Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 44  Volgende

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo maart 06, 2013 18:13 

Afbeelding

Jade sluit haar ogen als Allen zegt dat ze die moet bedekken. De geluid wat zijn vleugels geven is duidelijk en zelfs door haar oogleden ziet ze iets van een felle lichtflits. Ze opent haar ogen weer en hij tilt haar gezicht zachtjes op. Ze glimlacht als hij zegt dat het tijd is om te gaan. De lucht voelt vertrouwd aan, ondanks dat hij haar vast houdt. Als ze redelijk hoog zijn, Jade is nog hoger gewend, kijkt ze hem aan. Op het moment dat hij haar loslaat weet ze al wat er wat gebeuren en zonder haar vleugels uit te slaan laat ze zich vallen. De sensatie van het vallen voelt geweldig. Het was een sport die ze zo vaak mogelijk deed. En op het moment dat de grond steeds dichterbij komt slaat ze in één keer haar vleugels uit. Slechts centimeters boven de grond blijft ze hangen en dan zet ze zich in één keer af, terug de lucht in.

Haar zwarte vleugels en donkere kledingkeuze zorgen ervoor dat ze amper zichtbaar is in de nacht en ze vliegt hoger dan Allen. Dan stopt ze en blijft op de plek waar ze is. Ze kijkt naar beneden, naar Allen waarvan zijn vleugels duidelijk zichtbaar zijn.

"Je hebt toch geen hoogtevrees hoop ik?" vraagt ze hem met een kleine grijns.

Afbeelding

Blake zijn grijns wordt wat groter als Gabriella zegt dat hij dan maar moet gaan beginnen. Hij buit wat naar haar toe en zijn hand streelt zacht haar wang.

"Als er zoveel mogelijkheden zijn is het lastig om te besluiten waar ik moet beginnen mooie dame," zegt hij en hij duwt een kus op haar kaaklijn, "Sexy dame..."

Hij maakt een spoor naar haar lippen en duwt daar dan een zachte kus op. Dan trekt hij zich wat terug, haar gezicht is slechts enkele centimeters van dat van haar verwijderd en hij glimlacht naar haar.

"De mooie dame zorgt er wel voor dat ik niet meer op originele complimentjes kan komen..." zegt hij dan met een wat plagerige en flirterige toon.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr maart 15, 2013 12:53 

Afbeelding

Sem zet zijn lege beker weg op de leuning naast hem. Kyra schuift dichter naar hem toe en Sem houdt kort zijn adem in als ze zegt hem niet leuk te vinden. Hij begreep het niet. Had ze niet eerder juist anders gezegd?
Als ze hem toefluistert Blake eng te vinden blaast Sem zijn adem opgelucht weer uit. Hij moest dit helemaal verkeerd hebben begrepen. De zenuwen die hij voelde konden nu wel weer verdwijnen. Maar dat gebeurde niet. Sterker nog, zijn hele lijf leek gespannen nu Kyra zo dicht bij hem zat en hem in zijn oor fluistert.

"Ow.." Stamelt hij wat onbeholpen. Zelfs zijn stem liet hem in de steek.

Voorzichtig draait hij zich wat naar Kyra toe en kijkt haar een paar seconden aan terwijl zijn hand voorzichtig een pluk haar achter haar oren veegt.

"Ik dacht.." Begint hij met schorre stem.

De kamer wordt plotseling door een flits verlicht. Geschrokken kijkt Sem op, laat zijn hand weer zakken en ziet de jongen waar Jade mee stond te dansen uit het raam vliegen met haar in zijn armen.

"Wat?" Zegt hij verbaasd.

But I’m being born again

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo maart 17, 2013 22:15 

Afbeelding

Terwijl Kyra zachtjes tegen Sem leunt om in zijn oor te fluisteren voelt ze hoe zijn spieren aanspannen. Als er weinig woorden uit zijn keel ontsnappen voelt ze zelf een zenuwgolf door haar heen gaan. Had ze nu juist iets verkeerds gezegd? Dit hele gesprek was zo vreemd en onduidelijk. Waarom voelde het alsof ze elkaar totaal niet leken te begrijpen.

"Wat ik bedoel is" begint ze uit te leggen terwijl ze weer rechtop gaat zitten.
"Het lijkt alsof Blake anders is...." veel tijd om verder uit te leggen krijgt ze niet als er ineens een flits door de kamer gaat, gepaard met een flinke klap van rinkelend glas. Kyra laat een gil uit haar keel ontsnappen en duikt ineen op de borstkas van Sem. Ze voelt haar lichaam rillen en probeert het tegen te gaan, maar langzaam voelt ze tranen over haar wangen rollen.

Afbeelding

Geamuseerd kijkt Allen toe hoe Jade naar beneden stort en vervolgens met hoge snelheid terug naar boven schiet. Haar zwarte vleugels zo mooi als dat hij ze had voorgesteld. Nauwelijks zijn ze te zien in het donker van de nacht, maar de maan accentueerde prachtig de randen van haar trots. Haar vraagt komt als geroepen en schiet haar achterna.

"Nooit, hoe hoog we ook zullen gaan." zegt hij als hij op haar niveau bevindt. Hij grijnst naar haar. Dit moest een geweldige nacht worden. Langzaam beweegt hij dichterbij haar. Pakt zachtjes haar gezicht en begint haar te zoenen.

Together we both make hurricanes

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo maart 24, 2013 12:53 

Afbeelding

De reactie van Kyra op de flits en de klap van het brekend glas zorgt ervoor dat Sem niet op kan staan om te kijken of alles met Jade in orde is, maar automatisch zijn armen beschermend om Kyra heen slaat. Haar hele lijf lijkt te trillen en hij voelt hoe haar warme tranen door zijn shirt heen trekken. Was ze geraakt?

"Kyra? Alles in orde?" Vraagt Sem terwijl hij met zijn rechter hand zacht over haar haren heen wrijft.

Hij kijkt kort om zich heen maar ziet niets liggen wat vanaf het raam door de klap hier naar hen op de bank had kunnen springen of geslingerd worden.

"Ben je er zo van geschrokken?" Vraagt hij zacht.

But I’m being born again

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 25, 2013 11:46 

Afbeelding

Merle glimlacht. Iemand die niet houd van sociaal doen – perfect! Nu konden ze samen de rest van de avond chagrijnig zijn en zou het niet opvallen bij de andere groepsleden want ze waren ten slotte samen.

”Euhm – dit klinkt vast raar, maar thuis drink ik eigenlijk alleen maar kruidenthee. Dat hebben jullie hier vast niet, dus doe maar iets. Ik laat me vanavond verrassen.” antwoord ze. Ze weet dat dit net niet heel goed uitpakte, maar deze jongen zag er wel uit alsof ze hem kon vertrouwen.

Ze ziet steeds meer koppeltjes ontstaan en ze voelt zich ontzettend out of place. Ze werpt een ongemakkelijke blik op de jongen en wacht tot hij haar een drankje geeft.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: di maart 26, 2013 9:25 

Afbeelding

"Nee," zegt Charu, als Merle over kruidenthee begint, "dat hebben we inderdaad niet." Hij kijkt even naar de flessen. Iemand die blijkbaar nooit alcohol dronk kon hij moeilijk zware whiskey geven. Even lijkt dat namelijk heel verleidelijk... Toch besluit hij voor een rode kruidenwijn te gaan. Hij schenkt deze voor haar in en geeft haar het glas. Dan loopt hij naar de bank waar Blake en Gabriella eerder zaten en gaat zitten. Hij kijkt Merle aan. "Waar kom je eigenlijk vandaan, dat je nooit alcohol drinkt?" vraagt hij nogal direct.

Voor ze antwoord kan geven, schiet er een bliksemflits door de lucht en volgt er een luide knal. Charu kijkt wat verbaasd op. Toen hij naar binnenging was de lucht helemaal helder. Ergens hoopt hij dat Lilith veilig is.

Afbeelding

De manier waarop Blake haar kust en lieve dingen fluistert zorgen ervoor dat Gabriella niets anders kan doen dan zich heel gelukkig voelen. Hij is zo leuk en knap en charmant en aantrekkelijk en al het andere wat ze maar kan bedenken. "Geen originele complimentjes?" herhaalt ze met een plagerige glimlach, "Je gaat me toch geen cliche type noemen he?"

Dan volgt er een bliksemflits en Gabriella schrikt. Met een klein gilletje grijpt ze Blake vast.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: di maart 26, 2013 17:31 

Afbeelding

Jade laat Allen geen enkele seconde uit het oog en als hij op dezelfde hoogte is als haar en zegt dat ze nooit hoog genoeg kunnen gaan glimlacht ze kort. Als hij dan dichterbij komt en haar gezicht zachtjes vastpakt kijkt ze hem aan en glimlacht flirtend. als hij haar dan zoent reageert ze gelijk. Als ze de zoen uiteindelijk afbreekt kijkt ze hem aan.

"Bang om te vallen...?" vraagt ze dan met een uitdagende toon.

Afbeelding

Blake wilt net de woorden van Gabriella van een antwoord voorzien als er een bliksemflits volgt en ze met een klein gilletje hem vastgrijpt. Hij slaat zijn armen om haar heen en zijn hand streelt zacht haar rug.

"Het is over, het was maar een flits," fluistert hij zacht en geruststellend tegen haar, "Bij mij ben je veilig mooie dame."

Hij kijkt naar buiten toe, maar ziet verder niets. Geen regen, geen onweer. Het was dus niet het weer, maar een ander wezen. De vraag was welke..? hij duwt een kus op Gabriella's kruin.

"Maar om terug te komen op de woorden van de dame, u bent absoluut geen cliché. Ik daarentegen wel," zegt hij dan om de sfeer wat luchtiger te maken, "De enige schuldige hier ben ik."

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: di maart 26, 2013 20:40 

Afbeelding

Als Kyra de worden van Sem hoor durft ze bijna niet op te kijken. Ze waren ergens geruststellend, maar bijna spottend. Alsof ze een klein kind was...misschien was zo dat ook wel. Voorzichtig tilt ze haar hoofd op en veegt de tranen weg en knikt.

"Ik voel mij niet zo goed." zegt ze terwijl ze weer rechtop wilt gaan zitten. Ze probeert te glimlachen naar Sem. Hij bedoelde zijn woorden vast goed. Was hij echt bezorgt over haar? En waarom leek de kamer scheef? Kyra vind zichzelf niet achterlijk, maar op dit moment weet ze niet alles te verwerken in haar hoofd.

"Volgens mij...." begint ze haar zin wat vaag "volgens mij zijn jou goede drankjes niet zo goed." en grijnst vervolgens naar hem. Met een onhandig draai beweging weet ze van de bank op te staan, maar pakt daarbij de arm van Sem als steun. Langzaam laat ze haar hand naar beneden glijden over zijn arm naar zijn hand en trekt er kort aan.

"Ergens denk ik dat het goed is als ik naar bed ga nu" zegt ze terwijl ze nog een keer kort aan zijn hand trekt. "Maar daar naar toe haal ik nooit in mijn ééntje." zegt ze met een wat verlegenere ondertoon.

Afbeelding

De warme lippen van Jade voelde geweldig in de koude wind waarin de twee zweefden. Als ze de kus afbreekt kijkt Allen haar doordringend aan. Waarom brak ze de kus af, hij wilde meer. Lichtelijk geĂŻrriteerd probeert hij naar haar te glimlachen. Haar vraagt verras hem.

"Vallen?" herhaalt hij haar vragend. "Nooit" zegt hij met een grijns. "Maar vertrouw je mij er genoeg mee." Het gevoel dat hij haar op deze manier gek kan maken geeft een enorme kick. Opnieuw pakt hij haar stevig vast maar in plaats van dat de twee verder de lucht in schieten laat hij zijn vleugels verdwijnen. De twee blijven nog zweven door de vleugels van Jade, gelukkig is ze sterk genoeg. "Durf je mijn voorbeeld te volgen en vleugels in te trekken?"

Laatst bijgewerkt door Tengaar op za apr 20, 2013 12:39, in totaal 2 keer bewerkt.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo apr 03, 2013 8:33 

Afbeelding

[[... Vroeg in de volgende ochtend ...]]

Hoewel de meeste nog brak waren van het feestje ervoor, was de groep vroeg op pad gegaan om naar het kleine eilandje te varen wat voor de kust lag. Hoe vroeger ze weggingen, hoe minder kans er was dat iemand ze zou zien en dat was precies de bedoeling. Het eiland was met een reden verboden...

Het water werkt mee en de wind ook en als ze op het eilandje aankomen stapt Jade als eerste uit het bootje. Ze kijkt even rond, maar er is absoluut niet te zien waarom dit eiland 'verboden' is. Het strand ziet er idyllisch uit en het weer voelde zacht aan. Nu maar hopen dat het ook mooi weer bleef. Ze kijkt even in de richting van waar de kust is, maar ze hadden een zorgvuldige plek uitgekozen waar ze niet gelijk op zouden vallen als iemand op de kliffen stond. De zon begon langzaam op te komen en ze draait zich om met een glimlach.

"We zijn nog niet aangevallen, dus zo gevaarlijk is het hier niet blijkbaar," zegt ze dan met een kleine grijns.

Afbeelding

[[... Vroeg in de volgende ochtend ...]]

Als hij het bootje is uitgestapt steekt hij zijn hand uit naar Gabriella om haar te helpen het bootje uit te stappen.. Als ze naast hem staat op het zand glimlacht hij naar haar. De alcohol van de vorige avond heeft gen enkel spoor achtergelaten bij hem en hij voelt zich meer dan goed. Als Jade uiteindelijk zegt dat het blijkbaar niet zo gevaarlijk is kijkt hij Gabriella aan.

"En anders bescherm ik je wel," zegt hij met een plagende knipoog.

Dan pakt hij met gemak een van de grotere en zwaardere tassen uit het bootje. Ze hadden in ieder geval genoeg drank meegenomen om de dag door te komen. Hij legt de tas ergens neer en kijkt even rond. Hoewel het niet gevaarlijk leek, voelde hij vaag een vreemde energie op dit eiland. Hij haalt nonchalant zijn schouders op. Ach, als hij die energie maar vaag voelde was het ver weg. Anders had hij het wel beter gevoeld.

OOC:: Wees vooral nog brak, ze hebben vast genoeg dingen bij om te zorgen dat je je beter voelt. Oh en die vage energie, niet iedereen voelt die. En als je het voelt, voel je het heel licht. Duidelijk? (;

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za apr 06, 2013 14:16 

Afbeelding

Sem voelt zich alles behalve goed. Hij wist zeker dat hij een kater had, maar er waren meerdere factoren die ervoor zorgden dat deze vele malen heftiger was dan normaal. Als eerste begreep hij nog steeds niet wat hem gisteren precies gebeurde met Kyra. Was het de drank geweest, of de naderende volle maan.

Hij schuift zijn zonnebril op zijn neus en kijkt op naar Jade die als eerste uit het bootje is gestapt. Hij moest haar met rust laten. Daar voelde hij zich ook schuldig over, maar hij wilde haar niet verder in de problemen brengen vanwege hem. Met een zucht wrijft hij over zijn slaap in de poging om iets van de kloppende pijn te verlichten. Als Blake met Gabriella het bootje uitstapt, schieten Sems ogen automatisch een keer naar Kyra. Hij had gisteren echt gedacht dat ze in hem geĂŻnteresseerd was. En hij had het echt vreselijk gevonden..

Sem pakt zijn tas op en stapt ook het bootje uit. De warme zon op zijn hoofd is echt te veel van het goede en hij loopt zonder iets te zeggen het strand over, in de richting van een plek met wat schaduw.

But I’m being born again

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za apr 06, 2013 20:58 

Afbeelding

Charu zit met een donkere zonnebril op in het bootje. Hij heeft geen last van een kater, dat had hij nooit eigenlijk, dus hij zit er een stuk minder verlept uit dan een aantal anderen in het bootje.

Bij het eiland aangekomen, stapt Charu uit. Zijn gevoel bij het eiland verandert. Alsof er een vreemde energie op het eiland heerst. Hij kan het niet goed plaatsen, maar hier klopt iets niet.

Afbeelding

Toen Gabriella hoorde dat ze naar een eiland gingen was ze gelijk enthousiast. Want een eiland betekent water, en water betekent zwemmen. Als Gabriella iets heerlijk vind is het wel zwemmen.

Blake helpt haar uit de boot en ze volgt hem het eiland op. Als hij haar beloofd te beschermen grinnikt ze even. "Ik heb toch gezegd dat ik niet snel bang ben." zegt ze plagend. Ze loopt een paar stappen het strand op en kijkt naar het water. Dan draait ze zich om naar Blake. "Weet je wat ik ga doen?" zegt ze vrolijk, "Ik ga zwemmen." Ze zet haar tas op één van de rotsen en trekt haar jurkje en sandalen uit. In een mooie bloemetjesbikini loopt ze richting het water.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: za apr 06, 2013 23:03 

Afbeelding

Zwaar zuchtend zit Kyra in het bootje richting het eilandje. Ze was vergeten hoe het voelde om een kater te hebben. Hopelijk was zij de niet de enige die last had van de avond ervoor. Gelukkig schijnt de zon. De warmte voelt aangenaam vertrouwd. Voorzichtig stapt ze het bootje uit en kijkt rond. Het is mooi, maar verder nog niet echt spannend. Ze loopt naar Jade toe en vangt nog net haar opmerking op.

"Gevaarlijk?"
vraagt ze haar verbaasd. "Is het hier gevaarlijk? Dat deel heb ik gemist." In haar ooghoek ziet ze hoe Sem iedereen voorbij loopt. Ze besluit er niet achteraan te lopen. Om eerlijk te zijn weet ze niet zo heel goed meer wat ze allemaal tegen hem heeft gezegd. Misschien had ze wel iets verkeerds gezegd waardoor hij haar helemaal niet wilt spreken. Opnieuw kijkt ze naar Jade. Hoe is haar avond eigenlijk verlopen.

Afbeelding

Fluitend zit Allen in het bootje onderweg naar het eiland. De avond van het feestje is goed uitgepakt en nu gingen ze gezellig de groep naar een mysterieus eiland. Met een klein sprongetje springt hij uit de boot en loopt een stuk over de kust. Zijn blik glijdt al snel naar Gabriella die haar kleding uittrek en een sexy bikini eronder blijkt te dragen. Een glimlach verschijnt op zijn gezicht. Dit kan hij wel waarderen. Hij blijft haar met zijn ogen volgen terwijl ze het water in loopt. Hij gaat op een rots staan voor een beter uitzicht en fluit vervolgens op zijn vingers.

ooc: hij fluit natuurlijk naar Gabriella

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo apr 21, 2013 11:15 

Afbeelding

Jade kijkt wat rond, ze dumpt haar eigen tas ergens en ziet hoe Gabriella gelijk haar jurkje uittrekt en naar het water gaat. Het ontgaat haar niet dat Allen naar Gabriella fluit, maar het kan Jade eigenlijk absoluut niets schelen. Als Allen iets niet is, dan is het wel relatiemateriaal. Ze kijkt op als Kyra haar vraagt over het gevaarlijk zijn. Oh, dus Kyra praatte nog wel tegen haar? Ze haalt een hand door haar haren heen en glimlacht.

"Het eiland is eigenlijk verboden," zegt ze nonchalant, "Met de reden dat het gevaarlijk zou zijn, maar niemand weet waarom."

Ze haalt even kort haar schouders op. Jade is niet bang voor de gevolgen, er waren ergere dingen en ze heeft al vaak zat iets gedaan wat tegen de regels in is.

"Waarschijnlijk willen ze ons hier gewoon weghouden omdat er anders te weinig aan school wordt gedaan ofzo," zegt ze dan.

Ze gaat op haar knieën zitten en haalt een grote handdoek uit haar tas tevoorschijn. Als ze de handdoek heeft neergelegd ploft ze erop en kijkt Kyra aan.

"Hoe voelt je hoofd?" vraagt ze dan met een kleine glimlach.

Afbeelding

Blake grijnst even kort als Gabriella zegt dat ze niet snel bang is. Nee, dat klopt. Ze hield alleen niet van kou, dat was gisteravond wel duidelijk geworden.. Als ze dan zegt dat ze gaat zwemmen en gelijk haar jurkje uittrekt wordt zijn grijns wat groter. Als hij echter hoort dat iemand naar haar fluit kijkt hij even kort naar Allen. Als blikken konden doden, stond Allen daar niet meer. Dan kijkt hij naar Gabriella en glimlacht naar haar. Hij trekt zijn shirt uit en niet veel later staat hij in zijn zwembroek naast haar.

"En je wacht niet eens op mij mooie dame?" vraagt hij haar, "Dat breekt mijn hart."

Hij knipoogt even naar haar. Laat het maar duidelijk zijn dat Gabriella momenteel niet geĂŻnteresseerd was in de andere jongens. Hij houdt niet van delen...

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: do apr 25, 2013 21:12 

Afbeelding

Het fluiten van Allen doet Kyra omkijken. Met lichte bewondering kijkt ze hoe Gabriella het water in gaat. Ze wist niets van dit eiland, om dan zomaar het water in te rennen ging Kyra iets te ver. Ze friemelt even aan de bandjes de bikini die ze onder haar hemdje aanheeft. Als Gabriella het overleefd dan is zwemmen ieder geval niet onmogelijk. Ze draait zich weer terug naar Jade als ze tegen haar praat.

"Oh" stamelt ze zachtjes. "Ik heb geloof ik nog meer gemist over dit eiland." Voegt ze er vervolgens aan toe. Als Jade haar spullen begint uit te pakken volgt Kyra haar voorbeeld en legt haar eigen handdoek ernaast en gaat naast haar zitten.

"Verschrikkelijk...ik kan mij ook niet meer zo goed herinneren hoe het gisteravond is afgelopen." zegt ze met een wat beschamende ondertoon.

"Hoe was jouw avond? Ik had je helemaal niet veel gezien"

Afbeelding

Terwijl Allen ontspannen op de rots blijft staan en Gabriella in het water ziet voelt hij een andere blik op zich in branden. De blik van Blake spreekt boekdelen, maar dat ging hem niet tegenhouden. Daarnaast had Allen niet echt interesse in Gabrielle, maar het spelletje wat Blake nu met hem speelde spreekt hem wel aan. Met een starre blik blijft hij naar Gabrielle en ondertussen ook Blake kijken. Laat de dame maar zelf kiezen wie er echt leuker is om mee samen te zijn. Hij wist natuurlijk zelf wel wie dat zou zijn, maar hij moest Blake niet onderschatten dat was duidelijk.

Kort kijkt Allen rond langs zijn verschillende klasgenoten. Jade vermaakt zich zo te zien wel met Kyra. Die andere jongen met het donkere haar heeft zich verscholen in de schaduw en daar leek niet veel leven in te zitten. Dan was er nog de jongen die meer leek op een meisje én het meisje waarvan hij meende de naam Merle op te vangen. Eigenlijk een beste vreemd bij elkaar geraapt zooitje....zoals iedere klas waar hij tot nu toe ingezeten had. Maar hij was blij, tot nu toe had geen ene groep het lef om naar dit eiland te gaan. Opnieuw laat hij zijn blik naar Blake glijden en haalt kort zijn schouders op. Die pakte hij later wel aan.

Allen springt van de rots af en loopt verder het eiland naar de jongen in de schaduw.
"Zware dag?" vraagt hij met een bijdehante grijns op zijn gezicht.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za apr 27, 2013 18:39 

Afbeelding

Als Gabriella al een flink stuk het water inloopt en gefluit hoort, draait ze zich om en glimlacht even in de richting van de fluiter. Die nieuwe jongen, Allen, dacht ze. Eigenlijk wilt ze graag naar hem zwaaien, maar vrijwel direct staat Blake voor haar neus. Gabriella's glimlach wordt breder. Hoe leuk ze het gefluit van Allen vond, het was niets vergeleken met Blake.

Als hij vraagt of ze niet op hem wacht, lacht ze even. "Als je mijn in je buurt wilt houden, moet je misschien sneller zijn." Ze doet een stap dichterbij en duwt plagerig een kus op zijn lippen. "Water is mijn natuurlijke leefomgeving, het roept me en dan zal ik er gehoord aan geven." Ze laat zich achterover in het water vallen.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 654 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 44  Volgende

Keer terug naar RPG
Ga naar: