Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 51  Volgende

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo dec 18, 2011 22:33 

Afbeelding
Dominic Logan

Dominic luistert zwijgend naar Jar, maar de woorden dringen niet tot hem door. Onhandig trekt hij de jongen dichterbij en slaat zijn armen om hem heen, half met de ware bedoeling hem vast te houden, half om niet omver te kukelen.

"Waarom boeit het je zo veel wat de rest vindt?'' zucht hij vermoeid. Dominic kijkt even vaag naar de zachte hals en drukt er een speels kusje in. "Vrouwen zijn niet zo interessant,'' floept hij eruit zonder er erg in te hebben. De wereld draait. Jarrod is zijn steunpunt. "En je bent best wel leuk. Leuker dan de meeste mensen die ik ken.''

Afwezig laat hij zijn handen onder de ander zijn shirt glijden en draait kleine rondjes op de onderrug. Het was verbazingwekkend wat voor een fluwelen huid Jarrod had. Het was hem eerder niet echt opgevallen.

"Ja..'' Dominic glimlacht even. Ja.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma dec 19, 2011 0:26 

Afbeelding
    Rose Pocock

Hmm, het was inderdaad toch wel een beetje frisjes. Net wanneer ze het koud begint te krijgen, bereiken ze gelukkig al de warme gangen van het kasteel. Samen met Noah loopt ze door de gangen heen, waarna ze stoppen bij haar kamer. Ah, heeft hij haar mooi tot aan de deur af gezet.

"Wauw, wat een gentleman, zo persoonlijk afgezet voor de deur." glimlacht ze dan ook. Dan pakt hij echter haar hand vast en kijkt Rose hem even vragend aan wanneer hij zich naar haar toebuigt.
Het is dan ook maar een kwestie van een aantal seconden voor ze zijn lippen op haar wang voelt. Terwijl haar blik die van hem kruist, kijkt ze hem ietwat verrast aan. Eerst ook al die spontane knuffel die hij haar gaf toen hij opeens terugliep na hun gesprek over Thomas.. Er verschijnt vervolgens al snel een glimlachje op haar gezicht.
"Trusten." glimlacht ze, waarna ze hem ook een kus op z'n wang geeft en hem vervolgens even een knuffel geeft, totaal op haar gemak.

Wanneer ze hem weer loslaat kijkt ze hem met een glimlachje aan. "Eigenlijk heb ik jou niet alleen gelaten, dus misschien was het gepaster geweest als ik jou bij je kamer afgezet had, maar dit is ook prima."
Ze opent vast haar deur. "Ik zie je morgen wel bij het ontbijt." Ze gunt hem nog een glimlachje, "Nogmaals welterusten.." waarna ze haar kamer binnenstapt en de deur achter zich sluit.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma dec 19, 2011 17:23 

Afbeelding
    Jarrod Michaelis

Jarrod heeft het gevoel alsof Dominic langzaam bezit van hem begint te nemen. Hij is gewoon overal. En het helpt niet dat de ander hem als steunpilaar gebruikt. "Waarom denk je? Ik heb in onze wereld al genoeg gedoe hiermee gehad. Ik ben niet naïef, ik weet hoe mensen over mij denken en dat zal de komende 20 jaar niet gaan veranderen." Hij knippert wat verbaasd met zijn ogen, wanneer Dominic zegt dat vrouwen niet zo interessant zijn. "Wat- Dominic, ben je-" Een blos verschijnt op zijn wangen bij het vage compliment. "Eh.."

Hij kan een zacht geluidje niet onderdrukken, als hij Dominic's handen onder zijn trui voelt glijden. Oké, dit voelde best goed. En die rondjes waren ook niet verkeerd. "Hnn.. Dominic.." Murmelt hij zachtjes, terwijl hij zijn ogen sluit. Wacht. Wat 'ja'? "Ja?" Herhaalt hij verward. De boom voelt nog steeds niet erg prettig in zijn rug en hij probeert zijn lichaamshouding wat onhandig aan te passen, zodat het iets fijner staat. Helaas is de boom niet erg breed, en voor Jarrod weet wat hem overkomt, valt hij naast de boom, achterover, in het lange gras, natuurlijk Dominic onbedoeld meenemend in zijn val, waardoor de ander bovenop hem terecht komt. "Auw! God.."

Verward staart hij naar de man die hem nu een beetje hulpeloos tegen de grond gedrukt houdt. "Eh. Sorry voor dat.. ehm.. Dom? Ik kan zo niet opstaan."

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma dec 19, 2011 21:31 

Afbeelding
Noah Taylor

Waar Noah juist had verwacht dat Rose verbaasd zou zijn, is hij het die even met zijn ogen moet knipperen. Dit had hij niet verwacht. Hij weet eigenlijk niet wat hij dan wel had verwacht, zeker geen respons al was er ergens een klein beetje hoop. Maar eigenlijk had hij gerekend op een geschrokken reactie of een mep misschien? Niet een vrolijke kus op zijn wang met daaropvolgend een knuffel. Hij glimlacht even flauwtjes als hij zijn eigen toneelstukje terug krijgt. Punt is, het is geen toneelstuk! “Slaap lekker” mompelt hij als ze de deur dicht doet. Zodra de deur in het slot klikt vallen zijn mondhoeken naar beneden. Was hij zijn charme kwijt? Met een zucht laat hij zijn voorhoofd even tegen haar deur rusten. Het was veel erger, hij was een Jarrod voor haar. Een vriendschappelijk vriend. En dat is ook precies wat hij had gewild, maar nu was hij het type vriend geworden waar je je onmogelijk tot aangetrokken kon voelen. One of the girls bijna! Want Jarrod knuffelde ze ook omdat het veilig voelde, omdat er verdere geen emoties en gevoelens bij kwamen kijken. Thomas had die knuffelstatus ook, maar wel ook aantrekkingskracht. Zuur recht hij weer zijn rug en begint hij langzaam richting zijn eigen kamer te lopen. Volkomen afgeleid en weggezakt in gedachten over vriendschappen, aantrekkingskracht en Rose, veel Rose begeeft hij zich zijn kamer in. Bij de badkamer spiegel blijft hij even staan. Met een grom loopt hij verder en duikt hij uiteindelijk zijn eigen bed in. Vriendschappen en liefde waren ingewikkeld. Met een zucht keer hij zijn hoofd naar het plafond. Was Thomas maar hier.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za dec 24, 2011 20:35 

Afbeelding
    Rose Pocock

[...]

Rose draait zich nog een keertje om in haar bed en trekt de deken nog wat verder over haar hoofd heen wanneer het felle licht naar binnen valt. Hmm.. Nog eventjes..

Ze gaapt even en trekt dan langzamaan haar deken van haar af. Zo blijft ze nog eventjes liggen alvorens ze met wat moeite uit haar bed stapt. Haar aandacht valt meteen op de ramen. Het licht dat naar binnen kwam vallen was wel erg vel.. Ze loopt dan ook naar het raam toe en er verschijnt meteen een lachje op haar gezicht. Het was helemaal wit buiten! Sneeuw!

Afbeelding
    Leah Johnson Pocock

[...]

Leah is 's ochtends al vroeg wakker geworden. Ze heeft haar ochtendjasje over haar nachtkleedje aangetrokken en heeft in gedachten verzonken een uur lang naar de naar beneden dwarrelende sneeuwvlokjes gekeken. Haar gedachten bij Rose en Daisy, Chase, maar bovenal ook bij Adam.
Wanneer ze weer een beetje weg begon te dommelen, is ze weer terug op bed gaan liggen en is vervolgens weer vredig in slaap gevallen.

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za dec 24, 2011 21:09 

Afbeelding
Chase Alessia

Chase, die diep in zijn hart altijd een klein kind zal blijven, is al even op. Want er ligt sneeuw en de kerst komt er aan. Hoewel de waarschuwing van Leah nog vers in zijn geheugen staat begeeft hij zich toch naar de tussendeur toe. Die uiteraard nog niet van een slot voorzien is, laten we maar zeggen dat de monteurs aan het hof kerstvakantie hebben. Stilletjes duwt hij de deurklink naar beneden en opent hij dan langzaam de deur. Met zijn lippen strak op elkaar geknepen van concentratie loert hij even de slaapkamer in. Aah, ze slaapt nog! Zachtjes sluipt hij haar kamer in en opent hij haar kasten om daar een dikke lange winterjas uit te pakken en deze over een stoel te hangen. Een paar bontlaarzen erbij en de outfit is compleet, tenminste de basis is er. Zo onopvallend mogelijk laat hij zich met zijn rug op haar bed zakken. Nu zijn hoofd dicht bij dat van dat van haar is kan hij haar zachte ademhaling bijna tegen zijn gezicht voelen. Een moment lang neemt hij haar eens goed in zich op, de fijne contouren van haar gezicht en haar donkere haar dat sierlijk op het kussen ligt. “Leah?” fluistert hij zoetjes. En hoewel hij zich heel resoluut had voorgenomen de liefde tussen hun te negeren en nooit meer te flirten, is zijn benadering nu niet bepaald vriendschappelijk te noemen. Hij was in zijn kasteel, zijn thuis en de plek waar hij zich op zijn gemak voelde. En Leah en de kinderen waren hier bij hem. Er waren nog wat hindernissen te nemen, maar het is ook KERST. En Chase heeft zijn wilde haren en bijkomende streken nog niet verloren. Met een glimlach stopt hij nog een pluk haar achter haar oor “Le-“

“Chase ik zoek een borstel voor mijn haar” een jonge vrouw steekt haar hoofd om de hoek van de deur.

Chase tilt zijn hoofd iets op van het kussen, maar lijkt zich niet betrapt te voelen. “Shh” murmelt hij zachtjes “Pak die daar maar, op de toilettafel” hij wijst even naar Leah haar tafel vol spulletjes. Hij kijkt even toe hoe de vrouw inderdaad de kamer binnen loopt en Leah haar haarborstel ‘leent’. Als ze de deur weer achter zich dicht wil trekken zwaait hij even en vormt zijn mond een geluidloze ‘doei’. Met een zucht laat hij zijn hoofd weer op het kussen zakken “Leah, je moet opstaan” fluistert hij zachtjes.

Afbeelding
Noah Taylor

Noah is nog niet zo blij met de sneeuw. Hij heeft het felle licht al opgemerkt en de gordijnen ruw nog verder dicht getrokken. Bij gebrek aan slaap is hij toch maar opgestaan om zich op te frissen. Eenmaal op de gang kijkt hij even van links naar rechts. Samantha of Rose. Bij nader inzien moest hij misschien eerst Bambi wakker maken voor het kerstontbijt. Niet veel later staat hij voor Jarrod zijn slaapkamer deur. Hard bonst hij op de deur "Sneeuwwitje! Doe eens open" hij zucht even ongeduldig. Dat hij hier nu voor Jarrod zijn deur staat is wel een dieptepunt. Maar hij mist mannelijk contact, hij mist eigenlijk gewoon Thomas. Flynn wekt daarbij teveel irritaties op, Dominic is de aartsvijand en dan blijft Jarrod weer over. Hij rolt even met zijn ogen opzij, mannelijk pff. "JArrod!" ongeduldig ramt hij nog eens op de deur.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo dec 25, 2011 20:20 

Afbeelding
Dominic Logan

Dominic krijgt niet veel van Jarrod's gemompel en blijft dronken tegen hem aan leunen. Sh*t. Verzet en overgave komen hetzelfde op hem over.

"Woa,- Ah!'' Ineens ligt Dominic op de grond. Nou ja, eigenlijk op Jarrod. Wat een sukkel. Toch schiet hij in de lach en kust de jongen nog een keer. "Ik weet dat je me wilt, maar zo graag?''

[...]

De volgende ochtend wordt hij wakker door één of andere mongool die tegen de deur staat te rammen. Dominic opent zijn ogen geïrriteerd. Een ochtendhumeur plus Noah is een som met negatieve uitkomst. Het valt hem op dat Jarrod naast hem ligt. Naakt. En het valt hem op dat hij zelf ook naakt is.

"Oh.'' Dom gaat rechtop zitten en krabt zijn achterhoofd. "Jezus, nee. Kater.''

Logan zucht diep en leunt over Jarrod heen. Nonchalant drukt hij een kusje in zijn nek. "Wakker worden, Sneeuwwitje. Prince Charming staat voor de deur. Hij is alleen zijn witte paard vergeten.''

Als Jarrod niet wakker wordt, dan gaat hij gewoon met een kussen slaan. Of hij shockeert Noah door naakt de gang in te lopen en hem te begroeten. Dat was waarschijnlijk het leukst. Dominic grijnst even en laat zichzelf terugvallen naar zijn kant van het bed. Heeft Alusia eigenlijk aspirientjes?

Laatst bijgewerkt door Darren op ma dec 26, 2011 16:37, in totaal 2 keer bewerkt.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo dec 25, 2011 20:42 

Afbeelding
    Jarrod Michaelis

Met een vermoeide kreun, opent Jarrod zijn ogen. Waar kwam dat gebonk vandaan? Wie was Sneeuwwitje? En wie had besloten om in zijn bed te gaan liggen? Waar waren zijn kleren gebleven? Oh God, hij was naakt en er was iemand in zijn kamer én iemand voor zijn deur.

Meteen schiet hij wakker, zijn hersenen identificeren de stem achter het gebonk als die van Noah. Jarrod verschiet van kleur. En naast hem lag Dominic.. Met grote ogen, staart hij naar de ander. Hij wil iets zeggen dat ergens tussen 'wat de hel doe je in mijn bed' en 'zeg tegen Noah dat hij stil moet zijn, ik wil slapen' ligt. Uiteindelijk komt er niets over zijn lippen. Ugh, waarom had iedereen hem ineens nodig?

Nog steeds wat overstuur, vist hij zijn ondergoed van de vloer (wanneer dat daar terecht is gekomen, kan hij zich niet herinneren) en trekt hij een T-shirt over zijn hoofd heen. Vervolgens opent hij de deur op een kiertje, zodat er zo min mogelijk van de kamer te zien valt. "Noah.." Zijn stem slaat lichtjes over en hij kucht even. "Ja. Ehm. Noah. Wat is er? Het is vroeg en ik ben niet echt gewend dat je me wakker komt maken om.. Eh.. ..Eigenlijk ben ik helemaal niet gewend dat je me wakker maakt.."

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo dec 25, 2011 23:22 

DAISY IS BAAACK!!!!
(banner dient nog gezocht te worden enkele 10 pagina's terug of er komt een nieuwe als ik plots zou tijd hebben)

Daisy gromt even wanneer ze haar zus hoort opstaan naast haar. Gisteren is één grote waas voor haar en dat kan niet veel goeds betekenen. Maar ze kan zich ook totaal geen overmatig drankgedrag herinneren. Misschien lag het wel aan die heksen en hun vreemde snoepjes. Jarrod had zich ook al zo vreemd gedragen, maar dat is dan ook het laatste wat ze nog weet.

Het licht wordt echter onnegeerbaar (is dat wel een woord?) en tegen haar zin kruipt ze dan ook uit bed. Ze mist haar thuis. Haar vader. Haar moeder en zusje samen rond de tafel. Het sprookje heeft wat afgedaan met Noah. En toch zal ze hier niet sneller weg komen dan mogelijk.

Haar heimwee verdwijnt echter als sneeuw voor de zon wanneer ze het witte sneeuwtapijt buiten bemerkt. Hyperend loopt ze naar het raam toe. 'OMGGGG! Het sneeeeeeuwt!' ze vliegt Rose haast om de nek en begint in haar hoofd al zalige plannen te maken. 'We moeten sneeuwballengevecht doen enenen sneeuwmannen maken!'

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma dec 26, 2011 11:37 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose lacht wanneer Daisy haar om de nek vliegt. Ja, deze twee zusjes hielden wel van wat sneeuw. Ze knikt dan ook instemmend wanneer Daisy allemaal dingen begint op te noemen.
"Kijk dan hoe veel er ligt, Daisy!" brengt ze met een grote grijns uit. "We kunnen een huuge sneeuwpop maken!"

Met een blije lach kijkt ze van haar zusje naar buiten toe, waarna ze zich snel weer naar Daisy keert. "Kom, wat staan we nog te wachten?" grijnst ze, waarna ze naar een kast loopt waar ze dacht dat ze twee dikke mantels in had zien hangen. Ze haalt ze eruit en houdt ze omhoog richting haar zusje.
"Wie het laatst buiten is gaat heel wat sneeuw happen!" grijnst ze.

Afbeelding
    Leah Johnson Pocock

Leah fronst eventjes lichtjes wanneer ze iets bij haar oor voelt. Lichtjes uit haar slaap aan het ontwaken wordt ze zich dan ook wat bewuster van de bewegingen om haar heen. Alsof er iemand even naar binnen loopt en vervolgens weer weg gaat.
"Hmm.." is haar reactie meteen automatisch op het gefluister van Chase, geen idee hebbend dat hij zich weer in haar kamer heeft gewaagd. "Nog eventjes.." fluistert ze dan ook zachtjes terug.

Er verschijnt weer een frons op haar gezicht. We weet nog precies waar ze is. Het was niet mogelijk dat Adam langs haar lag. Ze opent meteen haar ogen en kan even niet bevatten wat ze ziet. Op nog geen 10 cm afstand ziet ze wel een heel bekend gezicht. Alhoewel wat ouder geworden, de blonde warrige haren en de jongensachtige trektjes in z'n gezicht zijn nog precies hetzelfde. Ho, wacht.

"Chase!" Snel gaat ze recht zitten en trekt het laken met zich mee,- of nee, daar lag ze op. Bij dat besef maakt ze zich zo snel mogelijk uit het bed. "Chase!" brengt ze vervolgens met een zucht uit. "Ongelooflijk." Ze weet even totaal niet meer wat ze uit moet brengen. Gefrustreerd slaat ze haar armen over elkaar heen. Waarom deed hij dat nou constant weer?! "Eruit Chase, oh, en bovenal uit mijn bed." waarschuwend kijkt ze hem aan.
"Zou jij niet, weet je wel, aan de andere kant van die deur blijven, hm?"

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma dec 26, 2011 13:31 

Afbeelding
Chase Alessia

Opnieuw krijgt hij een warm onthaal, met een flinke slok wijn op was ze een stuk toegankelijker. Toch laat hij zich niet volledig uit het veld slaan, hij glimlacht even. Zijn glimlach vloeit dan over in een geamuseerde grijns als ze haar armen over elkaar slaat. Niet onder de indruk van haar autoriteit rekt hij zich nog even uit en stapt hij dan erg traag van het bed af. “Ik heb wel gehoord dat het juist prettig ontwaken is” hij haalt zijn schouders op en trekt zijn kleding recht. Hoewel ze niet in beweging te krijgen lijkt te zijn pakt hij toch haar jas en houdt hij die voor haar open. Als het moet schuift hij ook nog haar laarzen aan haar voet. De winterse assepoester versie. Met een enigszins schuldige gezichtsuitdrukking houdt hij haar jas vast en knikt hij “Ik heb inderdaad de belofte gedaan niet meer gebruik te maken van de tussendeur.” Triomfantelijk haalt hij zijn schouders op “Maar,” er is altijd een maar. “Je weet hoe ik kan zijn, ik ben niet zo goed in het maken van beloftes. Ik verander nog wel eens van mening. De enige belofte die ik echt heb gemaakt is de beloftes tijdens onze trouwdag” Ja die wrijft hij er graag nog even in, alhoewel hij die beloftes inmiddels ook links heeft laten liggen. Leah was niet meer zijn vrouw.

Hij fronst even quasi streng zijn wenkbrauwen “Doe nu je jas aan of ik gooi je in je ochtendjas de sneeuw in” er volgt een charmante glimlach terwijl hij aanmoedigend haar jas op en neer beweegt.

Afbeelding
Noah Taylor

Noah staat met een ongeduldige grimas te wachten op Jarrod, hij zucht dan ook klagend als eindelijk de deur open gaat. Naja open, op een minimale kier. Nieuwsgierig leunt hij nog even opzij in een poging te zien wat er verscholen gaat achter de deur. Misschien durft Jarrod zijn ongekamde haren niet te tonen. Het zal wel een stomme reden zijn. Eigenlijk wil hij niet eens weten wat hij voor hem verbergt, dit was sowieso een slecht idee. “Het is al 11 uur, je moet wakker worden. Want er ligt sneeuw en het is dus bijna kerst. En als traditie zullen we vanmiddag gaan jagen en we moeten nog cadeaus kopen in het dorp. Kortom, het worden drukke dagen. “ Hij zucht “Thomas en ik gingen altijd zelf de kerstboom omhakken. En ja daar hebben we personeel voor, maar Thomas genoot er altijd van. Dus nu ga jij mij helpen. Want ik ben het niet van plan in me eentje te doen.”

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma dec 26, 2011 17:08 

Afbeelding
    Jarrod Michaelis

Jarrod weet niet wat hem overkomt, wanneer Noah hem uitlegt wat hij precies van hem wil. Al snel beginnen zijn ogen te stralen. SHOPPEN! YAY! Als hij Rose nou kon overhalen om mee te gaan, dan kon ze hem die conditioner laten zien. En dan kon hij EINDELIJK zijn haar een beetje fatsoenlijk in model brengen en dan was het weer zacht zoals het eerst was, want nu stond het echt alle kanten op. Nouja, niet echt, maar in zijn ogen wel. En dat kan natuurlijk echt niet bij iemand met zijn stijl. Stomme Alusia.

Dan betrekt zijn gezicht weer iets. Thomas. Oké.. Hij moest nu Noah's broer gaan vervangen. Niet dat dat slecht is, eerder moeilijk. Want hoe kan hij nu die taak gaan overnemen. Ja, hij voelt zich gevleid (hoewel hij er ook niet van uit ging dat Noah Dominic voor die rol zou uit gaan zoeken), maar tot nu toe had hij het gevoel dat Rose een beetje zijn steun was. En nu deed Noah ineens nogal veel beroep op hem. En Jarrod vindt het ook moeilijk, omdat hij voorlopig nog niet weet hoe hij zich 'normaal' moet gedragen bij Noah in de buurt. Hij negeert maar even dat er momenteel een zeer naakte Dominic in zijn bed ligt.

Jarrod slikt eens. "Ik weet niet of ik echt het type ben om te gaan.. jagen.. Misschien wil Flynn wel mee.. " Probeert hij voorzichtig. "Het kopen van cadeautjes vind ik prima en ik moet nog even nadenken over dat omhakken, want mos op bomen gaat echt heel erg moeilijk uit je kleren. Tenzij ik kleding van je kan lenen, of iets dergelijks, maar ik heb nu eenmaal niet zoveel bij me en het is.. designer.." Hij bloost wat verlegen, want de gedachte aan Noah's-kleding-dragen is gewoon.. Ja.. Opwindend, zegmaar.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma dec 26, 2011 17:39 

Daisy Pocock

'Maar ik heb m'n kleren nog niet aan!' zegt ze verontwaardigd, wanneer ze de dikke jas aanpakt en snel een trui over haar slaapkleding werpt en haar laarzen aandoet. Zich deftig aankleden doet ze dan wel later, no way dat ze na haar zus buiten zou aankomen. De jas is in no time aan, waarna ze al uit de deur stormt. 'Jij gaat sneeuw mogen happen, sis!' roept ze nog, er zeker van dat Rose niet veel later de achtervolging wel zal inzetten.

Onderweg komt ze nog Noah tegen, die voor Jarrods kamer staat. 'Hey guys, komen jullie mee naar buiten? Het heeft gesneeuwd!' Ze werpt even een blik over haar schouder om te zien hoe ver Rose achter zit, ze wil haar voorsprong niet verliezen.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma dec 26, 2011 17:50 

Afbeelding
Dominic Logan

Dominic besluit lui in bed te blijven liggen en luistert zwijgend naar de conversatie. Whatever. Noah had weer een slaafje nodig. Hij draait zich om en verschuilt zijn hoofd in een kussen. Dom kijkt omhoog als hij Jarrod's geur identificeert. Het gesprek wordt niet interessanter en Mushroom vindt het blijkbaar nodig hem te negeren. Shoppen? Geïrriteerd rolt hij met zijn ogen. Wat een homo.
Dominic verveeld zich en besluit zichzelf te amuseren. Non-caring klimt hij uit bed en loopt naar Jarrod. Vrolijk trekt hij de deur wijder open zodat zijn naakte lichaam duidelijk te zien is. Wat? Hij hoefde zich nergens voor te schamen.

"Ik help je met hakken.'' zegt hij. "In Mushroom's designer kleding, uiteraard.'' Dom glimlacht sarcastisch en klopt Jarrod op zijn hoofd. Hij zwaait naar Daisy als ze in zicht komt. Er wordt totaal geen aandacht besteed aan zijn hangende klokkenspel.

"Hey Dais. Sneeuw is cool. Ik hoor net dat Noah er ook van houdt. Vandaag gaat de beste dag uit zijn leven worden.'' Blij kijkt hij naar Noah. 凸(^ω^ )

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma dec 26, 2011 18:04 

Afbeelding
    Leah Johnson Pocock

Leah opent haar mond om wat te zeggen wanneer hij over de belofte begint, maar klapt die al snel weer dicht bij zijn laatste woorden daarover. Waarom moest hij dat naar boven brengen.
"Ja, nou, ik denk dat daar ook niet veel meer van overgebleven is." mompelt ze dan ook maar. Pfuh, waarom moest hij het er zo erg inwrijven. Ze glimlacht nog eventjes snel flauwtjes naar hem om de dag niet met ruzie te beginnen.

"Heb ik een andere keus?" verzucht ze dan ook met een toegevend glimlachje. "Nou, vooruit. Voor je nog begint te denken dat ik niks leuks meer doe." grijnst ze flauwtjes, waarna ze de jas die hij voor haar ophoudt, aandoet en vervolgens ook de laarzen maar aantrekt.
"De meiden zullen dit fantastisch vinden."

Afbeelding
    Rose Pocock

Ook Rose trekt snel een trui over haar hoofd en moet zelf ook al flink haasten met de jas en de laarzen wanneer Daisy al voor haar de kamer uitstormt. "Heeey!" roept ze dan ook lachend, waarna ze de deur snel achter zich aan dicht trekt en het ook op een rennen zet, achter haar zusje aan.

Oh damn, was hier nergens een kortere weg? Ah! Daar staat ze nog, bij Noah die bij Jarrod aan de deur staat. Hijgend blijft ze bij de twee staan, alleen schieten haar wenkbrauwen even kort omhoog wanneer ze overdondert wordt door het tafereel. Noah stond bij Jarrod aan de deur, die blijkbaar bezoek heeft van een naakte Dominic.
"Ookay.. Sorry dat we storen!" brengt ze dan ook snel uit. Hm, erg gemakkelijk voelt ze zich hier niet bij. Wat deed Noah uberhaupt hier?
"Ik denk.. Dat ik er maar vandoor ga." brengt ze dan ook met een ^^" gezichtje uit. Gelukkig is er een goede uitweg: ze kon het nu op een lopen zetten en eerder dan Daisy buiten zijn. "Zien we jullie zo?" mompelt ze nog, niet al te veel op het tafereel (en Dominics zaakje) lettend, waarna ze Daisy kortjes met een grijnsje een klopje op haar schouder geeft en het vervolgens weer op een rennen zet.

Wanneer ze uiteindelijk helemaal buiten adem de deuren bereikt, stapt ze snel naar buiten. Ze staat echter niet meteen klaar met een sneeuwbal om de eerstvolgende die naar buiten komt te bekogelen. In tegenstelling, ze staat met een grijnsje op haar gezicht naar het prachtige uitzicht te kijken. Alles was helemaal wit, de zon deed de sneeuw lichtjes glinsteren met het licht dat erop valt, het ziet er haast betoverend uit. "Wauw.."

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 754 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 51  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: