Noah TaylorDeze muziek was beslist vrolijker, speelser en zwoeler. Of dat laatste kwam gewoon omdat het zelfs nu de zon was onder gegaan nog wat klam bleef aanvoelen. Dat Daisy geen pasjes hoeft te leren komt mooi uit, hoewel ze dus blijkbaar ook niet het beste gevoel voor ritme heeft. Hij grinnikt even om haar "Jij hebt weer andere pluspunten." glimlacht hij schouderschokkend. Noah laat haar even speels ronddraaien en trekt haar dan aan haar arm, als een soort tolletje, weer terug naar zich toe. Hij plant op zijn beurt nu een kusje op haar kaaklijn en danst vrolijk wat verder. "Ik moet me ook even aanpassen, dus je hebt nog wat tijd" plaagt hij haar. "Ik bedoel, mijn armen en schouders hoeven niet meer in een bepaalde houding gehouden te worden. Hoewel we er nog altijd een overdreven tango van kunnen maken."
Onbewust of juist bewust, we will never know, botst hij tegen het andere koppeltje op. "Sorry" smaalt hij niet erg schuldbewust. Ach het had in elk geval Thomas wakker gemaakt want die had zijn hoofd net iets te ontspannen op Rose haar schouder laten rusten. Snel trekt hij Daisy weer wat achteruit met zich mee "SOrry!" roept hij nog met een flauw grijns. Met zijn blik nog altijd op de twee gerust, of nu eigenlijk alleen op Rose, drukt hij nog even plagend een kus in Daisy haar haren. Hij beweegt wat mee met de muziek en fluisterd speels wat in haar oor.