Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 31  Volgende

Welk boek lees je momenteel?
A Game of Thrones 50%  50%  [ 6 ]
A Clash of Kings 8%  8%  [ 1 ]
A Storm of Swords 33%  33%  [ 4 ]
A Feast for Crows 0%  0%  [ 0 ]
A Dance with Dragons 8%  8%  [ 1 ]
Geen 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 12

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 20:36 

@BeeGee; Yes! Wij moeten echt naar Waterstones! Sowieso moet ik die winkel leegkopen XD

@Mou; Major Lulz XD En hoe lang ben je bezig geweest met die nailart?

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 20:37 

Ik ben pas bij pagina 305, maar ik begin nu goed in het verhaal te komen. Tot nu toe vind ik alles goed verfilmd, je komt soms letterlijk dialogen tegen uit de serie. Ook zijn de meeste karakters goed gecast, zeker de POV karakters. Zeker Arya en King Robbert.

@Malou: volgens mij begint aflevering 8 vanaf pagina 530, tenminste in mijn edite.

BeeGee Kenobi schreef:
Spoiler:
Ik denk dat je naast Ned ook Robb, Arya en Sansa als redelijk 'goede' personages kan typeren. En ook Tyrion heeft karakteristieken van een typische good guy. Al weet hij dat wel leuk te verpakken in Bad Guy wrappings.

De LJ van George R.R. Martin: http://grrm.livejournal.com/

Helaas is de EFF organisatie de laatste tijd zo f*cking delusional met hun 2352ste uitnodiging voor Stan. *headdesk* Ik zie Martin nog eerder naar de Ring*Con in Duitsland gaan (doable voor ons)

Ik zit nu bij Comic Con te kijken *wipes drool off the floor*
OH om daar eens naartoe te gaan *___*

Ring*Con zou geweldig zijn, ik zit vanaf Juli in Bonn.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 20:39 

Ik kijk nu ep 7. First thought:

Awkward Littlefinger scene is AWKWARD!

"Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 20:39 

Ja, dat moet je niet kijken met familie in dezelfde kamer :')

@Zwalf; ik denk zo'n 5 minuten oid

@Chris; yay, dat haal ik vanavond nog wel :D

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 20:43 

Ik vind het zo sneu voor die acteur. Nie-mand gaat horen wat hij zegt in die scene. Too much distraction going on.

Moest mijn volume ook wat lager zetten XD

Dat moet zo vreemd en awkward zijn geweest om te filmen.

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 20:47 

Ja ik snap niet helemaal waarom ze dat gedaan hebben xD Ook een beetje sneu voor het personage zelf, eerst gefriendzone'd en dan kan ie zn verhaal niet eens kwijt over dat tumult. xD

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 21:33 

Zo ep 7 is weer afgelopen
Spoiler:
En het was weer een feest om naar te kijken. Ik was vooral nieuwsgierig hoe ze die laatste scene gingen verfilmen. Gelukkig was het eigenlijk precies zoals ik het me had voorgesteld.
Jammer dat we niet hebben gezien waar Arya en Sansa nu zijn, want dat is zometeen best wel belangrijk.

Zoals ik zonet al aanhaalde in mijn eerdere post vond ik de scene met Littlefinger in het hoerenhuis erg awkward etc. Ik heb to-taal niet gehoord wat hij zei. Ik zit naast de woonkamer dit te kijken, en het gekreun was nogal hard XDDDD

Leuk om te zien dat we naast het tittyfest zo nu en dan ook een willy te zien krijgen XD *yay equality*

En nu kijk ik heul erg uit naar episode acht. Vooral de verhaallijnen van Jon Snow, Eddard en Arya Stark krijgen nu een compleet nieuwe wending. *makes clappy hands* Let the games begin people!!

Al denk ik wel dat ik forever getraumatiseerd ben van deze serie.

We moeten trouwens wat meer mensen aan de GOT krijgen, we zijn maar met een miniclubje hier, terwijl crap series giga topics hebben.
:lol:

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 21:36 

D'r zijn meer mensen die het kijken, maar die zijn te lui om te posten *staart Catie, Blijerd en Dei aan*

Ik vind het leuk dat alles aan deze serie zo tegendraads is xD
Spoiler:
En dan vooral het afslachten van populaire/main/goede characters.

Als ik alle boeken heb gelezen wil ik echt de tv tropes pagina van de serie lezen, als die bestaat. Ben benieuwd wat ze aan tropes kunnen vinden xD

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 21:40 

Misschien een domme vraag maar wat zijn tropes? [/n00b]

OH DIE B*TCHES MOETEN FF POSTEN!! >:(

Aan de ene kant vind ik het idd fijn dat alles kan gebeuren, maar aan de andere kant krijg ik bij het lezen telkens halve hartverzakkingen. Ik ben in ieder hoofdstuk weer voorbereid op het ergste XD

Ik hoop eigenlijk voor 12 July de boeken uit te hebben zodat ik lekker mee kan doen met boek 5. Maar aangezien boek 3 uit 2 delen bestaat van ieder goed 800 pagina's denk ik dat dat nog wel eens moeilijk kan gaat worden.

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 21:44 

Tropes zijn dingen die in elk verhaal voor komen; bepaalde type characters, bepaalde verhaallijnen, bepaalde gebeurtenissen. Wat de kijker verwacht te vinden in een verhaal, eigenlijk.
D'r is een site die al die dingen bij houdt;
http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/HomePage

Moet je maar es een serie die je volgt/waar je niet meer voor gespoiled kan worden opzoeken xD Die dingen zijn altijd heel grappig om te lezen.

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 21:45 

Ik heb nog wat gifs in het Raaf topic gepost, zonder succes Het waren gifs van Tyrion, misschien was dat de reden. xD. Het topic loopt overigens wel goed toch?

Volgens mij wilde Charlie/Niels het ook gaan kijken dacht ik.

12 juli red ik denk ik ook niet, maar dan heb ik nog wat om naar uit te kijken. Boek 5 is volgens mij bijna even dik als boek 3. xD

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 21:48 

Boek vijf had inderdaad in het manuscript 1600 pagina's en wordt sowieso in Nederland in twee delen uitgebracht. Deel 1 in november en deel 2 ergens in januari of februari 2012. Gelukkig hoef ik daar dan niet op te wachten. \o/

Misschien moeten we Charlie op de hoogte brengen van Lord Renly/Knight of Flowers *wink wink nudge nudge*

Littlefinger blijft trouwens ook na deze ep een van mijn favoriete personages in de serie. Kan ook komen doordat ik hem giga sexy vind [/heeft een rare smaak in mannen]

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 21:50 

Ik wil de serie heel graag zien (het ziet er gewoon episch uit), maar ik vind het altijd zo stom om eerst een verfilmd iets te zien dan pas het boek te lezen XD Of maakt dat in dit geval niet zoveel uit?

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 22:00 

Pottergirl schreef:
Ik wil de serie heel graag zien (het ziet er gewoon episch uit), maar ik vind het altijd zo stom om eerst een verfilmd iets te zien dan pas het boek te lezen XD Of maakt dat in dit geval niet zoveel uit?

Om eerlijk te zijn, gaat het mij prima af dat ik de boeken (nog) niet gelezen heb. Het enige probleem is dat ik niets durf op te zoeken (En dat gaat van dingen die ik niet snap tot fan art) want ik wil niet gespoild worden. (Al ben ik dat al wel een beetje, maar goed.) XD

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 22:01 

Ik kan hier geen antwoord op geven wat betreft Game of Thrones omdat ik het boek eerst heb gelezen. Maar als ik andere series naga, is er in dit verhaal nog wel zoveel extra te halen uit de boeken dat het niet uitmaakt of je de boeken eerst of laatst leest. Het is misschien zelfs wel makkelijker om eerst de TV serie te kijken, dan ben je iig met een groot deel van de personages al bekend (er zijn er enkele honderden in de boeken ;)..). Het heeft mij namelijk heel wat tijd gekost om bij het boek iedereen uit elkaar te houden ;)

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 455 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 31  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: