Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 07, 2012 10:40 

Feedback van xCookieDoughx (Evelien):

Wat goed gaat:

- Ik kan zien dat je goed kan schrijven. Zowel qua opmaak (punctuatie, spelling, grammatica, zinsopbouw, etc.) als qua woordenschat en hoe je dingen omschrijft.
- Je schept een duidelijk beeld van jouw personage en alles past goed bij elkaar.
- Goede BBCode.
- Leuk dat je een jongen speelt! Vooral in je eerste echte RPG.
- Het is niet een standaard personage, wat ik erg kan waarderen.
- Een goede mix van zowel goede als slechte eigenschappen.

Wat nog beter kan:

- Je geeft onzettend veel informatie vrij over Jake. Dat is op zich heel erg goed natuurlijk! Toch zou ik niet alles vertellen, zodat we in de RPG nog genoeg te leren hebben over jouw personage. Verrassingen zijn leuk!
- Je hebt naar de pagina van jouw RPG-paspoort gelinkt, maar je kan ook naar jouw specifieke post linken. Hier kan je zien welk knopje je daarvoor kan gebruiken. Dan kan je in de adresbalk het adres kopieëren.

Mijn grootste tip:

- Inkorten. Het is natuurlijk belangrijk dat we een volledig beeld krijgen bij jouw personage en dat heb je gedaan, maar ik had een paar dingen weggelaten.
Je spreekt bij zijn uiterlijk over zijn neus en zijn lippen. Op zich is hier niet zoveel bijzonders aan, dus je hoeft deze niet specifiek te noemen.
Ook is de geschiedenis een beetje langdradig. Je mag hier best wel een beetje mysterieus blijven. Hier is het beter om het een beetje kort te houden.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 07, 2012 12:33 

@ xCookieDoughx: Zo vind ik je sollicitatie prima. Niks meer op aan te merken!

grey.

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: wo maart 07, 2012 12:38 

@ Sjar: Dankuu..!! :D

Nu hopen dat Laura dat ook vind :P

Ookal wil ik van haar ook nog wel even de plusjes en minnetjes van de eerste versie weten.. ^^

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 07, 2012 13:46 

Over jezelf

Naam: Ashley
Leeftijd: 16
RPG-paspoort: Hier

Over jouw personage

Voor- en achternaam: Chloe Jenkins
Geboortedatum: 22/10/1996
Geslacht: Female

Uiterlijk: Chloe heeft lichtbruin haar met blonde highlights erin. Ze heeft een blanke huid en middelgrote groen ogen. Haar neus is lang en recht, maar het uiteinde staat een beetje omhoog. Haar lippen zijn niet heel erg vol. Chloe is rond de 1.65 en tenger van bouw. Ze heeft schouderlang haar met slag erin. Haar kledingstijl is simpel. Meestal draagt ze gewoon een shirt met een grappige tekst en print erop, een skinny jeans en haar Chuck Taylors. Ze houdt er niet zo heel erg van om jurkjes te dragen. Haar kleding heeft meestal felle kleuren.
Persoonlijkheid: Chloe is ambitieus, een doorzetter en een harde werker. Ze weet wat ze wil en doet alles om het voor het elkaar te krijgen. Wat vaak niet op een helemaal eerlijke manier gaat. Ze is perfectionistisch wat haar cijfers betreft en probeert altijd hoge cijfers te halen. Chloe heeft een sarcastisch humor, die niet iedereen begrijpt. Chloe kan heel aardig tegen iemand doen, maar dat betekent niet dat ze aardig is. Ze heeft haar eigen groepje vrienden, waar ze niet zonder kan. Chloe is koppig en wil altijd haar gelijk hebben. Ze blijft net zolang doorzeuren tot dat je haar gelijk heeft. Als je bij haar in de smaak valt heb je geluk, als dat niet zo is heb je pech.
Geschiedenis: Chloe heeft voor dat ze naar Zweinstein ging een behoorlijke normale jeugd gehad. Toen ze 3 jaar was zijn haar ouders gescheiden. Haar vader is hertrouwd, maar haar moeder niet. Ze heeft tot haar 10de bij haar moeder gewoond, maar woont nu al een paar jaar bij haar vader. Ze heeft twee oudere tweelingbroers; Gabriel en Simon, die ook bij hun vader wonen. Ook heeft ze een halfzusje Lizzy. Ze heeft geen contact meer met haar moeder. Tijdens haar Zweinstein jaren heeft ze ook nog niet heel veel spannends meegemaakt.

Welke afdeling van Zweinstein: Zwadderich
Dreuzelouders, Halfbloed of Volbloed: Halfbloed
Overig: Ze heeft een kat; Alice. Ze is linkshandig

De Edit versie

Uiterlijk: Chloe heeft lichtbruin haar met blonde highlights erin. Ze heeft schouderlang haar met slag erin.Ze heeft een blanke huid en middelgrote groen ogen. Haar neus is lang en recht, maar het uiteinde staat een beetje omhoog. Haar lippen zijn niet heel erg vol. Chloe is rond de 1.65 en tenger van bouw. Haar kledingstijl is simpel. Meestal draagt ze gewoon een shirt met een grappige tekst en print erop, een skinny jeans en haar Chuck Taylors. Ze houdt er niet zo heel erg van om jurkjes te dragen. Haar kleding heeft meestal felle kleuren.

Persoonlijkheid: Chloe is ambitieus, een doorzetter en een harde werker. Ze weet wat ze wil en doet alles om het voor het elkaar te krijgen. Chloe's doel is om haar moeder te onstijgen. Om beter te worden dan haar ouders. Haar moeder is aan de lagerwal geraakt na de scheiding. En Chloe wil absoluut niet zo worden, zij doet alles om hun familienaam weer uit de slop te halen. Alles om te laten dat zij beter is. Wat vaak niet op een helemaal eerlijke manier gaat. Ze is perfectionistisch wat haar cijfers betreft en probeert altijd hoge cijfers te halen. Chloe heeft een sarcastisch humor, die niet iedereen begrijpt. Chloe kan heel aardig tegen iemand doen, maar dat betekent niet dat ze aardig is. Ze heeft haar eigen groepje vrienden, waar ze niet zonder kan. Chloe is koppig en wil altijd haar gelijk hebben. Ze blijft net zolang doorzeuren tot dat je haar gelijk heeft. Als je bij haar in de smaak valt heb je geluk, als dat niet zo is heb je pech. Wat Chloe uniek maakt is dat zij alles wil doen voor haal doel. Zij doet er alles aan om aan de top te komen en deisnt nergens voor terug.

Laatst bijgewerkt door Andreya op wo maart 07, 2012 16:35, in totaal 2 keer bewerkt.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 07, 2012 14:19 

Feedback van Andreya (Ashley):

Wat gaat goed:

- De lengte van je sollicitatie. Ik vind dat alle vragen zorgvuldig, maar niet té uitgebreid zijn ingevuld.
- BBCode is prima.
- Chloe is duidelijk iemand die voor conflict kan zorgen. Dat is altijd wel nodig in een RPG.
- Voor zover ik kan zien is de spelling, grammatica, zinsopbouw en punctuatie prima in orde. Het ziet er netjes uit.
- Je bent duidelijk. Niet te veel simpele, maar ook niet te veel moeilijke woorden.

Wat kan nog beter:

- De volgorde van bepaalde informatie. Bij het kopje "uiterlijk" begin je over het haar en daarna ga je over op het gezicht om vervolgens weer te beginnen over het haar. Probeer aansluitende onderwerpen bij elkaar te houden, dat schept een duidelijker beeld.
- Wat maakt volgens jou Chloe zo uniek? Dit heb ik nog niet helemaal ondervonden namelijk.

Mijn grootste tip:
- Motivatie. Waarom is Chloe zo ambitieus? Het is niet duidelijk waarom ze precies is zoals ze is.

grey.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 07, 2012 14:38 

Over jezelf

Naam:Ropandinaa
Leeftijd:11
RPG-passport: Hier

Over jouw personage

Voor- en achternaam:Lola Parker
Geboortedatum:15-1-1996
Geslacht:Vrouwlijk

Uiterlijk:Lola heeft lang donkerbruin haar met krullen. Lola's ogen zijn donkerbruin en hebben vaak een ondeugende glinstering. Ze heeft een kleine neus en een kleine mond. Lola heeft een beugel, want zonder dat ding zouden haar tanden schots en scheef staan. Over een jaar mag haar beugel weg. Meestal draagt ze kleding die haar zo mooi staan dat ze populair was op haar vroegere school.
Persoonlijkheid:Lola is erg aardig maar erg ondeugend. Ze haalde op haar vroegere school veel streken uit met haar toverkracht. Alle andere kinderen waren gewone Dreuzels, en ze was dan ook erg populair. Lola heeft veel vrienden en wordt erg chagrijnig als ze niet goed heeft geslapen. Voor de rest is ze erg vergevingsgezind, ze werd vroeger wel eens gepest door de kinderen van de hogere klassen, maar daar trok Lola zich daar niets van aan.
Geschiedenis:Lola is ooit eens zo boos geworden dat alles om haar heen ontplofte. Haar vader wist dat haar toverkracht op een moment een gevaar voor de anderen kon worden en heeft haar een week in een hutje op de hei laten wonen, zodat ze af kon koelen.
Lola heeft veel vrienden en is altijd al het middelpunt van de belangstelling geweest. Daar was ze op sommige momenten niet altijd even blij mee. Ze werdt als ze verdrietig was altijd lastig gevallen, zelfs als ze op de wc zat te huilen met de deur op slot klommen ze over de deur heen...

Welke afdeling van Zweinstein:Griffoendor
Dreuzelouders, Halfbloed of Volbloed:Volbloed

Overig:Lola is knotsgek en vindt zichzelf te dik. Op sommige momenten haat ze zichzelf echt, bijvoorbeeld als ze probeert af te vallen en dan gaat ze opeens bunkeren omdat ze zon honger heeft.

Edit!

Lola is erg onzeker en wil daarom populair zijn zodat het niet opvalt. Ze is ook ondeugend om wat op te vallen, zoals Sjar al zei. Lola haalt veel streken uit, die soms finaal mislukken. Lola heeft erg veel puistjes, die ze een keertje met tandpasta insmeerde omdat ze had gehoord dat dat puisten tegenging, waardoor de puist ietsje kleiner werd, nou doet Lola dagelijks haar gezicht afspeuren naar die dingen, gewapend met een tube tandpasta.

Lola doet vaak make-up op, waardoor ze er zo mooi uitziet, ze heeft daardoor ook een beetje een bruine tint op haar huid, maar zonder make-up ziet ze er niet uit. Iedere dag doet Lola een halve pot gel in haar haren, want anders dan heeft ze een coupe 'vinger in stopcontact gestopt'.

Dat hutje op de hei was eigenlijk gewoon de mooi ingerichte schuur, waar ze zich volledig kon ontspannen, die schuur staat op de hei, en daarom ook vaak het hutje op de hei van het dorp genoemd. Lola is aardig omdat ze weet hoe het is om genegeerd te worden, ze is dan ook alleen populair in haar eigen klas, voor de rest zijn er nog veel meiden die populairder zijn dan Lola. Lola werd 2 keer betrapt terwijl ze op puistjesjacht was, door groep 8. Lola zat vroeger op een Dreuzelschool en heeft groep 8 nooit gedaan. Omdat ze was betrapt werd ze gepest door de 8egroepers, dat heeft haar veel verdriet gedaan toen ze in groep 7 zat, en dat heeft haar nog onzekerder gemaakt. Ze werd betrapt aan het einde van het schooljaar, waardoor de andere 7egroepers niks van die waargebeurde roddel geloofden.

Ik was bijna haar stijl vergeten!
Ze draagt altijd dure baljurken, omdat haar ouders gigantisch rijk zijn, maar eigenlijk moet ze niets van die baljurken hebben, ze draagt liever een funshirt met een leuk hesje en een jeansbroek. Altijd gaat ze stiekem op weg naar school haar baljurk verwisselen met haar shirtje, hesje en broek. Op weg naar huis doet ze altijd de jurk weer aan. Lola loopt altijd in haar eentje naar huis.

Eppur si muove

En toch beweegt (Galileo Galilei)

Laatst bijgewerkt door Ropandina op wo maart 07, 2012 19:43, in totaal 5 keer bewerkt.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 07, 2012 16:19 

Ik zal voor de eerste twee even een kleine feedback geven, omdat ik het over het algemeen gewoon eens ben met Sjar en om nou dingen dubbel te gaan zeggen. En dit is mijn feedback voor de eerste versie, dus niet de edit xD

Feedback xCookieDoughx (Evelien)

Wat goed gaat:

- Mooie uitstraling van je sollictatie, het ziet er netjes uit en de BBCode is goed gebruikt.
- Goede beschrijving van de persoonlijkheid en het uiterlijk. Je krijgt een goed beeld van je personage, met een goede onderbouwing van hoe zijn persoonlijkheid is ontstaan.
- Hele goede spelling en gebruik van punctuatie, zinsopbouw, woordenschat.. (Zoals Sjar ook al zei xD)

Wat nog beter kan:

- Iets minder uitgebreide beschrijving van het uiterlijk. De basis en enkele opmerkelijke dingen zijn genoeg. Ik hou zelf mijn 'uiterlijk' altijd redelijk kort, als voorbeeldje, voor een personage van mij dat redelijk qua uiterlijk overeen komt met die van jou:

Citaat:
Uiterlijk: Jarrod heeft een beetje halflang, zwart haar, met een schuine pony naar de linkerkant van zijn gezicht. Hij heeft lichtblauwe ogen en is redelijk klein voor zijn leeftijd. Hij heeft een normaal postuur. Zijn kleding is meestal donker.

Natuurlijk kun je dingen als zijn doordringende ogen en flaporen wel aangeven, omdat die je personage iets unieks geven =)

- Zoals Sjar ook aan gaf, is het leuk om wat dingen weg te laten, die de andere spelers later zullen ontdekken over je personage.

Grootste tip:

Kort maar duidelijk werkt het best. Het hoeft niet uitgebreid en je hoeft niet zijn complete persoonlijkheid vrij te geven. Je kunt het natuurlijk wel altijd voor jezelf opschrijven, waardoor je zelf een duidelijker beeld krijgt van je personage, wat je later kan helpen bij het spelen en reageren op situaties of andere mensen.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Feedback Andreya (Ashley)

Wat goed gaat:

- Mooi kort en toch duidelijk. Men krijgt een goed beeld van je personage, dat een leuke toevoeging zal zijn aan de groep.
- Goede uitstraling van je sollicitatie - het is netjes en gemakkelijk te lezen.

Wat nog beter kan:

- Ik heb eigenlijk niets aan te merken xD Misschien de volgorde, zodat je niet heen en weer springt en een duidelijke opbouw hebt in de informatie die je geeft. Dat is alles ^^

Grootste tip:

Ehm.. Ga zo door?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Feedback Ropandinaa

Wat er goed gaat:

- Ehm.. Je naam is oké en je bent op weg naar een origineel personage.
- Je uiterlijk is bijna goed, op het laatste gedeelte na, waar ik zo op terug kom.

Wat beter kan:

- Het gebruik van je BBCode. Het is de bedoeling dat je de [ b] [ /b] tags alleen om de gegeven 'vragen' laat staan. Je zet je antwoord dus achter de [ /b] (zonder spatie, natuurlijk). Hierdoor krijg je een netter uiterlijk van je sollicitatie en is het overzichtelijker. Ieder 'kopje' begint met een dikgedrukte 'titel'.

- Ik vraag me wanneer ik je sollicitatie lees meteen af of je de tips wel door hebt gelezen. Of de andere sollicitaties. Ik denk dat het belangrijk is om een voorbeeld te hebben van hoe een RPG personage in elkaar zit. Ik zal even kijken of ik voorbeeld sollicitaties kan vinden, die een beetje op jouw personage lijken, maar die beter zijn.

Deze
en deze
en deze
en omdat deze personages allemaal wat ouder zijn, heb ik nog deze

Ik hoop dat je er iets mee kunt. Het is moeilijk om echt een goed voorbeeld te vinden, omdat ik bij je huidige sollicitatie niet echt een goed beeld kan krijgen van je personage. Je bent op de goede weg, omdat je personage niet compleet Mary Sue is, maar er zijn heel veel dingen die je nog moet veranderen. Lola is nogal 'perfect'. Het enige wat daar een beetje van afwijkt, is haar beugel en dat ze af en toe chagrijnig is.
Ook is je sollicitatie tegenstrijdig, want je zegt dat ze werd lastiggevallen op haar vorige school, maar ook dat ze populair was.
Haar kleding staat haar mooi. Dat is iets wat ik nogal Mary Sue vind. Was ze populair omdat ze mooie kleding had? Ik weet niet of dat echt mensen populair maakt..
En ik denk niet dat ouders hun kind in een hutje op de hei zetten. Zeker niet als ze nog jong zijn. Het klinkt een beetje onrealistisch.

Mijn grootste tip:

Probeer wat te doen met de voorbeeld-sollicitaties en lees de uitleg nog eens goed door. Hou hem desnoods ernaast, terwijl je je sollicitatie schrijft. Ik hoop dat je het opnieuw wilt proberen. Je spelling is verder goed, dus ik denk dat het wel goed komt verder.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 07, 2012 16:23 

Even een mededeling over de geboortedatums!

Iedereen is 14 geworden in hun 3e jaar (2010-2011). Het schooljaar begint op 01-09-2010.

14 geworden tussen 01-09-2010 en 31-12-2010 is geboren in 1996.
14 geworden tussen 01-01-2011 en 31-08-2011 is geboren in 1997.

Dat betekend dat Chloe in 1996 is geboren en Lola in 1997.

grey.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 07, 2012 16:56 

Feedback voor Ropandinaa:

Wat gaat goed:

- Je kan goed schrijven voor je leeftijd. Ik vind dat alles wat je hebt omschreven ook wel duidelijk is.
- De naam vind ik bij het personage passen.
- Het is een populair personage, waardoor je waarschijnlijk veel interactie zult krijgen met de andere personages uit de RPG.
- De lengte is redelijk goed, maar kan nog net ietsjes uitgebreider.
- Het is ook een interessant personage, waar ik best wel meer over zou willen weten in de RPG!

Wat kan nog beter:

- Je zegt dat ze mooie kleding draagt, maar wat voor stijl heeft Lola?
- Het is een beetje onrealistisch en tegenstrijdig. Lola is populair, maar ook aardig? Is ze dat enkel bij haar vele vrienden of ook bij minder populaire mensen? Want dit is vaak niet het geval bij populaire meiden.
Net als Alice ook al zei: hoe kan het dat ze vroeger populair was, maar ook gepest werd? Daarnaast kunnen kinderen nog niet écht toveren, omdat ze pas een toverstok krijgen als ze naar Zweinstein mogen.
- Ik krijg maar een half beeld van hoe jouw personage precies in elkaar zit. Je noemt niet echt karakter eigenschappen, maar meer hoe ze wordt gezien door anderen. Kies een paar eigenschappen en focus daar op. Zowel positief als negatief!

Bijvoorbeeld:

Ondeugend - Daar kan je aangeven wat ze dan zoal doet en waarom.
Populair - Ze wil graag in het middelpunt staan en heeft veel vrienden. Waarom wil ze zo graag populair zijn?
Slim of juist dom - Doet ze het ook goed op school of is ze te druk met populair zijn?
Onaardig - Ze is over het algemeen misschien wel geliefd in verband met haar kleding en haar uiterlijk, maar ze is waarschijnlijk niet zo aardig tegen iedereen.
Onzeker - Dit kan de grootste reden zijn waarom ze zo graag populair wil zijn en ondeugend is, zodat ze aandacht krijgt. Ik zou hier zeker wat meer over vertellen!

Mijn grootste tip:

- Lees de tips nog eens goed door! Vooral over de persoonlijkheid en kijk naar de voorbeeld sollicitaties die Alice heeft aangegeven.

Je bent al heel goed op weg, maar het kan nog beter. Ik heb er alle vertrouwen in dat je het kunt!

---------------------------------------------

@ Andreya: ziet er goed uit! Niks meer op aan te merken :).

grey.

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: wo maart 07, 2012 17:18 

@ Alice (Laura): Jij ook nog bedankt voor je feedback..!! En vooral (Hoe stom dit ook klinkt): Bedankt dat je eerlijk bent. Ik bedoel ik had eerst zoiets van: 'Ookal zet ik er 'poep' neer, omdat ik Lau persoonlijk ken vind ze het vast wel oke, maar niet dus..!' Alleen maar goed. :)
Ik hoop ook dat jij mijn ge-editte versie wel oké vind.. :)

@ Ropandinaa: Heb je ook een afbeelding van je personage? :O

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 07, 2012 18:17 

@ Lupos: ziet er heel erg goed uit! Ik kan verder niks meer bedenken.

grey.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 07, 2012 19:45 

Ik heb het bij de Edit even veranderd, zie onder Edit!, ik heb trouwens niet alles helemaal overnieuw erbij geschreven, dan zou het te langdradig worden. Ik hoop dat het dit keer goed is :D

Eppur si muove

En toch beweegt (Galileo Galilei)

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 07, 2012 19:48 

@ Ropandinaa: fijn om te zien dat je wat hebt gedaan met de feedback! Het is voor mij nu wel een stuk duidelijker waarom Lola is zoals ze is.

Toch ligt de sollicitatie in stukjes, dus de nieuwe informatie zul je samen moeten smelten met de huidige informatie en dat is best lastig! Daarom heb ik MissMyrna gevraagd om jouw mentor te worden en jou te helpen met deze sollicitatie. Ze zal contact opnemen met jou via PB.

Hierbij dus de mededeling dat MissMyrna het team komt versterken! Ze zal een sollicitatie plaatsen voor de RPG, Ropandinaa mentoren, maar zich voor nu even niet met feedback bezig houden.

Ook Skywalker komt ons team versterker als ervaren RPG-er!

grey.

Laatst bijgewerkt door Sjar op wo maart 07, 2012 20:03, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 07, 2012 20:02 

Over jezelf

Naam: Flip
Leeftijd: 11
RPG-passport: Hierhttp://www.harrypotterforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=15055&start=90

Over jouw personage

Voor- en achternaam: Noah Baker.
Geboortedatum: 29 februari 1997
Geslacht: Mannelijk.

Uiterlijk: Hij heeft wit haar dat alle kanten opstaat en een bril die zijn beste jaren heeft gehad. Zijn gewaad is te groot en slobberd om zijn lijf. Zijn neus staat scheef, omdat die een keer was gebroken terwijl hij dat niet wist. Zijn vader had dit ook niet door en eigenlijk nog steeds niet. Hij heeft groene ogen en tot slot nog een heel dun snorretje die je nauwelijks ziet en waar hij altijd over opschept.
Persoonlijkheid:
Noah is een langzame leerling. Hij heeft niet zoveel vrienden, maar probeert ze wel te krijgen. Dat lukt niet echt. Hij maakt steeds grapjes waarvan hij denkt dat ze leuk zijn, maar tevergeefs. Af en toe heeft hij wel goede cijfers, maar zijn beste vak is toch kruidenkunde. Noah houd erg van zwerkbal. Bij zijn bed in de leerlingenkamer van Huffelpuf hangen allemaal posters. Hij doet erg zijn best om in het zwerkbalteam te komen. Zijn bezem is een Helleveeg 2000. Zijn lievelingsteam is:Montrose Magpies
Geschiedenis: Zijn geboorte had hij net overleefd doordat zijn vader hem gered had met toverkracht. Zijn moeder is een dreuzel en wist toen nog niet dat hij kon toveren dus die schrok zich dood en vluchtte weg van haar man. Noah woont nu bij zijn vader en is niet al te rijk.

Welke afdeling van Zweinstein Huffelpuf
Dreuzelouders, Halfbloed of Volbloed: Halfbloed.

Overig: Hij is op 29 februari jarig, maar hij viert het op de 28ste. Hij is ook een ongelooflijke pechvogel.

Laatst bijgewerkt door flipenflip op do maart 08, 2012 19:36, in totaal 4 keer bewerkt.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 07, 2012 20:21 

Feedback voor flipenflip (Flip)

Wat gaat goed:

- Je hebt een origineel personage gekozen!
- Er is een vrij duidelijk beeld van wie jouw personage is.
- Je kan ook best goed schrijven voor je leeftijd. Op zich goede spelling, punctuatie en zinsopbouw. Ik raad je echter wel aan om een spatie te zetten na de dikgedrukte 'vragen'. Dus Geboortedatum: 29 februari 1997, in plaats van Geboortedatum:29 februari 1997.
- Gewaagd van je om een personage te kiezen die vele negatieve aspecten heeft. Let wel op dat er ook leuke/goede dingen zijn!

Wat kan nog beter:

- Het gedeelte wat je onder "Over jouw personage" hebt gezet, hoort bij het kopje "persoonlijkheid".
- In plaats van "Mijn personage" te zeggen mag je zijn naam (Noah) of hij gebruiken. "Mijn personage trekt zich niets aan van wat anderen zeggen" wordt dan "Noah trekt zich niets aan van wat anderen zeggen".
- De achternaam is niet echt engels. Ik zou je aanraden een engelse achternaam te kiezen.

Mijn grootste tip:

- Uitbreiding! Je sollicitatie is aan de korte kant. Probeer zijn uiterlijk en persoonlijkheid uit te breiden, want ik vind het heel erg leuk om er over te lezen!

Bij zijn uiterlijk kan je aangeven wat voor kleur ogen hij heeft, hoe groot hij is en wat hij aan trekt als hij zijn gewaad niet draagt.

Bij persoonlijkheid kan je vertellen wat zijn goede karaktereigenschappen zijn.

grey.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 80 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: