Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 50  Volgende

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za maart 19, 2011 17:42 

Afbeelding

Zonder er echt aanleiding voor te hebben blijft Eric wat de straat voor hem in staren. Als hij beter had gekeken, had hij misschien Isra in de verte kunnen herkennen, maar juist op dat moment komt er iemand op de stoel naast hem zitten en kijkt Eric op. Hij glimlacht als hij Yvaine ziet.

"Dank je. En, ik ben al voorzien." Zegt hij en heft zijn glas even naar haar op.

Eric laat zijn blik even over Yvaine heenglijden voordat hij nogmaals naar haar glimlacht.

"Hetzelfde kan over u gezegd worden, Dame. Weer fris en fruitig."

Dan komt plotseling ook Neil erbij en Eric kijkt op naar de man die er wat ongemakkelijk bij staat. Eric fronst even, maar beseft dan waar de man zojuist vandaan komt en wat hij met zijn opmerking bedoeld.

"Zeker ja." Zegt hij naar Neil toe en zijn blik glijdt even af in de richting van Furie.

But I’m being born again

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 19, 2011 18:58 

Afbeelding

Yvaine bloost een beetje als Eric haar van top tot teen bekijkt en haar dan een complimentje geeft over haar verschijning. Een complimentje geven kon Yvaine als de beste maar een complimentje krijgen van een man, maakte haar altijd wat verlegen. Dan komt Neil bij hen zitten en ze glimlacht vriendelijk naar hem.
'Hey Neil. Je hebt gelijk, laten we het maar eens gezellig maken.'
En ze besteld een drankje en een mandje brood met een schaaltje reepjes vlees zodat ze eindelijk een verse maaltijd kan nuttigen.
'Fijn om weer eens iets vers te eten. Dat gedroogde vlees en brood kwam me mijn neus uit. Wat jullie?' vraagt ze vrolijk en ze pakt met haar stuk brood een reep vlees uit het schaaltje en stopt het in haar mond. 'Mmm.'

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: za maart 19, 2011 20:58 

Afbeelding

Ethan kijkt met lichte verbazing naar Isra. Hij had wel verwacht dat er meer in de kleine vrouw zat dan wat je op het oog kon zien, maar ze was bijna net zo behendig en snel als hij zelf was. Jammer alleen, dat ze iets te makkelijk dacht over straatrovers. Die waren altijd met z'n tweeí«n.

"Petrificus Totalus!" Met een doffe bons valt de andere straatrover over zijn makker heen, net op het punt dat hij iets bij Isra wilt doen. Snel doorzoekt hij de zakken van de rovers, en vindt tot zijn vreugde een kleine buidel met wat goud en een paar edelstenen. Dit doet Ethan met zo'n handigheid dat het voor Isra alleen maar kan lijken alsof hij de rovers een beetje versleept om haar overeind te helpen. Tja, anders ging mevrouw natuurlijk zeiken over het geld.

"Je moet beter opletten, je weet toch dat er altijd een tweede is." Zonder verder een woord aan haar vuil te maken, loopt hij terug naar de herberg en bestelt een whiskey.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za maart 19, 2011 21:41 

Afbeelding

"Dank je." zegt Jessa vriendelijk als Caleigh aangeeft dat ze erbij mag komen zitten, "De reis is me tot nu toe meegevallen. Als ik reizigers moet geloven zouden er achter elke boom rovers zitten." Ze neemt een slok van haar thee en merkt dat steeds meer mensen zich in de bar versamelen.

Dan ziet ze Eric verderop zitten, ze glimlacht even naar hem. Dan richt ze zich weer op het groepje om haar heen. "Inderdaad," zegt ze tegen Medea, "ik denk dat we vannacht lekker zullen slapen." Ze neemt nog een slok thee. Ja, een goede nachtrust, daar was ze wel aan toe.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: za maart 19, 2011 22:00 

Afbeelding

Caleigh knikt even als ze Jessa hoort. Ja, qua gevaarlijkheid was het enorm meegevallen. Caleigh moet bekennen dat ze nog nooit een reis had gehad die vlekkeloos was verlopen. En hoewel ze niet zoveel zin heeft in Medea heeft ze geen zin om moeilijk te gaan doen.

"Het is een goede whisky," antwoord ze op de opmerking over iets sterkers, "Zal het slaapproces ook wel verbeteren en een goede nachtrust kan bij niemand kwaad."

Er speelt een lichte glimlach om haar lippen en ze neemt een grote slok van haar whisky. Ze had het niet erg gevonden om nu al vlakbij de grotten van Chevney te zijn, maar ze kan niet klagen nu ze een goed bed heeft en goede whisky.

"Ik denk toch dat we binnenkort wel iets kunnen verwachten van rovers," zegt ze dan wat nadenkend, "Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit en reis van stad naar stad gehad die geheel vlekkeloos verliep. Maar ik heb ook nooit met een groep gereisd en in je eentje ben je een makkelijker doelwit.. Denken ze althans."

Caleigh is totaal geen makkelijk doelwit en met een glimlach schietend e herinneringen van duels door haar hoofd. Ze kan zich niet herinneren dat ze in de afgelopen vier jaar echt een duel had verloren. Ze laat ogen even door de herberg glijden en even blijven die hangen op Eric. Ze bedenkt zichzelf met ironie dat van alle mannelijke personen hij het dichts in de buurt kwam van haar verleden en het type waar ze altijd voor was gevallen. "Maar die fout zal ik nooit meer maken," spreekt ze zichzelf toe. Haar ogen glijden weer naar de andere twee bij haar. Ze neemt een slok van haar whisky en even heeft ze geen idee wat ze zou moeten zeggen.

Waarschijnlijk omdat er weinig te zeggen valt, beide jonge vrouwen kent ze zo goed als niet. Van Jessa heeft ze een redelijke indruk kunnen krijgen of ze te vertrouwen valt, Medea daarentegen... De tijd zou haar leren of ze Medea kan vertrouwen en zolang Caleigh geen zekerheid heeft, vertrouwt ze niemand.

OOC:: Ze kijkt misschien net enkel seconden naar Eric hoor, dus krijg geen waanideeen XD

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: za maart 19, 2011 22:22 

Afbeelding

Met een zwakke glimlach rond haar lippen slaat ze de rest van haar drankje achterover en seint de barman dat ze ook wel een whisky lust.

Tot nu toe viel het gesprek wel mee. Iedereen was moe en dat had bij She-dwarf tot een redelijk tolerant humeur geleid. Dat was maar goed ook, Medea had absoluut geen zin in ruzie.

"Ik hoop dat niemand er in zijn eentje op uit is gegaan," stemt ze in. "Struikrovers zullen in duo's of trio's geen groep van tien man aanvallen, zeker niet als ze te paard zijn, maar Maanstad is niet veilig alleen. Je loopt gegarandeerd tegen trouble aan." Ze knikt richting de deur en glimlacht nostalgisch. "De vorige keer dat ik hier was, ben ik nog in het steegje hiernaast bijna tegen de vlakte gegaan. Het is dat ik nog net mijn toverstok kon pakken, maar anders."

Ze stoot Jessa aan en wijst met haar duim over haar schouder. "Jij en Eric leken het goed te kunnen vinden tijdens de reis. Is hij echt zo vreselijk als Sh- uh, Caleigh denkt?" Ze houdt haar blik op Jessa gericht en hoopt dat haar slip-up niet opviel. Het was namelijk echt maar macht der gewoonte. Als je iemand een bijnaam geeft in je hoofd en deze constant gebruikt, is het na een tijdje veel minder negatief dan daarvoor. Caleigh leek zich zelfs op haar best te gedragen.
Het was net als die week daarvoor toen ze Yvaine per ongeluk aansprak als Blondie. Oeps, honestly.

Ze kijkt uiteindelijk toch even op naar Caleigh en ziet dat diens blik op het tafeltje achter hen gericht is. Apart. Ze keek hoogstwaarschijnlijk niet naar Blondie. Hoe aardig zij ook was, ze had tot nu toe nog niets boeiends gedaan behalve aardig zijn. Neil of Eric dan? Hah.

Medea trekt een wenkbrauw op als ze Neil daar ziet zitten. Die jongen was ook niet de slimste lamp in de kroonluchter. Ze had die twee niet voor niets alleen gelaten.

Niet dat ze dacht dat Yvaine kans maakte met zowel Jessa als Caleigh in the picture, maar ze kon de poging zeker waarderen. Als het haar lukte zou ze wellicht uit puur respect wel in haar geheimen gaan delen.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 19, 2011 22:26 

Afbeelding

Vanuit het niets verschijnt opeens een van de mannen van de groep - Ethan. Isra slaakt een geí«rgerde zucht wanneer hij de tweede straatrover uitschakelt. Terwijl ze overeind komt, ziet ze hem iets te lang over de straatrovers gebogen staan. Ze heeft wel een idee wat hij daar aan het doen was, maar houdt haar mond. Ze was nu in geen toestand om te ruzií«n over geld.

'Anders jat je even iemands spotlight,' gromt ze naar hem, voordat hij terug beent naar de herberg. 'Betweter.'

Ze ziet hem teruglopen, en ze voelt even voorzichtig aan haar achterhoofd. Ze bloed als een rund, dus ze scheurt een stuk van haar mantel af en drukt dat er tegenaan. Hoe graag ze het ook zou willen en hoe praktisch het ook zou zijn onderweg - ze had absoluut geen talent voor Helen. Ze zou terug moeten naar de herberg, en in deze toestand was dat nou precies waar ze géén behoefte aan had. Hoewel, ze had ook wel zin om die Ethan nog eens even flink de waarheid te vertellen.

In haar irritatie en woede geeft ze de bewegingsloze straatrovers nog een paar trappen na. Ze voelt hoe haar wang dikker en dikker wordt. Met het stuk stof tegen haar achterhoofd gedrukt loopt ze met flinke passen terug naar de herberg. Ze gooit de deur open en beent naar Ethan toe, die aan de bar zit.

'Wil je de volgende keer misschien mijn straatrovers even aan mij overlaten? Ik kan me prima zelf redden, daar heb ik jouw fantastische spreukwerk niet voor nodig.'

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo maart 20, 2011 8:15 

Afbeelding

Voor Neil is het rustige niet erg, maar een goed gezelschap mag natuurlijk ook niet ontbreken. Hij hoort Yvaine eten bestellen, waarna hij de barman opnieuw wenkt om een sterker drankje te nuttigen. Het wordt een glas Goldstrike.

"Het is inderdaad veel beter dan al dat droge eten." Hij glimlacht kort naar Yvaine, "En daarbij hebben we ook nog een zacht bed gekregen."
Hij naamt een reepje vlees uit het schaaltje en stopt hem in zijn mond. Daar achteraan neemt hij een slok van zijn Goldstrike.

"Het smaakt inderdaad verrukkelijk."

Zijn blik gaat naar de deur, die wordt opengegooid. Isra komt binnen en loopt vrijwel direct naar een medereiziger, Ethan, toe. Het ziet er naar uit dat ze er alleen op uit is geweest, aangezien er niemand achter haar aan komt. Daarbij zag ze er enigszins gehavend uit. Hij negeert het maar. Ze moest het zelf maar weten. Het is haar eigen schuld.

"De reis is me trouwens mee gevallen. Geen enkele rover leek uit het hol te durven komen." Het verbaast hem dat er geen rovers op hen pad waren gekomen.

Laatst bijgewerkt door Melinda op zo maart 20, 2011 9:59, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo maart 20, 2011 9:43 

OOC: Eric zal een niet al te grootse maar toch luxueuse fandag organiseren voor alle kijkers hoor;)
Afbeelding

Voordat Eric het eigenlijk goed en wel door heeft, is Neil ondertussen ook onderdeel van het lopende gesprek hier geworden. Hij fronst even met zijn wenkbrauw terwijl hij de inhoud van zijn glas bestudeert. Nog geen twee weken op pad, en hij liet zich al leiden door frustraties die de boventoon voerden. Als hij opkijkt vangt hij nog net de glimlach van Jessa op en met een knik glimlacht hij licht terug. Hoewel hij hier niet was gekomen om vrienden te maken, was hij blij dat hij Jessa iets beter heeft leren kennen de afgelopen twee weken, hij mocht haar graag.

Eric kijkt op als Isra plotseling gehavend, maar vooral woedend de herberg binnen komt stormen en direct door naar Ethan stapt. Als hij haar hoort over straatrovers, glimlacht hij en kon hij het niet laten om zich een voorstelling te maken van wat er zojuist buiten had moeten plaatsvinden.
Zijn lach verdwijnt als Neil zijn mond open doet en gewoon verder praat. Eric schudt met zijn hoofd en neemt nog een slok van zijn whiskey. Hij had weinig te melden, weinig behoefte om zijn best te doen om een gesprek op gang te houden, zeker niet met Neil.
Eric drinkt zijn glas leeg, zet deze op de tafel voor hem en staat op.

"Excuseer me, Dame." Zegt hij tegen Yvaine.

Hij loopt naar de bar en gaat in de buurt van Isra en Ethan staan. Even kijkt hij naar de man, benieuwd naar zijn reactie, maar richt zich dan op een belangrijkere taak; de aandacht trekken van de barman.

But I’m being born again

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: zo maart 20, 2011 13:48 

Afbeelding
    Brody Felton

Brody komt ook naar binnen. De afgelopen weken heeft hij zich, net als de meesten, gedragen en niets opmerkelijks gedaan. Geen echte vrienden gemaakt, maar ook niet echt vijanden binnen de groep. Behalve misschien Caleigh dan, maar die leek geen enkel gezelschap van een man op prijs te stellen. Ach, het maakt Brody allemaal niet zoveel uit.

Brody loopt door naar de bar en bestelt wat sterks. Hij krijgt het al snel en met een glimlach begint hij van het glas te drinken. Hmm, lekker. Hij had dorst. Hij kijkt de herberg rond en laat zijn blik even glijden over zijn medereizigers. Hij weet niet precies of hij zich bij iemand wil voegen, eigenlijk. Hij neemt nog een slokje.

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: zo maart 20, 2011 15:31 

Afbeelding

Sarcastisch glimlachend kijkt Ethan naar de woedende vrouw, die hij zojuist gered heeft. "Dat kan helemaal voor elkaar komen, als je strot de volgende keer bijna doorgesneden wordt, zal ik het je zelf laten oplossen," hij schenkt verder geen aandacht aan het stomme wijf en drink rustig verder. Hij had immers weer wat geld voor wat extra drankjes.

Vanuit zijn ooghoek ziet Ethan dat een andere man- Eric, ofzo- hem en Isra gadeslaat. "Wat moet je?" Vraagt hij, terwijl hij kwaad naar hem kijkt. Deze mensen waren zo dom een irritant. Zodra hij zijn drinken op had, zou hij meteen naar zijn kamer gaan, dan kon hij gewoon rustig vertoeven.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 20, 2011 16:00 

Afbeelding

Met een opgetrokken wenkbrauw slaat ze arrogante Ethan gade terwijl hij claimt dat hij haar net heeft gered van een doorgesneden strot, waarna hij rustig verder drinkt.

'Gráág,' bijt ze hem toe. 'Ik weet niet waar jij vandaan komt, maar waar ik ben opgegroeid hebben vrouwen voor zichzelf leren zorgen.'

Zo. Haar punt is wel duidelijk. Als er iets is dat ze niet wil zijn, dan is het iemands damsel in distress. Donder toch een eind op.
Isra heeft nu echter wel een probleem: haar hoofd bloed nog steeds en ze kan nog steeds niet Helen. Het stuk stof dat ze tegen haar achterhoofd had gedrukt is doorweekt en donkerrood gekleurd. Langzaam begint er een stroompje bloed over haar hand en haar arm naar beneden te lopen. Ze werpt Ethan nog een laatste vernietigende blik toe - 'Drink niet te snel, straks verslik je je nog.' - en draait zich dan resoluut om om de trap op te lopen. Wanneer ze de trap bereikt, valt ze echter bijna om. Ze grijpt zich vast aan de trapleuning en wacht ongeduldig tot de sterretjes voor haar ogen verdwijnen zodat ze haar geplande trapstamp- en deursla-actie alsnog kan uitvoeren.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo maart 20, 2011 19:42 

Afbeelding

De stevig hand die Medea geeft aan Luc geeft hem vertrouwen in de samenwerking waarvoor ze open staat. Iedereen die hier is om wat te bereiken, maar lang niet iedereen oogt als of ze willen samenwerken. Dan hebben ze pech want dit is echt geen solo missie, hoewel Luc zelf zo zijn persoonlijke redenen heeft om mee te gaan. Hij trekt zijn sjaal weer omhoog en zet de eerste stappen van de lange reis naar Maanstad. Tijdens de reis heeft hij continue een vrolijk deuntje gefluit met een brede glimlach.

[...]

In plaats van gelijk naar de kamer te gaan en zich om te kleden besluit Luc om eerst wat te gaan drinken. Zijn glas water is net leeg als hij Eric de trap af ziet komen. Eric is best ok, hij bemoeide zich ieder geval met zijn eigen zaken en dat kan Luc wel waarderen. Hij staat op en loopt door naar boven toe. Langzaam loopt hij over de gang en komt aan bij kamer 13. In de kamer dumpt hij zijn spullen op het vrije bed en loopt door naar de douche.

Een halfuur later is Luc weer helemaal opgefrist en klaar om naar beneden te gaan. Hij sluit de deur achter zich en loopt naar beneden toe. Aan de bar zitten drie vrouwen van de groep, aan een tafel zitten twee anderen, Eric loopt net naar de bar toe en de vrouw met het korte rode haar stampt net naar boven toe. Hij besluit naar Eric toe te lopen.

"Ik heb maar besloten om bij jou op de kamer te komen," zegt hij met een zelfverzekerde glimlach.

Dan kijkt hij naar de barman omdat hij nu wel wat sterkers lust. Misschien iets van rum.

OOC:: Stiekem wilde ik een Breezer bestellen, maarja vond ik er niet echt bij passen :mrgreen:

Together we both make hurricanes

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo maart 20, 2011 20:03 

Afbeelding

Eric kijkt met opgetrokken wenkbrauw naar Ethan als deze hem wat toe snauwt. Even twijfelt hij, maar besluit er verder geen aandacht aan te schenken. Aan dit soort kinderachtig haantjesgedrag had Eric geen enkele boodschap.
Hij wenkt nogmaals naar de barman en deze ziet hem nu wel staan. De sfeer zat er goed in hier in de groep, dus bestelt hij maar meteen een dubbele.

Net als Eric een eerste slok wilt nemen van zijn nieuwe glas, komt Luc naast hem staan. Eric knikt even naar hem. Luc was eigenlijk de beste van de opties om een kamer mee te moeten delen voor zijn gevoel.

"Ik beloof dat ik niet zal snurken.." Eric neemt een slok van zijn drinken, maar kijkt dan met een glimlach op naar Luc. "Of vreemde vrouwen mee naar huis zal nemen."

OOC: Een ananas?;)

But I’m being born again

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo maart 20, 2011 22:44 

Afbeelding

Luc grinnikt binnensmonds als Eric het heeft over vreemde vrouwen meenemen. Hij knikt naar de barman en besteld een glas pure rum. Luc kijkt kort de herberg rond. De groep zit verspreid over de ruimte. Sommige lijken met elkaar een band opgebouwd te hebben maar echt vertrouwen lijkt er nog niet te zijn. Uiteindelijk richt hij zich weer op Eric

"Vreemde vrouwen hé, was je dan wél van plan niet vreemde vrouwen mee te nemen?" Luc neemt een slok van zijn rum, zijn gezicht vertrekt kort maar kijkt vervolgens Eric weer aan met een grote grijns.

ooc: Nee die groene! xD dit is zo fout

Together we both make hurricanes

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 737 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: