Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 16, 2013 16:46 

Heb nog een droom over de Hunger Games gehad...
Ik was met de hele klas in de Hunger Games, wat werd gehouden in het zwembad, en ik ging met een meisje zwemmen. Het was heel gezellig en toen was opeens iedereen dood, behalve ik. Gale deed ook mee en hij leefde ook nog. We stonden opeens op het gras en Gale schoot met een pijl door mijn enkel. Ik trok de pijl eruit en won opeens. Het mooie van winnen was dus dat het gezin een Land Rover kreeg. Al die auto's stonden in een heel grote garage. We reden weg en kwamen toen om bij een botsing. Allemaal heel random.

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: za aug 31, 2013 18:11 

Ik had een hele levendige droom een verrassende zelfs?

Ik weet nog ongeveer hoe de stad en de buurt er vroeger uitzag voor alle verbouwingen en vernieuwingen, volgens mij zelfs nog een stukje terug voor m'n tijd. Maar tegelijkertijd liep alles een beetje door elkaar heen.
Ik deed iets maar wat weet ik niet, maar ik ging dus door de oude plekken heen.

Toen ging het over iets anders, dat meisjes me leerde flirten of dat we zaten te flirten.

Op t laatst zag ik iemand nog van school op me aflopen.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma sep 02, 2013 16:18 

@2daemon Vaag... Zo'n dromen heb ik meestal ook.

Ik liep door een straat met allemaal aliens en er zaten allemaal paarse kikkers achter me aan. Ik was aan het praten met iemand(?) en toen zag ik een kasteel. Ik ging er in, zag een piraat, en werd toen wakker.

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: wo feb 05, 2014 17:57 

Jemig wat een droom echt een horror/thriller, maar t was niet eens een nachtmerrie?
Een onheilspellende gevoel door de hele droom heen, iets dat de mensen volgt.
Maar dit herinner ik me het best en het is jammer dat ik wakker werd door de wekker.
Ben in een huis in een slaapkamer waar een man en vrouw liggen te slapen, buiten voor het raam staat een rij kinderen met hele enge ogen, en bij de vrouw komen aan elke kant een rij handen omhoog vanuit het bed die haar optillen en omsluiten. (geen idee of er iets met de kleding gebeurde)

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme