RPG-Paspoort: klikIk wil meedoen aan YGTH omdat: het mij een hele leuke RPG lijkt om in mee te doen en ik hou van school RPG’s en ik wil het weer gaan doen, dus leek dit mij een leuke inkomer om het weer te doen
Naam Personage: Eliza Burrow
Leeftijd: 11
Geslacht: vrouwelijk
Volboed/halfbloed/dreuzel: halfbloed
Afdeling: Op het forum zit ik in Hufflepuff maar je hebt mensen nodig die uit Slytherin komen, dus daar zal ik mijn solli dan ook wel op baseren, dus vind het niet erg om daar in te komen (:
Uiterlijk: Eliza is klein van stuk en is dat ook altijd haar jonge leven geweest. Ze heeft blond haar en blauwe ogen. Ze heeft een bleke huid, want in de zon zijn is gewoon not-done voor haar. Eliza let altijd goed op haar uiterlijk en zorgt ervoor dat het er allemaal netjes uit ziet en natuurlijk wel allemaal volgens de laatste mode. Ook heeft ze meestal hakken aan, zodat ze toch meer op dezelfde lengte is als haar leeftijdsgenoten en ook al komt ze er een aardig eind mee in de buurt, toch is ze nog kleiner als gemiddeld met haar hakken aan.
Karakter: Eliza die wil er graag bij horen en zal dus ook snel met de groep mee lopen. Alhoewel ze een meeloper kan zijn staat Eliza wel stevig in haar schoenen en als ze vindt dat iets echt te ver gaat, dan zal ze dat zeggen ook. Dus tenzij de andere met hele goede argumenten zullen komen, zal Eliza niet snel over haar eigen grenzen heen gaan. Daarbij gaat ze in gedachten altijd eerst. Als ze betrapt wordt op iets dat ze gedaan heeft, zal ze ook niet twijfelen om de schuld op iemand anders te schuiven. Iets wat haar meestal wel lukt, maar niet altijd.
Eliza zal ook niet snel dingen over haar zelf vertellen en als ze dat al doet, is het 9 van de 10 keer niet eens waar. Gewoon omdat ze slecht is in het vertrouwen van mensen en stel je voor dat je je zwak opstelt! Wel houdt Eliza er rekening mee dat ze leugens over zichzelf vertelt die niet zo makkelijk te achterhalen zijn. Dus snel zal je haar niet betrappen op een leugen. Verder is Eliza echt een meisjes-meisje en kan ze echt uren over mode praten en roddelen over andere mensen. De meeste roddels worden dan ook door Eliza de wereld in geholpen. So be aware.
Geschiedenis: Eliza woont bij haar moeder, omdat haar ouders uit elkaar zijn en omdat haar moeder de dreuzel is aan halfbloed familie heeft ze Eliza zoveel mogelijk proberen te pushen naar een andere school te gaan. Eentje waarin ze een
echte baan zou kunnen krijgen. Eliza die altijd dacht dat haar moeder het eens was met haar keuze dat ze op haar 11e naar Zweinstein te gaan, heeft zich nog nooit zo bedrogen gevoeld en zich voorgenomen nooit meer haar moeder te vertrouwen. Haar vader is overleden toen ze 9 was dus naar hem kon ze niet toe met haar onenigheid met haar moeder. Gelukkig wel naar haar oma, waar ze nu dus woont in plaats van bij jaar moeder. Haar oma doet alsof haar moeder niet bestaat, waardoor Eliza zonder problemen kan doen alsof ze volbloed is.
Dit denk ik met mijn rol te kunnen toevoegen aan de RPG: Eliza is echt het soort dat andere in de problemen brengt, zodat ze zelf eruit blijft. Hierdoor zal ze dus veel vijanden kunnen creëren. En voor veel drama kunnen zorgen.
Overig: Ik wil gewoon mijn oude personage weer erin hebben