Noah Taylor"In die goede oude tijden had je nog geen concurrentie" plaagt hij haar terug. Zijn gedachten schieten automatisch even naar zijn beste vriendinnetje. Hij laat zich dan ook gewillig aan zijn hand naar haar toe trekken en trekt zijn benen weer op het bed.
"Hmm" mompelt hij als ze zegt dat hij nog wel hetzelfde is. Haar speelse blik beantwoord hij dan ook door haar achterover te duwen op het bed. Met een grijns laat hij zijn ogen even speels over haar heen gaan.
"Jij bent op bepaalde vlakken toch wel anders" hij laat zijn hand even langs haar arm naar beneden glijden en plant dan plagend wat kussen in haar nek. Zijn lippen glijden langs haar kaaklijn omhoog om haar vervolgens passioneel te kussen. Dit keer een stuk langer dan de keer ervoor. Hij trekt haar dan ook weer iets overeid en laat zijn vingertoppen over haar rug gaan.
"Ik begin de voordelen van de menselijke kleding in te zien" mompelt hij met een grijns. Geen korset, geen gedoe met kousen. Maar dus wel een rits. Afgeleid opent hij zijn ogen en prutst hij er wat aan.
"Wat is dat?" vol afgrijzen breekt hij de kus af en buigt hij wat langs haar heen om de achterkant van haar jurk te bekijken.
Chase AlessiaAfgeleid kijkt Chase op als Flynn iets over muurtekeningen zegt. "Ooh.." is zijn niet al te enthousiaste reactie. Het kost hem moeite om even na te denken, hij had nog maar net de rol van Sammie op zich genomen. Wandschilderingen..
"Tuurlijk we kunnen wel even gaan kijken" glimlacht hij nu hij het op zich in heeft kunnen laten werken. Hij werpt even een blik op de donkere lucht
"morgen, bij daglicht. Dan maken we er een leuke kleine expeditie van en kun jij ons naar die wandschilderingen leiden. Oke?" Ja, hij verzon wel iets leuks voor morgen om ze een beetje af te leiden. "De hut van de jongens is daar" hij wijst even naar de hut.
"Sammie en Thomas zijn per boot richting huis vertrokken wegens een ongeluk in de jungle." verklaart hij dan tegen Sophia en Flynn de afwezigheid van die twee.
"Dus tot ze terug keren neem ik het even van Sammie over." Hij grinnikt
"wat inhoudt dat ik Sophia erop moet wijzen dat de hut waar de meisjes slapen aan de andere kant is" hij wijst.
"Doe met die informatie wat jullie willen. Ik ben te moe om iedereen te gaan lopen controleren. Ik moet nog even wat dingen regelen, weltrusten" Met die woorden maakt hij zich weer uit de voeten. Natuurlijk werden er bedden gewisseld, dat had hij zelf ook gedaan. Hij heeft er dan ook absoluut geen zin in om de hutten te controleren.