Noah TaylorHet kan hem weinig schelen dat ze zich beledigt voelt. Ze moest zich niet bemoeien met zaken die haar niets aan gingen. Dan vind miss drama het ook nog nodig om hem mee te sleuren naar een rustige plek. Als ze stil staan rukt hij zijn arm uit haar grip.
âAu!â zijn hand schiet direct naar zijn wang die warm en vurig aan voelt. Boos knijpt hij zijn ogen wat meer toe terwijl hij elke beweging nu wantrouwend volgt. Was ze een heks? Een originele? Zijn moeder had ze destijds allemaal verbrand, direct na zijn geboorte. Met een goede reden ook. Ze hadden destijds gezworen dat als hij een misstap zou maken ze hem zouden verbannen. Zijn moeder had alles gedaan om dat te voorkomen en nu was Samantha dus een heks? Ze had jaren bij hun in huis gewoond, onder hun neus.
Boos kijkt hij haar aan, maar als ze haar handen op zijn schouders legt verzacht zijn blik iets.
âJaâŠâ hij wendt zijn blik even af en kijkt dan op in haar ogen.
âDat weet ikâ fluistert hij. Hij zucht even diep en overbrugt de afstand tussen hen iets.
âSorry, ik meende het niet zo. Jij bent er altijd geweest, mijn hele leven al. Dit was alleen wel een beetje een gewaagde keuze.â Hij glimlacht en strijkt een pluk haar uit haar gezicht. Met nog een zucht vouwt hij zijn armen om haar heen en laat hij die op haar rug rusten. Hij plaatst zijn voorhoofd zachtjes tegen dat van haar
âJij kent mij als geen ander..â zijn mondhoeken krullen omhoog en zijn ogen zijn speels op haar gefixeert.
âen je weet dat ik een hekel heb aan diegene die mij rond commanderen en bespelen. Dat en aan heksen.â Zijn vingers hebben inmiddels haar haren bereikt. Met een ferme ruk pakt hij haar bos haren beet en trekt hij haar hoofd wat naar achteren.
âAls jij mijn broer met ook maar een vinger aanraakt dan zou je wensen dat ik je in zijn plaats had gestuurd.â Sist hij.