Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 41  Volgende

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 08, 2012 15:34 

Afbeelding

Omdat Dorian geen feestbeest is en vandaag als levensmissie heeft de pijn voor Naomi te verzachten is de arme jongen druk bezig met het regelen van een fruitmandje en wat bloemen. Met een ontzettende brede glimlach komt hij weer bij de verpleegzaal aan. Surprise! Het bed is echter leeg. In eerste instantie trekt hij bleek weg en laat hij het fruit bijna op de grond vallen. Ze was dood! Wacht. Was er niet een feestje? Misschien was ze al ontslagen en was ze zo eigenwijs om naar een feestje te gaan. Alsof dat verstandig is. En dus gaat Dorian, die niet van plan was zijn neus op het feest te laten zien, toch richting het feestje.

Wanneer hij de hoek omslaat valt zijn oog op een paartje dat op de grond zit in een innige omhelzing. Naomi en Shawn. Shawn? Even scannen zijn ogen de gang, waar was Thomas? Hij bemerkt nu pas dat Naomi aan het huilen is, maar blijkbaar is Shawn er al om haar te troosten. Hopend dat niemand hem opmerkt schuifelt hij wat achteruit, terug de andere gang in. Hij vloekt zacht als er een appel uit de mand valt en door de gang heen rolt. Instinctief gaat hij erachter aan. Shawn en Naomi zijn blijkbaar weer los gebroken uit hun omhelzing en Naomi is alweer verdwenen. Hij hoort nog een deur dicht gaan, blijkbaar is ze weer terug naar het feest. Snel raapt hij de appel op en legt deze terug in de mand. Daar staat hij dan knullig met zijn bos bloemen en fruitmand, met alleen Shawn als gezelschap. Totaal niet op zijn gemak schraapt hij even zijn keel om zijn aanwezigheid kenbaar te maken. Hij had natuurlijk ook de tros druiven naar zijn hoofd kunnen gooien. Want waarom heeft Shawn die bepaalde X factor die hij niet heeft. Shawn lijkt echter ook niet bepaald in een goede stemming te zijn, dat of hij zat te mediteren. “Is Naomi…?” nevermind, hij gaat wel gewoon kijken. Op een bijna verlegen manier beent hij Shawn voorbij en opent hij de deur van het lokaal. Florence heeft zich dit keer ontfermt over Naomi. Naomi heeft niet naar hem gevraagd, ze is regelrecht naar het feestje gegaan. Ze laat zich troosten door Shawn. Ze heeft hem niet eens nodig, niemand eigenlijk. Waarschijnlijk heeft niemand behoefte aan fruit, tenzij ze er een cocktail van kunnen maken, maar omdat Dorian ook niet weet wat hij met de mand aan moet zet hij hem op de dichtstbijzijnde tafel neer. De bos bloemen legt hij ernaast, hij richt zijn hoofd weer richting de grond en loopt het lokaal uit.

“Thomas is een eikel” zo, het is eruit voor hij er erg in heeft. Voor een uitzonderlijke keer is hij het met Shawn eens. Want waar was zijn best friend middenin dit drama? Naomi zou hem nooit zien staan, hij was een vriend voor haar wanneer ze hulp nodig had met haar huiswerk, of omdat Thomas en hij vrienden waren.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: zo apr 08, 2012 22:21 

Afbeelding
Lea Bennett

Tot Lea's opluchting reageert Casey positief op haar acties. Casey kust terug, passievol, en Lea kan haar hart haast uit haar borst voelen barsten. Ze weet nog steeds niet of dit een spel is of niet, weet nog steeds niet of het van Casey's kant gemeend is of niet, maar kan zichzelf er niet toe brengen om het af te breken. Daarvoor heeft ze het te lang gewild.

Lea's hand verschuift van Casey's wang naar haar haren, terwijl ze met haar andere hand over Casey's blote arm streelt. Ze houdt even stil wanneer Casey's hand onder Lea's jurk glijdt en over haar bovenbeen heengaat. Dus ze gaan- Casey wilt- Lea glimlacht tegen Casey's lippen, terwijl ze het gevoel heeft dat de warmte van Casey's hand zich verspreidt door haar hele lichaam.

Nu breekt Casey de kus af, verschuift haar mond naar Lea's nek, en Lea begint het gevoel te krijgen dat ze de situatie onder de controle heeft, nu ze weet wat Casey van haar wilt: seks. Enkel seks, spreekt Lea zichzelf toe. Ze geeft niet op die manier om je, Lea. Maar Lea kan dit; seks en vooral vrijblijvende seks, is iets waar ze goed in is, waar ze zich comfortabel mee voelt. En daardoor in combinatie met de alcohol, voor het eerst sinds een maand geleden, sinds ze Casey voor het eerst kuste en gedwongen was om te realiseren hoe diep haar gevoelens voor Casey zijn... hoe graag Lea die gevoelens ook wilt ontkennen... voelt Lea zich weer volledig in controle over zichzelf.

Het valt haar op dat Casey onzeker is, aarzelend, afwachtend haast, en ze vraagt zich af of Case dit al eerder met een meisje gedaan heeft. Lea weet dat Casey bi is, maar ze heeft haar nooit met een meisje gezien, alleen maar met jongens. Ze hebben er ĂĽberhaupt nooit over gepraat. Lea weet niet of het daardoor of door iets anders komt dat Casey aarzelt, maar ze besluit om hoe dan ook teder te zijn.

Lea glimlacht weer, fluistert bijna ik houd van je maar houdt zichzelf net op tijd tegen. In plaats daarvan besluit ze het initiatief te nemen; ze drukt een snelle kus op Casey's mond en gaat dan overeind zitten, waarna ze laconiek, maar langzaam, de rits aan de achterkant van haar jurk omlaag doet en dan de jurk afstroopt, zodat ze alleen nog maar in haar ondergoed zit.

Ze leunt weer naar voren, en haar glimlach verandert in een zelfverzekerd grijnsje. "Je draagt te veel kleding," zegt ze, met een blik naar Casey's gaatjespanty en jurk. "Tijd om er iets aan te doen," vervolgt ze, en ze schuift de bandjes van Casey's jurk omlaag over Casey's armen; de jurk valt al voor een deel omlaag en voor een kort moment is Lea sprakeloos. "Je bent zo prachtig," fluistert Lea dan, terwijl ze kussen drukt op de bovenkant van ee van Casey's schouders en dan langzaam omlaag gaat, naar Casey's sleutelbeen en verder.

were mine.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 09, 2012 12:35 

Afbeelding

Yikes... Flor was goed pissed. Dan begint Naomi ook nog eens klappen uit te delen. Het komt niet in Matt op om te gaan schreeuwen tegen haar. Hij probeert zijn gezicht zo goed mogelijk te beschermen, maar hij kan niet voorkomen dat Naomi hem toch een paar keer raakt. Hij is maar wat blij wanneer Naomi eindelijk wordt weggesleurd door Shawn.

En dan... Is hij voor even alleen met Flor. Hij kijkt haar aan met grote ogen, maar veel kan hij niet uitbrengen. Vooral omdat hij met zijn handen voor zijn neus zit, omdat er toch wel wat bloed uitkomt.

Ondertussen is hij helemaal kwijt wat er aan het gebeuren is. Zijn hersens draaien overuren. Hij is Flor kwijt. Enora heeft geen interesse in hem. Enora gaat met zijn beste vriend.

Dan komen Alois en hoe-heet-hij-ook-alweer er ook nog eens bij staan. Het wordt hem nu allemaal te veel. "Ehm... Thanks for caring and all, maar ik ga er vandoor." Probeert Matt zo casual mogelijk te zeggen. Helaas zitten zijn emoties in de weg en komt het er wat raar uit.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma apr 09, 2012 16:46 

Afbeelding
    Enora Laurent

Opeens gaat het allemaal heel snel. Naomi springt op Matt af en begint aardig wat klappen uit te delen. Van Flor krijgt hij ook nog aardig wat te horen en Enora is het helemaal eens met haar.
Shawn heeft Naomi zojuist weggetrokken bij Matt en de twee zijn vervolgens uit het zicht verdwenen. Zelf heeft ze zich ondertussen naar de tafel met drank begeven. Met een glas water is ze wat in gedachten weggezakt. Het was wel duidelijk dat het einde van haar relatie met Shawn nu in zicht was.

Ze wordt uit haar gedachten gehaald wanneer Dorian een fruitmand met bloemen op tafel legt, en verder zonder ook maar iets te zeggen het lokaal weer verlaat. Misschien was het inderdaad maar beter om er vandoor te gaan. Shawn was ook nergens meer te bekennen.
Net op het moment wanneer ook Matt aanstalten maakt om weg te lopen.

"Wat was dat nou ook alweer met je 'Het maakt me niet uit wat je van me denkt, maar ik wil niet de schuldige zijn als er iets fout gaat tussen Shawn en jij'?" vraagt ze hem, zijn eigen woorden herhalend. "Nou, well done, Matt. Ik hoop dat het die bloedneus waard was, want meer hou je er niet op over." Niet Enora en zeker ook niet Flor.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 09, 2012 17:10 

Afbeelding

Als Enora dan ook nog eens bij hem komt klagen, is Matt het helemaal zat. "Ooh?! Is dat de dank die iemand van jou krijgt als hij vertelt dat hij van je houdt?! SHAWN MUST BE A VERY LUCKY GUY THEN! En nee, natuurlijk wil ik er niet de schuldige van zijn. MAAR HELAAS! I SCREWED UP! LEEF ERMEE"

Dan wijst hij naar Naomi, die ondertussen weer terug is op het feest. "Alleen maar omdat jouw vriendje de grootste loser is van de hele school, betekent het niet dat je je frustraties uit moet leven op mij. Timmer Thommie de volgende keer maar in elkaar."

"And Doortje?! Well... Eh... F*CK YOU!" Na die woorden gezegd te hebben, draait Matt zich om en loopt hij de deur uit. Geslaagd feestje. Met grote passen loopt hij terug naar de jongens slaapzaal.

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: ma apr 09, 2012 17:24 

Afbeelding

Christine kijkt Alex een beetje sufjes aan wanneer hij vertelt dat hij haar niet te lang zal storen.

“Ach, die roddels,” zegt ze quasi-ongeïnteresseerd, “we weten allebei hoe het gaat op een zesdejaars Beauxbatons-feestje. Iedereen wordt stomdronken en zoent met elkaar, voor een spel, of voor echt, en je gaat zien dat ook dit feestje op drama gaat uitdraaien. Morgen heeft de helft van onze klasgenoten een ander lief. Of twee. Of zijn ze terug single.”

Christine grijnst naar Alex, blij dat ze een beetje afleiding heeft en geen deel van het drama uitmaakt. Ze draait haar hoofd zijn richting uit en kijkt hem samenzweerderig aan. “Wedden dat Shawn er één van is?” Een flauwe glimlach krult om haar lippen. Christine bedoelt het niet persoonlijk, en dat zal Alex vast ook wel beseffen, maar he, Shawn is Shawn. “Voor vijf galjoenen…”
Nee, Christine was écht niet geïnteresseerd in dit feestje. Ze kijkt naar hun handen wanneer Alex er een kneepje ingeeft en haar mondhoeken komen een beetje naar boven. Ergens vond ze dit interessanter.

“Denk maar niet dat dit een reden is om niet meer op mijn bezem te kruipen, hoor.” Christine grijnst. “Ik stop er alleen mee als mijn teamgenoten me liever kwijt dan rijk zijn. Al denk ik niet dat ik me nog vlug aan die schijnbeweging waag…” Christine kijkt hem aan wanneer hij na een korte pauze zegt dat hij bezorgd was en een vreemd maar aangenaam gevoel trekt door haar lichaam. Tuurlijk, Alex zegt wel vaker iets liefs, maar dit voelde… anders? Verward hierdoor strekt ze haar hand uit en strijkt met twee vingertoppen over de rug van zijn hand.

“Je raakt niet zomaar van me af, Dubois, over enkele uren dans ik alweer door de gangen van de school,” probeert ze een beetje grappend te zeggen, waarna ze hem terug aankijkt.
“Merci…”

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma apr 09, 2012 17:36 

Afbeelding
    Enora Laurent

Enora kan Matt op het moment totaal niet uitstaan wanneer hij ook nog eens tegen haar begint te schreeuwen. "Nee, dat is de dank die iemand van mij krijgt die zojuist alles overhoop heeft gehaald!" Hij dacht toch zeker niet dat ze hem nou om de hals ging vliegen omdat hij had gezegd dat 'ie van haar hield terwijl hij daarmee haar relatie aan flarden bracht?
Als klap op de vuurpijl zegt hij dan ook nog eens "Helaas, leef er maar mee." Het is maar goed dat Matt - na nog wat geschreeuw richting Naomi en Dorian - dan ook het feest verlaat. Dat hij voorlopig maar even weg bleef.

Zelf loopt Enora vervolgens ook het lokaal uit. Worst day ever.

Met een zucht doet ze de deur achter haar dicht. In de gang staat Dorian nog, terwijl Shawn tegen de muur aan op de grond zit. "Van je vrienden moet je het maar hebben, Shawn." mompelt ze.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 09, 2012 20:17 

Afbeelding

"Klinkt zeer aannemelijk", zegt hij instemmend als Christine wedt dat Shawn sowieso gedumpt wordt, een nieuwe relatie krijgt of allebei op één avond. Maar zolang hij dit maar niet met Christine doet is het best. Alex bestudeert de etiketten van de medicijnen die Christine heeft moeten drinken en kijkt op als ze zegt dat ze niet van haar bezem is weg te slaan. Hij vindt het wel mooi dat ze zo gepassioneerd kan zijn over bepaalde dingen.

"Hopelijk deze keer zonder slechte afloop".
Alex betwijfelt of Christine zo veel vallen wel kan overleven. Hij betrapt zichzelf erop dat zijn blik weer afzakt naar haar hand en focust zich dan weer tot haar.

Hij bijt op zijn lip als Christine hem bedankt en zegt dat ze nog niet van hem af is. Dat hoopte hij ten zeerste en opeens leek het helemaal niet erg om de avond door te brengen op een ziekenzaal in plaats van op een muf feestje. "Jij ook niet van mij...", zegt hij met een flauwe glimlach.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: ma apr 09, 2012 22:48 

Afbeelding

Dorian komt langslopen en hij mompelt iets over Naomi. Shawn's wenkbrauwen schieten voor een fractie van een seconde omhoog - wat heeft Dorian precies gezien? - maar dan neutraliseert hij zijn gezicht weer. Wat maakt het ook uit. Dorian wacht verder niet op antwoord en haast naar het feestje. Shawn's ogen vallen op de spullen in Dorian's armen. Whatever.

Hij zou moeten opstaan en naar bed moeten gaan, maar hij heeft zijn twijfels over of hij in slaap zal vallen. Hij heeft echter niet lang de tijd om te twisten over het naar-bed-gaan VS. hier-blijven-wegrotten dilemma, want Dorian keert gauw genoeg weer terug met de declaratie dat Thomas een eikel is. Shawn's mondhoeken krullen omhoog, ondanks zijn slechte humeur. "Kom je er nu pas achter?" vraagt hij. Een klein deel van hem vraagt zich af waarom Dorian ineens zulke dingen zegt over zijn beste vriend. Maar hij heeft geen energie om zich te verdiepen in Dorian's psyche, en al helemaal niet om over Thomas na te denken.

Shawn gaat langzaam overeind staan. Plotseling stormt Matt het lokaal uit, maar in zijn dronken bui lijkt hij niet eens te merken dat er mensen staan, want hij loopt meteen weer weg. En dan verschijnt Enora. "Van je vrienden moet je het maar hebben, Shawn." ... yep. Hij loopt dichter naar Dorian en Enora toe. Een triest lachje hangt om zijn lippen. In een snelle beweging brengt hij zijn gezicht heel dicht bij dat van Enora, en dan kust hij haar. Als hij van haar los komt, haalt hij zijn schouders op. "Nu het nog kan," zegt hij zachtjes.

Hij kijkt naar Dorian en klapt hem op zijn schouder. "We weten dat Thomas een kwal is. Je kunt altijd switchen naar de goede kant, als je wilt." Shawn's afkeer jegens Dorian was altijd omdat hij Thomas' sidekick was. Anyway. Hij werpt nog een blik op Enora, en loopt dan naar de jongensslaapzalen. Tijd om te pitten, en deze dag af te sluiten.

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 10, 2012 14:24 

Afbeelding
Ruelle Valois

Euh ok, ze hoeven Matt dus niet naar La Nurse te brengen, maar er zou toch wel wat aan z'n bloedneus gedaan moeten worden. Ruelle bijt echter daarbij wel even zachtjes op zijn lip, want moet er nou niet iemand anders Matt troosten, ja iemand anders want hij kent Matt verder niet, en als hij het zou doen, dan zou het ontzettend awkward zijn.

Als Enora erbij komt wrijft ze het Matt in feite nog even in dat hij het blijkbaar allemaal goed verknalt heeft. Matt begint dan tekeer tegen Enora te gaan waarop Ruelle even een blik op Alois werpt. Echt waar als alle feestjes op deze school zo gaan zijn, dan denkt Ruelle nog wel dubbel zo hard na voor hij er naar toe gaat. Want in zijn hele leven heeft hij nog nooit zoveel drama mee gemaakt dan op deze avond. 'Ik ga maar is naar mijn kamer heen, leuke welkom' mompelt hij even tegen Alois, en dan richting de jongensslaapzalen loopt.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 10, 2012 20:31 

Afbeelding

Naomi is eigenlijk helemaal niet van plan om Florence op te zoeken, maar haar goede oude vriend 'mojito'. Als ze een glas heeft gemaakt, drinkt ze deze langzaam. Ze merkt op hoe Florence kwaad reageert op Matt en zijn possé Alois en een onbekende jongen die er als een loser uit ziet en dan loopt Florence op haar af met een 'hé' en een zielig gezichtje. "Hey Flor, 't komt goed allemaal goed, I promise! Morgen gaan we een slumberparty houden." Naomi glimlacht naar haar en geeft haar een knuffel. "Maar ik ga nu eerst naar bed, denk ik. Ik zie je morgen!"

[...]

De hele nacht heeft Naomi amper geslapen, ze werd steeds wakker door nachtmerries en ze is dan ook vrij moe, maar ze moet opstaan. Ze moet naar Shawn toe om hem uit te leggen dat wat er bijna was gebeurd de vorige avond niets betekende, want daar was ze zeker van. Ze was met Thomas. Meer niet. Het was de alcohol, als ze sober was geweest, zou het nooit gebeurd zijn. Haar hoofd bonkt als een idioot wanneer ze bij Sir Puntjesman aan komt. "Laat me er in alsjeblieft?" zegt met haar liefste glimlach.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 10, 2012 21:17 

Afbeelding

Alois fronst, wanneer Florence tegen hen uitvalt. Oké, zijn comeback lijkt wel ongeluk te brengen. Hij wil reageren, maar dan maakt Enora een opmerking, waardoor Matt begint te schreeuwen. Dorian bemoeit zich ermee, Matt wordt nog bozer en loopt dan doodleuk het lokaal uit. Alois kijkt hem verbaasd na. Juist.

Hij is het totaal eens met Ruelle, die besluit te vertrekken. "Mijn gelijk heb je. Ik had mijn terugkomst ook anders verwacht, maar het voelt alsof ik in de hel ben beland." Antwoordt hij een beetje chagrijnig. Hij giet een laatste glas drank naar binnen en volgt dan Ruelle richting de slaapzalen. Omdat Alois een kamer deelt met Dorian en Thomas, gedraagt hij zich redelijk wanneer hij op zijn kamer is, ondanks dat hij zich vaak zwaar verveelt.

Hij loopt wat sneller en haalt Ruelle in. "HĂ©. Jij bent nieuw in ons jaar?" Vraagt hij nieuwsgierig. De vraag was al eerder door zijn hoofd geschoten, maar hij heeft er niet echt iets mee gedaan, vanwege al het drama.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di apr 10, 2012 21:19 

Afbeelding

Dorian haalt zijn schouders op “Ja” Want hij is een goede vriend, met veel vertrouwen. Teveel soms. Morgen zou hij Thomas vast al een stuk minder onaardig vinden, maar voor vandaag is hij er klaar mee. Een diepe zucht maakt Enora haar aanwezigheid kenbaar “Hoi” mompelt hij met een klein glimlachje. Ze zegt wat tegen Shawn, maar terwijl Dorian zich af vraagt of ze ruzie hebben voegt Shawn zich al bij Enora en kust hij haar. Whooo! Dorian draait zijn hoofd ontwijkend de andere kant op, alsof de gang muren heel erg enthousiast waren. Als Shawn zuignap Enora los laat, laat hij hem dat duidelijk blijken. Bij de klap op zijn schouder heeft Dorian het gevoel direct een paar centimeter kleiner te zijn. Argwanend kijkt hij van de hand op zijn schouder op naar Shawn “Juist ja. Nee dankje.” Eigenlijk wil hij zeggen dat hij Shawn namelijk ook een eikel vindt, maar dat durft hij niet.

En dan vertrekt hij weer. Rare gast. “Welterusten” murmelt hij sarcastisch. Goede manieren, wie had ze hier tegenwoordig nog.
“Ik ga denk ik ook maar eens..”
Enora was wel aardig, begrijp me niet verkeerd. Maar het was nogal ingewikkeld. Het vriendinnetje van Shawn, voorheen de crush van Thomas.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 10, 2012 22:24 

Afbeelding
Ruelle Valois

Ruelle mindert zijn pas wanneer Alois naast hem gaat lopen en hem wat vraagt, waarop Ruell knikt. 'Ja ik ben vandaag hier aangekomen, en ik heb wat van de quidditch match gezien, maar het feestje had ik helemaal niet in mijn schema gezet eerst, maar naar even wikken en wegen ben ik toch gegaan' geeft hij als antwoord 'ik had het beter niet kunnen doen, en me gewoon aan m'n planning moeten houden' vervolgt hij.

Ruelle blijft dan even stil staan, zodat de conversatie tussen hem en Alois wat makkelijker verloopt, tenminste Ruelle krijgt zo de dingen toch net wat beter mee.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 10, 2012 22:29 

Afbeelding

Alois knikt bij het antwoord van Ruelle en is blij als de ander stil blijft staan, zodat ze iets gemakkelijker kunnen communiceren. "Je planning? Hmm, ik had geen planning, maar dat was echt een feest van niks. Ik had het kunnen weten - zodra die mensen drank op hebben, komt er drama." Hij lacht even schamper. "Zo sneu. Ik wilde gewoon plezier hebben."

Hij likt even kort met zijn tong over zijn lippen. "Met wie deel je een kamer?" Vraagt hij dan nieuwsgierig. Alois wil het liefste alles weten, het beste is nog van de eerste de beste persoon, zodat hij niet een vaag, aangepast verhaal hoort. "Je leek trouwens niet zo op je gemak. Heb je problemen met drukte?"

It's always darkest before the dawn.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 605 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 41  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: