Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 51  Volgende

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 05, 2011 2:32 

Epic bromance is epic.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 11:51 

Guuuys! Ik ga deze zondag al op vakantie, en dat voor 5 weekjes! Jullie zullen me dus moeten missen =( Maar ik heb er wel internet, dus ik kan zo nu en dan wel bijlezen en posten, en sleep Enora voor de rest maar wat mee =)

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 19:35 

Vanaf morgen ben ik ook op vakantie, dus de prille liefde van Matt/Flor zal even uitgesteld moeten worden tem 19 juli =) Ik heb ook echt totaal geen mogelijkheid om op het internet te komen, dus ik zal echt niet kunnen posten.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 20:46 

@Es: Will do!

@Margo: Duly noted!

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: zo jul 10, 2011 20:39 

Ik leef nog enzo! Maar ik heb vakantie en zo dus ik ben gewoon vrij weinig online. :]
Ik ben sowieso op vakantie van +/- 1 augustus tot 20, maar zoals ik al zei ben ik waarschijnlijk in de tussentijd niet heel veel online om te posten!

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 15, 2011 22:58 

Ik heb het de komende tijd heel druk, dus ik zal weinig kunnen posten.

Sorrryyyy!!! :(

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: za jul 16, 2011 13:58 

sorry voor de lange tijd niet posten. Maar ik ben op vakantie en er stond in de brochure met gratis draadloos internet, wat blijkt niet dus :s en mijn mobiel heeft er ook nog eens geen bereik. Dus nu toevallig wel in het dorp waar ik ben maar ben maandag weer terug en ga dan flink bijlezen en posten. sorry!

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: vr jul 22, 2011 21:32 

Ik ga voor 3 weken op vakantie, dus ik kan dan waarschijnlijk niet posten (hangt ervan af of we daar internet hebben of niet). De RPG is op het moment nogal dood, maar sleep Lea maar gewoon mee als hij weer tot leven komt. ;)

were mine.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo aug 07, 2011 3:40 

ER IS EEN NIEUWE POLL, JONGENS!

Dus, I was thinking, als er een krokodil uit het meertje gekropen komt, dan moet er wel iemand gewond raken. MAAR WIE?

Ik heb 5 heren en 5 dames uitgekozen, en ja. Aangezien er toch niet gepost wordt, kunnen we net zo goed stemmen. Ik urge jullie bij deze dan ook om te gaan posten - ik ben dinsdag jarig, en het zou me heel blij maken @@

On another note, ik ga deze week een pen tablet kopen, omdat ik plots het idee kreeg om tekeningetjes te maken met PS. Ik heb geen bijzonder tekentalent, maar meh. Hoe moeilijk kan het zijn? (waarom gebruik ik deze post als een soort dagboek-entry?)

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo aug 07, 2011 9:54 

Ooh noo, Dorian was right. Hahaha, ik beloof ook weer te gaan posten als ik wat inspiratie kan vinden.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 07, 2011 17:27 

Ji, je klaagt wel dat er niet gepost wordt... MAAR HET IS JOUW BEURT @@ M NEEDS HIS S!

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo aug 07, 2011 21:07 

Blijerd schreef:
Ji, je klaagt wel dat er niet gepost wordt... MAAR HET IS JOUW BEURT @@ M NEEDS HIS S!

Ja maar ik vind stiekem dat er wel genoeg Shawn-posts staan D: eigenlijk wil ik dat een aantal mensen even posten, zodat alles mooi in proportie blijft.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo aug 17, 2011 2:01 

Klik.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do aug 18, 2011 9:28 

Ooeeh ik heb er weer helemaal zin in :D Bij deze...er staat copyright op 'de muggentheorie' (a)

En welke 2 barbaren willen Dorian aan de krokodil voeren O.O

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: vr aug 19, 2011 3:55 

Dorian is honestly één van mijn favoriete personages ='D Alle Dorian-posts zijn heerlijk om te lezen.

En guise, ga stemmen op de poll! Er moet besloten worden wie er gewond raakt. Tot nu toe staan Dorian/Alex/Naomi gelijk. (En ik heb niet op Dorian gestemd, honest. IkhebopAlexgestemd.)

Verder wil ik Sjar, Darren, Margo, Niinza en Sacha heeeul sterk aanmoedigen om te posten. Yuuki is (geloof ik) op haar entreeweek, en de rest heb ik al richting het RPG-topic geschopt. Tom, vergeet niet dat je zei dat je binnen een week zou posten! We hebben Aimée nodig, vooral nu zich een krokodil in ons midden bevindt!

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 759 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 51  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: