Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 31  Volgende

Welk boek lees je momenteel?
A Game of Thrones 50%  50%  [ 6 ]
A Clash of Kings 8%  8%  [ 1 ]
A Storm of Swords 33%  33%  [ 4 ]
A Feast for Crows 0%  0%  [ 0 ]
A Dance with Dragons 8%  8%  [ 1 ]
Geen 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 12

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 18:00 

BeeGee Kenobi schreef:
Spoiler:
Hij later in boek 1 als King Robert overleden is zegt dat alleen Stannis de rechtmatige troonopvolger is. Als Ned had geweten dat Jon een zoon van Robert zou zijn, dan zou hij op dat moment naar voren zijn gestapt om te zeggen dat niet Joffrey maar Jon de troon moest hebben.

Aangezien hij dat niet gedaan heeft ben ik er vrijwel zeker van dat Jon een bastard is van Ned.

Spoiler:
Oké Ned heeft er niks over gezegd, máár hij heeft wel ''my son Joffrey'' vervangen door ''heir''. Nou kan het natuurlijk gewoon op Stannis slaan enzo. Maar het is een leuke theorie =)
Nu heb ik het natuurlijk over de serie en jij over de boeken, dus het kan zijn dat hier verschil inzit.

edit: oh sorry, vergeten te zeggen. Spoilers ep 7 onder de tags!

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 18:05 

Spoiler:
In de boeken is hij duidelijk over Stannis, in meerdere gesprekken. Dus ik denk dat op basis daarvan je kan stellen dat Snow van Ned is. Of dat Ned niet wist dat Robert de vader was (wat mij onwaarschijnlijk lijkt)

"Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 18:06 

Ngggh ik wil het op gaan zoeken, maar dat mag niet van mezelf want dan ben ik nog meer gespoiled xD
Ffffuuu ik ga echt nachten opblijven om te lezen @@

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 18:06 

Malou schreef:
Ngggh ik wil het op gaan zoeken, maar dat mag niet van mezelf want dan ben ik nog meer gespoiled xD
Ffffuuu ik ga echt nachten opblijven om te lezen @@

Je hebt de boeken dus al gekregen? Hoe ver ben je met lezen? :D

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 18:07 

Nee ik heb ze nog niet ._. Ik hoop dat bol.com ze vandaag opstuurd zodat mn moeder ze morgen mee kan nemen, en anders moet ik tot volgende week woensdag wachten ._.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 18:10 

Booooh! Volgende keer gewoon naar Selexyz ofzo gaan hoor! Daar hebben ze ze wel (ook in het Engels), en dan kun je meteen beginnen met lezen :D

Ik ben nu ongeveer op pagina 300 van boek twee. Gister nog even een Greyjoy hoofdstuk er doorheen gejaagd. Weer tigmaal de woorden cock en tits tegen gekomen. LOL!
Het is zo ongemakkelijk dat de schrijver dan ook nog zo'n creepy dude is XD

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 18:11 

Hahah xD Ow, ik vind het zo heerlijk om theorieí«n te bespreken. Doet me een beetje denken aan de goede, oude HP-tijden xD

EN GIFJES =D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik wil trouwens ook de boeken lezen. Maar ik wil inmiddels zoveel hebben en kopen, dus ik weet niet wanneer ze komen xD

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 18:14 

BeeGee Kenobi schreef:
Het is zo ongemakkelijk dat de schrijver dan ook nog zo'n creepy dude is XD

Ik vind dat vooral creepy omdat in de boeken al die kids zoveel jonger zijn en bloot worden gesteld aan seks en verkrachtingen en what not x'D

Ja, volgende keer maar weer naar de boekenwinkel xD maar t is een beetje lastig omdat er in Den Bosch niet echt een grote boekenwinkel in de stad zit (shamefull @@) en ik had geen zin om ergens anders naartoe te reizen

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 18:15 

Ik heb ze uit Engeland besteld (Bookdepository), want goedkoper en Bol.com had ook een lange levertijd, duurde wel een paar weken. Maar nu heb ik daar een beetje spijt van, want waarschijnlijk krijg ik dan boek 5 weer in een ander soort cover.

@Malou: Dany is nog maar 13 ja in de boeken. xD

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 18:17 

Chris Gamgee schreef:
@Malou: Dany is nog maar 13 ja in de boeken. xD

Omg echt waar? xD Dat is inderdaad best wel creepy. Dat arme kind. D:
En iedereen is dus een stuk jonger? Ik hoop Drogo dan ook xD

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 18:18 

Ik koop ze gewoon weer bij Waterstones (3 for 2 aanbiedingen zijn LIEFDE). Lekker goedkoop en allemaal dezelfde kaft. <3

Yup, alle personages zijn een paar jaar jonger in de boeken dan in de serie. Rob Stark is bijvoorbeeld maar 16 in de boeken terwijl hij in de serie wel 25 lijkt. XD Viel me meteen al op toen ik ep 1 zag. Can't say that I mind. De heren zijn nu een stuk fijner om naar te kijken ;)

Meeste sex komt trouwens voor in de Theon Greyjoy, Tyrion Lannister en Daenerys hoofdstukken.

Boek 1 spoiler
Spoiler:
Al is dat bij Daenerys nu een stuk minder sinds Khal Drogo dood is.

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 18:20 

@Jes; Lijkt me niet :') In middeleeuwen-settings was het vrij normaal om zulke jonge meisjes uit te huwelijken aan veel oudere mannen.
Tussen Ned en Cat zit toch ook best een groot leeftijdsverschil in de boeken?

@BG
Spoiler:
stuk minder als, het komt nog wel voor? :') Met de freakin' dragons toch niet? :')

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 18:24 

Volgens mij worden de leeftijden van Cat en Ned nooit expliciet genoemd. Het is mij in ieder geval niet bijgebleven.

Spoiler:
LOL, nee ze heeft inderdaad nog geen sex weer gehad. Ze geeft wel borstvoeding aan de draken *yuk*
Ik hoop alleen dat ze nog wat aanpapt met Ser Jorah :D

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 18:26 

Robb Stark is in het eerste boek zelfs nog maar 14, net als Jon. G.R.R. Martin heeft volgens mij gezegd dat hij de kinderen toch beter wat ouder kon laten zijn. Dat is volgens mij ook de reden dat ze in de serie ouder zijn.

@BeeGee: Verzendt Waterstones ook naar Nederland of moet je daar veel verzendkosten voor betalen?

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 18:29 

Ik denk dat de kinderen ouder zijn in de serie voor legal reasons. Je kunt een 13 jarige actrice moeilijk sexscenes laten spelen. Zelfs HBO gaat dat te ver XD

@Chris: oh dat zou best kunnen, hij is nu iig 16 in boek twee. Ik heb geen idee hoeveel jaar precies tussen het begin van boek 1 en waar ik nu ben zit.
Waterstones zit in Amsterdam trouwens :)

Citaat:
Hahah xD Ow, ik vind het zo heerlijk om theorieí«n te bespreken. Doet me een beetje denken aan de goede, oude HP-tijden xD

And THAT is why I love this so much! <3

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 455 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 31  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: