Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 51  Volgende

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 12, 2011 18:33 

Afbeelding

Thomas kijkt schuchter toe hoe Samantha weer afdruipt terwijl hij aan zijn punch slurpt. Hij zucht opgelucht als Sam weg is. Wat cranky kijkt hij naar Rose en Noah. Misschien heeft ze ergens wel gelijk. Ze zijn wel veel samen...

Afbeelding

"Zoon?"
De blonde krullen draaien zich om en grote blauwe ogen kijken hem vragend aan.

"Oh. Vader."
Sammie's hart krimpt ineen bij het horen van de kille toon van zijn zoon.
"Kan ik je even spreken?"
Thomas twijfelt, maar knikt dan.
"Kom."

Sammie draait zich om en loopt met Thomas half achter zich aan, half naast zich, richting het woud. Het was beter om even onder vier ogen met hem te spreken.
"Ik wil het met je hebben over de toekomst van Alusia."

"Wat is daarmee?"
"Als oudste zoon, ben jij de directe erfgenaam voor de troon."
"Oh, dus ik hoef er niemand voor te vermoorden? Of moet ik juist vrezen voor mijn leven?"
Sammie houdt halt en zucht.
"Zoon, ik weet dat het je dwars zit," verzucht hij. "Maar die daden zijn verleden tijd, en je moeder en ik-"

"Spaar me alsjeblieft je excuses," grom Thomas. "Ik heb mijn hele leven naar je opgekeken alsof je een held was. Maar jij en mama waren alleen maar machtsbelust en nota bene in staat tot een ordinaire moord!"
"Het was politiek, zoon."
"Het was wereldheerschappij, geen drugskartel!"
"De daden van die tijd waren uit politieke belangen en weloverwogen en jij hebt er niets mee te maken!"
"LEUGENS!"
Kwaad geeft hij zijn vader een duw. Sammies ogen worden groot. Hij snakt naar adem, valt naar achter en blijft halverwege in de lucht hangen. Vanuit zijn borstkas steekt een soort speer, met aan de tip een mengeling van een gifgroene substantie en bloed. Achter Sammie is een gigantische prachtige exotische, maar dodelijke bloem; de Sagitta Venena Alusiae, die zichzelf verdedigt met speerachtige stengels en gif.

Thomas deinst geschrokken achteruit. Sammie grijpt naar zijn borst en kijkt omlaag.

"Thomas..." snakt hij naar adem. "Help..."
Thomas' woede verdwijnt als sneeuw voor de zon en hij duikt weer naar voren. Hoe moest hij zijn vader redden? Hij wil naar de speer grijpen om hem af te breken, maar bedenkt zich dat hij dit niet met blote handen kan doen. Wie weet wat er met hem gebeurt als hij dat ding zomaar vastgrijpt? Hij trekt zijn shirt uit, bindt het om zijn handen en breekt dan de speer achter zijn vaders rug af, terwijl hij Sammie ondersteunt. Hij helpt hem overeind. Een stuk speer steekt nog macaber uit zijn borstkas.
"We kunnen hem er niet zomaar uithalen," zegt Thomas. "We moeten eerst een arts vinden."
Hij gooit zijn vaders arm over zijn schouders en ondersteunt hem tijdens het lopen. Nu was het zaak om zo snel mogelijk hulp te zoeken...

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do jul 14, 2011 11:07 

Afbeelding
Noah Taylor

"Dat je me gaat slaan heeft niks met jouw...braafheidsgehalte te maken."
antwoord hij met een betweterige grijns. Hij kijkt even oplettend om zich heen maar Sam staat verderop met Jarrod te dansen en is dus ruim buiten gehoorafstand "Dan ben je gewoon een kreng. Dan krijg je een Samgehalte"

En dan giet ze gewoon in één keer haar glas achterover. Zijn mond hangt verbaasd een stukje open waarna hij deze weer ontzet sluit als ze nog een drankje neemt. "Wat heb je met de lieve goedaardige Rose gedaan?" fluistert hij met een lichte grinnik. Alsof ze bezeten is kijkt hij haar even aan en prikt hij opzettelijk nog even in haar zij. Noah zelf besteld nog maar wat vruchtensap "In dat geval zal ik wijselijk van de alcohol afblijven. Ik ben nuchter al niet erg verantwoordelijk so.." hij tikt met zijn glas even tegen dat van haar "proost"

Zijn blik gaat even naar Sam en Jarrod die nu met elkaar dansen. Als je dat van Jarrod dansen kan noemen. Vervolgens dwaalt zijn blik nog even af naar de rand van het bos. Er kwam iets uit de bosjes lopen. Hun schaduwen zijn nogal vreemd, puntig. Nieuwsgierig knijpt hij zijn ogen nog iets toe en zet hij het glas aan zijn mond. Is dat Thomas en...vader? Ontzet spuugt hij de zojuist genomen slok weer uit waardoor er een kleine fontein op het zand beland. "Mijn god.." mompelt hij.Hij laat Rose zonder verder nadenken achter bij de bar en rent naar de rand van het bos. Met elke meter die hij dichterbij komt wordt het duidelijker wat er aan de hand is, maar ook vooral veel gruwelijker. "Wat is er gebeurd?" met grote ogen kijkt hij van Sammie naar de speer die uit zijn vaders borst komt. Omdat hij het bijna niet kan geloven werpt hij ook een korte blik aan de achterkant van zijn vader. De kleur trekt uit zijn gezicht als daar inderdaad het andere uiteinde te zien is. Om over de gifgroene substantie nog maar te zwijgen. Om Thomas te helpen plaatst hij zijn schouders onder Sammie zijn andere arm, de speer zorgvuldig ontwijkend. "Help! Kan iemand even helpen!" roept hij om de aandacht van anderen te trekken.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 14, 2011 21:01 

Afbeelding
    Jarrod Michaelis

Jarrod knippert wat met zijn ogen als Sam hem omhoog trekt. Voor hij weet wat er gebeurt, heeft Samantha hem al de dansvloer op getrokken. Gestressed zoeken zijn ogen naar Dominic als Sam hem een rondje laat draaien. Nee, nee, alles behalve dit! Alsof het nog niet obvious genoeg was dat hij niet normaal kon staan en nu moest hij ook nog een poging doen tot dansen?

"Samantha.." Brengt hij wat zwakjes uit. "Ik.. Ik voel me niet zo lekker.. Kunnen we dit voor een andere keer bewaren?" Probeert hij hoopvol. Hij hangt een beetje half aan het meisje en het voelt nogal ongemakkelijk. Zeker nu iedereen wel wist dat hij niet op vrouwen valt. Dus dit was extra gênant. Niet kunnen staan en dansen met Sam. Geweldig. Hij loopt dan ook een beetje rood aan. Blozen had hij inmiddels wel genoeg gedaan vandaag, maar daar dacht zijn lichaam blijkbaar anders over.

Hij laat Samanta abrupt los als hij Noah hoort roepen. Hij wil terug roepen dat hij het zelf maar moet uitzoeken, wat zijn probleem ook is, maar dan merkt hij Thomas op. Hij en Noah houden iemand vast. Was dat Sammie? Wat was er gebeurd? Hij schuifelt wat dichterbij, terwijl hij Sam met zich mee trekt. Als hij de speer in Sammie's borst opmerkt, slaat zijn hart een slag over van angst. Hij kijkt naar Samantha. "Zouden ze ons nodig hebben? Misschien wil Noah niet dat deze homo zijn vader aanraakt." Zijn stem klinkt zowel bezorgd als bitter. Het liefst wil hij bij Noah uit de buurt blijven, maar om Sammie daarvoor op te laten draaien was ook geen goed plan.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 16, 2011 21:24 

Afbeelding

Thomas strompelt met zijn vader richting de rand van het woud, als ze na een tijdje eindelijk aankomen op het strand. Hij kijkt met een mengeling van dankbaarheid en wanhoop op naar zijn broertje, die hem komt helpen.
"We moeten zo snel mogelijk een arts voor hem vinden," zegt hij, hijgend. Sammies ogen beginnen spookachtig te tollen en weg te draaien.
"Hij- hij- viel..." fluistert Thomas zachtjes, bang voor de waarheid. "In een sperenorchidee."

[...]

Na meer dan een uur is Sammie geholpen door een plaatselijke medicijnman, maar hij is nog ver van genezen. Thomas heeft een kapitein met een kleiner schip geregeld. Ze moesten zo snel mogelijk terug naar het koninkrijk om een fatsoenlijke dokter voor zijn vader te regelen, en zodat hij thuis, onder toeziend oog en zorg van honderden kamermeisjes en Stella zelf kon uitrusten en genezen. Geholpen door plaatselijke bewoners tilt hij zijn vader op een brancard het schip op. Hij omhelst Noah, geeft hem een klopje op zijn schouders, en kijkt mistroostig naar Rose. Hij hoopte Rose nog te kunnen zien voordat ze terug naar de Aarde zou gaan, maar persoonlijk achtte hij de kans klein. Wat verlegen loopt hij naar haar toe.
"Ik zie je over een paar maanden," mompelt hij. "En zo niet... vaarwel."
Hij drukt voorzichtig een klein kusje op haar lippen, draait zich om en gaat aan boord van het schip, zonder omkijken.

Ooc; en dat is dan even mijn laatste post voor de big break xD Jullie kunnen gewoon verder voor die [...], maar dat had ik even nodig omdat ik vannacht naar Turkije vlieg (:D !!!) en anders moesten jullie daar nog een week op wachten, dus ik doe het dan nu alvast xD Heeeel veel RPG funz en ik lees zeker nog wel mee!! Hopelijk tot snel weer!! =D Oh, en oh wee als Rose vreemdgaat, Thomas will find you @@

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma jul 18, 2011 22:00 

Afbeelding
Noah Taylor

Noah heeft wat beduusd vanaf een afstandje toegekeken. Zo stond je nog ruzie te maken met Sam of gezellig te dansen met Rose en dan was je vader ineens aangevallen door een plant. Een bloem, een plantje! Hij kijkt even mistroostig naar zijn vader die de boot op getilt wordt en vervolgens naar zijn broer. Die omhelst hem en klopt hem op zijn schouders, maar daar heeft hij geen boodschap aan. Waarom moest hij de reis voortzetten en ging Thomas mee naar huis? En hoewel hij het hun niet kwalijk mag nemen doet hij dat stiekem wel een beetje, ze laten hem hier achter. "Doe mama de groetjes" mompelt hij maar als Thomas geen enkel woord met hem wisselt. Des te zuurder kijkt hij dan ook toe als Thomas wel wat worden tegen Rose fluistert. Nu was Chase hun reisleider. Niet zo streng als hun vader wat voor meer vrijheid zou zorgen maar het roept wel een natuurlijke afkeer op. Chase kon hem niet de les lezen, net zo min als Leah. De enige twee volwassen nu nog maar. Hij heeft zijn broer nodig.

Terwijl de boot langzaam het donkere water op vaart voegt hij zich naast Jarrod. Waarvan ik gewoon besluit dat hij Sammie ook is komen uitzwaaien. "Is er enige kans dat ik de hele situatie in mijn voordeel kan gebruiken en je mijn onsubtiele gedrag van vanmiddag kan vergeven?" misschien weer niet helemaal subtiel maar wel heel erg eerlijk. Zijn blik zoekt even die van Jarrod op waarna hij dan even semi zielig pruilt "Mijn vader is een levende satéstok...so" Pleasseee, oke hij gooit zelfs zijn puppy ogen in de strijd.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 24, 2011 20:10 

Afbeelding
    Jarrod Michaelis

Jarrod staat een beetje awkward de boot na te staren. Hij heeft geen idee wat hij moet doen of zeggen. Hij hoopt alleen dat alles goed komt met Sammie. En dat ze Thomas nog terug zullen zien. Niet dat hij nu echt veel met Thomas had, maar momenteel kon hij hem beter uitstaan dan Noah.

Over Noah gesproken, die komt ineens naast hem staan. Jarrod voelt zich meteen ongemakkelijk en zijn ogen zoeken tevergeefs naar Dominic. Hij verstijfd als Noah tegen hem begint te praten. Hem vergeven? Omdat zijn vader een satéstok is? En dan ook nog met puppy eyes? "Noah, dit heeft niets met je vader te maken. En als je wilt dat ik het je vergeef dat je mij ongelooflijk hebt beledigd, mag je toch eerst je excuses aanbieden. Zonder doe ik helemaal niets."

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo jul 24, 2011 21:13 

Afbeelding
Noah Taylor

Noah trekt een wenkbrauw op als Jarrod hem de les leest. Jarrod die normaal bijna nooit iets zei. Lieve, schattige Jarrod. Pfuh, met Dominic rondhangen doet niemand blijkbaar goed. Hij rolt dan ook even met zijn ogen "Jij hebt ook nooit je excuses aangeboden, je maakt het groter dan het is" hij schudt even koppig zijn hoofd "Alsof jouw liefdesleven me ook maar iets interesseert. Man, vrouw, wat dan ook" Het kost enige moeite maar dan perst hij het toch over zijn lippen "Sorry voor vanmiddag" Nu je zin? Geen zin in een verdere ruzie loopt hij weer bij Jarrod weg. Hij heeft Jarrod niet nodig, hij heeft zat vrienden. Zijn blik gaat even rond. Oke nu zijn broer weg is voelt hij zich wel een beetje alleen. Toch paradeert hij nog even extra arrogant langs Dominic heen, hij wil zich vooral niet laten kennen nu.

Bij zijn hut aangekomen schopt hij zijn slippers uit en vloekt hij zachtjes op het zand. Overal was zand. Na die woestijn had hij het wel gehad met zand, hij wil gras onder zijn voeten voelen. Na zich opgefrist te hebben gaat hij op zijn bed zitten en werpt hij een mokkende blik op de andere bedden. Geweldig. Sinds deze reis moest hij elke keer een kamer delen. Gezellig, nu Thomas dus weg is zit hij met Dominic, Jarrod en Flynn. Met een diepe zucht grist hij een boek van het nachtkastje en trekt hij de klamboe dicht. Even lezen, even zijn gedachten verzetten. Grommend plaatst hij het kussen wat beter achter zijn hoofd. Het boek weet zijn aandacht niet vast te houden. Zijn ogen darten even heen en weer wanneer hij wat geluiden hoort. "Nog een paar dagen en ik laat me vrijwillig opeten door een plant" mompelt hij hoofdschuddend.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma jul 25, 2011 11:58 

Afbeelding

Flynn kijkt even zwijgend naar Sophia, in de veronderstelling dat ze ongeveer nu ook klaar is met zich aan te kleden.
Hij glimlacht even en neemt haar hand met een lichte aarzeling vast.
Ah, ze zal hem wel niet meppen.

Op hun gemak wandelen ze weer tussen de planten en bomen door en hij is opgelucht als ze aan de rand komen zonder dat ze dikke harige en zwarte spinnen tegengekomen zijn.
Net als hij vrolijk naar de anderen wilt toelopen om te gaan vertellen over de tekeningen heeft hij het gevoel dat er maar een gespannen sfeer hangt.
Hmmm...Anders maar de koning zoeken?
Hij laat Sophias hand los. 'Wacht anders hier. Ik ga het snel tegen de koning zeggen.'

Voorzichtig loopt hij naar Sammie toe en kucht aarzelend.
'Sophia en ik hebben merkwaardige muurtekeningen gevonden bij de waterval.' mompelt hij snel.
Flynn heeft het gevoel dat Sammie met zijn gedachten ergens anders zit.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: ma jul 25, 2011 12:25 

Afbeelding

[…]

Samantha heeft zich ietwat afzijdig gehouden tijdens het hele gebeuren met Sammie. Er was tenslotte toch niets dat ze kon doen. Ze zit dan ook iets verderop het strand wat naar de boot te staren, die nu wegvaart met Thomas en Sammie. Het maakt Samantha niet zo heel veel uit dat ze nu weg zijn, alhoewel Rose nu wel een probleem zou kunnen worden. Zodra hij uit zicht is, staat ze op en klopt ze haar jurk even af. Met haar schoenen in haar hand loopt ze terug, waar ze Noah en Jarrod ziet staan. Ze blijft even staan en kijkt toe hoe dat die twee aan het praten zijn. Ofja, als je het een gesprek kunt noemen dan.
Noah loopt weer weg bij Jarrod en Samantha twijfelt over wat ze gaat doen. Van de ene kant is ze nog altijd wel boos of Noah, maar he, hij is wel net zijn vader en broer moeten gaan uitzwaaien. Ze zucht lichtjes en besluit dan om toch maar even bij Noah langs te gaan.

Zodra ze bij de hutten is aangekomen en haar ogen wat gewend zijn aan het donker, loopt ze naar die van Noah. Ze ziet al wat licht uit zijn hut komen en versnelt haar pas een beetje. Maar net als ze zijn hut bereikt, struikelt ze en valt ze in een of andere struik. Zachtjes vloekend staat ze op. Ze loopt de hut van Noah nu binnen en vangt nog net zijn laatste woorden op. ‘Ach, blijkbaar bijten niet alle planten,’ reageert ze dan ook, terwijl ze haar schoenen uitdoet en zich nog wat afklopt.

Ze loopt naar hem toe en plaatst zich op de rand van zijn bed. ‘Mag ik je komen vergezellen?’ vraagt ze dan maar, alhoewel ze al is gaan zitten en de vraag dus eigenlijk overbodig is. ‘Trek je het allemaal nog een beetje?’ Ze glimlacht er even flauwtjes bij. Ze probeert het gesprek nu wat neutraal te houden, aangezien ze nog altijd een soort van verontschuldiging van hem verwacht.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma jul 25, 2011 13:53 

Afbeelding
Noah Taylor

Noah laat zijn boek wat zakken als Sam komt aanwandelen. Hij laat zijn blik even onderzoekend over haar heen gaan. Ze zag er niet zo verzorgt en netjes uit als anders. Zijn wenkbrauwen schieten iets omhoog, er zaten takjes in haar haren.
"Mja" met een flauwe glimlach duwt hij de klamboe wat opzij zodat ze beter bij hem op bed kan zitten. Met een zucht klapt hij zijn boek dicht, van lezen kwam nu echt niks meer terecht. Hij kijkt Sam dan ook even spottend aan, was dat een grapje? "Mijn vader is gestoken door een enorme plant, Thomas is naar huis en heeft uberhaubt weinig tegen me gesproken sinds Percy dood is. Ohja, laten we DOminic vooral niet vergeten. Die heeft me geslagen, net zoals jij overigens en Jarrod is boos. Dan heb ik alles denk ik wel gehad." Hij grijnst even "geweldige dag" geeft hij sarcastisch antwoord op haar vraag.

Ohja ze hadden ruzie. Soort van dan. Noah had onaardige dingen over haar gezegd en zij over hem. Hij plukt even verveeld wat aan de takjes in haar haren en haalt ze er voorzichtig uit. Aan de ene kant wil hij haar uit zijn bed schoppen, maar aan de andere kant wil hij de dag ook nog een beetje positief proberen af te sluiten. Met een glimlachje stopt hij een plukje haar achter haar oor. "ooh, Dominic zijn bed is daar" hij wijst naar de andere kant van de kamer en kijkt haar even veelbetekend aan. Dominic was de aardsvijand, hij had nog liever dat ze met Flynn of Jarrod zou rommelen. Hij haalt zijn hand uit haar haren en brengt zijn gezicht dan dicht naar het hare toe. "Weltrusten" fluisterd hij plagend tegen haar lippen aan. Nu haar lippen de zijne bijna raken kan hij de verleiding simpelweg niet weerstaan. Er volgt een korte zoen voor hij zijn hoofd weer naar achteren beweegt. "Kssh" grinnikt hij waarna hij zich achterover laat zakken en demonstratief zijn ogen sluit. Uch ze was onuitstaanbaar, letterlijk en figuurlijk.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: ma jul 25, 2011 21:30 

Afbeelding

Alhoewel ze het Noah eigenlijk niet echt kwalijk kan nemen dat hij nu zo spottend reageert, doet ze het natuurlijk wel. ‘Ik had er een goede reden voor.’ Antwoordt ze dan ook alleen koppig. Ze gaat iets verzitten en kijkt wat afwezig de kamer rond. Hier is ze niet voor gekomen, als hij zo wilt doen.
Haar blik gaat weer naar hem als hij wat aan haar haar begint te plukken. Hij haalt er een aantal takjes uit en met een flauwe glimlach haalt ze ook de speld uit haar haren, zodat ze los op haar schouders vallen. Nu alleen zijn verontschuldiging nog.

En wat hij dan zegt, is ver van een verontschuldiging. Ze rolt met haar ogen en zucht. ‘Je hoeft niet altijd gemeen te doen.’ Ze kijkt hem geïrriteerd aan terwijl hij dichterbij komt. Maar dan voelt ze zijn lippen op die van haar. Nogal verbaasd kijkt ze hem aan als hij haar vervolgens ook nog wegjaagt en comfortabel gaat liggen. Ok.. Dus hij wilt een spelletje spelen. Puh, daar is ze sowieso veel beter in.
Samantha buigt zich naar Noah toe en laat haar hand plagend over zijn lippen gaan, waarna ze hem liefjes kust. Net iets langer dan voorheen, maar nog altijd vrij kort. ‘Je had ook gewoon sorry kunnen zeggen,’ fluistert ze terug waarna ze opstaat en iets van het bed richting de deur loopt.
‘Oh, en Noah, ik had je niet zo als het jaloerse type gezien..’ ze draait zich even kort om, ‘Daarbij zal Dominic vast geen ruimte hebben voor mij, met Jarrod en al. Dus ik ga maar..’

Ze pakt haar schoenen op en blijft nog even staan. ‘Tenzij je nog iets te zeggen hebt..’
Zo, nu is het zijn beurt om toe te geven, denkt ze tevreden.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma jul 25, 2011 22:13 

Afbeelding
Noah Taylor

Bij Samantha haar aanrakingen krullen Noah zijn lippen zich even tot een tevreden grijns. Hij opent wantrouwend één oog als ze de kus alweer stopt. Als ze begint te praten opent hij ook zijn andere oog en laat hij zijn hoofd zuchtend iets verder weg in zijn kussen zakken. En dan gaat ze ook nog eens onwijs lopen treuzelen. Normaal gezien vind hij dit allemaal wel leuk, Noah is een jager. Vandaar waarschijnlijk dat hij het vriendinnetje van zijn broer zo leuk vind, onbereikbaarder kan bijna niet. Hij lacht even geamusseerd "Zegt het meisje dat Rose nog net niet in de haren vloog." hij steekt snel zijn vinger op "Nee, zeg nou niet dat je haar sowieso niet mag. Je zag groen van jaloezie." Grijnzend haalt hij zijn schouders op "Ik vond het wel schattig." hij draait even zijn hoofd richting de deur "op het slaan na dan" corrigeert hij zichzelf.

Tenzij je nog iets te zeggen hebt. "Doei?" grijnst hij vals. Zijn ogen twinkelen even als hij weer rechtop gaat zitten en zijn benen buiten het bed hangt. Hij schuift de klamboe iets opzij en tikt uitnodigend naast zich op het bed. "Sorry" pruilt hij overdreven zielig. "En je bent niet onaantrekkelijk, ik denk dat het de lichtval was" alsof hij een stoute puppy is kantelt hij nog even liefjes zijn hoofd. Thomas mocht dan heel aandoenlijk zijn, dat kon Noah van tijd tot tijd ook. "Zoals de goede oude tijden, wanneer je verstopt zat in mijn kast tot de lichten uit gingen" hij glimlacht, ach wat waren ze toen jong en schattig. Naja, niet altijd even schattig.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: ma jul 25, 2011 22:57 

Afbeelding

Er verschijnt een grijnsje op haar gezicht wanneer Noah haar erop wijst dat ze zelf ook nogal jaloers was. En voordat ze hem kan verbeteren, is hij haar natuurlijk al voor. Ze haalt dan ook nonchalant haar schouders op.
Net als ze door wilt lopen, om hem nog wat duidelijker te maken dat dit niet genoeg is om haar te laten blijven, komt Noah toch met een –ietwat zwakke- verontschuldiging. Ze kijkt hem bedenkelijk aan en laat hem nog even wachten. Als hij begint over vroeger grijnst ze wat uitdagend naar hem. Ze legt haar geliefde schoentjes weer op de grond en loopt terug naar het bed.

‘In die goede oude tijden.. Zou je mij nooit onaantrekkelijk genoemd hebben,’ wijst ze hem er met een lachje op, nu hij toch herinneringen op aan het halen is. Ze neemt zijn voormalige plek op het bed in en gaat wat dichter bij hem zitten. ‘Maar.. Voor de rest ben je nog wel hetzelfde, denk ik’ fluistert ze hem plagend toe.
Ze neemt zijn hand en trekt hem wat naar haar toe. Ze wilt eigenlijk nog wel wat dingen zeggen, maar het lijkt haar nu niet de juiste timing. Helemaal nu Noah een van zijn ‘goede’ dagen heeft, kan alles hem zo weer in een ander humeur brengen. Daarom dat ze nu niets zegt, maar hem alleen met een speelse blik aankijkt.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di jul 26, 2011 12:08 

Afbeelding
Noah Taylor

"In die goede oude tijden had je nog geen concurrentie" plaagt hij haar terug. Zijn gedachten schieten automatisch even naar zijn beste vriendinnetje. Hij laat zich dan ook gewillig aan zijn hand naar haar toe trekken en trekt zijn benen weer op het bed. "Hmm" mompelt hij als ze zegt dat hij nog wel hetzelfde is. Haar speelse blik beantwoord hij dan ook door haar achterover te duwen op het bed. Met een grijns laat hij zijn ogen even speels over haar heen gaan. "Jij bent op bepaalde vlakken toch wel anders" hij laat zijn hand even langs haar arm naar beneden glijden en plant dan plagend wat kussen in haar nek. Zijn lippen glijden langs haar kaaklijn omhoog om haar vervolgens passioneel te kussen. Dit keer een stuk langer dan de keer ervoor. Hij trekt haar dan ook weer iets overeid en laat zijn vingertoppen over haar rug gaan. "Ik begin de voordelen van de menselijke kleding in te zien" mompelt hij met een grijns. Geen korset, geen gedoe met kousen. Maar dus wel een rits. Afgeleid opent hij zijn ogen en prutst hij er wat aan. "Wat is dat?" vol afgrijzen breekt hij de kus af en buigt hij wat langs haar heen om de achterkant van haar jurk te bekijken.

Afbeelding
Chase Alessia

Afgeleid kijkt Chase op als Flynn iets over muurtekeningen zegt. "Ooh.." is zijn niet al te enthousiaste reactie. Het kost hem moeite om even na te denken, hij had nog maar net de rol van Sammie op zich genomen. Wandschilderingen.. "Tuurlijk we kunnen wel even gaan kijken" glimlacht hij nu hij het op zich in heeft kunnen laten werken. Hij werpt even een blik op de donkere lucht "morgen, bij daglicht. Dan maken we er een leuke kleine expeditie van en kun jij ons naar die wandschilderingen leiden. Oke?" Ja, hij verzon wel iets leuks voor morgen om ze een beetje af te leiden. "De hut van de jongens is daar" hij wijst even naar de hut. "Sammie en Thomas zijn per boot richting huis vertrokken wegens een ongeluk in de jungle." verklaart hij dan tegen Sophia en Flynn de afwezigheid van die twee. "Dus tot ze terug keren neem ik het even van Sammie over." Hij grinnikt "wat inhoudt dat ik Sophia erop moet wijzen dat de hut waar de meisjes slapen aan de andere kant is" hij wijst. "Doe met die informatie wat jullie willen. Ik ben te moe om iedereen te gaan lopen controleren. Ik moet nog even wat dingen regelen, weltrusten" Met die woorden maakt hij zich weer uit de voeten. Natuurlijk werden er bedden gewisseld, dat had hij zelf ook gedaan. Hij heeft er dan ook absoluut geen zin in om de hutten te controleren.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: di jul 26, 2011 20:11 

Afbeelding

‘Ach, concurrentie is nogal een groot woord,’ wuift ze het nonchalant weg. Pff, Rose die concurrentie is voor haar, no way. Ze is hooguit heel irritant. Ze bant Rose weer uit haar gedachten en geniet tevreden van het moment. Het had dan wel even geduurd, maar nu heeft Noah dan eindelijk toegegeven.
Samantha lacht even als Noah constateert dat zij wel wat verandert is. Met een speels glimlachje sluit ze haar ogen en voelt ze hoe Noah’s lippen zijn weg naar die van haar vinden. Ze laat haar hand onder zijn shirt verdwijnen en laat haar nagels zachtjes over zijn rug gaan, zodat hij er bijna kippenvel van kan krijgen. Ze kijkt hem even uitdagend aan als hij het over de voordelen van haar jurkje heeft en kust hem nog wat hartstochtelijker.
En dan stopt het waarna Noah nogal ingewikkeld langs haar heen buigt. Ze kan dan ook even niets anders doen dan lachen. Als ze haar adem weer gevonden heeft, kijkt ze Noah plagend aan. ‘Je kunt wel een korset binnen no time open maken, maar dit lukt niet?’ ze neemt zijn hand en leidt die naar het ritsje toe op haar rug. ‘En nu gewoon omlaag..’
Maar voordat Noah iets kan doen, neemt ze zijn hand weer me naar voren. ‘Maar eerst mag jij,’ besluit ze dan ook plagend, doelend op zijn shirt. Ze sluit de klamboe om het bed heen en geeft hem een kusje op zijn oor, waarna haar lippen die van hem vinden en ze hem even liefdevol kust.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 754 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 51  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: