Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo jan 08, 2012 22:18 

Afbeelding

Flynn luistert zwijgend naar de woorden van Romy. Op zich klinken ze allemaal lief maar het helpt hem niet echt verder. Hij mompelt een flauwe 'Dank je' en laat zijn adem ontsnappen in zijn handen.
Dan krijgt hij een tik van Sophia en hij kijkt meteen op naar haar alsof hij een geslagen hond is.
'Tuurlijk heeft ze me gedwongen. Denk je nu echt dat ik er ooit zou opkomen om hem tot leven te wekken? Ik heb al genoeg preken gekregen van Noah omtrent dit onderwerp.' met een zuur gezicht kijkt hij even naar zijn handen. Zij zijn de oorzaak van het leven en hij wordt er soms zo gek van omdat hij het nog niet helemaal onder controle heeft.
Hij bijt op zijn lip als ze hem vraagt wat voor gevolgen dit zal hebben.
'Geloof je me als ik zeg dat ik er niet echt een idee over heb, maar ik ben wel zeker dat het niet zo zal blijven. Dat kan niet. Doden opwekken druist tegen alle wetten in, de dood kan je niet tarten en opeen dag zullen we dat allemaal voelen.' Hij slikt en wringt zijn handen samen om daarna Sophia op zijn schoot te trekken en drukt zijn gezicht tegen haar nek aan.
'...Ben je nog boos?' prevelt hij dan zachtjes, doelend op het heksenfeest, in de hoop dat Romy het niet hoort. Want ja, hij heeft ook nog altijd zijn eergevoel en hij toont zich niet graag zwak voor. X.X

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo jan 08, 2012 22:36 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose schrikt op wanneer Noah opeens zijn natte armen om hun heen legt. Waarom was hij nat? Het is alsof hij haar hiermee even wakker schudt, ze kijkt hem dan ook eventjes na, waarna haar aandacht al snel weer naar Thomas gaat. Het leek alsof dat als ze hem ook maar een fractie van een seconde uit het oog zou verliezen, hij gewoon weer weg kon zijn. Er ontstaat dan ook een nerveus glimlachje, waarna ze hem opeens bezorgd aankijkt.
"Thomas?" komt het er dan zachtjes uit. "Je bent wel in orde toch? Er is niks met je aan de hand? Je voelt je goed toch?" vraagt ze bezorgd. Ze heeft namelijk geen flauw idee hoe het is om hier als iemand te staan die net uit de dood ontwaakt is.
"Wil je misschien gaan zitten?" Ze trekt hem al lichtjes aan zijn arm mee richting een tafeltje dichtbij, waar Noah ook alweer plaats heeft genomen na zich omgekleed te hebben. "Kom, dan gaan we zitten." knikt ze vastbesloten zonder op antwoord te wachten.
"Wil je wat water? Of iets anders?" Overbezorgd kijkt ze hem aan. Hij was toch wel in orde?

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: zo jan 08, 2012 22:50 

Afbeelding
    Sophia Koontz

Sophia kijkt naar Flynn, die dan weer begint te praten. Hij klinkt en ziet er nog schuldbewuster uit dan eerst, dus Sophia gelooft hem. En om eerlijk te zijn, lijkt Sam ook wel iemand om mensen te manipuleren om haar te helpen. Sophia durft het nu echter niet hardop te zeggen. Nerveus door alle dingen die ineens schijnen te gebeuren, veegt Sophia een pluk haar uit haar gezicht.

Ze luistert naar Flynns woorden over de doden en dan trekt hij haar op schoot. Meteen gaat ze iets rechter op zitten, alsof het heel erg inappropriate is wat hij doet. En misschien is dat ook wel een beetje zo. Maar eigenlijk denkt Sophia daar niet aan, niet als hij zo lief vraagt of ze nog boos is. Sophia schudt haar hoofd.
"Ik ben niet meer boos, Flynn," zegt ze dan zachtjes terug.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo jan 08, 2012 22:56 

Afbeelding

Flynn glimlacht lichtjes en kijkt opgelucht als ze zegt dat ze niet meer boos op hem is. Godzijdank.
Hij laat zijn hand liefdevol over haar rug glijden en laat zijn kin op haar schouder rusten terwijl hij zijn blik even over de zaal laat gaan.
Niemand doet nog echt de moeite om er een feestje van te maken, hoe kan het ook anders met de entree van Thomas. Iedereen was vooral daar nu op gefocused.
Flynn weet dat hij nog zal tegengehouden worden door Noah om de les gespeld te worden.. Of om vermoord te worden. Daar is hij nog niet aan uit.

Hij laat een kleine zucht ontsnappen en richt zijn blik weer naar Sophia om dan een voorzichtige zoen op haar lippen te drukken.
'Wil je nog hier blijven of gaan we ergens rustig zitten?' fluistert hij haar toe. 'lekker intiem.' Hij kan een wenkbrauwwiebel niet onderdrukken en houdt zich al klaar voor een eventuele mep.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 754 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: