Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 12, 2012 22:46 

Yay ik doe dit jaar weer mee. Elke jaar haal ik net weer meer films dan het jaar ervoor, dus als ik zo door blijf gaan zou ik dit jaar aan de 100 moeten komen. Sowieso vind ik het wel interessant om te zien hoeveel (nieuwe) films ik per jaar kijk.

Ik ga overigens niet werken met punten/sterren o.i.d. aangezien ik dat één keer geprobeerd heb, maar ik vind het appels met peren vergelijken dus ik ben er mee gestopt. Ik vind het namelijk moeilijk om een comedy te vergelijken met een thriller bijvoorbeeld.

Citaat:
001) Sherlock Holmes(2009)
002) Sherlock Holmes: A Game Of Shadows (2011)
003) Män Som Hater Kvinnor (2009)
004) Hugo (2011)
005) Young Adult (2011)
006) Friends With Benefits (2011)
007) 50/50 (2011)

Sherlock Holmes 1 + 2
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de boeken niet ken en de tv serie nooit heb gekeken. Ik heb hem eigenlijk alleen gekeken omdat ze op mijn werk over Rachel McAdams hadden. xD Daarbij wou ik eigenlijk wel een keer deze films zien want ik heb er goede verhalen over gehoord. Ik vond eerlijk gezegd de eerste film beter dan de tweede. Ik vind dat je de tweede film niet echt kunt kijken als je de eerste niet gezien hebt. Ik vond de tweede film soms namelijk nogal verwarrend. In tegenstelling tot de eerste film die ik wel heel goed te volgen is.

Män Som Hater Kvinnor
Dit is gewoon de Zweedse versie van "The Girl With The Dragon Tatoo". Sowieso wil ik de andere twee films nog zien in het Zweeds en wil ik de Amerikaanse versie kijken als er een goede versie online komt te staan. Ik heb in het verleden deze film proberen te kijken toen hij uitkwam, maar de kwaliteit was zo slecht dat ik hem na een tijdje weer uit heb gezet. Ik heb de Amerikaanse versie niet gezien en ik heb de boeken ook niet gelezen, maar ik heb zo het idee dat de Zweedse versie beter is dan de Amerikaanse. Sowieso vind ik het ergens "respectloos" dat ze zo snel al een Amerikaanse remake gemaakt hebben terwijl er ook niks mis is met deze film. Ik vond hem wel leuk en ik ben benieuwd naar de andere films.

Hugo
Deze film stond hoog aangeschreven en hij leek mij ook wel leuk. Ook voornamelijk omdat ik Chloë Moretz heel goed vind en het verhaal mij aansprak. Ik vind deze film ook echt een aanrader! Ik had niet verwacht dat ik hem uiteindelijk zo leuk zou vinden. Daarbij is het leuk om Harry Potter acteurs en Borat in een andere rol te zien. xD

Young Adult
Ik dacht serieus dat dit een comedy was. Ik heb me daar dus mooi in vergist. Het is ook niet echt een drama film, maar comedy wil ik het nou ook weer niet noemen. Opzich wel een vermakelijke film omdat hij niet zo lang duurt. Volgens mij is hij na 90 minuten al klaar. Ik vind het zelf alleen wel een pointless film. Ik vind dat ze te snel overal doorheen gingen en het einde hebben ze nogal open gelaten. Ook leuk om Elizabeth Reaser in een andere film gezien. Ik ken haar namelijk alleen uit Twilight.

Friends With Benefits
Deze film is me heel erg meegevallen. Ik dacht dat het zo'n lame comedy zou zijn. Sowieso omdat deze film uitkwam nadat de "No Strings Attached" uitkwam wat over precies hetzelfde onderwerp gaat. Nu heb ik die film niet gezien, dus ik weet niet of deze beter is, maar ik vond het wel een leuke film. Hij was wel grappig op sommige momenten. Daarbij vind ik Mila ook gewoon leuk als actrice.

50/50
Dit was een bijzondere film. Want het was een "comedy", maar toch had het een zwaar onderwerp. En in dit geval was het positief. Bij Young Adult was het gewoon weird. Deze film is gebasseerd op een waargebeurd verhaal. De scriptschrijver heeft dit namelijk zelf meegemaakt en zijn beste vriend was Seth Rogan die in principe dus zichzelf speelt in deze film. Aangezien hij gecast is als beste vriend. Ik vond het een leuke film. Ook vond ik het hier leuk om Bryce Dallas Howard en Anna Kendrick te zien in een andere rol. Sowieso vind ik dat Anna het goed doet in andere films. Ik vond haar ook erg leuk in deze rol.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 12, 2012 22:56 

Citaat:
#001 Source Code (2011) *****
#002 Cowboys & Aliens (2011) *****
#003 Crazy, Stupid, Love. (2011) *****
#004 Midnight In Paris (2011) *****

#005 One Day (2011) *****

One Day
Ik twijfelde tussen 2 en 3 sterren, maar het zijn er uiteindelijk toch 2 geworden omdat de film niet echt (of echt niet) bij me is blijven hangen. Soms vind ik een film tijdens het kijken niet geweldig maar kom ik er na een paar dagen achter dat ik er toch veel over ben gaan nadenken, maar dat had ik bij deze film niet. Dus toch 2 in plaats van 3.
Het verhaal is origineel (20 jaar lang wordt een zelfde dag, 15 juli, uit het leven van 2 mensen in beeld gebracht, waarbij ze soms bij elkaar zijn en soms niet) maar het gefragmenteerde karakter ervan had wat mij betreft verder uitgebuit kunnen worden. Ik weet niet zo goed waar het precies van komt dat ik deze film niet zo goed vond als ik had verwacht, maar ik heb het gevoel dat het aan het script ligt.
Anne Hathaway's Britse accent is overigens nog steeds abominabel, haha. Ik hou van haar, maar daar moet ze echt iets aan doen. En Jim Sturgess deed me denken aan een kruising tussen Rupert Graves en Andrew Scott. Dat is geen slechte associatie, geloof me.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 13, 2012 10:37 

ik ga voor 50 films per jaar en ik denk dat ik dat makkelijk ga halen, mijn lijstje van wat ik dit jaar al heb gekeken:

- The boy in the striped pyjamas ***
- My sisters keeper ****
- De gelukkige huisvrouw *****
- Fast Five *****
- Saving Private Ryan ***
- The Hangover I ***
- The Hangover II **
- The Help ****

To be continued..

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 13, 2012 11:37 

Citaat:
#001 Sherlock Holmes: A Game of Shadows (2011) ***** (bios)
#002 Becoming Jane (2007) *****
#002 Tales from Earthsea (2006) *****

Becoming Jane
Mooie film over het leven van Jane Austen. :) Het is losjes gebaseerd op haar leven, maar het was wel een mooi verhaal met heel erg mooie beelden. Soms had ik het idee dat ze haar verhalen als inspiratie hadden gebruikt, maar dat stoorde me niet echt. Anna Hathaway's Britse accent wel trouwens, maar James McAvoy maakte een hoop goed. :')

Tales from Earthsea
Deze Studio Ghibli film was best uh - saai. Ik was er ooit mee begonnen, maar vond hem niet leuk genoeg om verder te kijken. Dit weekend heb ik hem toch afgekeken, maar echt spectaculair was ie niet. Het verhaal was verwarrend en de dingen die in het begin gebeurden pasten helemaal niet bij het eigenlijke verhaal. De art was wel heel mooi trouwens.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo jan 15, 2012 11:58 

Citaat:

2. I Now Pronounce You Chuck & Larry
Ik heb deze film wat half gezien toen hij op tv was, vooral omdat ik me eigenlijk niet zo interesseerde in deze film en ik probeerde te leren. De film was niet echt aan mij besteed, flauwe humor met af en toe iets wat zo slecht was, dat het grappig werd. Ik hoef hem geen tweede keer te zien XD

3. Centurion
Deze film lag al enkele maanden op me te wachten ^^'' Het is een actiefilm en daar hou ik opzich wel van, het verhaal was in het begin zo verwarrend, je ging van de ene plek naar de andere plek en ze leken allemaal op elkaar waardoor ik er in het begin weinig van snapte. Maar de beelden waren erg mooi en de actie was prima. Het verhaal, niet echt hoogstand, maar een leuke film voor een avondje niets doen. Ik vond Olga Kurylenko als Etain erg goed, erg overtuigend.

4. Perfect Creature
Dit is echt een ongelofelijk... slechte film. De effecten zijn slecht, de snelheid van de vampiers is overduidelijk een versnelling van het beeld. Nouja, vampiers, soortevan vampiers. Het verhaal is vaag waardoor je niet helemaal zeker weet wat deze 'creatures' zijn. Zijn 't vampiers of genetische manipulaties die toevallig bloed drinken, maar wel al 300 jaar geen mensen hebben gedood voor hun bloed. En ze zitten in 'the church' die iedereen aanbid. Deze film is niet voor herhaling vatbaar.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 18, 2012 23:17 

Citaat:
001. The Ugly Truth *****
002. Phileine zegt Sorry *****
003. Midnight in Paris *****
004. Puss in Boots *****
005. La Vie en Rose *****
006. Made of Honor *****

005. La Vie en Rose
Wauw. Echt. Een. Prachtige. Film. Ik vond deze film echt geweldig. Ondanks dat de film 2 uur en 20 minuten duurt heeft de film me totaal niet verveeld. Het enige waar ik soms wat vervelend vond was het steeds wisselen van de tijd, verder... Geweldige film. Heel mooi verhaal en de acteerprestaties van Marion Cotillard... Ik geloof dat ik maar wat meer films met haar moet gaan zien, want in Midnight in Paris vond ik haar ook al heel fijn. :')

006. Made of Honor
Vanwege het WIDM gebeuren niet heel goed gevolgd, maar toch gekeken. Ik vond deze film. Sja. Nogal voorspelbaar. Buiten het feit dat Patrick Dempsey en Kevin McKidd er in spelen vond ik de film eigenlijk niet echt leuk. Saai. En voorspelbaar dus.

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 18, 2012 23:34 

Het gaat langzaam, maar ja. Ik kijk nu wel films die ik echt wil zien. Geen 'tussendoortjes' meer.

Citaat:
001. The Guardian (2006)
002. The Phantom of the Opera (2004)
003. The Silence of the Lambs (1991)
004. Midnight Express (1978)
005. Shakespeare in Love (1998)
006. Batman Begins (2005)

The Silence of the Lambs

Yup, eindelijk gezien. Vond hem heel erg goed en spannend. Hing een ''lekker'' sfeertje. Vond hem heel leuk. Ik ga zeker de andere Hannibal-films ook zien.

Midnight Express
Had er heel veel van verwacht. Maar de docu (The Real Midnight Express van Locked Up Abroad) is veel interessanter/spannender/''leuker''. Hoewel deze film een prima gevangenisfilm is, vond ik het iets missen. Kan niet tippen aan films als The Green Mile of the Shawshank Redemption. Maar wel vermakelijk en soms wel angstaanjagend bijna. Deze film is gebaseerd op een waargebeurd verhaal, vandaar ''angstaanjagend''.

Shakespear in Love
Deze was op TV en ik had wel vaker op het punt gestaan deze te kijken. Nu maar gedaan dus. Lievig filmpje, heb er van genoten, maar ik las dat deze weet-ik-veel hoeveel oscars heeft gekregen? Dat vind ik niet terecht. Broertje van Ralph Fiennes was leuk om te aanschouwen :')

Batman Begins
Nope, ik ben geen fan. Vond hem veel te lang duren enzo en gewoon... ik was niet onder de indruk. Ik wilde heel graag The Dark Knight zien, maar ik had deze ook nog niet gezien. Dus leek me wel handig om eerst deze op te zetten. Ik vond hem wel oké, maar niet meer dan dat.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 19, 2012 12:07 

Citaat:
#001. 2011 Le Gamin au Vélo (dir. Jean-Pierre & Luc Dardenne) +++++
#002. 2007 Heima (dir. Dean DeBlois) [DOCU] +++++
#003. 2006 The Pervert's Guide to Cinema (dir. Sophie Fiennes) [DOCU] +++++
#004. 2011 Hugo (dir. Martin Scorsese) +++++
#005. 2009 Sherlock Holmes (dir. Guy Ritchie) +++++
#006. 2002 The Century of the Self (part 3) (dir. Adam Curtis) [DOCU] +++++
#007. 2011 Sherlock Holmes: A Game of Shadows (dir. Guy Ritchie) +++++
#008. 2011 50/50 (dir. Jonathan Levine) +++++
#009. 2004 Millions (dir. Danny Boyle) +++++

Over de nieuwste Sherlock Holmes (A Game of Shadows) van Guy Ritchie kan ik heel kort zijn: ik vond 'm echt geweldig. Nog tig keer beter stiekem dan de eerste. Het verhaal was net nog ingewikkelder, maar daardoor wel des te boeiender. En de humor zat heel strak, afgewisseld met enkele onverwachte 'drama'-momenten die ik bijzonder goed vond werken. Die twee samen zijn echt geniaal.

50/50 was alles wat ik ervan had verwacht. Dramady, maar toch vooral meer naar de kant van het drama leunend vond ik. Het is niet dat ik geschaterlacht heb. Integendeel, ik heb vaker gehuild dan gelachen. En that's a good thing. Het verhaal is mooi, sober, maar qua plot goed gebracht. Het is vooral Joseph Gordon-Levitt die deze film het kijken waard maakt, me dunkt. Volgens mij heeft ie er een nominatie voor een Golden Globe aan overgehouden? Heel erg verdiend. Hij speelt het heel subtiel, maar mijn insziens heel goed.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: za jan 21, 2012 20:12 

Citaat:

Crazy, Stupid, Love
Die cast ♥. De film was ook heel leuk, beter dan de doorsnee romkom!

Terug naar de Kust
Was eigenlijk best wel een leuke film! Vermakelijk.

The Adjustment Bureau
Gaaave film. Ik hield al van Emily Blunt maar nu ben ik ook officieel fan van Matt Damon! Fijn dat die John Slatery ofzoiets ook een keer een goede rol had. :]

New Year's Eve
Heeeele leuke cast en leuke verhaallijnen. Ik hou wel van dit soort films! :]

District 9
INTENS. Dit was zo'n leuke film en ik wil een alienbaby.

11-11-11
DIE MAN. Hij was echt heel episch, die man dan. Qua verhaal was het wel interessant, maar die man was echt... yum.

Jaws
Ik vond hem wat langdradig. Er zaten wel leuke en spannende stukjes tussen, maar ik snap de hype niet echt.

The Help
Hele sterke film. Ik vond hem ook leuk, Emma Stone vond ik ook goed.

Hot Tub Time Machine
Viel eigenlijk een beetje tegen. Het was wel een leuke film met een vermakelijke cast, maar sommige stukjes waren eigenlijk te flauw.

In Time
De cast ♥♥♥. Dat vond ik sowieso al heel leuk! Verder vond ik het verhaal ook heel gaaf en het is ook goed uitgevoerd.

Friday the 13th
Ik vond hem een tikkeltje langdradig en eigenlijk niet heel erg eng. Op zich wel spannend. Het engste vond ik nog een jonge Kevin Bacon.

Killers
Wel een leuke, vermakelijke film. Niet echt een hoogstandje en hij leek heel kort om de een of andere reden. Wel gaaf dat Tom Selleck er in speelde.

Sherlock Holmes: A Games of Shadows
Love for the cast. En sowieso, het verhaal was weer goed. Ik vond ook het camerawerk heel goed, bijvoorbeeld bij de gevechten en vooral in het bos - dat zag er echt supergaaf uit.

Love, Wedding, Marriage
Wel een vermakelijke film! Het was raar om Kellan Lutz een keer in een hoofdrol te zien en zoveel te horen praten. xd

The Brooke Ellison Story
Wat een mooie film. En ook een heel mooi verhaal. Ik vond dat Lacey Chabert het ook heel goed deed.

Prom
Ah, beetje cheesy en cliché-achtig, maar wel leuk! Geslaagd filmpje voor een keer.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 21, 2012 20:28 

Citaat:
001) Sherlock Holmes(2009)
002) Sherlock Holmes: A Game Of Shadows (2011)
003) Män Som Hater Kvinnor (2009)
004) Hugo (2011)
005) Young Adult (2011)
006) Friends With Benefits (2011)
007) 50/50 (2011)
008) Komt Een Vrouw Bij De Dokter (2009)
009) Sucker Punch (2011)

Komt Een Vrouw Bij De Dokter
Ik vond dit niet echt een goede film. Nou ja als je kijkt na de standaard Nederlandse film dan was hij wel goed, maar niet als je het in het algemeen bekijkt. Ik vond dat ze er nogal snel door heen gingen qua tempo. De scenes duren allemaal heel kort en het gaat echt van de ene scene naar de andere. Ik kon me dus niet echt inleven in de personages. Daarbij was de soundtrack ook gewoon heel slecht. Sommige liedjes pasten gewoon echt niet bij een scene. Ik ergerde me ook aan de voice over. Ik neem aan dat ze letterlijke teksten van het boek gepakt hebben voor de voice over en dat was te merken, want het kwam soms echt niet goed over. Soms is het goed om het boek niet letterlijk over te nemen. Carice was wel goed in deze film, maar zij is ook gewoon een goede actrice.

Sucker Punch
Ik heb vorig jaar het begin gezien, maar nooit afgekeken omdat de kwaliteit zo slecht was. Nu heb je een betere kwaliteit op internet staan dus ik heb hem nu helemaal afgekeken. Dit is echt een standaard film die compleet gericht is op (hetero)jongens leeftijd 15-25. Het is een actie film met mooie meiden erin. Het verhaal gaat opzich helemaal nergens over. Het is echt een weirde film vind ik. Daarbij kwamen de special effects vaak nep over. Het enige goede aan deze film was Emily Browning. Zij is echt tè pretty <3

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 22, 2012 0:50 

Lily_flower schreef:
001. The boy in the striped pyjamas ***
002. My sisters keeper ****
003. De gelukkige huisvrouw *****
004. Fast Five *****
005. Saving Private Ryan ***
006. The Hangover I ***
007. The Hangover II **
008. The Help ****
009. Kill Speed ***
010. The Way Back ****

Nieuw toegevoegd nummer 9 en 10

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 22, 2012 1:51 

Niinza schreef:

Jaws
Ik vond hem wat langdradig. Er zaten wel leuke en spannende stukjes tussen, maar ik snap de hype niet echt.

Nja, de hype was destijds natuurlijk enorm. Lang voor wij geboren waren. Je moet je indenken dat deze special effects enzo enorm waren voor die tijd. Plus dat deze film verantwoordelijk is voor vele angstige stereotypen over haaien en natuurlijk een startpunt was van alle films erover. Ik kan me voorstellen dat onze ouders heel erg onder de indruk waren van deze film. Voor ons is het misschien allemaal minder, hoewel ik de film zelf geweldig vind. Maar dat komt weer door mijn grote angst voor haaien, dus het geeft een soort van ''kick'' haha, zoals horrorfilms voor horrorfanaten doet ofzo. I don't know, het is laat haha. Ik kan me in ieder geval herinneren dat ik als 11-jarige de film zooooo eng vond.

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 22, 2012 13:03 

Citaat:
Januari
1. Le fabuleux destin d’Amélie Poulain [Frankrijk (2001) – ***** – IMDB: 8.5]
2. Wickie und die Starken Manner [Duitsland (2009) – ***** – IMDB: 5.8]
3. The Hangover [VS (2009) – ***** – IMDB: 7.9]
4. The Ugly Truth [VS (2009) – *****– IMDB: 6.4]
5. Kruistocht in spijkerbroek [Nederland (2006) – ***** – IMDB: 6.1]
6. Das Leben der Anderen [Duitsland (2006) – ***** – IMDB: 8.5]
7. Goodfellas [VS (1990) – ***** – IMDB: 8.8]
8. Biutiful [Spanje (2010) – ***** – IMDB: 7.4]

6. Das Leben der Anderen.
Indrukwekkende film over een lid van de Stasi, de inlichtingsdienst ten tijde van het communisme in Oost-Duitsland. Je volgt Gerd Wiesler, die voor de Stasi de opdracht gekregen heeft om de schrijver Dreyman dag en nacht te bespioneren. Langzaam komt hij erachter dat zijn leven eigenlijk niets voorstelt.
Het is misschien niet de meest realistische film,
Spoiler:
in het echt zou er veel meer controle zitten op het spionagewerk van Wiesler,
, maar ik vond de boodschap in de film wel heel mooi.

7. Goodfellas
Film begint wat traag, je volgt het waargebeurde verhaal van Henry Hill, die zich langzaam aan omhoog werkt als lid van een maffiafamilie in de VS. Zat te twijfelen over 3 en 4 sterren, toch maar 4 sterren gegeven. Vond de rol van Joe Pesci, o.a. bekend als één van de boeven in Home Alone, als gestoord maffialid leuk, maar misschien net wat over the top.

8. Biutiful
Rauwe film met glansrol van Javier Bardem, een criminele tussenbaas in Barcelona. Hij heeft hier vorig jaar een Oscarnominatie voor gekregen. De hoofdpersoon krijgt veel ellende over zich heen, hij krijgt te horen dat hij ongeneeslijk ziek is, hij is gescheiden van zijn vrouw met borderline en hij heeft daarnaast ook nog problemen met zijn werkgevers. Maar het karakter van de hoofdpersoon, een goedzak, zorgt toch voor een goede balans. Het begin is wel vrij chaotisch, daardoor geef ik hem geen 5 sterren.

Profiel  

7e jaars

BerichtGeplaatst: ma jan 23, 2012 22:57 

Ha, ik doe ook weer mee al ga ik de 100 niet halen. Vorig jaar toch net de 70 gehaald. Mooie score voor mij :).

Citaat:

The Hangover Part 2
The Hangover was een groot succes dus dat gaan de makers uiteraard gelijk weer uitmelken. The Hangover Part 2 is precies hetzelfde als het eerste deel. Vond je het eerste deel vermakelijk, dan zal je deel 2 ook wel kunnen waarderen. De film toont niks nieuws. De stad waarin het zich afspeelt is dit keer niet Las Vegas maar Bangkok. Ik vond hem vrij vermakelijk maar hogere wiskunde moet je niet verwachten.

Sherlock Holmes: A Game of Shadows
Met Robert Downey Jr. en Jude Law. Bij Sherlock Holmes verwacht je een soort detective waarbij je goed moet opletten. Daar richt deze film zich duidelijk niet op. De aandacht van de kijker moet worden getrokken met actie, snelle camerabeelden en mooie decors en kostuums. Het nadeel is dat je het verhaal nauwelijks kunt begrijpen en met name de motivaties van Sherlock zijn moeilijk te volgen. Op het einde wordt het wel duidelijk maar het verhaal is van origine een detective en daarvoor gaat alles veel te snel. Toch vind ik dit een prima film gezien hij heerlijk wegkijkt.

Magnolia
Magnolia kent niet echt een verhaal. Het is een ensemblefilm, dat wil zeggen een film met heel veel hoofdpersonages. Elk personage heeft zijn / haar eigen problemen en de film focust zich daar vooral op. Dit klinkt misschien saai en de film duurt ruim drie uur maar die zijn zo voorbij. Alle acteurs spelen heel goed en geloofwaardig en er zitten een aantal lugubere plotwendingen in die het leuk maken. Muziek is heel erg aanwezig in deze film. Gedurende de hele film hoor je muziek op de achtergrond wat de sfeer heel erg bevorderd. Aan het eind van de film zingen de personages zelfs mee met de muziek en dat heeft echt een overdonderend effect. Het einde is sowieso gaaf.

True Grit
Schitterende western met een fenomenale rol van Jeff Bridge. Bridge speelt een premiejager die wordt ingehuurd door een bijdehand meisje die wraak wil nemen op de moordenaar van haar vader. Helaas is het einde tenenkrommend slecht waardoor ik dat gedeelte heb doorgespoeld.

Boogie Nights
Bijzondere film van de maker van Magnolia. Hoofdpersoon is Dirk Diggler die op jonge leeftijd in de pornobussiness gaat werken en de meest succesvolle acteur wordt. Laat je niet afschrikken, de film gaat niet over porno. De film gaat eerder over de verhandeling van roem op jonge leeftijd. Dirk Diggler krijgt alles. Geld, een groot huis, een mooie auto, roem, bewondering, etc. maar hij gaat er aan ten onder. Ik vond hem vrij aardig maar niet speciaal. Overigens wel een geweldige rol van Burt Reynolds als regisseur.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: di jan 24, 2012 9:42 

Citaat:

5. The Darkest Hour
Deze wilde ik wel graag zien door de trailer en de special effects die je in de trailer zag. Ik ben opzich niet heel erg teleurgesteld, de aliens waren erg gaaf gedaan, althans, dat was totdat ze lieten zien wat er binnenin het schild zat. Dat was toch pretty much een disappointment, dan heb je prachtige effecten met dat schild en dan zit er iets in wat er niet bij past. Zonde. Het verhaal was niet heel bijzonder, het typische verhaal van een alienfilm. Ik was overigens wel heel blij met het volgende:
Spoiler:
Anne gaat dood en dat vond ik zó fijn! Ze was echt zo vervelend met haar; ik kan het niet, we gaan toch dood en dramatiek :') En Sean&Natalie kussen niet op het einde, want Vika verstoord het. Dat was ook erg fijn.

Verdre heb ik wel genoten van de film. Jammer van de 3D, ik had meer hoofdpijn erna XD En er zaten weinig 3D effecten in waardoor het 3D eigenlijk niets toevoegde, terwijl ze er wel heel wat moois van hadden kunnen maken...

6. Red Riding Hood
Deze heb ik ook eindelijk eens gezien, de kwaliteit was helaas wat minder, maar ik denk dat deze film 't wel waard is om op DVD aan te schaffen (: Ik vind verfilmde sprookjes wel leuk om te zien en de duistere twist die aan dit verhaal is gegeven is leuk. Ik vind Amanda Seyfried heel fijn om naar te kijken en ik had toch wel tot 't einde een beetje van... Wie is de weerwolf? In het geheel, een mooie film, sommige momenten waarop iemand beschuldigd wordt weet je overigens gewoon dat het net wat te ver gezocht is. Maar desalniettemin, leuke film ^^

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 162 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: