Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 41  Volgende

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 04, 2012 10:39 

Afbeelding

Het feest is ondertussen in full swing. Naast zijn eigen klasgenoten, lijkt het erop alsof de hele school op is komen dagen. De feestjes van de 6e jaars zijn namelijk berucht. Omdat het zo druk is, heeft Matt zich ook totaal niet gefocussed op het drama dat gaande is tussen... tsjah... tussen wie niet, eigenlijk?

Vanuit zijn ooghoeken volgt hij Shawn en Enora. Shawn is en blijft zijn beste vriend, en die moet je in de gaten houden, toch? Het helpt ook om de dramatische wedstrijd uit zijn hoofd te houden. De drank helpt daar ook wel bij, trouwens. Hij vult zijn bekertje nog een keer met een felgroen gekleurde liquid en giet het zijn keel in. Ah, burning goodness.

Hij scant de kamer. Overal dansen mensen. Zijn oog blijft echter hangen op één iemand. Enora. Ze is nog steeds in gesprek met Shawn. Voordat hij er ook maar over na kan denken, beginnen zijn benen (en dus ook de rest van zijn lichaam) zich naar haar toe te begeven. Zijn hersens hebben ondertussen de 'uit' switch gevonden. Matt pakt Enora's hand en sleurt haar mee, Shawn totaal negerend. Als hij eindelijk een rustig hoekje gevonden heeft, laat hij haar hand los.

"Noor. Shawn... Hoe kun je?" Hij kijkt haar met grote ogen aan. Hij is helemaal vergeten dat hij een relatie heeft met Flor. F L O R. Dat lijkt in geen velden of wegen op E N O R A. Behalve dan dat er een paar letters overeen komen. Scumbag brain. "Je zou met mij moeten zijn." Best. Argument. Ever. And. Totally. Valid.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo apr 04, 2012 10:49 

Afbeelding
    Enora Laurent

Enora kan het niet lachen om te lachen om zijn opmerking, waarna ze hem een licht duwtje geeft. "Ik hoef niks te weten van wat er tussen jullie allemaal gaande is." lacht ze, waarna ze hem met een lief glimlachje aankijkt. "Ja," knikt ze. "We zijn weer vriendjes."

Enora wil Shawn net een kus op z'n wang geven, wanneer opeens Matt verschijnt en haar aan haar hand meetrekt. Ze kijkt eventjes niet begrijpend om naar Shawn, wat moest Matt nou met haar? "Ik denk dat hij me op het matje komt roepen." glimlacht ze dan maar, waarna ze met Matt meeloopt.

Ze kijkt Matt niet begrijpend aan wanneer hij over Shawn begint. Over hoe ze met hem samen kan zijn, omdat ze met hem zou moeten zijn? Wasted much?
"Matt?" verlaat het dan ook mond. "Volgens mij heb je een beetje te veel op.. Hetgeen tussen ons.. Dat is allang over." probeert ze hem te verklaren, wat moeilijk gaat, aangezien Matt dit allemaal dondersgoed weet. "Ik zou met Shawn moeten zijn, net zoals jij met Flor moet zijn."

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 04, 2012 10:55 

Afbeelding

"Nee. Dat moet niet." Krijgt hij er met veel moeite uit. Hij kijkt Enora niet-begrijpend aan. Hoe kon zij er nou anders over denken dan hij? Matt weet dat hij gelijk heeft. Matt en Enora. Enora en Matt. Dat hoort gewoon zo. Er kunnen dan wel zoveel meisjes op die school zitten, maar hij hoort gewoon bij haar. "Het is me nu allemaal duidelijk. Wij horen bij elkaar. Ontken het nou maar niet."

"Kijk, wat er in het verleden fout gegaan is... Ik neem de schuld helemaal op me." Nee hoor, de alcohol is echt niet naar zijn hoofd gestegen. Matt die een fout toegeeft? Dat kan gewoon niet. "Maar alsjeblieft, maak het nou niet erger door met mijn beste vriend te gaan."

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 04, 2012 12:31 

Afbeelding
Ruelle Valois

Oh die Casey houd zo te zien wel van een potje zoenen, eerst Alois en dan die andere blonde gast die haar en Alois nog net zo ruw uit elkaar had gehaald. Echter het ziet er naar uit dat Casey niet de gewenste reactie krijgt, en dat uit zich al gauw in een emotionele woede uitbarsting. Ruelle neemt uit een soort van paniek aanval een fikse slok uit zijn beker, maar die uit zijn handen valt wanneer Casey steeds meer dingen stuk gooit. Is er iemand die haar misschien even in bedwang kan houden, iemand, want wie weet wat ze nog meer zal doen.

Gelukkig word ze het lokaal uit begeleid door Lea , Alois gaat er ook al gauw achteraan. Het duurt echter niet lang of Alois komt alweer terug en hij ziet er nou niet bepaald happy uit. Ruelle vind het daarom nu nogal overbodig om aan Alois te vragen of alles wel goed gaat. 'Nou dit had ik niet verwacht van een feestje' zegt hij dan maar even randomly.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo apr 04, 2012 12:54 

Afbeelding
    Enora Laurent

Enora schudt ongelovig haar hoofd wanneer Matt er over door blijft gaan. "Matt.. kom op.." verlaat het hopeloos haar mond. Ze kijkt eventjes hulpeloos om haar heen, waarna ze Matt weer recht aankijkt.
Voorzichtig legt ze een hand op zijn arm, geheel vriendschappelijk, om haar woorden meer kracht bij te zetten. "Wij hebben er een punt achter gezet Matt, we hebben het achterwege gelaten en zijn beiden onze eigen weg op gegaan. Het was mooi wat we hadden, maar laten we dat alsjeblieft bij mooie herinneringen houden." ze kijkt hem zo overtuigend mogelijk aan. "Het is echt beter zo, laat het rusten Matt."

"Bovendien.." Ze knikt even richting Flor. "Heb je die leuke meid daar, waar je veel van houdt" glimlacht ze. Ze zegt verder niks over het 'met zijn beste vriend gaan'. Dat bleef gevoelig liggen, maar ze is niet van plan om Shawn los te laten.

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 04, 2012 14:07 

Afbeelding

Het moment dat Enora zijn arm vast pakt, grijpt hij aan om haar handen vast te pakken. Hij negeert alles wat ze zegt over een eigen weg gegaan en al die onzin. "Als het zo mooi was, waarom proberen we het dan niet nog een keer? Noor, ik hou van jou."

Hij kijkt haar diep in haar ogen, en leunt subtiel steeds dichterbij. De drank schreeuwt: 'Dit is je kans! Als je dit doet, zal ze weer van je houden!' Voordat hij het ook zelf maar door heeft, raken zijn lippen die van Enora aan. Spontaan is hij vergeten dat Enora de vriendin is van zijn beste vriend en dat hij zichzelf hiermee nog diep in de problemen zou kunnen werken. Niet alleen bij Shawn, maar ook bij Flor. En indirect dus ook bij Naomi. En zo de rest van de klas. Ohhh sh*t.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo apr 04, 2012 15:24 

Afbeelding
    Enora Laurent

Enora's wenkbrauwen schieten even kort omhoog wanneer hij weigert om haar woorden serieus te nemen of te begrijpen. Ze weet even totaal niet meer wat ze met de toestand aan moet, vooral niet wanneer hij dan als kers op de taart ook nog eens zegt dat hij van haar houdt.

Enora wil net haar handen uit de zijne trekken wanneer hij opeens steeds dichterbij haar komt. Nee.. Hij ging toch niet..
Het moment dat Matt's lippen die van haar raken, verstart ze. Waar was hij mee bezig?! Het moment duurt dan ook maar een enkeling van seconden. Enora kan op het moment geen enkel gevoel gerelateerd aan Matt naar boven halen. Ze duwt hem dan ook snel wat van zich af, waarna ze hem recht aankijkt.
"Matt!" verlaat het haar mond, terwijl ze hem helemaal verwart aankijkt. "Hoe kan je.." pruttelt ze. Ze weet helemaal niet meer wat ze tegen hem kan zeggen. "Je hebt geen idee waar je mee bezig bent. Stop it."

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo apr 04, 2012 15:59 

Afbeelding

Alois komt het lokaal in en Casey kijkt verdoofd zijn richting op. Het dringt niet echt tot haar door dat hij er is. Ze tilt haar hoofd als Lea zegt dat het beter is even hier te blijven. Waarom..? Toch knikt ze. Lea's handen voelen warm. Haar ogen glijden dicht. Zachte lippen op haar slaap. Ook warm. Het voelt gemeend.

Ze merkt niet de Alois het lokaal binnen glipt en ze hoort niet echt wat hij zegt. Vaag kijkt ze naar het water. Is het eigenlijk wel water?

"Hoeveel procent is dit?'' vraagt ze zachtjes. "Ik denk niet dat ik veel meer moet drinken.''

Casey giechelt en staart naar het plafond. Langzaam krabbelt ze omhoog zodat ze een soort van rechtop zit. Verdwaasd knippert ze met haar ogen. De ruzie krijgt ze niet mee totdat Alois zijn stem verheft. Gefrustreerd knijpt ze haar ogen samen en drukt haar handen tegen haar oren. "Hou op! HOU OP!'' schreeuwt ze.

De boze stem verdwijnt. Casey laat langzaam haar handen zakken en kijkt een beetje verslagen naar Lea. "Niet vechten..'' smeekt ze.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo apr 04, 2012 16:29 

Afbeelding

Mooi! Alles is weer goed, min of meer, en dan komt Matt ineens Enora meeslepen. Shawn grinnikt zachtjes - hij is onder de veronderstelling dat Matt met Enora wilt praten om Shawn te helpen. Misschien door te zeggen dat ze eigenlijk heel blij moet zijn met iemand zoals hem. Anyway, Shawn let er niet veel op, en hij volgt de twee weer terug het feestje in. Maar terwijl Enora en Matt in een hoek staan te praten over wat-dan-ook, begeeft Shawn zich richting Ruelle en Eric en Cam enzo. Nonchalant pakt hij een bekertje met drank.

Hij neemt een slokje en kijkt dan om naar zijn klasgenoten. Naomi lijkt half op zoek te zijn naar Thomas, en eigenlijk vraagt Shawn zich ook wel af waar die gladjanus uithangt. Hij was niet komen opdagen in de ziekenzaal, en kennelijk is hij ook niet hier. Vreemd. Vooral omdat Thomas' team gewonnen heeft. Hm, nou ja. Het is Thomas - nobody gives a sh*t.

En Alois is terug! Maar hij ziet er niet echt vrolijk uit. Shawn beent dus naar Alois toe (die zichzelf momenteel dronken aan het voeren is), en zegt: "hey mate!" Shawn weet niet precies wat hij moet zeggen, omdat Alois wel met Casey heeft gezoend, en goh, iedereen kon bedenken dat dat Shawn zou krenken, maar oké. "We're okay, right?" vraagt hij dan maar uiteindelijk.

Vanaf waar hij nu staat, kan hij over Alois' schouder nog net Matt en Enora zien. Shawn schenkt ze echter weinig aandacht, want nogmaals: het idee dat Matt iets zou proberen bij Enora, komt niet eens in hem op. Totdat hij ziet dat het tweetal wel erg dicht bij elkaar komt, en-

Oh my gawd.

Enora duwt Matt weg en ze zegt iets wat Shawn niet kan horen, en what the actual f*ck? Hij heeft zin om zo hard te facepalmen dat zijn hand dwars door zijn hoofd heen gaat. "Alo," zegt hij, semi-beheerst. "Excuseer me even." En dan stapt hij op Enora/Matt af. Als hij ze eenmaal bereikt heeft, legt hij een hand aan de zijkant van Matt's nek, zodat hij Matt's hoofd zijdelings naar zich toe kan trekken.

"Matt, waar ben je mee bezig?" hist hij in Matt's oor. Want honestly, wat is er aan de hand met iedereen vandaag? En wat denkt Matt te bereiken hiermee? Flor is er toch nog? En is Matt onder de impressie dat Enora bij Shawn weg zal gaan? Maar belangrijker dan al die vragen: heeft Matt nog gevoelens voor Enora?

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 04, 2012 16:42 

Afbeelding

Matt kijkt Enora verbijsterd aan als ze hem wegduwd. "Maar..." Ja, dat is het enige dat hij op dit moment uit kan brengen. In ieder geval voordat hij meegesleurd wordt door Shawn.

Dan pas valt het kwartje. Hij kwetst Shawn hiermee. En Flor. En Naomi. En iedereen. Dat alleen maar omdat hij, idioot als het is, nog gevoelens heeft voor Enora.

"Look, mate, I don't know what I'm doing. Sinds jij en Enora samen zijn, ben ik na gaan denken over alles. And it just hurts too much. Niet het denken, obviously, maar jullie samen zien. Ik... Ik denk dat ik nog van haar houd." Matt kijkt zijn best vriend met grote ogen aan.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 04, 2012 17:30 

Afbeelding
Florence Gravois

Matt negeert haar volkomen. Haar arm, die net nog om zijn schouder hing, bungelt nu eenzaam langs haar. Huh. Like, hij gunt haar echt geen blik. Geen enkele korte blik. Wat had dit te betekenen? Ze ziet nog hoe hij wat drank achterover kletst en dan naar Shawn en Enora loopt.

Alles lijkt opeens heel wazig en traag te gebeuren, en toch ook razendsnel. Ze hoort de woorden die Matt zegt, maar probeert er niet echt naar te luisteren. Wat niet lukt. In eerste instantie is ze gekwetst. Dan denkt ze -hòòpt ze- dat het een of andere flauwe grap is. Soms snapt ze de hele Shawn en Matt humor niet. Laat dit alsjeblieft nu één van die momenten zijn.

Heel langzaam wandelt ze dichter en dichter tot bij het trio. Ze hoort nog hoe Enora probeert hem te doen beseffen wat er aan de hand is. Dat het de drank is die aan het spreken is. Dat hij niet weet wat hij doet. Flor voelt langzaamaan de tranen opwellen in haar ogen. Dit was exact waarom ze zichzelf nooit liet verliefd worden.

Wanneer Matt dan ook nog eens Enora vol op de mond pakt, kan ze haar tranen niet meer inhouden. Gelukkig wordt haar blik er enorm wazig door, waardoor ze het hele tafereel niet echt kan zien. 'Matt-' maar meer krijgt ze er niet uit. Er zijn nochtans meer dan genoeg dingen die ze zou willen schreeuwen naar hem.

Voor Flor is de zaak duidelijk als hij aan Enora ook nog verkondigt dat hij van haar houdt. En dan zinkt het besef precies pas in wat hij net gedaan heeft. Maar voor Flor is de kous af. Dit is genoeg. Vanaf nu laat ze niemand haar hart meer bereiken. Waarom ze Matt dat wel had laten doen, is haar nu ook niet meer duidelijk. Hallo. Hoe lang waren ze samen? En dat zit nu al terug aan zijn ex. Mooi is dat. Ze veegt snel haar tranen van haar gezicht en probeert zich wat op te richten. Vanaf nu geen zwakke Flor meer. Ze zal sterk zijn. Zonder Matt.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo apr 04, 2012 17:47 

Afbeelding

Shawn kijkt geïrriteerd naar Matt als die zijn verhaal doet. Oh. Great! Matt heeft nog gevoelens voor Enora, en daar komt hij nu mee. Na een maand. Voor zover Shawn zich kan herinneren, hebben hij en Matt het hier uitgebreid over gehad. Het was begrepen dat Matt met Flor was en derhalve geen gevoelens voor Enora had. Dat was waarom Shawn zich er niet schuldig over voelde. Maar hey! Matt wilt wat hij niet kan krijgen, blijkbaar. En hij probeert dat te krijgen op een zeer onaangename manier.

Shawn houdt meer van Matt dan van enig ander persoon, maar godsamme, wat is hij toch een f*cking asshole soms.

"Hey hey, Matt? Je bent stomdronken. We hebben het hier morgen wel over, en dan zien we wel wat we doen. In de tussentijd, blijf bij Enora uit de buurt. En..." Shawn's oog is gevallen op Flor die er compleet verscheurd uitziet. "... ik denk dat jij je momenteel bezig moet houden met andere mensen."

Honestly. Matt doet zo slordig. Enora zoenen terwijl Shawn en Flor in dezelfde ruimte zijn, en vervolgens zijn gevoelens jegens Enora uiten, en Flor compleet negeren... Het had beter aangepakt kunnen worden. Het had netter aangepakt kunnen worden, zodat de schade miniem was. Shawn rolt nog even duidelijk met zijn ogen, en gaat terug naast Enora staan. "Ben je in orde?" vraagt hij na een korte stilte.

Ugh, de implicaties hiervan zijn nogal groot. Als Matt morgen (en nuchter) hetzelfde zegt, dan zullen Flor/Matt natuurlijk uit elkaar zijn. En dan kan Shawn niet bij Enora blijven, want well... Matt is belangrijker. Ook al gedraagt hij zich als een klootzak, op dit moment. Matt is altijd belangrijker geweest. Nou. Dat is geen fijn vooruitzicht.

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 04, 2012 18:02 

Afbeelding

Door al dit gedoe voelt Matt zich gelijk weer nuchter. Het voelt alsof hij ongeveer 10 klappen in zijn gezicht weer heeft gehad. In het lokaal spot hij Flor, die de tranen op haar wangen heeft staan. Hij staat nu in zijn eentje. Shawn is bij hem weggelopen om bij Enora te gaan staan.

Sh*t, waar heeft hij zichzelf nu weer ingewerkt? Zijn hart voelt alsof het aangevallen wordt door 1000 kleine mannetjes met 1000 nog kleinere mesjes.

Met zware benen stapt hij op Flor af. De ruimte lijkt helemaal stil te zijn, terwijl er net nog muziek speelde.

"Look, I'm really sorry. Ik weet niet wat er over me heen kwam. Ik weet niks momenteel. Schiet me maar af. Spreek maar een vloek over me uit. Doe iets, ik voel me zo'n l*l." Ok, de drank praat nog steeds wel een beetje. Zijn schuldgevoelens maken hem duizelig.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 04, 2012 18:07 

Afbeelding

Alex glimlacht dankbaar naar Shawn als hij zijn plaats aan hem afstaat. Misschien moest hij niet zo boos kijken naar Shawn, als hij echt persé bij Christine zou willen blijven zou hij- wacht. Kust hij haar nu op de wang? Alex kan hem niet al te lang boos nakijken, want Shawn gaat er al snel vandoor. Vervolgens richt hij zich tot Christine en kijkt haar met een bemoedigende glimlach aan.

"Ik zal je niet te lang storen. Wie moet je anders al die roddels over het feest achteraf vertellen?"

Alex geeft een kneepje in haar hand en laat zijn hand dan op de bedsprei zakken.

"Je val zag er vooral heel erg pijnlijk uit, maar ik ben blij dat alles goed met je gaat. Beschouw dit maar een beetje als dé reden waarom ik niet aan zwerkbal mee doe."

Alex kijkt naar zijn hand en vervolgend naar de hare en zwijgt even. 'Ik was wel bezorgd... Magie is erg krachtig, maar toch...'

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 04, 2012 18:18 

Afbeelding
Florence Gravois

'Save it, Matt,' zegt ze als hij het probeert "goed te maken". Soort van, want eigenlijk zegt hij niets wat het goed zou kunnen maken. Ze zou willen dat haar woorden er even kordaat uit kwamen als ze zich in haar hoofd voorstelde, maar als ze de woorden dan uiteindelijk uitspreekt, klinkt het allemaal erg zwak. 'In ieder geval weet ik nu hoeveel je om me geeft,' en haar stemt kraakt. De tranen komen weer opzetten.

Verdorie, Flor, verman jezelf. Ze bijt de tranen terug en keert Matt de rug toe. Hij heeft het wel goed verpest. Als Matt nog wat voor Enora voelt, fijn voor hem dan, maar dan kan hij haar niet aan het lijntje blijven houden.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 605 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 41  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: