Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 25, 2012 9:58 

Agenia zucht met opluchting. Was het toch wel even spannend. En aan het einde twijfelde of ze zelf überhaupt wel gelijk had. En ja, dat had ze uiteindelijk toch. Lupos was Yaxley, iets wat ze zelf niet met zekerheid kon weten tot het moment dat hij geëlimineerd was. En een tweede slachtoffer! Kingsley onder de Imperius! Toch een mooie score.

Maar oei, Kingsley is dood; dat betekent geen bescherming, voor niemand. En de nacht dat er niemand stierf was Mundungus Fletcher al dood, wat betekent dat die niet aangevallen kon zijn, en het leek Agenia onlogisch dat Kingsley onder de Imperius de persoon zou beschermen die de DE's aan zouden vallen, wat ons rest met de toverdranken van Snape. En dat betekent dat de reddingen op zijn.

Agenia besluit het een en ander op te schrijven. Na alle onrust van die dag zal ze ongetwijfeld deze nacht gelyncht worden, dus besluit ze het een en ander op een rijtje te zetten in de hoop dat de rest van het dorp er iets aan heeft.

De geliefden en de Imperiusvloek zijn er niet meer. Dat betekent dat Molly Weasley onder geen van beiden verkeert, en dus oprecht uitgaat van de goedheid van Oscar. Dat betekent overigens ook dat Molly Weasley niet met zekerheid kan zeggen wat Oscar wél is, en er dus nog steeds een kans is dat hij niet deugt.

Lupos heeft zelf die dag op Lacrimosa gestemd, en het zou onpraktisch zijn om Ă©Ă©n van je 3 DE's zelf te lynchen, dus het lijkt Agenia hiermee onlogisch dat Lacrimosa een DE is.

Chris heeft tegen Lupos gestemd, eveneens Lacrimosa en uiteindelijk Skywalker. Agenia begint flink te strepen en houdt een lijstje met namen over, puur gebasseerd op de bovenstaande feiten, en niet op persoonlijke verdenkingen. Onder het lijstje namen zitten nog mensen die Agenia expliciet niet verdenkt en sommigen die ze expliciet wél verdenkt.

  • Darren
  • Oscar
  • Lilly
  • Yuuki
  • Lana
  • Blijerd
  • Arianna
  • IrethR

Ze stopt het briefje onder haar kussen en gaat liggen. Ze sluit haar ogen en laat de nacht maar komen.

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  

Queen of Babylon

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Shiz
BerichtGeplaatst: za aug 25, 2012 12:30 

Met gemengde gevoelens denkt Lana na over de afgelopen stemmingsdag. Gelukkig resulteerde het in het afvoeren van twee Death Eaters. Mooi. Nog twee te gaan, dus.

Lana gaat verder aan het denken, op haar eentje, want laat ze het maar stellen dat er inderdaad niemand in dit dorp te vertrouwen is. Het feit dat er vorige nacht niemand vermoord is, speelt haar nog altijd parten. Agenia heeft gelijk met haar theorie:

- Mundungus was al dood, dus daar kunnen de DE's niet geweest zijn.
- Imperius!Kingsley zou hoogstwaarschijnlijk ook geen OOTP'er beschermd hebben vannacht.

Inderdaad. Snape zou geholpen kunnen hebben bij het redden van een onschuldige door zijn toverdrank in te schakelen. Maar, er is inderdaad nog een maar. Wat als Snape zijn beide drankjes nog heeft? Dan is er nog een Hagrid in het spel die waarschijnlijk de nacht niet zou redden.

Wist Lana maar of Snape een drankje ingezet heeft of niet.

_________________
    ..*Eleka nahmen nahmen ah tum ah tum eleka nahmen*..


 Profiel  

The Dark Mod

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 25, 2012 21:02 

Dag 4


Na een vredige nacht waarop men met een goed gevoel over de vorige dag naar bed is gegaan komt de zon weer op en verzamelt men zich weer bij de dorpskroeg. Men kijkt onrustig om zich heen, is iedereen er?
"Kijk daar!" roept er dan iemand terwijl hij wijst naar een huis in de verte, waar nog vaag een Dark Mark boven te zien is.
"Is dat niet Lana's huis?" merkt iemand dan op. Er wordt weer rondgekeken en dan blijkt inderdaad al snel dat Lana (Tonks) inderdaad de nacht niet heeft overleefd.
Zij is echter niet de enige die ontbreekt: ook Lilly is niet aanwezig, want zij ligt ziek op bed.

-------

Er mag weer gestemd worden op de mogelijke dader(s). Lilly mag vandaag niet posten en er mag ook niet op haar gestemd worden.


 Profiel  

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 25, 2012 21:18 

Agenia wordt wakker. Wacht, ze wordt wakker?? Verbaasd om haar eigen leven staat ze op. Ze heeft vannacht een bizarre droom gehad. Ze pakt het lijstje onder haar kussen vandaan en streept een aantal namen door.

Ze loopt naar buiten om te kijken wat er wél gebeurd is, of er wel wat gebeurd is. Tot haar teleurstelling ziet ze dat er een ander slachtoffer is gevallen; de onschuldige Lana. Ook haar naam streept Agenia van de lijst. Geen DE.

Ze bekijkt haar lijstje. De persoon die ze de eerste dag verdacht staat er nog steeds op. En well well well, hij lijkt weer helemaal op de been te zijn! Agenia weet al snel waar haar stem naartoe gaat.

Oscar.

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 25, 2012 21:24 

Arianna vertrekt aankomende woensdag uit dit helse dorp om een halfjaar in Sevilla te gaan wonen. Ze is gestresst met inpakken en verhuizen uit haar kamer en daarom een beetje inactief. Ze is wel weer helemaal op de hoogte van wat er gebeurd is. Ze begrijpt wel dat haar afwezigheid verdacht is, maar hoopt het zo toch verklaard te hebben.

Omdatr Oscar zo stellig op Patricia zat en ze niet weet of ze morgen tijd heeft om te stemmen, besluit ze alvast haar stem uit te brengen op Oscar.

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za aug 25, 2012 21:29 

Skywalker wordt wakker en het blijkt dat Lana is vermoord. Kwaad stampt ze naar het plein. "Weer een slachtoffer!" zegt ze geĂŻrriteerd. "We hebben Yaxley en de Imperius!Kingsley wel te pakken, maar het was niet voldoende! Het is tijd om ze allemaal te vangen!"

Ze schrijft Oscar's naam op een blaadje en kijkt vervolgens brutaal haar dorpsgenoten aan. "Is er iemand die het niet eens is met dat we Oscar aan de Dementors geven? Ik weet zeker dat hij een DE is. Als hij het niet blijkt te zijn, mogen jullie mij daarvoor verantwoordelijk houden. Vorige keer zei hij dat hij ervan verzekerd was dat Patricia een DE was, en bleek dat zo te zijn? Nee! Hij is een DE. Ik weet het. En ik hoop dat jullie dat intussen ook doorhebben."

Kunnen ze eindelijk wat vrede hebben in dit dorpje.

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Abbey Road

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 25, 2012 21:44 

Lacrimosa snelt naar het dorpsplein toe als ze het nieuwtje van Lana te horen krijgt. De laatste uren van de DE's zijn gevallen, maar ze vindt het heel erg zonde dat het Lana de kop heeft gekost. Ze vormde waarschijnlijk een bedreiging voor de DE's omdat ze net zoals Agenia er niet van terug deinsde om theorieën te verkondigen.

"Ik stem ook op Oscar. Het spel is uit". Voor Lacrimosa is het ook volledig duidelijk wie de handlanger van Oscaris. En ze hoopte dat die Oscars dood niet zou wreken met een nieuwe moord. Die ene zure dorpsbewoner met die kromme neus en dat vette haar kan daar misschien wel wat voor regelen.


Laatst bijgewerkt door Lacrimosa op za aug 25, 2012 22:52, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Happy to kill

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 25, 2012 21:45 

Blijerd is blij dat Oscar eindelijk weer beter is. Dat zorgt ervoor dat ze EINDELIJK zijn naam neer kan pennen op het papiertje.

"Inderdaad," zegt Blijerd, "Oscar, het is voorbij."

_________________
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za aug 25, 2012 21:58 

Lies was opgelucht dat ze niet verantwoordelijk was voor de dood van een Onschuldig persoon. In plaats daarvan had ze twee schuldigen vermoord. Ze hield hier helemaal niet van, maar toch voelde het lekker dat ze in ieder geval twee van de DE's hadden uitgeschakeld.
Helaas verdween haar opluchting als sneeuw voor de zon. Lana was deze keer het slachtoffer geworden. Lies voelde zich leeg. Het enige dat haar een beetje opbeurde was de gedachte dat ze in ieder geval al wist op wie ze zou stemmen. En blijkbaar dachten meer mensen er zo over. "Ook mijn stem gaat naarOscar. Ik voeg me bij de rest. Ik denk er namelijk precies zo over als Skywalker, al wil ik graag weten wat jij hierop te zeggen hebt, Oscar. Iedereen verdient een kans om zich te verdedigen." Voor het eerst was Lies zeker van haar zaak. Ja, Oscar was degene die ze moesten hebben.

_________________
"to love is to destroy, and that to be loved is to be the one destroyed."


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za aug 25, 2012 22:18 

Afbeelding

(Coulson = Lana)

@@

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


 Profiel  

Death Eater



Offline

Woonplaats: Amsterdam

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 25, 2012 23:03 

Na een langdurig ziektebed dankzij de waterpokken die hij heeft gekregen, besloot Oscar naar buiten te komen. Vanuit bed heeft hij alles gevolgd, van A tot en met Z. Nacht, dag en nacht heeft hij met theorieën beziggehouden wie allemaal gevaarlijk en ongevaarlijk voor hun waren. Vandaar dat hij had besloten, in samenwerking, met Yaxley (+ Kingsley) en Voldemort om Lana te uitroeien. Hij luistert een voor een naar de dorpsbewoners. “Jullie hebben gelijk. Ik geef me gewonnen. Met minstens zes stemmen kunnen we niet meer winnen: ik ben Lucius Malfoy. Hang me op, verbrand me, snij mijn keel door, hak mijn ledematen eraf: het kan me niets meer schelen.”

Na zijn laatste woorden komt Narcissa achter hem staan. “Ik mag hopen dat jullie de Heer van het Duister niet vergeten zijn. In samenwerking met onze almachtige Heer heeft mijn man besloten ons op te geven. Jullie, vieze modderbloedjes en vuile tovenaars en heksen, hebben gewonnen. Om jullie de zin te geven, hebben we besloten de naam van onze meester vrij te geven.”

Oscar kijkt op dit moment naar Blijerd. “Meester, als ik over enkele uurtjes opgehangen word, wie besluit u dan te vermoorden? Wel, dit hebben we natuurlijk al besloten. Zal ik onze slachtoffer van haar onzekerheid maar bevrijden?” vervolgt hij. Hij loopt naar Lacrimosa en kijkt haar aan. “Ik weet dat jij hier niets van weet. Onze lieve heer heeft besloten jou erbuiten te laten, omdat jij te druk bezig was met rattenstaartjes en vleermuisvleugels oppeuzelen, maar het wordt eens tijd dat jij je gaat opgeven, Yaxley.”

Oscar kijkt naar zijn dorpsbewoners. “Het ga jullie slecht. Moge onze lieve Heer jullie alsnog kan uitroeien, maar dat betwijfel ik”, gaat hij verder. Hij loopt naar de galg en gaat alvast staan. “AGENIA! Tot morgen.”. Oscar telde zijn laatste uurtjes af, hopend dat Blijerd, Lacrimosa en Agenia hem zo snel mogelijk aansloten.


 Profiel  

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 25, 2012 23:16 

Oh oh, Oscar begint in het wilde weg mensen te beschuldigen van DE-schap.
"Mag ik je erop wijzen dat je beschuldigingen erg ongeloofwaardig overkomen?" zegt Agenia hardop. "Niet alleen heb je gelogen over Patricia, gezien je overduidelijke DE-schap, bovendien zou het behoorlijk tactloos zijn om nu de identiteit van je laatste (of, eventueel, een-na-laatste) DE prijs te geven, zo publiekelijk. Het lijkt me dan ook zeer overduidelijk dat Blijerd geen DE is."

Agenia fronst bij zijn praatje tegen Lacrimosa. Euh, juist. Geen touw aan vast te knopen dus. Gewauwel van een dodeman. Lacrimosa die Nagini is - of wás - kan nu heel goed Yaxley zijn, maar kan evengoed nog een OotP-lid zijn. Daarbuiten heeft Lacrimosa geen enkele poging gedaan om Oscar te redden van de stemming en gewoon op hem gestemd, dus dat geeft Agenia ook geen reden om te geloven dat Nagini voor de rol van Yaxley heeft gekozen.

Agenia glimlacht dunnetjes. Natuurlijk ging ze eraan. Ze had er afgelopen nacht al aan moeten gaan, als ze een beetje slim waren geweest. Nu is het te laat; nu weet ze precies wie er wel en wie er niet DE zijn. Het mocht wel al duidelijk zijn dat Agenia over helderziende gaven beschikten. Ze hoopte dat haar beste leerling(e) in ieder geval een goed voorbeeld aan haar zou nemen als ze de volgende nacht wél gelyncht zou worden, en haar visioenen verstandig gebruikte.

Maar dat was zorg voor later. Haar dunne glimlach wordt mierzoet. Slechts 2 uur van de dag zijn verstreken en ze hebben feitelijk al een DE opgehangen.
Afbeelding

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  

Death Eater



Offline

Woonplaats: Amsterdam

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 25, 2012 23:23 

Oscar stond steeds onder de galg, en het begon hem te irriteren dat hij nog niet dood was. Zijn benen jeukten van de spanning omdat hij niet wist hoe de dood eruitzag, maar tegelijkertijd voelde het heel goed om Lana en Felix Fortana te vermoorden. Niet wetend hoe ze zich voelden. Maar dat kon hem niet schelen. Hij luisterde naar Agenia’s betoog en moest toch knetterhard lachen. “Lieverd, denk wat je wil denken. Wij hebben geen kans meer om te winnen, met twéé DE’s nadat ik opgehangen word, tegen 9 OotP’ers. Wat denk jij nou? Denk je nou echt dat wij nog vertrouwen hebben dat we nog kunnen winnen? Ga toch weg. We zullen je nooit vergeven dat jij als eerste onze eerste Yaxley hebt weggestemd. Vandaar dat wij morgen in de hel gaan daten.” zei hij, met een grijns. Hij wacht.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za aug 25, 2012 23:24 

A+ for Agenia.

En Oscar:

Afbeelding

Je bent niet echt goed in dit DE-schap, hé? Hahaha

Even voor de duidelijkheid: Lacrimosa en Blijerd zijn GEEN DE's.

Citaat:
Vandaar dat wij morgen in de hel gaan daten.


Way to be creepy D:

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


Laatst bijgewerkt door Skywalker op za aug 25, 2012 23:25, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Death Eater



Offline

Woonplaats: Amsterdam

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 25, 2012 23:25 

"Prove it.", riep Oscar vanuit de galg.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 135 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende


Keer terug naar Webspelletjes
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme