonlijk bedoeld. 2. Het zorgt voor interessante interactie (en zou voor interessante characterontwikkeling van Jules kunnen zorgen, bijv. dat hij ondanks dit sterker wordt ofzo). 3. Ik weet eigenlijk niet wat te ver is gegaan? Op het moment is het 'all in good fun' (het Matt/Jules-gedoe is meer als grap bedoeld dan specifiek om Jules te pesten, of die indruk krijg ik iig), het is niet dat ze Jules nou in elkaar aan het slaan zijn. But your mileage may vary. ;)

Met dat gezegd: ik snap wel dat het vervelend is dat het continu weer Jules is die de pineut is, en dat positieve interactie ook leuk zou zijn. Dus je zou kunnen afspreken met iemand om een leuke scí¨ne te doen, bijv. dat Jules alvast zijn Quidditch met iemand gaat oefenen ofzo? Iets in die richting xD

were mine.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 22:42 

Eigenlijk heeft Remy (Yuuki) hierboven alles al gezegd wat ik ook vind. Het is ZEKER niet persoonlijk bedoeld - dat moet je echt heel goed onthouden D: Matt en Lea lopen elkaar ook af te zeiken; je ziet wat er gebeurt tussen Shawn en Naomi; en nu ook met Shawn en Dorian... Als we alles persoonlijk zouden nemen, zouden we allemaal neervallen en een nervous breakdown krijgen. Je hebt gesolliciteerd voor een geeky "net-niet" personage, en dat is prima. Personages zoals Matt en Shawn, zijn eenmaal douchebags. Ze zullen dan ook minder prettig doen tegen mensen zoals Jules. Het zegt niets over mij en Blijerd, of over hoe we tegenover jou staan.

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik verder nog moet zeggen, behalve dat ik het behoorlijk k*t vind dat jij het k*t vindt. Ik wil natuurlijk niet dat jij je naar gaat voelen, omdat Jules eenmaal niet zo populair is in de RPG.

Matt's liefdesverklaring is gewoon plagerig bedoeld - hij had het (bij wijze van) evengoed bij Shawn of Alex of wie-dan-ook kunnen doen. En Freud neemt ALLES serieus =') Al zou je zeggen dat je stiekem een plant bent. De BB-leraren zijn alles behalve professioneel. Ze zijn meer komisch.

That being said, heeft Reem (alweer =']) gelijk over dat het handig zou zijn als je misschien met een andere RPG'er een leuke scene afspreekt of iets dergelijks. Ik hoop van harte dat je deze woorden goed verwerkt. (lol, ik wilde bijna zeggen "systematisch verwerkt". Stomme studie die mijn hoofd met rare begrippen volstopt). Want nogmaals, ik vind het niet fijn om een ontevreden RPG'er in het BB-team te hebben. Het hoort leuk te zijn. Naar mijn inziens is het ook leuk, en ik hoop dat ook jij het binnenkort als leuk ervaren zult.

Wij zijn allemaal erg lief. En bijzonder leuk. En nooit evil. ;D Dus nogmaals: het is geen persoonlijke aanval, en dat is het nooit geweest.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 22:48 

*geeft iedereen een handje*
Ik kom me ook (nogal laat) even voorstellen. Dus "Hoi" :D

En bij deze biedt ik me vrijwillig aan om Jules te adopteren. Hihi, Dorian verzameld de verstotelingen van Shawn, of daar begint het wel op te lijken. Maargoed ook Dorian zal niet altijd lief zijn ^^"
Misschien is het ook een beetje lastig in het begin. Dat had ik ook heel even, ik bedoel de personages kennen elkaar al 5 jaar maar je moet zelf even je weg zien te vinden.

Verder vind ik het tot nu toe super leuk! :mrgreen:

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 03, 2011 9:14 

Bedankt voor alle lieve reacties, dat had ik even nodig.

En sorry ik vind het gewoon vervelend als Jules tot op het bot vernederd wordt.
Ik snap dat hij geek is en dat anderen hem dan pesten. Maar ja ik had zoiets van, toen ik het las, hoe ga ik hem hier nou weer uithalen?

Maar ik wil nog wel proberen om hem hieruit te vechten...

En ik vind het heel fijn van Angel dat Dorian hem wil helpen.
Moeten we maar even kijken hoe het uitpakt...

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 03, 2011 22:28 

Alex is niet erg aanwezig, maar zoals ik al zei: hij zou Jules nooit zonder reden pesten ;). Dus ik wil mijn personage ook wel wat vriendjes met die van jou laten zijn, opzich! Maar hij is wel ook een vriendje van Shawn (maar hij is geen voorstanden voor zijn Jules-haat). Alex is gewoon tegen iedereen wel vriendelijk @@ (zoals ik ofzo).

En je m'excuse voor de weinige posts, maar school is moordend en ik ben twee dagen niet online kunnen komen. MAAR MORGEN IS ALEX TERUG @@

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 1:30 

Lacrimosa schreef:
Alex is niet erg aanwezig, maar zoals ik al zei: hij zou Jules nooit zonder reden pesten ;). Dus ik wil mijn personage ook wel wat vriendjes met die van jou laten zijn, opzich! Maar hij is wel ook een vriendje van Shawn (maar hij is geen voorstanden voor zijn Jules-haat). Alex is gewoon tegen iedereen wel vriendelijk @@ (zoals ik ofzo).

En je m'excuse voor de weinige posts, maar school is moordend en ik ben twee dagen niet online kunnen komen. MAAR MORGEN IS ALEX TERUG @@

ALEX <3

En je hoeft je niet te verontschuldigen voor je weinig posten! =] School gaat voor.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 759 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 51  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: