Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 51  Volgende

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: di jul 05, 2011 22:26 

Afbeelding

Samantha knikt bevestigend naar Dominic als die constateert dat het over Noah gaat. Jarrod begint dat Noah homofoob is en ze zucht even. Ze ziet opnieuw tranen opkomen bij Jarrod en weet niet zo goed wat ze moet doen. Wanneer Jarrod dan ook nog zowat van zijn kruk valt en daardoor met zijn volle gewicht op haar gaat leunen, kijkt ze Dominic hoofdschuddend aan. Ze ondersteunt Jarrod zo goed als ze kan, maar die besluit om een tweede poging te doen om weg te komen, die weeral mislukt.

Samantha sluit haar ogen even als ze een kusje van Dominic krijgt en vraagt zich ondertussen af wat ze nu met Jarrod aanmoet. Misschien heeft Domdom het juist en moeten ze hem gewoon even laten begaan, het is in ieder geval duidelijk dat hij nog liever in het zand ligt, dan dat hij bij hen zit. Ze doet haar ogen weer open, zodra ze Noah’s stem vlakbij hoort. Ze weet zich zo snel geen houding te geven als ze Noah en Rose ziet staan en hoopt stiekem dat hij zo geconcentreerd was met Jarrod dat hij haar en Domdom zojuist niet opgemerkt heeft.

Met grote ogen kijkt ze toe hoe Dominic Noah een klap verkoopt. Ergens heeft Noah het dan ook wel verdiend, maar dan nog. Wat moet ze nu doen? Voor Noah gaan staan, of voor Dominic.. Of zich juist erbuiten houden. Ze haalt eens diep adem en kijkt naar de mensen voor haar, Rose hierbij negerend.
Ze ziet hoe dat Jarrod steun vindt bij Dominic en loopt dan naar Noah toe. Ze wisselt een blik met Dominic en richt haar aandacht dan op Noah, waarbij ze zich tegelijkertijd ook tussen hem en Dominic inzet.
‘Noah, het is goed geweest nu, niet?’ ze probeert het niet verwijtend te laten klinken, ‘Maak het nu niet erger dan het al is.’ Ze kijkt hem aan en laat haar vinger even over zijn pijnlijke wang gaan. Dominic zal wel snappen dat ze nu bij Noah is. Daarbij kan Samantha Rose niet de kans geven om haar voor te zijn.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di jul 05, 2011 23:15 

Afbeelding
Noah Taylor

Vanuit Noah zijn ooghoeken ziet hij Dominic een kus in Sam haar nek planten. Want ja zoiets valt op en zo te zien lijkt ze daar weinig problemen mee te hebben. Rose is tja, Rose. En haar dwingende blik lijkt effect te hebben, of in elk geval een menselijke reactie in Noah op te roepen. Maar voordat hij in Jarrod zijn armen kan springen, of iets afstandelijkers, komt doet Jarrod zijn mond al open. Dan pas is Noah duidelijk hoe serieus Jarrod het wel niet neemt en hoe verkeerd hij alles heeft opgevat. Oke, hij was freaked out. Zoiets overkwam hem niet elke dag, het was awkward en hij had hoogstens een misplaatst grapje gemaakt. Niet alle onzin die Jarrod nu zat uit te kramen. "Dat heb ik nooit gezegd" antwoord hij verontwaardigd.

Dominic zijn vuist komt hard in aanraking met zijn kaak en Noah zijn voeten schuiven even wiebelig achteruit. Ontzet doet hij zijn mond open. Hij sloeg hem! Zijn hand beweegt in slowmotion naar zijn kaak waar hij hem even voorzichtig op laat rusten. Hij was geslagen, was hij ooit eerder geslagen? En dan is Sam er om hem te troosten, Sam die genietend haar ogen sloot toen Dominic haar een kus gaf. "Maak ik het erger?" hij wappert haar vinger ietwat hysterisch weg "Ik heb die dingen over Jarrod niet gezegd, ik heb niemand geslagen" oke hij klinkt nu als een kind van drie maar dat interesseert hem niet. Pfuh en Sam is ook in waarde gedaald, wat moet ze met Dominic? Oke ze heeft niet volledig afgedaan "haal even wat ijs wil je" mompelt hij bazig. Straks werd het blauw! Dat was het minste wat ze kon doen nu.

Hij heeft niet eens meer zin om zichzelf tegen Jarrod te verontschuldigen en uit te leggen dat hij het niet zo bedoelde. Alle aandacht is bij Dom nu zijn ogen bijna door de zijne heen lijken te boren. "Doe dat nooit meer" sist hij waarschuwend terwijl hij zijn hand tot een vuist balt om zijn zelfbeheersing niet te verliezen.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di jul 05, 2011 23:31 

Afbeelding
    Rose Pocock

Uh-oh. Het wordt er niet veel beter op wanneer Dominic Noah een klap geeft en Jarrod ook even eindelijk alles eruit gooit. Sam negeert ze gewoon volledig, het gaat haar ook niks aan dat ze nu zo bij Noah staat nadat Dom hem een klap heeft gegeven. Okay, waar was zij dan mee bezig? Was ze net nog niet flirtend bezig met Dom?

Okay great. Als iedereen elkaar nu eens gewoon in z'n waarde zou laten en zich niet met elkaar zou bemoeien, zou het al een wereld van verschil maken. Waren ze hier niet om een beetje te ontspannen? Ze wil zich dan ook met een zucht omdraaien wanneer ze opeens Noah's sissende stem hoort.
Ze laat haar blik even over hem heen gaan. Er was genoeg op te maken uit zijn lichaamstaal, en ze heeft zo'n naar voorgevoel dat dit niet de goede kant op gaat. Haar blik schiet even heen en weer tussen Noah en Dom. Als het maar niet uit de hand zou gaan lopen. Ze weet nu onderhand wel wat er kan gebeuren als Noah z'n zelfbeheersing verliest.
"Noah, misschien moet je maar even naar wat ijs gaan zoeken." mompelt ze dan ook zachtjes. Een stille hint dat hij zich maar eens uit de voeten zou moeten maken. Ze durft eigenlijk niet al te dichtbij te komen, maar besluit dan toch maar voor de veiligheid van de rest, om voorzichtig zijn arm even vast te pakken. Lichtjes trekt ze er een beetje aan. "Kom op Noah, het is wel goed zo." Niemand is op het moment in staat om zich fatsoenlijk te gedragen of redelijk te kunnen nadenken. Als ze zich een beetje volwassen konden gedragen - wat sowieso niet kan met geweldadig gedrag en alcohol en Sam-bitches in de omgeving - zouden ze nu beter even allemaal kunnen afkoelen.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 12:39 

Afbeelding

Natuurlijk gaat Noah in de verdediging en heeft hij absoluut geen schuld in deze situatie. Typisch. Samantha blijft dan ook nogal demonstratief met haar armen over elkaar geslagen staan als Noah haar zowat commandeert om was ijs te halen. Alsof hij haar kan zeggen wat te doen. En al helemaal niet nadat hij zojuist haar vriendelijke gebaar ‘weg gewapperd’ heeft.
Het lijkt er bijna op dat Samantha het een keer eens is met Rose wanneer die aangeeft dat Noah beter zelf ijs kan gaan halen, maar dan ziet ze hoe dat Rose aan Noah’s mouw trekt. Dus Rose wilt weer het goede voorbeeld geven, pfuh ze zegt nu precies wat dat Samantha al 5 minuten geleden zei.

Ze beseft dat ze Rose niet met de eer kan laten strijken en ze kijkt Noah dan ook liefjes aan. ‘Zoals ook Rose mijn woorden bevestigt, het is nu wel goed geweest,´ ze pakt zijn hand vast en maakt aanstalten om naar de bar te lopen, ´Daar hebben ze vast wat ijs voor je.´

´Misschien is het een goed idee dat je Jarrod nu even tot rust laat komen, en dan kun je het later uitleggen,´ adviseert ze hem op een zachte toon, terwijl ze hem onderzoekend aankijkt. ´Ik neem in ieder geval aan dat je het allemaal niet zo bedoelde?’

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 12:56 

Afbeelding
Noah Taylor

Rose haar eerste woorden gaan wat langs hem heen, maar ze weet hem kort daarna met succes uit zijn trans te halen. Haar zachte aanraking op zijn arm doet zijn spieren direct ontspannen. Hij scheurt zijn blik los van Dominic en laat zich al gewillig een stukje mee trekken door Rose. En dan is er nog Samantha, die liever lijkt dan ooit. Die pakt zijn hand vast en wil hem al richting de bar sleuren. Verward kijkt hij van het ene meisje naar de anderen. "Mja.." antwoord hij twijfelend nu hij zich letterlijk tussen de twee in begeeft. Uiteindelijk kiest hij voor de bar en dus Samantha, omdat dat inderdaad de meest logische plek is om wat ijs te vinden. Toch wil hij ook Rose niet zomaar laten ontglippen en dus pakt hij haar hand en sleurt hij die ook mee richting de bar. Daar laat hij beide meiden los "Jaja" mompelt hij nog een beetje nors als Sam zegt dat hij zijn excuses later maar moet aanbieden. Nu hij op een ruime afstand is van Dominic wrijft hij even pijnlijk over zijn kaak die nu begint te tintelen. "Het wordt vast blauw, het begint te kloppen" prutteld hij nu zielig. Met een zucht drukt hij een ijsblokje tegen zijn kaak aan en laat hij zijn blik even over de twee gaan. Straks zou er alsnog een gevecht plaatsvinden, alleen dan exclusief Noah. Een ware catfight. Hij grinnikt even om zijn eigen gedachte en haalt dan lichtjes zijn schouders op "binnenpretje" verklaart hij zichzelf. Hij zucht nog eens diep en laat zijn blik even over het strand gaan. Er is wat rook te zien, tafels met veel eten, stoeltjes en muziek. BBQ! "Ik denk dat ik me maar even ga omkleden voor het strandfeest." glimlacht hij flauwtjes, want dit is ongemakkelijk. Hij laat de resterende ijsblokjes subtiel over hun rug gaan voor hij de benen neemt.

[...]

Met wat meer kleding aan dan daarstraks begeeft hij zich weer zijn hut uit. Hij opent even zijn mond in een half gaap gebaar en voelt nog eens met een zuur gezicht aan zijn kaak. Au =( Van de buffet tafels pakt hij wat salade om mee te beginnen en laat hij zich vervolgens in een zitzak zakken.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 13:41 

Afbeelding
    Rose Pocock

Ah, Noah kiest er voor om naar Samantha te luisteren. Nouja, naar hun beiden te luisteren eigenlijk, Sam en zij zeggen voor het eerst een beetje hetzelde, wow. Haar wenkbrauwen schieten echter omhoog wanneer Noah niet alleen met Samantha mee gaat, maar ook haar aan haar hand pakt en mee richting de bar trekt.
Wanneer hij hun uiteindelijk los laat bij de bar, vouwt Rose haar armen over elkaar heen waarna ze even zijdelings kort naar Sam kijkt. Ze merkt dan ook niet veel van Noah z'n binnenpretje. Zijn binnenpretje zou echter ooit misschien nog wel eens uit kunnen komen, die catfight tussen haar en Sam dus.

"Je bent wel maar een zwak prinsje hoor. Het wordt hoogstens een blauwe plek." glimlacht ze dan ook flauwtjes. Er gaat een rilling over haar heen wanneer Noah de ijsblokjes over hun rug heen laat gaan. Ze stapt dan ook heel snel van hem weg, maar hij heeft zich al uit de voeten gemaakt. En dan staat zij daar maar met Sam. Right. "Yeah.. Nou, tot later." zegt ze dan ook maar snel, waarna ook zij van de bar vandaan loopt.

[...]

Rose staat wat voor een spiegel met haar haar bezig te zijn. Ze heeft een leuk zomers jurkje aan, een mooie rode die vrolijk met al haar bewegingen mee beweegt, hij staat haar perfect. Na wat verschillende dingen geprobeerd te hebben met haar haar, besluit ze het toch maar gewoon los te laten. Ze stopt samen met een plukje haar nog een mooie rode bloem op een nonchalante manier in haar haar - het past perfect bij de heerlijke sfeer hier. Tenzij er nog meer klappen uitgedeeld zouden worden natuurlijk.
Wanneer ze eenmaal klaar is en er natuurlijk veel beter uit ziet dan Samantha ooit zal doen, loopt ze uiteindelijk het hutje weer uit.

Rose ziet Noah verderop al wat te eten pakken om vervolgens ergens op een zitzak neer te zakken. Zelf pakt ze vast wat te drinken, waarna haar oog op Chase valt, iets verderop. Ze wilde zich eigenlijk nog even verontschuldigen voor haar gedrag van laatst. Ze had niet echt zo tegen hem uit mogen vallen, zo was ze eigenlijk ook totaal niet. Ze bijt dan ook eventjes op haar lip, waarna ze toch besluit naar hem toe te lopen.
"Chase?" komt het er vragend uit, gewoon even om z'n aandacht te vragen. "Hey." glimlacht ze lichtjes.
Ze kijkt even wat naar het glas in haar handen, waarna ze hem weer aankijkt. "Ik wou me verontschuldigen voor mijn gedrag van laatst. Ik had niet zo tegen je uit mogen vallen." verontschuldigt ze dan ook. "Dat was niet bepaald heel gepast of volwassen van me. Sorry daarvoor." Ze glimlacht even verontschuldigend.

"Normaal heb ik dat nooit zo, maar het werd me gewoon een beetje,-" Oh.. Dit was eerder iets wat ze met haar moeder, zusje of vader besprook. Niet met Chase.. Die kent ze eigenlijk maar nauwelijks. Ze glimlacht dan ook eventjes vluchtig. ".. te veel." maakt ze snel haar zin af. "Sorry."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 14:46 

Afbeelding
Chase Alessia

Chase draait zich half om als hij Rose zijn naam hoort zeggen. De rode jurk zorgt voor een angstaanjagend dejavu gevoel. Ze had ook een schattig rood jurkje gedragen toen hij haar voor het laatst zag. Alleen kwam ze toen amper tot zijn middel en nu was ze een volwassen meid. "...Hey" antwoord hij dan ook wat traag. Hij glimlacht aangedaan als ze zich begint te verontschuldigen. "Ooh dat was ik alweer vergeten. Het geeft niet, mijn antwoorden waren ook niet erg subtiel." Oke het had hem wel wat gedaan die dag, maar dat was nu niet belangrijk. Hij zou in staat zijn haar alles te vergeven, echt alles. Zijn kleine meisje. Hij glimlacht even dromerig en neemt dan snel een slok van zijn drankje. "Rood staat je goed." glimlacht hij oprecht "Ik weet nog wel dat je vroeger ook vaak rood droeg. Toen moesten we al de kleuters van je afslaan." complimenteert hij haar. Tot hij beseft dat hij misschien net teveel details heeft gegeven "Ik bedoel, Adam en Leah hadden het maar druk met je" hij glimlacht even schaapachtig. Hij krijgt het niet over zijn lippen om hem haar vader te noemen. Wat onwennig laat hij zijn blik even over het strand gaan en zet hij zijn drankje uiteindelijk weg. "Kom, eens zien van wie je je dans moves hebt meegekregen" grapt hij waarna hij haar aan haar hand wat weg van de tafels begeleid. Vrolijk en een tikkeltje onhandig laat hij haar een rondje draaien. Hij begeleid haar dan ook alsof ze een klein breekbaar meisje is. De afstand die hij houdt is vaderlijk terwijl zijn glimlach steeds breder lijkt te worden werpt hij een blik opzij om te zien of hij Leah ziet.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 15:40 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose glimlacht opgelucht wanneer Chase het haar vergeeft. Haar aandacht gaat automatisch even naar het jurkje dat ze aan heeft en waarmee hij haar complimenteert. Ze glimlacht toch wat gevleid bij zijn complimentje. Ze kijkt hem dan ook nieuwsgierig aan wanneer hij over 'vroeger' begint. Met een glimlachje luistert ze naar hem, maar heeft ze geen tijd om er nog wat over te zeggen wanneer hij besluit even met haar te gaan dansen.
Snel legt ze haar glas weg op een van de tafels en laat ze zich door Chase begeleiden, wat van de tafels vandaan.

Met een lachje danst ze met hem mee en laat ze zich vrolijk een rondje door hem draaien. Haar glimlach zakt dan even weg. Op het moment dat hij haar zo laat draaien komt er namelijk een vaag gevoel in haar naar boven. Eventjes is het vaag voor haar, een beetje verwarrend. Het is alsof ze die vrolijke lach en de draaiende omgeving eerder heeft gezien. Alsof ze dit al eens eerder heeft meegemaakt.
Met een vervaagd glimlachje blijft ze Chase even aankijken, terwijl hij net even een blik opzij naar haar moeder werpt - die daar dus wel staat, toevallig genoeg. Ze volgt zijn blik en een moment later laat hij haar nog een rondje draaien.
De draaiende omgeving, die lach, haar moeder aan de kant. Het is allemaal zo verwarrend. Er ontstaat dan ook frons op haar gezicht, het glimlachje is wat weggezakt.
"Chase?" verlaat het dan aarzelend haar mond, terwijl ze gewoon nog met hem verder danst. Ze bijt eventjes op haar lip. Thomas had haar vertelt dat hij dacht dat Chase en haar moeder samen waren, maar dat hij het zich misschien verkeerd herrinnerde. Zou het? Ze wendt haar blik niet van Chase af en besluit het dan gewoon te vragen. "Jij bent ooit samen geweest met mijn moeder, is het niet?"

Afbeelding
    Leah Johnson Pocock

Leah heeft lekker een beetje van de rust kunnen genieten en heeft nou plaats genomen aan een tafeltje. Ze eet wat van haar salade die ze voor zich heeft liggen en neemt zo nu en dan een slokje van haar drinken.
Dan valt haar aandacht opeens op Rose wanneer die ten tonele verschijnt. Ze loopt richting Chase, wat ging ze doen? Leah heeft niet veel aandacht meer over voor haar salade terwijl ze de twee goed in de gaten houdt.
Er gaat een opgelucht gevoel door haar heen wanneer ze beiden gewoon vrolijk naar elkaar lachen. Fieuw, geen heftig gedoe zoals de vorige keer. Er gaat een awww-gevoel door haar heen wanneer ze ziet dat de twee gaan dansen. Haar blik kruist even die van Chase en ze glimlacht dan ook naar hem. Het plaatje klopte zo mooi nu <3

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 16:04 

Afbeelding
Chase Alessia

Chase is zich totaal niet bewust van het dejavu gevoel van Rose. Dat heeft hij elke minuut dat hij haar ziet al, je raakt eraan gewend. Bezorgd zakken zijn mondhoeken dan ook wat naar beneden als hij opmerkt dat ze niet meer lacht. Verward blijft hij haar na haar vraag even aankijken. Hij schraapt even zijn keel en werpt een korte blik op Leah. Was dit een verwijt of een gewone vraag? Waarom vroeg ze het? "Ja" hij lacht even opgelaten "Maar we zijn allemaal jong geweest, je weet hoe dat gaat." Hij houdt haar blik net wat langer vast dan nodig en laat haar dan abrupt los. "Jemig, ik rammel! Ik ga even wat kipsate halen, wil je ook?" hij draait zich al half om en maakt een zenuwachtige indruk. Hij wil haar de waarheid vertellen, maar dat mag niet. En hij is een vreselijke leugenaar, kipsaté dus! Snel haast hij zich richting de buffet tafel en loopt hij daarbij heel bewust langs Leah. Ondertussen is de kleur al wat uit zijn gezicht weggetrokken "Zevraagtnaarons" mompelt hij nerveus als hij haar passeert. Met een zucht haalt hij even een hand door zijn haar en pakt hij twee bordjes. Afwezig vult hij ze met kipsaté en wat salade en daar neemt hij ruim de tijd voor. Argwanend werpt hij als de borden vol zijn nog een blik over zijn schouder. Hij kan dit niet!

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 18:06 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose blijft Chase aankijken zonder haar blik af te wenden. Hij reageert opgelaten en laat haar vervolgens abrupt los. Ze kijkt hem verward na. Kipsate? Hij vluchtte! Ze blijft er dan ook maar wat aangedaan staan, waarna ze gauw achter hem aan loopt. Wanneer hij eenmaal aan het opscheppen is, komt ook haar moeder snel bij hem staan.
Rose loopt naar de twee toe en kijkt even toe hoe Chase bezig is met opscheppen. Haar blik gaat vervolgens even heen en weer tussen de twee. "Hoe lang zijn jullie samen geweest?"

Uh-oh, nu gingen we het krijgen. "Niet zo lang, een klein poosje maar."
Chase valt even heel kort uit zijn rol en kijkt Leah verontwaardigd aan. "Nou.." Ohja Rose! "Het leek wel jaren."
Rose kijkt achterdochtig van de een naar de ander.
"Ja, maar heel eventjes dus. Je weet hoe dat gaat met die prinsen en hun rijkdom, verwende nesten zijn het. Ik had hem snel genoeg door. Niks speciaals dus, gewoon een 'dingetje'."
Chase knikt instemmend als Leah het weer wil afzwakken, bij het laatste gedeelte zakt zijn kaak echter even iets naar beneden. "Ik was niet verwend." sputtert hij tegen. Hij snuift even "Als er iemand verwend was, dan was jij het." is zijn verweer. Doelend op de keuze in mannen die ze had, dat moet voor Leah zelf vrij duidelijk zijn.
"Oh maar je had al wel snel weer een plaatsvervanger gevonden." Zoals hij meteen Charlie als koningin had gevonden voor zichzelf, pfuh. Maar dat weet Rose natuurlijk niet, daarom voegt ze er snel nog wat aan toe. "Het blijven uiteindelijk mannen."
Rose kijkt van de een naar de ander. Begonnen ze nu serieus te kibbelen? Ze snapt de helft niet van de verwijten die er worden gestrooid. Hier zou ze niet veel wijzer uit worden.
Chase rolt even met zijn ogen en besluit wijs zijn mond te houden om de situatie niet nog erger te maken dan hij al is. Met een zucht geeft hij Rose vervolgens het bordje met eten. In gedachten verzonken pakt hij zijn eigen bord. "Hoe dan ook, gelukkig kun je tegenwoordig zelf met mes en vork eten."
Leah kijkt met grote ogen naar Chase bij zijn laatste opmerking. Wat doet hij nou? Ze kijkt haar dochter met een gedwongen glimlachje aan. "Alsof hij weet hoe het is om kinderen op te voeden. Hij heeft geen idee.." Afleiding.. Ja, ze moest voor afleiding zorgen.. Ah, punch! Met een zoet glimlachje pakt ze dan ook een glas punch. "Dat werd altijd zo'n kliederboel." En hoppakee, ze gooit de punch zo op z'n shirt. "En daar zijn slabbertjes nou goed voor, Chase."
"Okaaay.." Dit begon heel weird te worden. Ze laat haar blik even over de bepunchte Chase glijden. "Ik zie jullie later wel weer." mompelt ze, waarna ze met het bordje in haar handen maar snel maakt dat ze weg komt bij die kibbelende twee. Het was net een getr,- Nee, dat was het niet.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 20:32 

Afbeelding
    Dominic Logan

Zonder enig vertoon van angst houdt hij Noah's blik koppig vast. Adrenaline pompt door zijn lijf. "En wat als ik het wel doe?'' daagt hij de ander uit.

Voor het gevecht echt uit de hand kan lopen, komen de ladies tussen hen in. Noah wordt afgevoerd en Dom voelt zich nog een beetje opgewonden. Uiteindelijk richt hij zich tot het hoopje ellende tegen zijn borst.

"Kom mee, Mushroom.'' mompelt hij. "We gaan je even ophelderen.''

[...]

Domdom wandelt in een korte broek en een mouwloos truitje richting het strandfeest. Jarrod hangt om zijn nek, ditmaal met een frisse adem, nieuwe kleding en iets meer bij zinnen dan voorheen. En, kijk! Prins Blauwkaak is er al!

Dommy grimast. "Is Noah weer wat afgekoeld?'' vraagt hij terwijl hij naast de man neerploft. Handig steekt hij een sigaret op, inhaleert en blaast het vergif ook weer uit. Als hij de ruzie wilde voortzetten, moest hij vooral zijn gang gaan. Zo niet? Dan was het ook cool. 'Sorry' zou er echter nooit komen.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 21:53 

Afbeelding

Zelfvoldaan loopt ze met Noah naar de bar. Zo, weeral heeft ze van Rose ‘gewonnen’, net zoals toe in de pyramide. Het feit dat Noah Rose meetrekt, maakt haar dan nu ook niet zo veel uit.
Ze bestelt een drankje bij de bar en kijkt hoofdschuddend toe naar Noah die zich zorgen maakt over zijn uiterlijk. Terwijl ze een slokje van haar drankje neemt, merkt ze vanuit haar ooghoek op dat Rose naar haar kijkt. Haar aandacht wordt dan echter getrokken door Noah die wat staat te grinniken en dat verklaart met een binnenpretje. Zojuist staat hij nog zielig te doen met zijn blauwe plek en nu lacht hij alweer, alleen mannen kunnen zo snel afgeleid zijn.

[…]

Samantha werpt nog een laatste blik in de spiegel en knikt goedkeurend als ze zichzelf ziet. Ze heeft een speels, mooi jurkje aangetrokken en haar haren nonchalant opgestoken, het is nu tenslotte nog veel te heet om ze los te hebben en nu kan ze dat later nog altijd doen.

Op het strandfeest ziet ze al snel dat haar drie lieve vriendjes elkaars gezelschap al hebben opgezocht. Hopelijk zullen ze zich dit keer wel kunnen gedragen en misschien kan Noah het zelfs weer goedmaken met Jarrod. Ze tovert een glimlach op haar gezicht en loopt naar het stel toe.
‘Hela,’ begroet ze hen vrolijk. Domdom is vrij knus met Jarrod en Samantha zet zich dan ook bij Noah op de zitzak. Het is gelukkig een vrij grote, dus het is nog best comfortabel ook. Samantha heeft er dan ook totaal geen idee van dat Noah haar eerder heeft gezien met Dom. Ze laat haar hand speels door Noah’s haar gaan en negeert voor het gemak maar even de spanning die er hangt.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 22:31 

Afbeelding
Noah Taylor

Is Jarrod al weer afgekoeld, denkt Noah nors. Mwa, Jarrod was oke. Maar iedereen die aan Dominic hing was per definitie een stuk minder leuk. Tot overmaat van ramp komt Dominic ook nog eens binnen een straal van twee meter bij hem zitten. Nou had Noah zich voorgenomen Jarrod zijn excuses aan te bieden, of iets in die richting. Dominic zijn gezeldschap doet hem echter anders besluiten. Jarrod kan nu nog wel een paar uur zonder zijn excuses leven, dat gaat hij dus echt niet doen waar die blaaskaak bij zit. De spanning die Samantha voelt als ze zich ook bij hun voegt is ook bij Noah duidelijk voelbaar. Hij glimlacht dan ook even flauw richting Samantha bij wijze van een begroeting en voelt met gemengde gevoelens hoe ze met zijn haar begint te spelen. Met een verveelde uitdrukking pakt hij zijn glas en drinkt hij wat van zijn fruitcocktail. Zijn blik gaat nogmaals zijdelings naar Sam en vervolgens even kort naar Dominic. Aangezien sam toch duidelijk op zoek is naar wat affectie leunt hij iets meer haar kant op. Haar lange lokken raken zachtjes zijn lippen als hij zijn hoofd tegen het hare legt. Hij zucht even zachtjes, romantisch? "Sam" murmelt hij. "Je bent zo onaantrekkelijk op dit moment" verzucht hij dan zachtjes terwijl zijn vingers zich wel liefdevol met die van haar verstrengelen. "Ik blijf mezelf afvragen waarom je zo genoot van die kus van Dominic. Die kwam voor mij nogal uit het niets, voor jou duidelijk niet. En dan vraag ik me af, wat ik heb gemist?" Hij laat haar vingers weer los en klopt zachtjes op haar hand "Wil je dus asjeblieft je vingers uit mijn haren halen." hij geeft haar een afstandelijk kusje op haar oor en leunt weer terug achterover in de zitzak. Ugh, hij wil ergens anders zitten.

Afbeelding
Chase Alessia
"Oi!" roept hij geschrokken als Leah de punch over hem heen gooit. Waar was dat nodig voor? En dan neemt Rose de benen, iets wat hij stiekem niet zo heel erg vind. Schattend kijkt hij even naar Leah "Je hebt je eigen dochter zojuist weggejaagd.." hij trekt zijn wenkbrauwen even op en plukt wat aan zijn plakkerige shirt. Dan spreidt hij enthousiast zijn armen "jij wilt vast knuffelen" grinnikt hij waarna hij snel zijn armen om haar heen slaat en haar stevig tegen zich aan drukt. Met zijn linkerhand trekt hij de schaal met gebakjes naar haar toe waarna hij 'liefdevol' en soesje tegen haar mond drukt voordat hij haar los laat.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 23:27 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose kijkt nog even een keer om naar haar moeder en Chase, waarna ze zich maar gewoon bij de rest begeeft. Noah en co dus. Dom, Jarrod en Sam zijn er ondertussen ook al bijgekomen. Die laatste heeft ze natuurlijk heel erg gemist ondertussen. Met een opgetrokken wenkbrauw kijkt ze dan ook even toe naar het onderonsje tussen Noah en Sam. Okay, right. Sam wist ook echt aan iedereen te kleven en hangen.
Rose blijft dan ook even staan. Dit was nou niet bepaald haar favoriete clubje. Daisy en Thomas waren echter ook nog nergens te bekennen. Ze ziet nog net hoe haar moeder het bord met kipsate in Chase z'n handen duwt, daarna richt ze haar aandacht al gauw weer op Sam. Noah is weer terug gaan zitten, en eigenlijk heeft Rose wel zin om Sam gewoon even dwars te gaan zitten.
Met een glimlachje loopt ze dan ook op hun af. Ze laat haar blik even over Sam gaan, lang genoeg dat Sam het kan merken, waarna ze zich op Noah richt. "De prins ziet er niet al te geamuseerd uit." zegt ze dan ook, gericht op Sam. "Ik had volgens mij nog wel een dans van je te goed. Een wals is toch net wat anders dan de salsa." Ze glimlacht even flauwtjes, hij zou zich het gemaskerde bal vast nog wel herinneren.

"En daarbij.. kom ik volgens mij als geroepen." Ze kijkt met een poeslief glimlachje naar Sam. "Ik zal hem maar redden uit jouw gezelschap." Nope, ze heeft geen zin om het subtiel te brengen tegen haar.

Afbeelding
    Leah Johnson Pocock

Leah kijkt Rose opgelucht na. Fieuw, geen vragen verder. "Nee neenee." verlaat het snel haar mond wanneer hij wil knuffelen. "Chahaase." Lachend spartelt ze nog wat tegen maar veel kan ze er niet meer tegen doen wanneer hij haar stevig tegen zich aandrukt.
"Chmase!" Lachend pakt ze het soesje van hem over en stopt dat vervolgens maar in haar mond, die nu nogal onder het soesje zit. "Woar was dat voor mnodig?" Ze tikt dan ook met haar nog besmeurde vinger op zijn neus zodat die onder de slagroom komt te zitten. "Mmmm." brengt ze uit waarna ze de rest gewoon even voor het gemak aflikt.
"Wat heb je haar nou gezegd dat ze zo achterdochtig begon te worden?" vraagt ze hem dan wat zachter, terwijl ze met een servetje haar vingers afveegt om vervolgens ook maar zo lief te zijn om z'n neus weer af te vegen. Zo. "Hier, eet ondertussen je kipsate op." ze geeft hem weer z'n bord in de handen.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 0:12 

Afbeelding
    Jarrod Michaelis

Jarrod krijgt half mee dat de meisjes Noah wegloodsen en al snel wordt hij meegetrokken door Dominic. Met een wazige blik kijkt hij het hutje rond, terwijl hij halfdood op het bed zit. Pas als Dominic hem schone kleding toe gooit en hem commandeert deze aan te trekken, kijkt hij op. Zijn wangen zijn vuil van het zand en er lopen strepen van tranen doorheen en hij stinkt ongelooflijk naar alcohol. Hij mompelt iets over een douche, maar voor hij weet wat er gebeurt, heeft Dominic hem al vastgepind op het bed. Met grote, glazige ogen kijkt hij omhoog. "Je stinkt en je ziet eruit als een dakloze." Een kleine giechel ontsnapt aan Jarrod's lippen, voordat hij het zwijgen wordt opgelegd door Dominic's lippen.

[...]

Aangezien Jarrod niet helemaal in staat is om normaal te lopen *cough*, hangt hij een beetje aan Dom's nek. Als de ander gaat zitten, heeft Jarrod geen andere keuze dan half op zijn schoot te gaan zitten, zodat hij aan hem kan blijven hangen. Nog wat verward staart hij voor zich uit. De alcohol heeft er weinig mee te maken. Hij merkt niet dat Noah er zit, tot hij tegen Sam begint te praten. Hij knippert uilachtig met zijn ogen en gaat verzitten, zodat hij iets comfortabeler zit. Voor zover hij kan zitten.. Noah negeert hem, dus heeft Jarrod ook geen reden om ook maar iets tegen hem te zeggen. Hij wacht nog steeds op een verontschuldiging. Een overtuigende verontschuldiging.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 754 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 51  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: