Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31  Volgende

Welk boek lees je momenteel?
A Game of Thrones 50%  50%  [ 6 ]
A Clash of Kings 8%  8%  [ 1 ]
A Storm of Swords 33%  33%  [ 4 ]
A Feast for Crows 0%  0%  [ 0 ]
A Dance with Dragons 8%  8%  [ 1 ]
Geen 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 12

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 01, 2011 19:56 

Lupos schreef:
Zo de boekenserie is besteld :)

Nog een vraagje, kan je ergens al de Dvd versie van Game of thrones komen met nederlandse ondertitels, mijn broer wilt er ook naar kijken maar liefst met ondertitels.

Heb je Prime? In de HUMO staat dat morgen op Prime Series de reeks gaat uitgezonden worden om 22u30.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 02, 2011 12:35 

GROTE SPOILERS SoS t/m blz 705 (US-versie)

Spoiler:
OH MY... Neeeeeeee ;_____; Dit is zo zuuuuuur. Robb en Catelyn en hun halve entourage vermoord met Arya zo dicht bij. HOE FRUSTREREND EN DRAMATISCH EN GEMEEN. Ik wil Walder Frey vermoorden, ik haat hem echt zo erg. Vervelende backstabbing bitter old ;GLADSHF;LKJASDF D:

En nu komt er ook nog een Arya chapter vlak achteraan dus dat zal wel een en al drama worden ook ;______; Nooooooooo *gaat in een hoekje zitten huilen*

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 02, 2011 12:43 

@Pottergirl:
Spoiler:
YAAAAY eindelijk ben ik niet meer de enige van HPF die dat heeft gelezen XD

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 02, 2011 12:45 

@Malou

Spoiler:
Ik kan me ook wel voorstellen dat mensen dat niet willen lezen XD Ik zat in de tuin en m'n moeder zat naast me en ik zat echt met elke zin 'neeeeeeeeee' - ze keek me een beetje raar aan :')

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 02, 2011 12:51 

LOL ik heb even terug gezocht en ik heb t onderhand 3 maanden geleden gelezen; viewtopic.php?p=996708#p996708

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 02, 2011 13:21 

Malou schreef:
LOL ik heb even terug gezocht en ik heb t onderhand 3 maanden geleden gelezen; viewtopic.php?p=996708#p996708

Jij bent toch DwD alweer aan het lezen?

Ik heb de laatste weken bijna geen tijd gehad/gemaakt om te lezen, maar dit weekend ga ik het inhalen. Ik ben wel nieuwsgierig waar het over gaat, ik moet mij dwingen om er niet op te klikken. Gaat het over een dode? Want ik heb wel spoilers gelezen over een aantal doden.

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 02, 2011 13:25 

Het is 1 van de meest schokkende momenten in de serie, dus absoluut niet klikken xD

En ja, ik ben aDWD weer aan het lezen nu

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 02, 2011 13:40 

GROTE SPOILERS SoS t/m blz. 713 ofzo

Spoiler:
En is Arya er nu ook officieel aan? ;_____; Whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy het wordt steeds triester en triester ;__________________; Arya was like m'n favoriete POV ):

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: vr sep 02, 2011 18:57 

Ah, ik zit dus ongeveer op dezelfde plek als PG, alleen ik ben met deel 2 bezig van SoS.

HUGE SPOILERS SoS (2-p158) (US +- 713)
Spoiler:
I'M GONNA KILL HIM O.O
Robb&Catelyn. En daarna Arya. Ze kunnen nu net zo goed alle Starks vermoorden x.x Ik las 't eerste vanochtend in de bus en ik moest mezelf ervan weerhouden om emoties te tonen. Ik ben de hele dag al down door dit XD En nu ik thuis ben Arya...

Mijn drang om vanavond 't boek uit te lezen is groot x.x Maar ik heb 't 4de boek nog niet...

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 02, 2011 19:30 

Casting nieuws:

Spoiler:
Afbeelding
Andy Beckwith voor Rorge

Afbeelding
Jordan Gerard voor Biter

En nu zul je zeggen, 'maar die zaten toch al in episode 10 van seizoen 1?' Klopt, maar dat waren figuranten.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: za sep 03, 2011 22:41 

GROTE SPOILERS SoS blz. 832 (US)

Spoiler:
YES YES EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK!

Oooooh ik kan niet wachten om dit op film te zien. Stomme Joffrey. Stom wreed rotjochie. Ik ben wel heel benieuwd wat voor consequenties dit voor Tyrion gaat hebben btw. En dit betekent wel dat Melisandre's brandende bloedzuigers tot nu toe succesvol zijn geweest, right? Eerst Greyjoy, toen Robb en nu Joffrey. Da's best... een enge gedachte.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: za sep 03, 2011 23:03 

En het is mer gelukt <3 Ik heb zojuist Storm of Swords uitgelezen. Dus hier mijn review.

HUGE SPOILERS SoS
Spoiler:
Als eerste, stiekem wel fijn dat het boek in twee delen is gesplitst, het leest voor mij makkelijker. Daarnaast kun je na deel 1 alles even aan de kant zetten en nadenken om erna verder te gaan.

En dan het verhaal zelf....

WAUW! WOW! OMG! etc.
Het verhaal sleept je mee in nieuwe inzichten en nieuwe personages. Het leest zo fijn weg dat ik de uren makkelijk vergeet. In het begin gebeurd er genoeg, zo vond ik alle gebeurtenissen bij Arya helemaal geweldig om te lezen. Ook de Jon hoofdstukken hebben me niet teleurgesteld. Als ik eerlijk ben, stelde niemand me teleur. En gosh, dat huewelijk tussen Sansa&Ytrion. Ik vond 't echt vreselijk voor Sansa!

En dan 't tweede deel, er gebeurd hier zoveel actie dat het soms wat teveel leek te zijn. Al die bruiloften verwarden me soms wel. En ik moet dit gewoon zeggen. I WANNA KILL WALDER FREY! Ik was zo gefrustreerd na dat huwelijk tussen Edmure & Roslin. Ik moest gewoon 10x lezen of Robb echt vermoord was. En Catelyn... En erna dat je leest hoe Arya wordt geraakt door die bijl. Ik was zo opgelucht toen dat Arya hoofdstuk binnen 50 pagina's kwam. Ik wil haar echt niet dood. Ze is één van mijn favoriete personages.

Wat ik overigens super frustrerend vond, Jon die Summer ziet en Bran die in Summer zit en Jon ziet. Ze waren zo dichtbij elkaar x.x En nu weet alleen Sam dat Bran leeft en hij kon 't Jon niet vertellen. So sad ):

En whoooot!:D Joffrey is dood en gelukkig ook geen pijnloze dood ofzo. Hij krijgt wat ie verdiend, een pijnlijke dood. Het rotjong. Ik was zo pissed off toen hij praatte over het hoofd van Robb aan Sansa geven op zijn huwelijk en het haar laten kussen. Ik wilde hem echt wurgen XD En ik vond het lief dat Tyrion voor Sansa opkwam.

En wauw, die informatie die je krijgt te weten van Petyr. Hij plande om Sansa daar weg te krijgen, om Joffrey te vermoorden en om Tyrion te vermoorden. En hij kreeg Lyse zover om Jon Arryn te vermoorden. Zo gestoord eigenlijk. En toen vermoordde hij Lysa.

En Tyrion die wordt vrijgelaten door Jaime. Dat vond ik wel lief eigenlijk ^^'' Alleen die leugen die later kwam, dat Tyrion niet heeft gezegd dat hij Joffrey niet vermoord heeft. Maar dat hij nog naar Shae ging en naar Tywin. En bij beide er een einde aan heeft gemaakt.

En 't einde o.o Catelyn, meer dood dan levend en ze wordt ook niet echt levend genoemd overigens. En Jon die Lord Commander word gekozen. En Sansa in sneeuw was lief, totdat Petyr kwam XD En ik miste in de laatste 100 pagina's zeker wel een Bran hoofdstuk.

Er is echt zoveel gebeurd in dit boek dat ik een beetje merk dat ik soms 't spoor wat bijster ben. Desondanks vond ik dit boek (of voor mij eigenlijk, deze twee boeken) helemaal geweldig.

Ik ga nu maar eens Feast for Crows kopen, maar bol.com werkt niet mee... Mmm, stomme site XD

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 04, 2011 18:12 

Ik zit nu op SoS 943 dus ik denk dat ik 'm morgen wel uit heb (:

Ik weet niet of deze al in dit topic heeft gestaan maar ik moest er wel om lachen :')

Afbeelding

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 04, 2011 23:26 

Ik snap nu de commotie. xD

Spoilers t/m 705 Us editie.
Spoiler:
Waarom? Heeft George R.R. Martin een hekel aan Noorderlingen ofzo, dat hij dit op de Starks zijn frustraties kwijt moet. Ik wist dat Robb dood zou gaan, maar niet op deze manier. En Catelyn er ook achteraan. :'( Al betekent dat wel een eind van haar gezeur. Ben wel benieuwd hoe het met Arya gaat, ik wil nu eigenlijk verder lezen, maar moet er mogen wel weer niet te laat uit voor mijn werk.

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 04, 2011 23:33 

@Chris:
Spoiler:
Hekel aan noorderlingen?? Het is anders wel Roose Bolton die Robb neersteekt (a)

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 455 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: