Whoaaaaaah! XO
Ik wilde het heel graag kijken, maar een stemmetje in mijn achterhoofd zei wel voortdurend 'Niels, je moet vast wel even tot ep vier wachten tot je er helemaal into bent en je zal het vast niet gelijk awesome vinden' (zoals bij Dexter), maar ojeeee, dat was wel een heel fout stemmetje :'). Het is heel gek, maar ik heb het gevoel alsof ik er gelijk ben in getrokken.
Sowieso: heerlijk weergegeven. Het is natuurlijk allemaal heel cool met de kostuums en dergelijke meer, maar het is ook mooi in beeld gebracht. Ik vind ook heel wat personages nu best wel al intrigerend - dikke plus. Oeh oeh oeh, ik ben best een beetje excited eigenlijk xD. Had het niet verwacht, maar het bevalt me echt heel erg (omdat Middeleeuwse verhalen en fantasy verhalen niet altijd of niet meteen mijn dada zijn ofzo - ik weet niet goed waarom). Maar ik vond deze Pilot echt heel erg hip.
Oke oke, wat nog meer. Ik vind het tempo voorlopig heel erg goed liggen denk ik. Het is gek, want ik weet nu echt nog helemaal niet waar het heengaat met het verhaal, maar het heeft me geen seconde verveeld en het bleef me constantly boeiend. ALSO. De dialogen <3. Vind ik een dikke plus waard. Mede met de acteerprestaties (oeh oeh, echt heel veel sterke acteurtjes en actrices zeg!) zorgt het toch wel heel erg om de personages gelijk goed neer te zetten. Me like, me like!
In het kort nog even:
- OHMYGODNO NIET BRANDON D:. Ik vond dat jongetje zo cool en ik zat echt half te nagelbijten op het einde, want ik dacht, nooooo, ze gaan niet dat lieve kind gewoon al vermoorden nu. Maar maar D: Dan duwde ie 'm toch. Ook al hoop ik dat ie wel nog leeft ofzo of whatsoever. Want hij had zo'n mooie scene aan het begin van de eerste ep - dat ie moest toekijken bij dat hoofd afhakken enzo. Dus hmm - dat voelde zo aan als een beetje character settlement ofzo, dus ik hoop dat dat jongetje nog leeft nu D:
- De opening credits <33.
- Ik vrees dat ik het zwaar moeilijk ga hebben met namen ofzo denk ik, haha. Maar ik ga mijn best doen.
- Ik vind Lady Stark cool :')
- En die dwerg is awesome. Haha.
Verder ben ik heeeeeuuuul benieuwd waar het allemaal heen gaat, maar ik ben heel erg positief en aangenaam verrast door de eerste episode. Ik vind het nu al heel erg hip!