Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 31  Volgende

Welk boek lees je momenteel?
A Game of Thrones 50%  50%  [ 6 ]
A Clash of Kings 8%  8%  [ 1 ]
A Storm of Swords 33%  33%  [ 4 ]
A Feast for Crows 0%  0%  [ 0 ]
A Dance with Dragons 8%  8%  [ 1 ]
Geen 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 12

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 23, 2011 22:07 

SPOILERS 1.03

Spoiler:
Nooohz D: Bran is verlamd. Dat is wel zielig.
Maar f-ing big yay voor Arya <33. Zij doet me dan weer aan Mulan denken ofzo, haha. Ze is wel echt awesome. En jeej, ik begin eindelijk te snappen waarom ik zo vaak 'Winter is coming' lees her en der op fora en andere shizzlesites. :')

Ben benieuwd naar ep 4, maar die kan ik wss zondag pas kijken, meh!

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 24, 2011 12:47 

BeeGee Kenobi schreef:
Spoiler:
In de serie wordt ze verkracht omdat de schrijvers in een korte tijd duidelijk moesten maken hoe 'zwak' Daenerys dan nog is. Ze is een weerloos meisje. Daar heb je in de boeken veel meer tijd en scenes voor (ook haar gedachten helpen daar heel erg bij). In de serie hadden ze heel weinig tijden wilden ze het toch duidelijk maken aan de kijker dat ze in het seizoen een enorme groei doormaakt: van onbelangrijk zusje tot 'future queen of Westeros'

EDIT: OMG IK WIL DEZE!!! (waaaaarom issie er niet voor girls?)

Afbeelding

Spoiler:
Ik vind het in de boeken geloofwaardiger overkomen, in de tv-serie komt ze een klein beetje sue over. Ik begrijp wel dat ze deze keuze hebben gemaakt, maar de groei in haar persoonlijkheid had van mij wat kleiner mogen zijn.

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 25, 2011 7:57 

GRRM had gezegd dat er iemand "killed off" zou worden in GoT seizoen 1 die in SoS dood zou gaan, en ik realiseer me net waar dat over gaat.

Spoilers voor 1 van de laatste chapters in SoS:
Spoiler:
Marillion is het dus. Ik heb GoT deze week gerewatched en toen herkende ik Marillion in de Eyrie-afleveringen pas als de bard die in episode 10 z'n tong verliest. Dit elimineert pretty much zn hele functie in SoS, dus ik ben benieuwd hoe ze dat op gaan lossen.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma jun 27, 2011 19:29 

Hoe ver is iedereen nu eigenlijk met de boeken? Ik ben nu op pagina 625 van Storm of Swords. En het is nog steeds spannend en onvoorspelbaar. Ik houd mijn hart vast voor alles wat nog komen gaat.

"Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 27, 2011 20:00 

Ik ben nogsteeds zo rond 450, want ik had het druk de afgelopen week xD En Feast for Crows is ineens heel wat minder WTF dan SoS. Tot nu toe is er nog niet zo heel veel gebeurd.

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 27, 2011 21:56 

Ik ben rond pagina 680 in Clash of Kings, ik heb de afgelopen week ook niet veel tijd gehad. Ik heb wel half een spoiler gelezen doordat ik wat vooruit aan het bladeren was.
Spoiler:
Ik las dat er een Stark was overleden, volgens mij bedoelde ze Bran. Het was in een hoofdstuk van Tyrion. Ik hoop maar dat het niet waar is, ik wilde niet doorlezen omdat ik het eigenlijk niet wil. Als het wel zo is moet het haast door Theon gebeurd zijn.

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 08, 2011 7:16 

Er is weer een casting bekend gemaakt voor seizoen 2!

Spoiler:
Brienne of Tarth gaat gespeeld worden door GWENDOLINE CHRISTIE:

Afbeelding

Hopelijk is ze lang en een beetje buff, voor de rest vind ik het er wel goed uit zien.

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 08, 2011 10:52 

Spoiler:
Afbeelding

Hier ziet ze er wel lang uit. xD

Maar even afwachten hoe ze in de serie is voordat ik er een goed oordeel over kan geven. Ik heb nog nooit van haar gehoord.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: vr jul 08, 2011 18:07 

Harrumpfh. Ik heb GoT besteld en eerst zou hij binnen 3-4 dagen bezorgd worden, samen met andere boeken en vervolgens komen alleen de andere boeken binnen en staat er op bol.com nog steeds "wordt verwerkt" en "verwacht op 5-7". Het is al de vijfde geweest -frons-.
Mja, de bezorgtijd bij het artikel is nu ook veranderd naar 5-7 dagen. Balen. Mja, dan begin ik wel aan Lord of the Rings. Die is wel binnen. :p

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 08, 2011 18:31 

@Michelle: Mijn boek kwam ook veel te laat. En ik had 2 keer zo'n mail gekregen met ''excuses voor de vertraging''. Stomme bol.com.

Maar goed, ik heb 'm nu. Ik ben helemaal nog niet ver. Ik heb de prologue en de eerste hoofdstukken van Bran, Catelyn en Daenerys gehad. Ik lees niet snel, maar dat maakt niet uit. Ik vind het nu al helemaal super :D
Ik moet er wel aan wennen dat de jongvolwassenen uit de serie nu ineens kinderen zijn in de boeken. Maar goed. Ik ben heel benieuwd naar de hoofdstukken van Tyrion. En vooral het Dany-hoofdstuk vond ik awesome. Dus ik ga gewoon op m'n gemak verder lezen ^^

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: za jul 09, 2011 17:06 

Woohoo, het pakket met alle vier de boeken was weer beschikbaar op bol.com. Hij was een tijdje weg. Heb mijn bestelling van enkel GoT dus maar geannuleerd en de box besteld, die was vandaag al meteen binnen.

En ik ben al op pagina 58. Go me. Begin nu aan een Catelynhoofdstuk, maar de vorige vond ik niet zo leuk eigenlijk. De stukjes van Bran zijn wel echt super tot nu toe. ^^

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 10, 2011 15:29 

SPOILERS 1.04, 1.05 en 1.06

Spoiler:
WHOAH! Dat einde van 6 O_O Ik denk elke keer 'ah, nee, dat gaan ze niet doen'. En dan doen ze het lekker toch. MERDE. Oke, ik vind het nog steeds allemaal super enzo, dusja. Ik ben nog steeds helemaal into Bran :') en Tyrion en en Arya enzo. En Daenerys. :') Ja, het blijft geweldig. Ik ben echt benieuwd wat er nog komen gaat. Ik geloof nog aardig wat omg-momenten.

Oke en ik vond dat homokoppel plots nogal random. Maargoed. Misschien wordt het binnekort minder random dan. Ben benieuwd!

En ik wil ergens wel de boeken lezen, maar ergens ook weer niet. HMPF!

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 12, 2011 13:18 

Yaaay ikhebmikhebmikhebmikhebm!!

Afbeelding

<3333333 Huge book is HUGE, en cover is so shiny <3

Ik kan er helaas nog niet in beginnen, want ik heb Feast for Crows nog niet uit ,_, 't is echt by far het saaiste boek in de serie, dus vandaar dat ik er zo lang over doe. Hopelijk schiet ik vanavond en morgen een beetje op, want ik heb wat uurtjes treinen te gaan.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: di jul 12, 2011 14:14 

Is dat de hardcover? *kwijl*

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 12, 2011 14:21 

Michelle schreef:
Is dat de hardcover? *kwijl*

Lijkt me wel, want de paperback komt volgend jaar pas uit. Ik heb hem nog niet besteld, ik ben nu net aan het einde van CoK. Hopelijk gaan de volgende twee boeken sneller.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 455 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 31  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: