Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 30  Volgende

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 23, 2011 16:33 

Ik ben nu nog even aan het rond neuzen op het internet. Maar ik ga maar eens mijn schoenen aantrekken en richting het station lopen. Vervolgens met de trein naar Amsterdam om mijn moeder al daar van de Thalys te halen xD Mijn oma is namelijk morgen jarig en voor die gelegenheid komt mijn ma voor drie dagen over uit Frankrijk :) Pure SOG-tijd dus (a) Enfin, ik moet er maar eens van door gaan...

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 23, 2011 22:34 

Ik heb net de televisie uit gezet na de nieuwste aflevering van QI te hebben gekeken (: Hij was weer leuk. Verder erger ik me helemaal kapot aan m'n huisgenootje die een paar vriendinnen op bezoek heeft. Ze gillen samen het hele huis bij elkaar en blèren keihard met allerlei slechte muziek mee. Als ze om middernacht niet stil(ler) zijn ga ik er even wat van zeggen want ik moet morgen gewoon lekker de hele dag werken, dus ik zou het wel fijn vinden als ik ook daadwerkelijk kon slapen straks :')

Ik ben ondertussen wat op Tumblr aan het rondkijken (hoe kan het ook anders) en ik moet mezelf eraan herinneren dat ik zo meteen m'n telefoon even aan de oplader leg.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: za sep 24, 2011 3:41 

Ik kom er net achter dat mijn deel examen op hetzelfde moment valt als het concert van George Michael, waar ik heen ga. En nu weet ik echt niet meer wat ik moet doen.

Profiel  

The Weasley Mod

BerichtGeplaatst: za sep 24, 2011 9:46 

Nu ben ik al een tijdje wakker, ga zometeen eens gaan eten denk ik. Ik ben ook vroeg wakkergeworden omwille dat ik aan het wachten ben op een telefoontje van mijn werk. Ik had geen uren doorgekregen vorige week (ik werk in het weekend in een feestzaal) dus ik probeerde te bellen naar de manager maar die nam niet op. Hij weet wat mijn uren zijn dus het leek me logisch hem te proberen bellen. Maar hij nam na een aantal keren nog niet op dus heb ik maar naar het werk zelf gebeld om te vragen of de manager toevallig in de buurt was. Blijkt dat hij niet was komen opdagen op het werk en dat ze hem ook niet kunnen bereiken op zijn mobieltje. De vrouw achter de telefoon zei dat iemand anders mij zou terugbellen de volgende dag om mij mijn uren door te geven, maar het kan zijn dat ze mij niet nodig hebben voor vandaag natuurlijk. Dus bij deze wacht ik op een telefoontje om te horen of ik moet gaan werken vandaag of morgen of niet, dus ik kan ook niet weg vandaag. Vandaag zal wel weer zo'n dag worden waar ik op Photoshop random schetsen met mijn tablet maak ofzo, in afwachting van het telefoontje. XD Het is in ieder geval heel onhandig om niet te weten of je moet gaan werken of niet.

Nu ga ik eens wat eten en dan mijn tablet pakken om wat te tekenen, of een filmpje kijken. : P Prettige dag allemaal! : )

And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever

Profiel  

2e jaars

BerichtGeplaatst: za sep 24, 2011 10:09 

Nu ben ik wakker en heb ik zin om meteen HBP te kijken omdat gisteren OotP op tv was :mrgreen: En straks ga ik denk ik wat graphics/crea maken en tijd verspillen op tumblr. En daarna zal ik wat op moeten gaan ruimen, maar daar heb ik nog de hele dag voor haha.

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma sep 26, 2011 17:42 

Ik ben vandaag even mentaal aan het bijkomen van afgelopen weekend. Ik had een vriendin over de vloer die ik een half jaar niet had gezien, dus dat was één en al geklets. Wel lekker om nu weer even alleen te zijn. Ook maar weer mijn gezonde eet- en leefgewoontes opgepakt want ik heb nog nooit zoveel ijs gegeten in één weekend tijd. xD En nu maar weer flink aanpoten met school, want ik loop achter zoals gewoonlijk.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: za okt 01, 2011 9:09 

Ik ben nu aan het hopen dat mijn laptop een beetje opschiet. Ik probeer alle muziek van Glee seizoen 1 en 2 op m'n mp3-speler te krijgen voordat we zo meteen met de auto vertrekken naar een feestje alleen het gaat nog niet zo snel :')

Verder ben ik nog half een beetje aan het werk en struin ik ondertussen rond op Tumblr. Ik ben alweer veel te veel gespoild de laatste tijd voor bijna alle series die ik kijk :') Maar goed, eigen schuld. Oh en ik ben nu behoorlijk excited voor de Doctor Who season finale vanavond!

Nu ga ik even bedenken wat voor cadeautje ik voor het vriendinnetje van m'n broertje ga kopen want die was eergisteren jarig en viert morgenavond haar verjaardag.

Profiel  

The Weasley Mod

BerichtGeplaatst: za okt 01, 2011 9:23 

Nu ben ik al een hele tijd wakker, ik word tegenwoordig vroeg wakker in het weekend. Oh well, meer tijd om alles te checken op het internet. : D
Nu ben ik aan het bedenken of ik vandaag naar mijn vader moet, of hij ons vandaag komt ophalen allesinds. Heb er niet zoveel zin in want daar is het internet pokketraag en er valt verder niet zoveel te beleven. Alhoewel de kunstwinkel heel wat dichterbij ligt en op die manier kan ik om mijn gerief gaan voor school. Nouja, ik zie wel.

En ik ben verder heel blij want ik heb gisteren eindelijk 'The Perks of Being a Wallflower' gevonden in de bibliotheek. : DD Ik dacht erover hem dit weeked te lezen maar ik zou het misschien beter lezen tijdens de studie op school (aangezien mijn leekracht had aangekondigd dat hij nog 10 dagen vaderschapsverlof te goed had en we in de plaats daarvan studie hebben) dus dat komt ook heel goed uit. : D
Er zijn nog 3 andere boeken die ik heel graag wil lezen maar die ik niet vond, maar ik was allesinds heel blij dat ik TPOBAW had gevonden. <3

Prettige dag nog allemaal!

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma okt 03, 2011 16:41 

Nu ga ik mijzelf achter de laptop vandaan slepen (het is echt verbluffend hoe lang ik erachter kan blijven zitten zonder mij te vervelen) om naar de bus te gaan. Eigelijk wil ik nog afl. 8 van seizoen 3 van Dr. Who afkijken. Moet deze week sowieso het seizoen afkijken (ik doe elke keer 2 weken per seizoen) maar dat gaat vast wel lukken. Het is wel veel voor me, maar niet onmogelijk en als ik eenmaal begin, wil ik het liefste de hele dag door. xD

Ik ga zo eten met een vriend in Leiden (dat wilt zeggen: ik leer hem koken) en moet nog even een film uitkiezen die we gaan kijken. Als het goed is heb ik nog het vervolg van The Lost Boys deel 2 (nog slechter dan het origineel hopelijk, lol), maar ik weet het niet zeker.
Verder maak ik mij een beetje zorgen over een Dalek-poster die ik heb besteld bij Etsy, want ik heb al betaald en ik heb nu een week al niets gehoord. De maker kwam verder behoorlijk betrouwbaar over, dus ik denk dat hij op vakantie is ofzo. Ik vraag mij af hoe lang ik moet wachten voordat ik aan de bel moet trekken bij Etsy. Ik wil die poster echt heel graag hebben.
Tenslotte heb ik een kaart voor FACTS gekocht (een anime/comics/sci-fic convention in Gent), een vegetarisch kookclubje opgericht en een mailtje eruit gegooid voor een Halloweenfeestje.

Het is verder al een goede dag, naast het feit dat ik niks doe en niet in de zon heb gelezen. Morgen kan ik als het goed is wel een paar uren in de zon liggen en huiswerk doen, wat mijn luiheid weer een beetje compenseert.

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma okt 03, 2011 18:06 

@Plot: Moet je geen Leids Ontzet vieren?

Ik heb vanmiddag meegelopen met de optocht met Soldaat van Oranje en het was supertof. We hebben Wilhelminapepermunt uitgedeeld en tassen met in sommige gratis kaartjes. Superleuk :) En ik krijg zelf ook kaartjes :)

Strakjes ga ik lekker de stad in met wat vrienden :)

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma okt 03, 2011 20:59 

@Arianna: gaaf hoor.

Ik kom net terug van de badminton training. En ben nu best wel moe. Ik moet zo eerst even mijn bed opmaken :S, want mijn beddengoed is vandaag gewassen.
Ik ben even op het forum aan het rondneuzen en dan ga ik mijn bed echt opmaken en nog even wat drinken beneden, en dan lekker mijn bed in. 'k heb morgen een lange dag op school. (8.45-17.45) Hoe ze het kunnen verzinnen is mij een raadsel maar oke, je moet er maar mee akkoord gaan als student.

'Kun je niks nuttiger verzinnen?'
'Zoals, sprookjes lezen?'

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: di okt 04, 2011 15:37 

Ik ben nu net verlost uit een verschrikkelijk stress moment. Ik was namelijk rond een uur of 1 in mijn werkmap aan het bladeren en toen zag ik dus dat ik vanochtend een bijeenkomst had om 9 uur. OEPS. Totaal vergeten. Dus mijn werkbegeleider gelijk gemaild. En daarna nog naar het hoofdkantoor gegaan om iets in te leveren en daar naar haar gevraagd. Toen werd me aangeraden om haar te bellen. Maar bellen is niet bepaald mijn sterkste kant. Toch gebeld en voicemail ingesproken. Ik vond mezelf echt op een robot lijken. Stress, stress, stress. Ik dacht echt ''nu heb ik het helemaal verprutst''. Niet dat ik al eerder iets verprutst had, maar ik was gewoon aan het stressen. @@ En net werd ik teruggebeld met het bericht ''je paniek is voor niks''. De bijeenkomst is een week uitgesteld, maar zij blijkt een fout e-mail adres van mij te hebben. Pfffieeew. Zo opgelucht xD

Profiel  

The Weasley Mod

BerichtGeplaatst: di okt 04, 2011 18:09 

@Sweet Hermione Ohh keitof dat je ook naar FACTS gaat!! : D Kom jij op zaterdag of zondag?

Nu zit ik een beetje te stressen voor mijn doktersbezoek op vrijdag. Nouja, ben van plan om naar de dokter te gaan op vrijdag na school omdat ik een cyste heb (een goedaardig gezwel) sinds vorig jaar. Die had al een hele poos geleden nog eens gecheckt moeten zijn maar ik heb dat steeds uitgesteld en ik heb er nu echt wel last van soms. Wou de dokter vanmiddag bellen voor een afspraak maar ik vond zijn nummer niet in de telefoon, ik denk dat ik wel zonder afspraak ook even langs kan komen. In ieder geval, ik ben heel erg nerveus want het zou wel eens kunnen dat ik geopereerd moet worden als die cyste niet kleiner is geworden. En als ik hem zo voel dan is hij denk ik zelfs een beetje groter geworden. :/ Dus ik hoop heel, heel erg dat ik gewoon nog een antibioticakuur moet proberen om te zien of dat werkt maar ik vrees toch voor een operatie.
Nouja het is in ieder geval geen kwaadaardige tumor ofzo, daar ben ik al heel opgelucht mee. Maar ik heb echt geen zin om naar de dokter te gaan en te horen te krijgen dat ik misschien geopereerd moet worden, echt niet. :/

Nu probeer ik mijn gedachten wat te verzetten door op alles sites te zitten waar ik altijd op zit. Ga zometeen ook een muziekje opzetten. : P

Nog een fijne avond allemaal. : )

Profiel  

6e jaars

Woonplaats: guarding the Gryffindor Common Room with the fat lady
BerichtGeplaatst: wo okt 05, 2011 11:04 

@sophie Weasley heel veel suc6 vrijdag, hoop dat het goed gaat.

ik Ben nu ff aan het chillen heb net les gegeven (nou ja ik had maar een ll)
na de pauze heb ik nog een les en dan ben ik vrij... dan ga ik lekker sporten in de sportschool...

What else can I say?
We'll
never turn our back on you,

Profiel  

7e jaars

BerichtGeplaatst: wo okt 05, 2011 13:52 

@ Sophie Weasley: Dat heb ik ook gehad. Je hoeft je totaal niet druk te maken. Bij mij is de cyste weggesneden. Dat klinkt heel eng maar dat is het totaal niet. Ik had verdoving en ik voelde totaal niks.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 437 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 30  Volgende

Keer terug naar Overig
Ga naar: