Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 41  Volgende

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: di apr 24, 2012 22:45 

Afbeelding

Een flauw glimlachje ontstaat op Shawn's gezicht na het horen van Naomi's woorden. Hey - het was te proberen. Misschien kan hij het toch voor elkaar krijgen om een C/N alliantie te creëren, maar dat zal in alle waarschijnlijkheid minimaal twintig jaar duren. Dus Naomi loopt weg en Shawn kijkt haar na en ugh, waarom is ze zo ingewikkeld. Terwijl hij zijn weg maakt naar de ziekenzaal, dwalen zijn gedachten af naar Enora en Matt en Flor en Casey/Alois (wat er nog altijd irritatie bij hem opwekt) en tegen de tijd dat hij daadwerkelijk voor de witte deuren die naar de ziekenzaal leiden staat, tolt alles weer in zijn hoofd.

Hij duwt de deuren open en hij spot meteen het bed waarin Christine ligt. Ze ziet er veel, veel beter uit gelukkig. Shawn kijkt even om zich heen om te zien of La Nurse ergens rondhangt, maar die zit waarschijnlijk in haar kantoortje. Zijn bezoekers zomaar toegestaan? Vast wel.

Als hij dichtbij genoeg is om daadwerkelijk haar gezicht te zien, merkt hij dat ze wakker is. Shawn's gezicht licht op. "Hey, stranger," zegt hij vrolijk. Hij stapt resoluut op haar af en gaat half op het bed zitten. Haast automatisch sluit hij zijn hand om die van haar. "Hoe is het? Je ziet er VEEL beter uit - echt. En je hebt gister niet veel gemist." Nou... "Of, ja... zal ik je maar meteen een samenvatting geven van de avond?"

En dus vertelt hij haar dat Alois terug is en dat hij Casey zat af te lebberen, en hoe irritant dat was, en dat Enora boos werd, maar dat dat toen okay was, en dat Matt vervolgens zijn liefde~ verklaarde voor Enora, en basically dat hij en Enora nu zo goed als klaar zijn door wat Matt zei. Hij heeft het wijselijk niet over zijn moment met Naomi, omdat 1) hij niet denkt dat Christine dat zal appreciëren, en 2) omdat hij zojuist tegen Naomi heeft beloofd hun gesprekje voor zich te houden.

"... dus voortaan als er een feestje is, moet ik gewoon de hele avond bij jou spenderen. Anders gaat alles mis," concludeert hij zijn verhaal.

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: wo apr 25, 2012 12:43 

Afbeelding

Christine glimlacht wanneer Alex zegt dat hij nog niet van haar af is. Helaas komt La Nurse het tegendeel bewijzen en met een strenge “De patiënten hebben hun nachtrust nodig! Ga maar feesten, maar niet te zat!” jaagt ze Alex van de Ziekenzaal.

[...]

De volgende ochtend is Christine al vroeg wakker. Het is toch maar niets, in zo’n vreemd bed, in een vreemde ruimte slapen. Ze voelde zich al veel beter na de medicijnenmix van gisteren, en dat mocht ook wel aangezien het niet te drinken was. Het was enkel nog wachten op de toestemming van La Nurse voor ze de Ziekenzaal mocht verlaten. Ze kijkt op van haar magische Sudoku wanneer de deuren opengaan en ze Shawn ziet staan. Aawh, wat lief dat hij nog eens langskomt! Christine wenkt hem meteen naar zich toe.

“Hey,” antwoordt ze hem met een glimlach, waarna ze zelfs een beetje opschuift zodat Shawn voldoende plaats heeft om zich naast haar te installeren. Alles was nog stroef en stram maar dat zou wel overgaan zodra ze officieel weg mocht. Een fractie van een seconde kijkt ze verbaasd wanneer Shawn haar hand weer vastneemt. Het blijft een raar gevoel, die spontane appreciatie, maar dan laat ze het weer achter zich. Dit is Shawn, ten slotte, een van haar beste vrienden. Da’s normaal! Ze glimlacht nogmaals.

“Ik voel me ook veel beter, het is alleen nog maar wachten op de zegen voor ik hier weg mag,” reageert ze. Ze laat Shawn dan haar hele verhaal doen en Christine zou beter moeten weten dan verbaasd te zijn over de ontwikkelingen tijdens vorige avond. Onwillekeurig grijnst ze als ze zich herinnert hoe ze met Alex over de te verwachten feiten had zitten roddelen. Ze zouden nog een carrière in Waarzeggen kunnen ambiëren. Ken je klasgenoten, ja ja.

Ze trekt een pruillipje wanneer Shawn zijn verhaal gedaan heeft.
“Maar arm schaapje toch,” reageert ze dan, terwijl ze haar arm om zijn schouder legt, voor zover dat lukt. Het komt eerder wat komisch dan quasi-troostend over, dus woelt ze voor de gekheid eens door zijn haar. Wat is haar klas in het algemeen toch ontzettend fckd up.

“Weet je wat?” zegt ze dan, terwijl ze wat medelevende klopjes op zijn schouder geeft. “Volgende keer blijf je gewoon lekker bij mij. Geen drama, geen ingewikkelde toestanden. Geen ex-liefje extra. Klinkt dat als een goed plan?”

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo apr 25, 2012 15:13 

Afbeelding
Casey Louis

Het is adembenemend om te zien hoe Lea wakker wordt. Casey glimlacht onzeker als hun ogen ontmoeten, maar voelt zichzelf bevriezen als haar vriendin omhoog schiet en richting het toilet rent. Wat? Direct springt ze overeind en loopt, nog altijd naakt, naar de badkamer toe. Haar gezicht spreekt boekdelen. Arme Lea. Maar bedenkt ze zich ineens. Is het alleen de alcohol of ook de realisatie dat ze zoiets met mij heeft gedaan? Want voor zover ze wist was Lea gewoon hetero. Ze hadden er nooit echt over gesproken, maar ze had alleen maar vriendjes gehad. Casey heeft altijd gedacht dat het voor Lea maar een spelletje is; een leuke manier om je tijd door te brengen. Voorheen hadden ze ook wat gerotzooid, maar het was goed mogelijk dat het nooit Lea's intentie was om het ook daadwerkelijk te doen.
Ongemakkelijk slaat ze haar armen om haar buik en trekt even aan haar vel. Plat. De gedachten waaien naar de voorgrond en Casey drukt ze weg zodra ze een steek voelt. Niet goed. Get yourself together, Casey. Lea had haar nu nodig.

Voorzichtig schuifelt ze naar voor en pakt Lea's haar vast. Troostend streelt ze de naakte rug. "Sht..'' sust ze zachtjes. "Het is oké..'' Een bonkende hoofdpijn begint op te spelen, maar ze had geluk dat zij niet purgerend boven de WC hangt.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo apr 25, 2012 18:59 

Afbeelding

Christine luistert naar zijn verhaal en ze onderbreekt hem niet - iets wat hij erg op prijs stelt. Na afloop van zijn samenvatting legt ze haar hand al troostend op zijn schouder, en dan woelt ze ook nog door zijn haar. Normaliter zou hij zich zorgen gemaakt hebben over zijn haar en dat het niet meer in model zal zitten, maar hey, dit is Christine, en er een verschijnt een lachje om zijn lippen.

"Dat klinkt als een uitstekend plan," reageert hij op haar voorstel om voortaan alle feestjes in haar gezelschap te besteden. "Jij bent vanaf nu mijn party-coach, okay? Laat me niet meer uit je zicht, want je ziet wat er gebeurt!" Natuurlijk zouden alle dingen exact hetzelfde zijn gebeurd, al was hij niet naar het feestje gegaan. Alois en Casey zouden alsnog aan elkaar gehangen hebben; Matt zou alsnog dronken zijn geworden en zijn liefde voor Enora verklaard hebben. Maar in ieder geval zou hij een vrolijkere avond achter de rug hebben gehad.

Voor een paar momenten zijn ze allebei stil. Shawn vraagt zich af of Christine nu weg mag uit de ziekenzaal, zodat ze samen naar het ontbijt kunnen gaan, want hij voelt er weinig voor om alle drama alleen onder ogen te moeten komen. "Hey, Chris, denk je dat je gauw weg mag hier? Ik bedoel, je ziet er prima uit, so..."

[/the lamest of posts, mais je suis trés fatigué. excusez-moi. @@]

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: do apr 26, 2012 21:05 

Afbeelding
Lea Bennett

Lea hangt nog steeds bevend boven het toilet wanneer ze Casey de badkamer binnen hoort komen. Ze voelt hoe haar hele lichaam zich spant; Lea wilt eigenlijk dat helemaal niemand haar ziet in deze toestand. Maar dan komt Casey naar haar toe, houdt haar haren naar achteren en begint haar rug te strelen. Lea stopt met rillen en begint zich langzaam te ontspannen. Het paniekerige gevoel wordt wat minder.

Na een laatste keer kokhalzen heft Lea haar hoofd op. Ze veegt met haar hand over haar mond en dwingt zichzelf om Casey aan te kijken. Ze merkt nu pas dat Casey ook nog steeds naakt is, maar negeert dat. "Hang-over from hell," zegt ze schor, maar ze forceert een voorzichtig grijnsje. Even overweegt ze om toe te voegen dat ze zich niks meer van vannacht herinnert, maar dat zou te laf zijn. Zelfs voor Lea.

"Hoe voel jij je?" vraagt Lea, terwijl ze haar blik van Casey losscheurt, langzaam overeind komt en dan het toilet doortrekt. Ze kan Casey niet lezen. Ze zou graag willen weten wat Casey denkt van vannacht, wat vannacht betekende voor haar, maar is te bang om het te vragen. Ze is niet moedig genoeg. Is niet direct zoals Casey dat wel is.

En bovendien wilt Lea niet van Casey bevestigd krijgen dat het allemaal maar een spelletje was. Maar zelfs nog meer dan dat wilt ze niet horen, ook al is dat maar een zwakke mogelijkheid, dat vannacht wel iets betekende. Want als het wel iets betekende... Lea wilt- Lea weet wat ze zou moeten willen, en dit is dat niet.

were mine.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: vr apr 27, 2012 0:54 

Afbeelding
Casey Louis

Casey wacht geduldig tot Lea's hele maaginhoud in het toilet ligt. Ze glimlacht op Lea's woorden. Stilletjes bestudeerd ze de ander, bijt op haar onderlip en trekt een wenkbrauw op als er gevraagd wordt hoe het met haar gaat.

"Sukkel,'' mompelt ze droog en vol ongeloof. "Jij hangt boven het toilet en je vraagt hoe het met mij gaat?''

Lea spoelt weg wat ze eruit heeft gegooid, voornamelijk alcohol, en komt overeind. Casey's hand blijft nog even op haar rug liggen, maar ze trekt hem langzaam weg als ze zeker weet dat Lea niet om gaat vallen.

"Ik voel me prima,'' antwoordt ze uiteindelijk. "Een beetje hoofdpijn, maar maak je geen zorgen over mij. Volgens mij ben jij er iets slechter aan toe..''

Zonder het echt door te hebben slaat ze haar armen weer over haar buik. Het was na de afgelopen maanden een gewoonte geworden. Stiekem kijkt ze naar Lea's lichaam, maar ze durft er niet te lang naar te kijken. Het was stom. Ze waren vrienden en Lea was gewoon hetero.
Casey doet een stap naar voren en geeft Lea een zacht kusje op haar wang.

"Je zou beter voor jezelf moeten zorgen.'' Hypocriet, maar oké. "Je bent altijd leuk, maar nuchter ben je het allerleukst.'' Case lacht even. Dan valt ze stil en kijkt om zich heen. Best awkward als je ineens verlangt naar je beste vriendin en je ogen niet van haar af kan houden. "Uhm..'' Case drukt haar tenen in de vloer en ontspant ze weer. "Bedankt dat je er voor me bent. Altijd. Ik- nou ja, ik vergeet wel eens dat ik niet alleen ben en.. Bedankt, oké?''

Al snel staat er een ietwat geforceerde glimlach op haar gezicht. Eigenlijk zou ze zich meteen moeten aankleden voor ze Lea nogmaals zou aanvallen, want zonder alcohol was het natuurlijk iets van een zonde en straks zou hun vriendschap eraan gaan, maar-

"Wil je nog douchen?'' Casey kijkt op. "Of meteen aankleden en naar de rest?'' voegt ze er snel aan toe. "Wat jij wilt. Het maakt mij niets uit.''

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr apr 27, 2012 20:01 

Afbeelding

Dorian weet niet waar hij nerveuzer van wordt. Het feit dat zijn haren kort geknipt zijn en daar op korte termijn weinig aan te veranderen voor. Of het feit dat Florence en Enora het juist leuk lijken te vinden. Oprecht leuk, niet om hem gerust te stellen. Niet dat hij nu gerustgesteld is. Optie 3 is de complimenten. En dan is er nog Florence die het nodig vindt om haar hand door zijn haren te halen. Als hij nog niet rood was, dan is hij dat na Enora haar knipoog wel. “Als….jullie het zeggen” murmelt hij vertwijfeld. Met een lichte glimlach duwt hij Florence haar hand zachtjes weg.
Even kruist het zijn gedachten dat hij Naomi nu voor zich zal winnen. De gedachte verdwijnt net zo snel als deze weer gekomen is, slecht idee.

“..Oh!” verlaat het geschrokken zijn mond als een simpele beweging van Enora haar wand ervoor zorgt dat al zijn kostbare haartjes zijn verdwenen. Weg. Foetsie. Hij heeft er niet eens afscheid van kunnen nemen. Onbewust pruilt hij even.

Na minuten lang lijkt hij zich iets te herpakken, hij staat in elk geval op. “Is er iets wat ik voor jou kan doen?” vraagt hij Enora. Hij wil haar best bedanken, want ergens is hij haar dankbaar. Al durft hij nog niet echt te pronken met zijn nieuwe kapsel. De buitenkant mag dan veranderd zijn, de binnenkant is dat zeker niet. “Zullen we anders het ontbijt voortzetten?” hij maakt een twijfelend handgebaar richting de gang “Flor?”

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 27, 2012 22:43 

Afbeelding
Ruelle Valois

Ruelle kijkt even wat nerveus weg als hij word aangesproken door Enora, hij brengt zijn naam schor en zachtjes over zijn lippen heen. Ruelle is dan ook opgelucht als hij geen verdere conversatie met haar hoeft te voeren, want het praat gewoon niet zo makkelijk als je ondertussen doodsangsten uitstraalt tijdens het gesprek die je voert.

Alois lijkt echter ook zijn tong zijn te verloren, en Ruelle had toch wel gehoopt dat hij wat spraakzamer zou zijn zodat hij Alois wat beter zou leren kennen na gisteravond. 'Euhm...Heb je nog een beetje kunnen slapen' vraagt hij hem dan maar, niet echt goed wetend hoe een gesprek te beginnen en hoe zijn aandacht te trekken.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: za apr 28, 2012 23:33 

Afbeelding
Lea Bennett

Wanneer Casey haar hand van Lea's rug afhaalt, voelt het alsof er tegelijkertijd een warmte en een last van haar wegvalt. "Ik hang nu toch niet meer boven het toilet?" reageert ze droog op Casey's opmerking. Vervolgens zegt Case dat ze zich prima voelt en dat Lea zich geen zorgen over haar moet maken, maar Lea doet dat sowieso wel. Vooral na afgelopen nacht.

Lea glimlacht bij de kus op haar wang. Ze kijkt even naar hoe Casey haar armen om haar buik geslagen heeft, maar ze besluit om er voor nu niets over te zeggen en richt haar blik weer op Casey's gezicht, omdat het anders nogal awkward zou zijn. Vanwege het hele naaktaspect. Al is Lea zich daar al heel erg van bewust.

"Dat geldt ook voor jou, Case," zegt ze. Lea steekt teder haar hand uit, alsof ze een lok van Casey's haar achter haar oren wilt duwen, maar trekt hem dan terug. "Vannacht... de alcohol... dat was niet voor herhaling vatbaar, okay? Dronken worden lost je problemen niet op." Ze negeert hoe hypocriet die woorden klinken uit haar mond. Lea is een expert in alcohol gebruiken om haar problemen weg te duwen.

En dan bedankt Casey haar. "Graag gedaan, Casey." Lea probeert haar toon licht te houden, ook al heeft ze ergens het gevoel dat wat ze nu gaat zeggen enorm belangrijk is. "Je bent niet alleen. Ik- ik zal er altijd voor je zijn, okay? Ik zal je niet in de steek laten."

Lea glimlacht awkwardly en is blij wanneer Case een ander onderwerp aansnijdt. "Uhm, ik denk dat ik beter gewoon mijn kleren aantrek en naar mijn eigen kamer ga. Om mezelf enigszins presentabel te maken." Want als Lea zich bij het ontbijt vertoont in dezelfde kleding als gisteravond is het wel duidelijk wat ze vannacht gedaan heeft en dat hoeft niet de hele school te weten. "Maar ik wil je wel zien bij het ontbijt," voegt ze er aan toe. Al is het alleen maar om ervoor te zorgen dat Casey eet. Ze is te erg afgevallen, denkt Lea.

were mine.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo mei 02, 2012 17:07 

Afbeelding
    Enora Laurent

Er verschijnt een brede glimlach op Enora's gezicht wanneer Dorian vraagt of hij iets voor haar kan doen. Dorian was zo lief en bescheiden, hij liep niet zoals vele anderen met een enorm ego rond.
"Ik heb het met heel beel plezier gedaan, Dorian, dat is genoeg voor mij." glimlacht ze. "Maar ik zal het in gedachten houden, thanks."

"Ja, dat lijkt me een goed idee." knikt Enora wanneer Dorian voorstelt om het ontbijt voort te zetten. Ze gaat hem maar niet vragen of hij het wel aan durft, hij zou er waarschijnlijk op het moment het grapje niet van in zien en zich terug willen trekken. "Laten we maar gaan dan."
Haar blik blijft even bij Flor hangen. Ze glimlacht eventjes lichtjes naar haar terwijl haar gedachten meteen naar Matt schieten. Ze wil met hem gaan praten, en dan eens een keer fatsoenlijk. Daarbij moest ze misschien ook eens met Flor over de toestand praten..

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 08, 2012 20:41 

Afbeelding

Alois trekt zich weinig aan van de tik die hij van Dorian krijgt en grijnst alleen ondeugend, terwijl hij een hap van de wafel neemt. Hij trekt zich ook niets aan van Dorian's houding, die praktisch 'laat me alleen' schreeuwt. Alois is nu eenmaal niet iemand die weggaat als hem dat niet heel duidelijk en minstens tien keer gezegd wordt. En zelfs dan moet hij in een heel erg goede bui zijn om ook echt te luisteren.

Dan komt Ruelle bij hen zitten en Alois herinnert zich ineens zijn flirtpogingen bij de jongen. Voordat hij Dorian verder kan pesten, komt Enora ineens aan, die Dorian met zich mee neemt om zijn haar te knippen. Alois kan het niet laten om te lachen bij het beeld dat hij in zijn hoofd krijgt van Dorian met verpest haar. Die arme jongen was overgeleverd aan Enora's knipkunsten. Hoewel hij het misschien wel kon gebruiken. Niet dat Alois echt let op het haar van zijn kamergenoten.

Ruelle begint dan tegen hem te praten en Alois richt zich dus weer op de nieuwe jongen. Hij glimlacht, ondanks zijn hoofdpijn, en neemt een slok van zijn water. "Ik viel meteen in slaap, dus ik ga ervan uit dat dat goed is." Antwoordt hij, terwijl hij met zijn ogen knippert. Hij vindt het geweldig om met Ruelle te flirten - het is heel anders dan bij meisjes. "Heb jij goed geslapen of moest je teveel aan mij denken?" Vraagt hij dan met een knipoog.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma mei 14, 2012 0:45 

Afbeelding
Casey Louis

Casey's ogen versperren zich lichtjes als Lea duidelijk maakt dat het een one-time-thing is. Ze betrapt zichzelf erop dat ze het jammer vindt. Meer dan dat misschien. Dat ze vervolgens verder gaat over het alcoholmisbruik hoort ze al niet meer. Het is verwarrend. En ineens zegt Lea dat ze er altijd voor Casey zal zijn. Snel opent ze haar mond om te antwoorden, maar de woorden blijven in haar keel hangen. Tot haar ontzetting voelt ze tranen opkomen. Dus knikt ze maar. Bedankt.

Het voelt als nog een klap als Lea zegt dat ze zich om gaat kleden, maar het is iets dat ze Case in ieder geval wilt zien? Toch voelt het als een soort afwijzing en als er iets is wat ze haat dan is het om afgewezen te worden. Haar hele zelfbeeld was gebaseerd op anderen. Als anderen haar enigzins leuk konden vinden, dan kon ze zichzelf ook wat leuker vinden. Maar als er redenen waren om haar af te wijzen, en die waren er zeer zeker, dan werd ze alleen maar herinnert aan wat voor persoon ze was. Hoe slecht, nutteloos, vervelend, blok-aan-het-been ze was. Hoe niemand uiteindelijk met haar zou kunnen leven. Hoe iedereen haar zou verlaten.

Case voelt dat emoties de overhand nemen en springt zo snel mogelijk de douche in. Snel gooit ze de kraan aan en laat het water haar overspoelen. "Oké.'' Dat was meer kortaf dan ze had gewild. Ze kijkt Lea niet aan, ogen op de prachtige (ahum) muur. "Dan zie ik je zo.'' Geen make-up vandaag. Geen honger. Geen zin. Lea moest uit de badkamer want haar aanwezigheid maakte haar alleen maar verdrietiger. En als ze niet weg zou gaan dan zou Casey boos worden en dat zou al helemaal dramatisch zijn.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 14, 2012 19:28 

Afbeelding
Ruelle Valois

Ruelle knikt met een klein glimlachje bij de eerste woorden van Alois, want meteen in slaap vallen betekent iniedergeval niet teveel kop zorgen, en misschien nog wel iets anders. Op het geknipper weet Ruelle eigenlijk niet zo heel goed hoe hij erop moet reageren, net zo min als bij de vraag die Alois aan hem stelt of Ruelle de hele tijd aan hem moest denken.

Ruelle kijkt daarop even naar zijn handen, want het is natuurlijk niet te ontkennen dat hij aan Alois heeft gedacht. 'Ik heb wel aan jou gedacht' zegt Ruelle zacht, alsof hij iets heeft gedaan wat verboden is volgens de wet.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: ma mei 14, 2012 21:33 

Afbeelding
Lea Bennett

Lea kijkt Casey aan, wachtend op antwoord, maar ziet in plaats daarvan dat Casey's hele houding verandert, dat ze haast verstart. Plotseling heeft Lea het gevoel dat Case zich voor haar afgesloten heeft en dat doet eigenlijk best wel zeer. Niet dat Lea dat toe wilt geven: want normale vriendinnen zouden hier geen drama om maken, toch?

Dus Lea kijkt haar onderzoekend aan, maar Case zegt een tijd niets, totdat ze plotseling de douche in springt en dan pas kortaf reageert. Lea blijft even staan, overweegt om iets te zeggen, om Casey te vragen wat er aan de hand is... maar daar is ze te laf voor.

"Goed, tot zo dan," zegt Lea zacht, en ze draait zich om en vlucht zo'n beetje de badkamer uit. In de slaapkamer zoekt ze snel haar kleren bij elkaar en trekt ze aan. Ze zien er flink gekreukeld uit. Dit in combinatie met het just-got-fucked-hair dat ze hoogstwaarschijnlijk heeft en het feit dat dit de kleren van gisteravond zijn... nou ja, het zal voor iedereen die haar ziet wel duidelijk zijn wat ze vannacht uitgespookt heeft. Vandaar natuurlijk dus ook dat Lea zich zo snel mogelijk op wilt frissen.

Haar laarzen pakt ze in haar handen en dan stapt ze de kamer uit. Gelukkig is er niemand in de gang, dat scheelt. Lea overbrugt al snel de korte afstand naar de kamer die ze met Cam deelt en opent de deur - en blijft dan met een deer in the headlights-look staan wanneer ze Cam ziet.

were mine.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 14, 2012 22:52 

Afbeelding
      Camille Byron

Cam is bij het feestje vertrokken, zodra Lea verdween met Casey. Echt zin om te socializen met Eric had ze niet en feestjes zijn nu eenmaal niet haar ding. En na het hysterische geschreeuw en gegooi van Casey, voelde ze er nog weinig voor om te drinken. Dus is ze vroeg naar haar kamer vertrokken en naar bed gegaan, zonder verder op Lea te wachten, ervan uitgaand dat ze vanzelf wel de weg naar haar kamer zou vinden.

Dus als ze de volgende ochtend wakker wordt en Lea's bed onbeslapen is, wordt Cam bezorgd. Ze is niet gewend dat Lea niet aanwezig is en zeker niet dat ze de hele nacht niet terug komt. Dus neemt ze snel een douche, kleedt zich aan en maakt zich klaar om Lea te gaan zoeken. Ze heeft net haar tas bijeen gepakt, wanneer de deur open gaat.

Automatisch draait ze zich richting de deur en staart naar Lea, die er nogal.. tja.. avontuurlijk uit ziet. Cam fronst en neemt Lea's verschijning in zich op. Het is in ieder geval duidelijk waar ze zich mee heeft bezig gehouden, al heeft Cam geen idee met wie.

Ze kucht even en laat haar blik naar de vloer glijden. "Ehm.. Ik wilde je net gaan zoeken." Bekent ze voorzichtig, alsof het een misdaad zou zijn geweest als ze het gedaan had.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 605 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 41  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: