Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 42  Volgende

Is Chris/Ana ever going to happen?
Natuurlijk! 70%  70%  [ 7 ]
Hell no! 10%  10%  [ 1 ]
Hmm, dat weet ik nog niet... 20%  20%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 10

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 14:11 

Don't mind me. Ik wacht rustig op de
"You move me, Gallagher."

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 14:16 

And bumping our heads together is just an excuse to spend more time with you.

*SUCKS FACE*

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 14:53 

Totally awesome!

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 16:07 

KDSLADK;SAKD;SA BRB DYING OF LAUGHTER. XD

"Gallagher, there is a moment, when you say to yourself, 'Oh there you are, I've been looking for you forever'. Bumping heads just now was that moment for me, about you."

/lame.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 16:41 

:') you guys are amazing!

Even kort, maar het zal waarschijnlijk tot vanavond (laat) duren voor ik weer tijd heb om te posten. *heeft heul veel school stress op het moment*

En officieel vertrek ik vrijdag op vakantie tot 22 juli, maar al het goed is, is daar gewoon internet (: ik zal er in ieder geval voor zorgen dat jullie gewoon verder kunnen als ik er niet ben!

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 19:27 

Chris gaat Lizzy toch niet tot pispaaltje bombarderen? Ik heb dat moeten slikken in de BB-RPG en dat was voor mij erg moeilijk...en emotioneel...

Dus zou je dat alsjeblieft niet willen doen?

Oh en ik ben op vakantie van 27 juli tot 15 augustus.

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Laatst bijgewerkt door MissMyrna op wo jul 06, 2011 19:43, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 19:33 

Hoi jongens! Vanaf morgen ben ik weg tem 19 juli, geen mogelijkheid tot internet, sleep Leo maar een beetje mee (of je laat hem slapen op de boot =D)

Profiel  

The Dark Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 20:10 

MissMyrna schreef:
Chris gaat Lizzy toch niet tot pispaaltje bombarderen? Ik heb dat moeten slikken in de BB-RPG en dat was voor mij erg moeilijk...en emotioneel...

Nou, ik denk niet dat Lizzy het uberhaupt had kunnen horen, Alex en Chris hadden een privegesprek, onhoorbaar voor de rest. Bovendien nemen die twee iedereen die ze willen in de zeik, dat zijn hun karakters en het is aan jou of je je er wat van aantrekt, dat doet de rest tenslotte ook niet.

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 20:57 

Moniek schreef:
MissMyrna schreef:

Nou, ik denk niet dat Lizzy het uberhaupt had kunnen horen, Alex en Chris hadden een privegesprek, onhoorbaar voor de rest. Bovendien nemen die twee iedereen die ze willen in de zeik, dat zijn hun karakters en het is aan jou of je je er wat van aantrekt, dat doet de rest tenslotte ook niet.

Dat wilde ik ook zeggen. San is een supergoede vriendin van mij, maar ze laat Chris wel allemaal gemene dingen zeggen over Lauren over dat ze niks doet en verdwenen is. En Ana werd ook niet echt goed afgeschilderd. Lizzie had dit waarschijnlijk niet kunnen horen en bovendien is het lastig als je zo reageert, omdat de groep net aan het verzamelen was voor vertrek ^^

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 21:12 

Ik wil me er niet teveel mee bemoeien though, maar het is inderdaad zo dat Lizzie niet de enige is die zoiets krijgt te voorduren. Lauren wordt zwartgemaakt en Ana is ook al zwartgemaakt. Daarnaast denk ik idd dat Lizzy het niet had kunnen horen, want anders had Ana het ook wel gehoord. Toch wil ik even zeggen dat het een RPG is, wat er daar gebeurd is niet persoonlijk gericht en zo moet je het ook niet opvatten.

Hoe dan ook mensen, ik ga NIET! op vakantie :') Dus ja, ik kan de RPG de hele zomer stalken :')

En wanneer gaan we de schip af [A] Dan kan Chris Ana haar slanke, lange benen zien bewegen XD

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 21:14 

En Gallagher werd ook al met piramide-opsluiting bedreigd! Niets om je druk om te maken, MissMyrna, Lizzy zal heus niet het pispaaltje van de RPG worden (: Daar zijn wij allemaal veel te lief voor :3

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 22:05 

MissMyrna schreef:

Lieve Myrna, het was zeker niet de bedoeling om Lizzy tot pispaaltje te bombarderen. It's just Chris. Zo is hij nu eenmaal en dat gaat ook zeker de komende tien jaar niet veranderen. Risico van het vak is om zo nu en dan eens te worden opgesloten in pyramides etc. Maar even serieus: als je een probleem hebt met een actie van Chris, mag je me altijd even PB'en.

Myrna, als je het niet erg vindt, doe ik even alsof Lizzy nog rustig zit te genieten van haar ontbijtje..

Catie schreef:
En wanneer gaan we de schip af [A] Dan kan Chris Ana haar slanke, lange benen zien bewegen XD

Nu! : D

Margo schreef:
Hoi jongens! Vanaf morgen ben ik weg tem 19 juli, geen mogelijkheid tot internet, sleep Leo maar een beetje mee (of je laat hem slapen op de boot =D)

Haha, goed plan! Ik zie al helemaal voor me dat ze zoekacties houden in Egypte, terwijl Leo eigenlijk gewoon nog op het schip zit :')

Pottergirl schreef:
Daar zijn wij allemaal veel te lief voor :3

Klopt! Jullie zijn heel lief allemaal! *grouphug*

*gaat nu een post maken*

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 22:24 

Yaaay! *strooit liefde rond*

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 23:20 

Wooooow ik ben één middag + avond weg en er gebeurt een hoop, dat wordt bijlezen! *rent naar RPG-topic*

EDIT: dat viel best mee :') aan het OOC-topic dacht ik dat er vet veel gebeurd was! XD

Laatst bijgewerkt door Indian Violet op wo jul 06, 2011 23:21, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 23:21 

Omdat ik niet zeker weet of ik morgen tijd heb om te posten (who am I kidding, ik maakt altijd tijd voor CS XD), alvast mijn ideetjes voor de trip:

- Het is de bedoeling dat elk tweetal een kameel tot zijn beschikking heeft. Mijn idee voor de tweetallen is als volgt:
    Chris & Ana > omdat Ana overduidelijk een hekel heeft aan Chris.
    Lauren & Ryan > omdat Chris dan jaloers wordt op Ryan.
    Gallagher & Dominic > moet ik dat nog uitleggen? *whistle*
    Alex & Lizzy > misschien worden ze wel frenemies? (:
    Emily & Austin > omdat ze allebei zo gestoord als een deur zijn.
    Summer & de gids > omdat ze nog moet herstellen van haar wonden.

- Iedereen mag spreken voor de gids. Als ongeveer iedereen zich op zijn of haar kameel verzameld heeft en ik ben er op dat moment niet, dan mogen jullie zelf besluiten wanneer jullie het een geschikt moment vinden om te vertrekken.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 616 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 42  Volgende

Keer terug naar Sollicitaties & OOC
Ga naar: