Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 41  Volgende

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo dec 11, 2011 14:16 

Afbeelding

Enora heeft zich met tegenzin klaar gemaakt voor die avond. Ze had er eigenlijk echt totaal geen zin in. Maar daar zat ze dan uiteindelijk toch, samen met de rest van de dames aan een tafel in een cafe. Met een akelige stilte. Alsof ze hier allemaal verplicht zaten. Nouja, dat was dan ook echt zo.
Er gaat een gevoel van opluchting door haar heen wanneer iemand komt vragen wat ze willen drinken. Ze knikt dan ook instemmend wanneer Lea voor hun allemaal een huiscocktail besteld. Ja, dat was een goed idee. Dan hadden ze tenminste iets om zich mee bezig te houden tot ze aangeschoten zouden raken en het allemaal wat losser zou komen.

ooc: zo, even een nutteloos postje om er weer terug in te komen. En nu allemaal posten!

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma dec 12, 2011 4:07 

Afbeelding

Ongeveer een maand later knijpt Casey haar ogen dicht ter bescherming tegen de felle zon die het prachtige kasteel van Beauxbatons nog meer laat stralen. De afgelopen weken waren niets meer dan een strijd geweest. Het was niet zo dat alles nu ineens opgelost was, maar de baby was zo goed als out of the picture. Ondanks het feit dat ze eerder naar huis mocht vertrekken, was de echte thuiskomst haar onaangekondigd terugkeer naar Beauxbatons. De tijd had zich vooruit getrokken alsof er stenen aan vastgebonden waren, en ook al was er nogal wat drama tussen haar en haar vriendengroep, en voornamelijk Shawn, ontstaan, het gebrek aan contact had haar al haar energie gekost.

Casey loopt rustig door. Voorheen zou alleen haar aanwezigheid een donderbui aankondigen, maar ze was kalmer dan voorheen. Traag glijden haar ogen naar het horloge om haar pols: 16.42. Shawn was zonder twijfel op het Quidditch veld.

Na zo'n 10 minuten bereikt ze de ruimte en concludeert al snel dat haar ex zich waarschijnlijk in de kleedkamer bevindt. Met gemengde gevoelens loopt ze de correcte richting op terwijl de spanning blijft stijgen. Nerveus speelt ze met haar handen. De wind speelt met haar haren. Casey bijt op haar lip.

Aarzelend gaat ze de gang in en stopt even voor de open deur. Blij of neutraal? Te blij zou misschien te geforceerd lijken. Daarbij is Shawn altijd één van haar beste vrienden geweest: als iemand door haar façade kon zien, dan was hij het wel.
Casey schraapt haar keel om de jongen zijn aandacht te trekken en stapt een beetje twijfelend de kamer in.

"Goedemiddag,'' mompelt ze een beetje verlegen. "Lang niet gezien.''

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: ma dec 12, 2011 4:31 

Afbeelding

Shawn staat met een klembord in zijn handen te ijsberen in de kleedkamer. Na al dat trainen zou je denken dat hij ervan verzekerd zou zijn dat het morgen wel goed zou komen, maar nee. Het idee was dat Christine zo snel mogelijk de snitch zou vangen - dit was de eerste wedstrijd van het semester, en het zou de toon leggen voor de rest van het jaar. Als ze snel wonnen, zou het duidelijk zijn wel team superieur was. Snelheid, dat was het doel. Snel scoren, snel vangen, en snel winnen. Shawn is aan het bedenken hoe hard Thomas op zijn neus zal vallen als Chris de Wronski Defensive Feint uitvoert, wanneer er een persoon de kleedkamers binnen komt lopen. Hij kijkt niet op - het zal wel iemand- "Goedemiddag, lang niet gezien."

Shawn's ogen schieten meteen van het blaadje naar de persoon die plotseling voor hem staat. "Casey," zegt hij met een veraste, zachte stem. Wow. Casey. De laatste keer dat hij haar zag was voordat ze op dat kamp waren gegaan. Een gevoel van onzekerheid raast door hem heen. "Hey, uh- Wauw... Casey." Wel of niet op haar afstappen? Hij besluit toch maar de ruimte tussen hen te sluiten, en omhelst haar op een vrij onhandige manier. Snel stapt hij weer een beetje van haar vandaan.

"Wat doe je hier, nu? We wisten niet wanneer je terug zou komen, en Maxime wilde niets zeggen erover want... Tja, het is Maxime..." Zijn woorden vervagen een beetje, en hij gaat op het bankje zitten. Zijn klembord legt hij neer, en hij gebaart dat ze naast hem moet komen zitten. "Hoe is het met je, nu? De laatste keer dat ik je zag..." Een uitdrukking van zorg hangt op zijn gezicht. Zijn ogen flitsen kort naar haar buik - nope, het ziet er niet uit alsof ze nog zwanger is. Gauw richt hij zich weer op haar ogen, die er nog hetzelfde uitzien als eerst. God, het is Casey.

Voor de laatste twee weken liep hij tegen zijn team te brullen dat er "GEEN AFLEIDINGEN" mogen zijn, en nu komt Case binnenlopen.

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma dec 12, 2011 13:48 

Afbeelding

Ongemakkelijk wiebelt ze heen en weer. Casey haalt nerveus haar hand door haar bruine haren en krijgt het voor elkaar een glimlach tevoorschijn te toveren. Shawn's omhelzing voelt niet zo warm en comfortabel als deze ooit was, maar dat was eigenlijk ook wel te verwachten. Toch kan ze een schuldgevoel niet onderdrukken.

"Maxime had mij de tijd gegeven rustig na te denken over mijn zwangerschap en wat ik zou doen met de baby.'' Al van tevoren had ze zich voorgenomen niet om het onderwerp heen te draaien. Casey loopt naar het bankje en neemt plaats naast Shawn.

"Veel tijd om na te denken had ik niet.'' Even is ze stil. "Het is een abortus geworden. Het spijt me dat ik je niet in mijn beslissing heb mee laten wegen. Ik heb gedaan wat ik dacht het beste voor zowel jou, mij als het kindje zou zijn..''

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma dec 12, 2011 15:02 

Afbeelding

Morgen is de Quidditch match. Ze hebben de afgelopen dagen veel getraind en het kwam er uiteindelijk op neer dat Christine zo snel mogelijk de snitch moest weten te bemachtigen. Ze wil het niet toegeven op het moment aan Shawn, maar ze is toch wel een beetje gesloopt nu.
Hm, hij zal wel weer bij de kleedkamers zijn. Morgen was immers de grote dag. Hij was vast alles nog tig keer aan het doornemen. Het was immers meer dan alleen maar een wedstrijd. Enora heeft dan ook besloten om eventjes bij hem langs te gaan. Misschien dat hij een beetje kon ontspannen.

Net voordat ze de kleedkamers in loopt, hoort ze een verdacht bekende stem. En het onderwerp bevestigt het. Casey was terug.
Er vormt zich meteen een brok in haar keel. Casey. Casey die zwanger was van Shawn en wat Shawn haar in eerste instantie niet had verteld. Het 'kleine detail' dat ze weg had gewuifd voor zichzelf toen ze boyfriend-girlfriend werden met Shawn. Ze weet zich echter even geen raad. Het zou superduperongelooflijkstom! zijn als ze nou met Shawn als vriendjevriendinnetje tegenover haar ging staan.
'Ja, hij vertelde het me op het laatste moment, maar het moment erna hingen we aan elkaars lippen. Al meteeneen paar dagen nadat jij weg was, toen je nog zwanger was dus en in die ellende zat. Hey, leuk dat je terug bent trouwens!' Yeah right. Sigh.

Ze heeft geen idee wat voor houding ze zich moet geven blijft ze radeloos om het hoekje staan. En nu?

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: ma dec 12, 2011 17:43 

Afbeelding

Casey springt meteen in het diepe en vertelt hem dat ze de baby weg heeft laten halen. Oké - dat was te verwachten. Geen van beiden was klaar voor een kind, dus dit was voor het beste. Een gevoel van opluchting gaat door hem heen, wat meteen plaats maakt voor een licht schuldgevoel. Waren de meeste mensen niet stiekem verdrietig als ze te horen kregen dat hun ongeboren foetus was weggehaald? "Ah, ja, oké..." zegt hij dus maar. Wat vált er nog meer over te zeggen?

"Je hoeft je excuses niet aan te bieden," komt het enigszins bruusk uit zijn mond. "Het is in orde."

Dit was oncomfortabeler dan hoe hij het zich had voorgesteld, want ja, hij had het zich voorgesteld. Hij dacht dat Casey aan zou lopen, en dat hij wist wat hij moest zeggen. Dat hij dit vage gevoel van wanorde onder woorden kon brengen. Maar helaas - zo zit het niet. En om de situatie nog vreemder voor hem te maken, weet Casey natuurlijk niet van Enora. Als hij heel eerlijk tegenover zichzelf is, wilt hij dat nu nog niet zeggen. De boel mag nu wel ongemakkelijk zijn, maar in ieder geval weet hij waar hij aan toe is. Wie weet hoe Casey zal reageren als ze te horen krijgt dat hij een vriendin heeft, nu.

"Wil je het kasteel in? Het is nu ongeveer lunch-tijd, denk ik..." Hij werpt een blik op zijn horloge. "Yeah. Wacht, ik pak even mijn spullen. Niet weggaan." Hij glimlacht wat schuchter naar haar, gooit al zijn dingen (inclusief het klembord) in zijn tas, en glijdt met zijn hand over zijn broekzak om te checken of zijn wand er nog in zit. Shawn maakt aanstalten om alvast naar buiten te lopen, maar in de deuropening blijft hij staan en kijkt hij achterom naar haar.

"En Casey? Ik ben blij dat je er weer bent."

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma dec 12, 2011 19:57 

Afbeelding

Naomi zit rustig in de leerlingenkamer in de vensterbank te leren als ze het raam uit kijkt en bekend figuur het Quidditch veld op ziet lopen. Na een paar tellen beseft ze dat het Casey is. Met uiterste interesse en concentratie volgen haar ogen het meisje. 'Die baby is er in ieder geval niet meer' weet ze wel heel zeker. Een moment is ze stil. Maar ze zou Naomi niet zijn als ze na de twee seconden daar aan besteed te hebben bijna met neigingen van een drugsverslaafde om zich heen te zoeken naar iemand waar ze deze gossip aan kwijt kan.
Gelukkig is ze lief genoeg en besluit dat ze dit Shawn niet aan kan doen na hun gesprekje in de tent. Maar Florence is een uitzondering natuurlijk. En Matt. En misschien Thomas en Dorian.

Naomi gooit gauw haar boeken met een zwaai haar tas in en gaat de hal in op zoek als een arend naar een gossip buddy.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma dec 12, 2011 20:41 

Afbeelding

Het kan Dorian weinig schelen wie er wint morgen. Hij zal morgen wel even kijken naar de wedstrijd maar eraan mee doen of een fanatieke supporter zijn? Nee dankje. Er zijn belangrijkere dingen in het leven. Zoals zijn nieuwe titel. Prefect. Zelfs zijn vertrouwen is er wat mee toegenomen, alhoewel hij zijn eigen klasgenoten nog niet echt ergens op durft te wijzen. Eerst maar oefenen bij de makkelijk beĂŻnvloedbare eerstejaars. Met zijn borst vooruit en zijn handen op zijn rug wandelt hij door de gang op weg naar de eetzaal. Wanneer er wat klein grut door de gangen rent zet hij even een quasi strenge blik op waarna hij zelfvoldaan verder loopt.

En dan is daar Naomi! Snel wringt hij zich tussen de anderen studenten door naar Naomi. “ Hey” glimlacht hij waarna hij direct in zijn tas begint te graaien. “ Ik heb het nagekeken voor je” hij overhandigt haar wat perkament “Het zag er heel goed uit! Ik heb er haast niks aan hoeven veranderen, alleen wat kleinigheden.” Naja, er zaten behoorlijk wat schoonheidsfouten in, maar bij Naomi was hij wat milder dan normaal. Hij hielp haar graag, ondanks dat ze een ondankbaar kreng kon zijn.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma dec 12, 2011 20:50 

Afbeelding

Gelukkig komt Dorian als een held natuurlijk Naomi tegen en ze kijkt dan ook zeer blij als ze hem ziet. Ze wil meteen over Casey beginnen, maar Dorian begint echter over haar huiswerk te praten. Natuurlijk was het bijna perfect. Naomi had vast onbewust wat fouten in haar huiswerk gestopt om er voor te zorgen dat Dorian zich toch goed voelt. Soms was ze toch wel heel erg lief.

"Ja ja, bedankt." wuift ze het huiswerk weg. "Guess what! Casey is terug en de buik is weg. Dus je kunt het je al bedenken. Ik hoop niet dat ze gaat lopen janken in de klassen."

Ze hangt haar arm in die van Dorian en strot als een trotse zwaan de gang door, terwijl ze wat kleine tweede jaartjes aan de kant terroriseert.

grey.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: ma dec 12, 2011 21:08 

Afbeelding
Lea Bennett

Lea loopt met Eric richting de eetzaal. De laatste maand is ze steeds meer met hem omgegaan. Hij is 'the new guy', dus hij is niet betrokken bij al het drama, wat al een verademing is, en daarnaast... nou ja, Lea kan al een maand lang Cam niet meer aankijken sinds die randomly besloten had bij Lea in bed te kruipen, Casey is mysterieus verdwenen en Shawn heeft zijn eigen drama. Lea is eenzaam, en eigenlijk is Eric het enige lichtpuntje geweest. (Afgezien van Quidditch, of course.)

Een eindje verderop ziet ze Naomi en Dorian. Naomi ziet er veels te zelfvoldaan uit dus Lea neemt zich al voor om zo snel mogelijk door te lopen en is eigenlijk meer aan het nadenken over lunch, als ze plotseling Casey's naam hoort. Ze hoort Naomi zeggen dat Casey terug is en voelt zich alsof iemand haar een klap gegeven heeft, zo overdonderd is ze.

Maar dan wordt Lea pissig. 'Ik hoop niet dat ze gaat lopen janken in de klassen'? Als wat Naomi zegt waar is en Casey inderdaad een abortus heeft gehad... f*ck, daar maak je geen grappen over. Je gaat niet lachen over de pijn van Lea's beste vriendin. Niet in Lea's bijzijn. Niet als je veilig weg wilt komen.

Naomi is al doorgelopen, maar Lea gaat plotseling voor haar staan om haar af te kappen en komt gevaarlijk dicht in Naomi's persoonlijke ruimte. "Zeg dat nog eens, Naomi?" zegt Lea zacht en dreigend, met een duidelijke ondertoon van als-je-dat-nog-eens-zegt-dan-vlieg-ik-je-aan.

were mine.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma dec 12, 2011 21:20 

Afbeelding

Casey is terug? Dat is inderdaad nieuws. Alleen snapt hij het verder niet zo goed, aangezien lieve Dorian niet van het babydrama op de hoogte is. “Was ze op dieet… “ mompelt hij voorzichtig. Hij kan zich Casey sowieso niet met buik herinneren. Hij fronst even, waarom is hij niet op de hoogte hiervan.

Wat het ook is, het lijkt Naomi goed te stemmen. En dat hij mee mag genieten van dat moment doet hij maar al te graag. Want de laatste tijd hing ze naar Dorian zijn inzien teveel aan Thomas. En hun vriendschap was heilig, dus dan mocht ze Thomas niet voortrekken. Hadden ze hem nu ook al over het Casey mysterie onwetend gelaten. Hij kijkt even neer op Naomi, nee dat zouden ze nooit doen.

Hun wandeltocht wordt bruut verstoord door Lea. Die ondanks haar formaat wel heel dreigend overkomt. Snel wurmt hij zijn arm los uit die van Naomi en zet hij subtiel een stap opzij. En dat is niet laf, maar heel wijs. “Thee of koffie?’ vraagt hij met een gemaakte glimlach alsof Noami en hij hun lunch aan het bespreken waren.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: ma dec 12, 2011 21:36 

Afbeelding

Eric en Lea wandelen op weg naar lunch, want zo onschuldig en lief zijn ze eenmaal. Hij en Lea trekken veel met elkaar op, dezer dagen, en dat vindt Eric helemaal niet erg. Lea is superleuk, toch? Ondanks het feit dat hij nu al een maand lang op Beauxbatons zit, voelt hij zich als een buitenstaander. Er gebeuren dagelijks dingen die hem immens verassen. Hij ziet Naomi en Dorian staan praten, een eindje verderop. Hmpf. Hoewel Eric over het algemeen een vredelievend persoon is, vindt hij Naomi niet bepaald de geweldigste persoon. Hoe hij het ziet, is zij één van de grootste drama-stichters op Beauxbatons, en dat zegt heel wat! Dorian vindt hij wel OK, ook al hebben ze weinig contact gehad.

Hoe dan ook, Lea en Eric lopen op Naomi en Dorian af, en Eric wilt net vriendelijk naar Dorian knikken, als Naomi iets negatiefs zegt over Casey. Eric was niet van plan om stil te staan of erop te reageren, maar Lea schijnt hier heel anders over te denken. Jep, want Lea gaat ineens heel dicht bij Naomi staan, en begint erg gevaarlijk in haar gezicht te ademen dat ze het moet herhalen. Wo-oh. Dit kan niet goed gaan.

Dit soort situaties maken Eric niet blij. Hij weet in de eerste instantie niet zo goed wat hij moet doen, of wat hij van Lea's reactie vindt. Maar hij vertrouwt Lea, en neemt aan dat Naomi deze behandeling verdient. Hij legt voorzichtig een hand op Lea's schouder, wat bedoeld is als een soort kalmerend gebaar. "Lea?" zegt hij aarzelend. Hij kijkt niet bepaald uit naar een verbaal Ăłf fysiek gevecht tussen Naomi en Lea.

Laatst bijgewerkt door Skywalker op di dec 13, 2011 0:32, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma dec 12, 2011 21:53 

Afbeelding

Naomi rolt haar ogen als ze Dorian hoort. Casey was natuurlijk zwanger, hoe weet hij dat inmiddels nog niet? Ze wil hem er net op wijzen als Lea opeens heel erg in haar persoonlijke space gaat staan. Naomi geeft een klein giltje en neemt een stap achteruit. Ze herpakt zichzelf echter snel om niet al te zwak over te komen.

"Sorry, ik dacht even dat je Satan was, maar zelfs hij is niet zo lelijk als jij." ze beseft zich echter dat Lea nu best wel eens heel geweldadig zou kunnen worden, dus ze voegt er snel het volgende aan toe: "Je weet dat als je mij ook maar met een vinger aan raakt, ik naar mijn Maxime toe ga en er persoonlijk voor zorg dat de gehele hel los wordt gelaten op jou."

Ze doet zich dapper voor, maar alsnog staat ze klaar om op elk moment weg kan springen als Lea haar aanvalt.

grey.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma dec 12, 2011 21:55 

Afbeelding
    Camille Byron

Camille maakt zich niet erg druk over de Quidditchmatch. De afgelopen maand heeft niets haar echt kunnen interesseren. Sinds ze haar beste vriendin heeft afgeschrikt, is Cam nogal alleen geweest. Eerst vermeed ze Lea zelf ook bewust, maar nu voelt het eigenlijk gewoon eenzaam. Ze heeft zichzelf er nog net van kunnen weerhouden om zich af te melden voor de match, ook al voelt ze zich emotioneel ziek. Misschien zou wat frisse lucht en gezonde competitie haar wel goed doen.

Momenteel zit ze naar haar lege bord te staren, in de eetzaal. Zin in eten heeft ze al weken niet meer, ondanks haar lege maag. Dat dit tot gewichtsverlies heeft geleid, merkt ze niet eens. OngeĂŻnteresseerd kauwt ze op een pluk van haar haar. Ze kan zichzelf er niets een toe zetten om te oefenen voor de match. Iets wat eigenlijk wel nodig is.

Met een zucht schuift ze haar bord weg en staat ze op om richting het veld te lopen. In de gang blijft ze abrupt staan, omdat ze Lea ziet. Onzeker schuifelt ze een stukje naar achteren. Lea schijnt te druk bezig te zijn met Naomi en Dorian. Cam slikt, al is haar keel droog, en besluit te doen alsof ze Lea niet heeft gezien. Haastig loopt ze verder, naar buiten.

OOC: Lame, misschien kan ze zo Shawn en Case tegen komen, dunno. Meh.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: ma dec 12, 2011 23:05 

Afbeelding
Lea Bennett

Lea negeert Dorian met zijn 'Thee of koffie?' - wat een idioot zeg, en dat is dan een Prefect - en blijft gefocust op Naomi, die een gilletje slaat en een stap achteruit doet. Meteen doet Lea een stap vooruit, zodat ze weer dichtbij Naomi staat. Naomi's opmerking negeert ze ook. Lea heeft al vaak zat veel ergere tirades naar haar hoofd geslingerd gekregen.

Als Eric een hand op haar schouder legt, verstijft Lea even. Voor een kort moment overweegt ze om Naomi te laten gaan, maar dan moet ze weer denken aan de haast gnuivende manier waarop Naomi haar opmerking over Casey maakte. En Lea is de laatste maand zo gefrustreerd, zo kwaad en zo verward geweest... eigenlijk zoekt ze alleen maar naar een excuus om zich af te kunnen reageren.

"Eric, ik vind je een geweldig persoon enzo, maar dit is niet jouw zaak," zegt Lea gespannen, terwijl ze luistert naar hoe Naomi dreigt met Maxine. Hierdoor wordt Lea nog kwader. Ze heeft geen respect voor mensen die hun eigen strijd niet vechten.

"Je bent zo'n lafaard, Naomi. Alleen over andere mensen praten als ze er niet bij zijn. Bij confrontaties meteen dreigen om een leraar te halen." Nonchalant geeft ze Naomi een duw. "Nou, weet je?" zegt Lea, terwijl ze haar gezicht dicht bij dat van Naomi brengt. "Ik ben niet bang voor leraren." En met die woorden kletst Lea's hand tegen Naomi's wang.

were mine.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 605 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 41  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: