Noah TaylorNoah trekt even een wenkbrauw op
"Wat? Ik bedoel het moment op de boot waarop jouw lippen vast geplakt zaten aan Dominic." een beetje melig door het weer, maar ook gewoon omdat Jarrod zijn onschuld gewoon sarcasme nodig heeft ter compensatie gaat hij daar nog even lekker op door.
"Jullie zaten te zoenen, z.o.e.n.e.n" Hij tuit zijn lippen even maakt een smak geluidje waarna hij wat grinnikt en Samantha haar blik probeerd te vangen.
"Wanneer jouw lippen op die van een ander zitten en- " hij stopt zijn geplaag abrupt en lijkt even enkele seconden nodig te hebben om te herstellen. Jarrod, lieve Jarrod viel op mannen! Ding ding ding! Jackpot!
Hij kantelt zijn hoofd even op arrogante wijze
"Ik ben niet Dominic" waarschuwt hij Jarrod dan. Met gemengde gevoelens, disgusted maar ook geamuseerd gooit hij zijn handdoek op Jarrod zijn schoot en neemt hij zelf plaats achter Samantha.
"dit is nogal...ongewoon in Alusia" verklaart hij toch een beetje van zijn stuk gebracht. Als hij onbewust verkeerde signalen had afgegeven had Jarrod misschien wel aan zijn lippen gehangen. Aan de andere kant
"Ooh wow, zelfs jongens kunnen me niet weerstaan" spreekt hij zijn gedachten hardop uit. Hij grinnikt even en maakt ondertussen misbruik van zijn positie door wat in Samantha haar schouders te knijpen.
"Ik dacht dat jullie juist meer gewend waren dan wij" zelfs hun reageerden nou ook weer niet zo op een stel bikini's met inhoud. Stilte.
"Wij gaan afkoelen" grinnikt hij opgelaten. Hij heist Samantha overeind en wijst even ter verduidelijking naar de zee.
"Ik stel voor dat jij hetzelfde doet" hij grijnst, letterlijk mister. Meteen duwt hij Samantha richting de zee en haast hij zich het water in om zich bij de rest te voegen. Dat sommige meiden elkaar niet zo mogen deert hem even niet, ze doen maar gezellig. Hij gaat even kopje onder en werpt nog een blik op het strand.
"Daisy.." hist hij hoewel Jarrod hem sowieso onmogelijk zou kunnen horen
"Wist jij het van Jarrod" hij beweegt even zijn wenkbrauwen terwijl hij vaag duidelijk wil maken wat hij bedoeld.
"You know.." hij maakt even een verwijfd handgebaar en kijkt haar dan met een snap-je blik aan.
ooc: Alusia is vast wel een klein beetje modern, ik kon het handje gewoon niet laten.