Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 22, 2014 20:06 

Harry Potter is al een tijd geleden op zijn einde gelopen, zijn er series die je nieuwe 'obsessies' zijn geworden? Ben echt jarenlang een grote fan van HP geweest maar met alle vragen beantwoord en alle boeken al te vaak te hebben gelezen (kan ze dromen is gewoon niet meer leuk om te lezen) valt er eigenlijk niet veel meer te bespreken. Is ook te zien aan dit forum, jammer maar het zij zo.

Voor mijn is het het Lied van IJs en Vuur/Game of Thrones geworden. De enormiteit van die serie is gewoon zo ongelofelijk. Alle realistische personages, het gebrek aan goed en kwaad en de wereld die de schrijver gecreëerd heeft. Het past ook beter bij mijn leeftijd nu, HP was toch altijd meer gericht op tieners. & vooral alle foreshadowing die in die boeken verwerkt zit geeft ook gewoon de mogelijkheid tot eindeloze discussies, ben al meer als een jaar bij de verschillende forums aangesloten en nog steeds kom ik nieuwe theorieën en discussies tegen. Dat vind ik nog het leukste.
& ook de serie is gewoon super goed in elkaar gezet, bijna weer een jaar wachten op seizoen 5 :shock:

Bij welke fandoms zijn jullie nu 'ingeschreven'?

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 26, 2014 19:01 

Nog steeds staat HP als één van de eersten op mijn lijstje, maar hij wordt zeker en vast op z'n hielen gezeten door The Fault in Our Stars, misschien heeft hij HP wel voorbij gestoken, daar ben ik nog steeds niet uit.
Ik heb ook nog andere fandoms als LotR, Divergent, Hunger Games, ... maar de twee hierboven vernoemd vechten om de eerste plek bij mij ^^
The Fault in Our Stars is, echt, het mooiste boek dat ik ooit gelezen heb, al heeft HP mijn jeugd geschept.

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In de sokken la van dobby

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 27, 2014 19:14 

Ik vind HP nog altijd geweldig maar omdat inderdaad alle vragen zijn beantwoord en het hele verhaal voorbij is heeft het wel plaats moeten maken voor andere dingen. Ik zit echt uit te kijken naar de Hobbit 3 en ook game of thrones heeft mijn intresse, maar ik zit eigenlijk het meest te wachten naar die nieuwe film over newt scamander

_________________
Ravenclaw is the best!


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: za sep 06, 2014 8:39 

Voor mij heeft twilight & hunger games harry potter vervangen


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme