Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 51  Volgende

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma dec 26, 2011 19:49 

Afbeelding
Chase Alessia

Chase trekt even zijn neus op, tot twee dagen geleden had hij zich anders prima aan zijn trouwbeloftes gehouden. Was ze vergeten dat hij als een soort kluizenaar in het bos woonde. Gelukkig trekt ze dan wel de jas aan, wat hem weer goed gezind stelt. “Nee, optie b was om je gewoon zo naar beneden te dragen” hij knikt even richting haar ochtendjas en grijns “Dat had ook wel zijn charme gehad.” Geduldig vouwt hij zijn armen voor zich en wacht hij tot ze ook haar laarzen aan heeft getrokken. Hij glimlacht “Ooh, ik weet zeker dat je zo nu en dan nog wel leuke dingen doet. Al is het inderdaad moeilijk te geloven. Gelukkig dient de nacht in de wijnkelder, waar ik me verder niks meer van kan herinneren, als bewijs.” Plaagt hij haar.

Beleefd houdt hij de deur voor haar open, waar de drukte op de gang al hoorbaar is. Blijkbaar hadden de jongelui ook de sneeuw ontdekt. Voordat hij de deur achter haar sluit schuift hij nog even snel een muts op haar hoofd om het plaatje af te maken. Uit de deur naast hem stapt een jonge vrouw die met een vriendelijke goedemorgen Chase een haarborstel terug geeft. Die hij vervolgens vreselijk nonchalant nog even op Leah haar bed gooit voordat hij de deur definitief dicht trekt. “Klaar?” glimlacht hij.

Afbeelding
Noah Taylor

Noah hangt verveeld tegen de deurpost aan. Wat heeft Jarrod een noten op zijn zang, pfoe. “Als je dan helpt geef ik je wel wat kleding” als het past, maar goed als Jarrod dan mee werkt. Zijn wenkbrauwen schieten even iets omhoog als Dominic de deur wat verder open trekt. Sowieso is hij enigszins verbaasd om hem hier te zijn en omdat ook hij duidelijk wel wat extra kleding kan gebruiken. Gelukkig is zijn irritante grijns voldoende afleiding om niet de gewenste reactie te geven. Nors kijkt hij de jongen aan, niet van plan ook maar enigszins onder de indruk te zijn van het feit dat hij geen kleding aan heeft. Misschien heeft dat ook te maken met het feit dat Noah erg trots is op zichzelf en Dominic maar weinig indruk maakt. Sowieso is het hele vertoon vrij sneu. “Nee dankje, ik heb jouw hulp niet nodig” slaat hij het aanbod arrogant af. Hij rolt even met zijn ogen als hij ook de twee zusjes aanspreekt en mompelt iets onverstaanbaars.
Dat Dominic vervolgens met hem spot terwijl hij zich in feite vrij kwetsbaar bij de deur heeft opgesteld, gaat hem net even iets te ver. Daarbij is Dominic nu in het nadeel. Hij glimlacht even “Je hebt helemaal gelijk Dominic, dit is inderdaad een van de beste dagen van mijn leven.” Met die woorden en een triomfantelijke grijns duwt hij Jarrod zachtjes iets aan de kant en haalt hij flink uit. Die kreeg de sukkel sowieso nog te goed. “Ik zou even wat ijs op je wang doen” voegt hij er zoetjes aan toe “er is genoeg” Hoofdschuddend pakt hij de bijl die hij tegen de deurpost had gezet op en loopt hij de gang uit naar buiten. Hij mag blij zijn dat hij de jongen niet met de bijl was achterna gegaan. Eenmaal buiten staan de zusjes van het natuurschoon te genieten en raapt hij wat sneeuw op. Niet om een sneeuwbal te gooien maar om het even tegen zijn hand te houden, hij had wel met erg veel overgave een klap gegeven. “Goedemorgen” glimlacht hij flauwtjes.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma dec 26, 2011 20:32 

Afbeelding
Daisy Pocock

Verbaasd knippert Daisy met haar ogen als Dominic naakt in de deur verschijnt. Haar ogen gaan ongewild naar zijn zaakje. Er viel niet echt naast te kijken. En dan spreekt hij haar ook nog aan. 'Uh, hi,' zegt ze met een zenuwachtig lachje. 'Dan zie ik jou straks buiten,' zegt ze tegen Noah. Ze zet even traag wat stappen opzij, roept nog snel, 'jou ook Jar,' en sprint dan verder weg. Damn. Rose ging winnen.

Eenmaal buiten staat Rose gewoon te gapen naar het landschap. Daisy zou net hetzelfde gedaan hebben, maar nu ziet ze haar kans schoon. 'Jij gaat sneeuw happen, zuster!' roept ze, voordat ze haar zus langs achter bespringt en samen met haar in de sneeuw valt. Al lachend rolt ze zich om en begint ze een sneeuwengel te maken.

Ze wil net rechtstaan en haar kunstwerk bekijken, als ze Noah ziet staan. 'Hoi! Wat ga jij doen?' ze wijst naar de bijl in zijn handen. 'Als je onze sneeuwpoppen maar niet onthoofdt!'

Laatst bijgewerkt door Margo op ma dec 26, 2011 22:10, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma dec 26, 2011 20:58 

Afbeelding
Dominic Logan

Dominic fronst als Noah zijn aanbod afslaat. Oké. Dan gaat plan nummer twee in werking: ernaast zitten, genieten van de zon en toekijken hoe de twee arbeid verrichten. Zijn ogen ontmoeten die van Noah en - BAM!- enkele seconden later staart hij naar het plafond. De bonkende hoofdpijn is op slag verdwenen en lijkt te zijn verschoven naar zijn wang. "Tering!'' grauwt hij.

Meteen wilt hij opstaan, maar duizeligheid forceert hem terug naar de grond. Dominic lacht bitter en dwingt zichzelf omhoog. Bijna valt hij om. Ongeduldig grijpt hij zijn broek van de grond, vist wederom een sigaret uit zijn zak en steekt hij ding aan. Pissig loopt hij achter Noah aan. In zijn mond proeft hij bloed en hij weet bijna zeker dat zijn wang en omstreken aardig paars gaan worden.

Nog steeds halfnaakt, maar te boos om de kou al te voelen, krijgt hij Noah in zijn vizier. Dominic neemt een flinke haal, pakt wat sneeuw van de grond en maakt er een sneeuwbal van. Agressief draait hij de bal rond in zijn handen zodat het uiteindelijk een ijsbal is. Even kijkt hij toe, mikt en gooit de bal keihard tegen Noah's achterhoofd.

"Je hebt gelijk Noah,'' roept hij. "Er is inderdaad genoeg.''

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma dec 26, 2011 21:04 

Afbeelding
    Leah Johnson Pocock

"Ik heb geen idee waar je het over hebt." glimlacht ze wanneer hij het over de wijnkelder heeft. Dat wist ze natuurlijk nog wel, maar het onderwerp laten rusten was maar beter.
"Hey, wat doet zij met mijn haarborstel?" vraagt ze verbaasd terwijl ze haar haar even goed doet nu hij een muts over haar hoofd heen heeft getrokken. "Alsof het al niet genoeg is dat je zelf binnen komt vallen, komt straks ook nog eens het halve kasteel over de vloer."

"Yeah, ready to go." knikt ze met een glimlachje, waarna ze samen met Chase aanloopt. Terwijl ze richting buiten lopen, komen ze echter net als de rest langs de geopende deur van de twee jongens. Dominic loopt met alleen een broek aan richting buiten toe.
Ze kijkt Chase even vragend aan. Dat was niet bepaald hoe iemand er met dit weer bij zou lopen. "Als Stella dat zou hebben gezien, zou ze het hele kasteel bij elkaar gegild hebben." lacht ze.

Afbeelding
    Rose Pocock

"Woow, Daaisy!" lachend vallen ze in de sneeuw. Ze was dan misschien eerder buiten geweest, maar haar zusje had haar als eerst te pakken. Lachend gaat ze even rechtop zitten, waarna ze na een blik op haar zusje weer terug gaat liggen om ook een sneeuwengeltje te maken.

Terwijl ze zo met haar armen en benen heen en weer aan het gaan is, geniet ze van de strakke blauwe lucht. Ze kijkt pas weer op wanneer Daisy tegen Noah begint te praten. Ze gaat rechtop zitten en probeert vervolgens zo voorzichtig mogelijk - om de engel niet te verprutsen - op te staan.

"Tada!" lachend kijkt ze om naar Daisy en Noah, waarbij ze ook de bijl in zijn hand opmerkt. Er valt haar echter ook iets anders op. Een halfnaakte Dom deze keer. "Eeuhm.. Noa,-" Outsch. Te laat.

"Bir gĂŒzele gĂŒzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma dec 26, 2011 22:04 

Afbeelding
Noah Taylor

“Een mooie kerstboom zoeken” glimlacht hij lichtjes als Daisy vraagt wat hij met de bijl gaat doen. Hij heeft geen zin om terug te gaan naar Jarrod zijn kamer, omdat Jarrod blijkbaar samen gaat met Dominic. Bij Jarrod krijg je Dominic er gratis bij. Dan hakt hij desnoods die boom alleen om, gewoon aan Dominic denken en dan komt het vast wel goed. Hij laat zijn blik even over de sneeuwengelen, Rose en Daisy, glijden en legt de zware bijl dan even neer. Hij wil net iets zeggen als Rose hem ergens op wil attenderen. Een pijnlijke scheut pijn schiet door zijn achterhoofd als daar iets met volle vaart tegenaan komt. Zijn hand schiet dan ook automatisch naar de getroffen plek. Kwaad draait hij zich om richting Dominic zijn stem geluid. “Is dat alles?” hij kijkt Dominic even spottend aan, maar behoudt zijn positie. Rustig klopt hij wat sneeuw van zijn jas, hoewel zijn ogen een stuk minder hartelijk staan dan zojuist. IJzig kijkt hij Dominic weer aan “Ik zou maar naar binnen gaan voor je onderkoeld raakt.” Het is geen vriendelijk bezorgd verzoek, maar eerder een bevel. Zijn lippen krullen iets naar boven in een valse grijns "Voordat er straks helemaal niks meer van over blijft" hij knikt even naar zijn broek, had hij maar niet zo moeten pronken zojuist.

Afbeelding
Chase Alessia

Geamuseerd loopt Chase met Leah mee richting de voordeur. “Stella zou sowieso niet goed om kunnen gaan met al deze gasten over de vloer. Laat staan als ze erachter komt dat ik jou haar suite heb gegeven.” Hij grijnst even kwajongensachtig en lacht “Dat was een grapje. Ik zou je leven niet riskeren voor een kamer.” Terug naar de actualiteit, Dominic stormde zojuist in slechts een broek door de gang. Nu hoort hij hem ook roepen. “Zei hij Noah?” hij besluit zijn pas te versnellen nu hij onraad ruikt. Hij voelde zich verplicht een beetje op de jongen te letten, alhoewel hij Noah mogelijk een nog grotere zorg vond dan Stella destijds was. Het is niet zo dat de jongen niet voor zichzelf zou kunnen opkomen, hij maakt zich momenteel meer zorgen voor wanneer hij dat wel doet. Eenmaal buiten staan de twee vechtersbaasjes lijnrecht tegenover elkaar. Met een zucht kijkt hij even achterom naar Leah, inplaats van ertussen te springen stapt hij weer terug naar binnen. Veilig buiten het zicht van de anderen trekt hij Leah mee de hoek om. "Jij bent een moeder en een vrouw" hij glimlacht even schaapachtig "misschien kun jij er beter iets van zeggen."

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma dec 26, 2011 22:17 

Afbeelding
Daisy Pocock

'Omg, No-' maar ook Daisy is te laat met een waarschuwing. Geschrokken slaat ze haar handen voor haar mond. Wat bezielde Dominic? 'Jongens, wat is er aan de ha-' Maar nog voordat ze er iets tussen kan krijgen, gaat Noah al wat dreigend spreken. Ze moet een lachje inhouden als hij het heeft over Doms pronkprestatie van net, maar eigenlijk weet ze dat het moet stoppen. Noah ging dat niet doen en Dom zeker ook niet als Noah zo bleef verder doen.

'Oké, guys, stop de tough talk,' probeert ze er rustig tussen te komen. 'Noah ging een mooie kerstboom omhakken en jij kan inderdaad best wat warmers aandoen,' ze rilt al bij de gedachte dat zij met zo weinig aan in deze kou zou terechtkomen. 'En dan kunnen we daarna allemaal samen in de sneeuw spelen!' besluit ze met een vrolijke brede glimlach. 'Deal?'

'Rose en ik kunnen wel meekomen om je gezelschap te houden als er geen touch guys zijn om je te helpen met de kerstboom,' zegt ze dan nog tegen Noah, 'maar dat zal dan louter voor de gezelligheid zijn, want met een bijl ben ik in ieder geval waardeloos. Ik kan nog geen twijgje in twee hakken.'

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma dec 26, 2011 22:45 

Afbeelding
    Leah Johnson Pocock

Leah loopt samen met Chase richting de deuren toe. Even lijkt het erop dat hij er tussen gaat springen om de jongens tot bedaren te brengen, maar het tegendeel wordt al gauw bewezen wanneer hij terug naar haar toe komt gelopen.
"Chase!" lacht ze ongelovig. "Het is niet alsof ze je af zullen slachten hoor, ik herinner me jou toch wel wat heldhaftiger dan dit." grijnst ze terwijl ze ongelovig haar hoofd schudt en vervolgens maar aanstalten maakt om naar de jongens toe te lopen. Ze blijft echter bij de deuropening staan wanneer ze ziet dat Daisy al tussenbeide komt. Met een glimlachje loopt ze dan ook terug naar Chase. Zo, het was misschien ook maar beter om zich er niet al te veel mee te bemoeien, ze moesten dit zelf op kunnen lossen - tenzij het natuurlijk uit de hand zou lopen.
"Dat heeft ze in ieder geval van haar moeder." zegt ze met een grijnsje en een knikje richting haar dochter. "Een stuk moediger dan jou."

Afbeelding
    Rose Pocock

Ook Rose kan net als haar zusje niet helemaal haar lach inhouden bij de opmerking van Noah. Ze knikt dan ook bij wat Daisy zegt. "Dat lijkt mij een prima plan! I'm in." voegt ze er dan ook aan toe om de sfeer wat luchtiger te houden.
Ze trekt Noah dan ook voorzichtig iets mee naar achteren aan z'n arm, verder van Dom vandaan voor iemand nog van gedachten zou veranderen.

"Ik denk dat het ons wel moet lukken met z'n drietjes. Jij zorgt ervoor dat die boom omgehakt wordt.. ik denk inderdaad niet dat het verstandig is om ons aan het werk te zetten. Straks raken we nog tenen kwijt ofzo." waarschuwt ze hem met een lachje. "Tja, dan zorgen Dais en ik voor de gezellige sfeer, wat natuurlijk onmisbaar is, anders zou het maar saai en koud zijn. Bovendien zou je het gewoon niet beter kunnen treffen dan met ons op pad te gaan!"

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di dec 27, 2011 22:30 

Afbeelding
Noah Taylor

De zusjes zijn een welkome afleiding, alhoewel hij waaks blijft zolang Dominic nog in een straal van 10 meter is. Dat Daisy instemt om met hem mee te gaan stemt hem dan ook tevreden. Beter iets dan niets. Alhoewel hij er stiekem weinig voor voelt om nu een super grote boom uit te kiezen. Als Rose ook nog aan zijn arm trekt scheurt hij eindelijk zijn blik los van Dominic. Hij glimlacht even en kijkt nog een laatste maal achterom voor hij met de twee mee begint te lopen richting de bosrand. “Ik denk erover om Dominic in de kerstboom te hangen.” Moppert hij nog even “Ik geef zonder blikken of blozen toe dat ik aardig tevreden over mezelf ben, maar Dominic trekt het naar een heel nieuw level.” Hij snuift en trekt zijn kraag wat verder dicht “Mafketel” Einde Dominic woede, het sterft weg met de passen in de sneeuw. Hij is even stil en laat zijn blik over diverse bomen glijden. Te groot, te lelijk, te klein, te kaal, te hoog. “Aah” glimlacht hij tevreden wanneer zijn oog op een mooie kerstboom valt. Niet te groot, vol van tak en dus perfect. “Dan mogen jullie de kerstboom versieren” hij tilt de bijl op en hakt even in op de boom “Dat kunnen jullie vast wel” hij grinnikt bij de dubbele ondertoon in zijn stem “Naja, Daisy wel.” Hij mocht Rose wel even pesten, daarbij zat er ook een kern van waarheid in. Daisy kon een flirt zijn, Rose had een soort eeuwige onschuld over zich heen. En het is een leuk onderwerp om haar mee te plagen.

Afbeelding
Chase Alessia

Chase opent zijn mond om in het verweer te gaan en sluit deze met enig protest. “Je weet het maar nooit” mompelt hij beteuterd. Het ergste is nog dat ze ook een punt heeft. Hij was een waaghals, nog steeds, maar wel wanneer het in zijn voordeel was. “Ze weet in elk geval wel wat ze wil” gaat hij er dan kinderachtig op door. Een discussie die a jaren voort duurde en altijd terug keerde, Leah haar beslissingsvermogen.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 28, 2011 17:40 

Afbeelding
    Jarrod Michaelis

Jarrod's wangen kleuren vuurrood wanneer Dominic de deur heerlijk opengooit om in zijn volle glorie tegenover Noah te gaan staan. Ouch. Embarrassing much. Dom heeft er blijkbaar geen moeite mee om gezellig naakt iedereen een goede morgen te wensen. Jarrod zou het liefst ter plekke door de vloer zakken. Wacht, wat was dat over zijn kleding? "Dom-" Ineens wordt hij opzij geduwd door Noah en heeft laatstgenoemde zijn vuist in Dominic's gezicht geplant. 

Met grote ogen en een half openhangende mond, gaat zijn blik heen en weer tussen Noah en Dominic. Niet veel later staat hij in zijn eentje in de deuropening. Oh. Dom is achter Noah aan. Great. 

Met een vermoeide zucht, kleedt hij zich wat warmer aan en plukt hij Dominic's jas van de vloer. Na wat twijfel, gooit hij ook maar een warme trui over zijn arm heen. Welke idioot ging nu in alleen zijn broek naar buiten als er sneeuw ligt?

Zachtjes vloekend gaat hij achter de andere twee aan naar buiten. Stelletje kinderachtige retards. Waarom mag hij ze allebei ĂŒberhaupt zo graag? Ja, die vraag laat hij maar even onbeantwoord. Hij kijkt wel wat verlangend Noah na, die hem blijkbaar heeft ingeruild voor de twee zusjes. Oh. OkĂ©. Eerst maar Dominic aankleden. "Trek aan." Commandeert hij zo rustig mogelijk, terwijl hij de trui naar Dominic gooit. "Hij is misschien niet precies je maat, maar ik heb geen sixpack. En wees er alsjeblieft een beetje voorzichtig mee." Mompelt hij er wat nors - maar opgelaten - achteraan.

De jas houdt hij tegen zich aan gedrukt alsof het een knuffeldier is, terwijl hij zichzelf voorhoudt dat hij gewoon wacht tot Dominic zijn trui aan heeft. Hoewel hij de verleiding niet kan weerstaan om af en toe even diep de geur van de jas in te ademen. 

Wat? Dom ruikt lekker..

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 28, 2011 22:17 

Afbeelding
Daisy Pocock

Daisy haalt opgelucht adem wanneer het hele gedoe lijkt te bekoelen. Gelukkig. Noah maakt nog even een stoere opmerking, maar Daisy besluit dat hij dat wel mag. Zolang Dom het maar niet hoort. Ze gniffelt wanneer Jarrod buiten komt en Dom verplicht van wat aan te doen. Wat zijn ze cute samen! Opposites attract, het perfecte voorbeeld. 'Je kan nog altijd meekomen als je wil,' zegt ze nog tegen Jarrod, maar ze denkt dat hij wel bij Dominic zal willen blijven. Gezien de omstandigheden.

Ze volgt Noah mee naar het bos. Een boom uitkiezen blijkt iets zeer belangrijk. Verschillende bomen worden afgekeurd. 'Ik ben héél goed in bomen versieren,' zegt ze wanneer hij met een ander takje voor hen op de proppen komt. Dat is al meer haar niche dan bomen omhakken. 'Thuis hebben we altijd prachtige kerstboomversieringen!'

Thuis...
Waar enkel nog hun vader is. Alleen met kerst. 'Zou pap nu helemaal alleen thuis zijn? Hij is vast ziek van de zorgen, nu iedereen zo plots verdwenen is,' zegt ze dan tegen Rose. 'Kunnen we hem niet naar hier toveren, met de heksen ofzo?' vraagt ze aan Noah. Maar ze weet wel dat dat niet kan. Anders waren zij hier al lang weggetoverd, terug naar de andere kant van de muur.

'Achja, we kopen hem wel een gigantisch cadeau als we terug zijn, om het goed te maken,' besluit ze dan. Er valt nu toch niets aan te doen. Ermee inzitten maat het niet beter, dan kan ze best genieten van kerst.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do dec 29, 2011 10:34 

Afbeelding
    Leah Johnson Pocock

Leah kijkt Chase ietwat op haar teentjes getrapt aan. Pff. "Ja, dat hebben ze tenminste van hun vader meegekregen." Wie ze daarmee bedoelt laat ze gewoon lekker in het midden. Pfuh.

"Ah kijk, ze hebben het al opgelost." zegt ze met een knikje wanneer Rose en Daisy met Noah mee gaan en Dominic met Jarrod achterblijft, die heel aardig een trui en jas voor hem heeft meegenomen.
"Dus.. Mag ik nu terug naar mijn kamer om iets fatsoenlijks aan te doen en dan even heerlijk te ontbijten?" vraagt ze liefjes, waarna ze eventjes een stapje naar buiten zet en even hurkt voor ze weer opstaat en naar hem opkijkt. "Of dat jij aan sneeuw happen voor ontbijt?" komt er vervolgens zoetjes uit terwijl ze de sneeuwbal in haar hand naar hem ophoudt.

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose zet een stapje achteruit wanneer Noah de juiste boom gevonden blijkt te hebben en er al op in begint te hakken. "Hey!" brengt ze dan ook uit wanneer hij haar begint te plagen. "Je hebt geluk dat je een bijl in je handen hebt, anders had je er van langs gehad." wijst ze hem er met een grijnsje op, waarna ze hem nog een pfuh-gezichtje gunt.

Het grijnsje zakt echter weg wanneer Daisy over hun vader begint. "Ik moet er elke dag weer aan denken, Dais.. Eerst wij, toen mam.. Hij zal wel doodongerust zijn.. Ik denk dat hij wel weet dat we hier zijn, maar dat betekent evengoed dat hij ook weet wat voor dingen hier allemaal kunnen gebeuren.. Ik mis hem echt heel erg, ik wou dat hij bij ons was.." zegt ze, waarna ze even zucht. Ze kijkt op naar Daisy wanneer ze besluit gewoon een gigantisch cadeau te kopen. Ze glimlacht eventjes. Ja, ze moesten niet bij de pakken neer gaan zitten. "Ja, dat lijkt me een goed plan." knikt ze dan ook, hoewel ze toch moeite moet doen om het glimlachje op te houden, wie weet wanneer ze hem ooit weer zouden zien..

"Hey, schiet eens een beetje op." spoort ze Noah dan aan. "Het is redelijk koud en ik begin honger te krijgen!" glimlacht ze flauwtjes, waarna ze van Daisy naar Noah kijkt en weer terug. Heel zachtjes, fluisterend, of misschien zelfs zonder geluid, probeert ze Daisy te laten merken wat ze denkt. "Hij is verandert, vindt je niet?"

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr jan 06, 2012 11:09 

Afbeelding
Noah Taylor

Noah grijnst even voldaan als Rose zegt dat ze hem er van langs zal geven, theoretisch gesproken dan. Want hij heeft inderdaad een bijl, niet dat hij die zal gebruiken op Rose, maar voor nu was het voldoende. Dat Noah niet plotsklaps zijn empatisch vermogen heeft ontwikkeld blijkt wel als hij haar geluidloos imiteert. Uiteraard wel met zijn rug naar haar toe gedraaid. Met een zucht haalt hij zijn hand even langs zijn voorhoofd. Zo koud is het ineens niet meer. Hij stopt zijn imitatie zodra Rose over haar vader begint. Rose dwong net iets meer respect af dan haar jongere zusje. Bij gebrek aan beters gaat hij verder met het omkappen van de kerstboom. Met een zucht heft hij de bij nog eens op voor een stoere genade klap. Hij grijnst even achterom naar de zusjes “Bijna klaar” Als het nu niet lukt haalt hij er wel iemand bij, dit kost simpelweg teveel energie. Met een wilde zwaai hakt hij in op de stam van de boom. Het kost hem nog een aantal pogingen voordat de boom uiteindelijk om is gehakt. Hij is blij dat hij geen grotere heeft uitgezocht en dat het hierbij blijft. “Oke, dan kunnen we nu naar binnen.” Hij gooit de bijl achteloos neer naast de boom en fatsoeneert zijn haren. “Ik laat iemand anders de boom naar binnen brengen” zegt hij ter verduidelijking. Mooi niet dat hij de boom zelf ook nog eens naar binnen ging slepen.

Hij prikt beide dames ter aanmoediging in hun zij en legt zijn armen dan over hun schouders. Hij heeft het voorlopig niet koud, dat is wel te zien aan de kleur op zijn wangen door de zojuist geleverde inspanning. “Willen jullie warme chocomel?”

Afbeelding
Chase Alessia

Chase kijkt schattend van de sneeuwbal in haar hand naar haar ogen. “Ik dacht wel aan sneeuw
” zijn lippen krullen zich nu tot een grijns “Je beseft wel dat als jij die sneeuwbal naar mij toe gooit je daarmee een sneeuwballen gevecht ontketend. Dan zal ik je helaas moeten insoppen. “ Hij vouwt zijn armen afwachtend maar uitdagend over elkaar en blijft voor haar staan “Of dacht jij aan een koud douche voor het ontbijt?”

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr jan 06, 2012 11:53 

Afbeelding
    Rose Pocock

“Nou, dat werd tijd, niet?” glimlacht Rose zoetjes wanneer Noah eindelijk klaar schijnt te zijn met het omhakken van de boom. Ze knikt eventjes wanneer hij zegt dat ze nu wel naar binnen kunnen gaan. Ja, misshien was dat wel een slim idee, ze begon het toch wel een beetje koud te krijgen. Ze hadden samen met Daisy dan misschien wel een lekker warme jas aan, maar in al hun haast net om als eerst buiten te zijn, hadden ze niet genoeg tijd gehad om zich zorgvuldig aan te kleden.
“Hmm, dat klinkt heerlijk! Met slagroom?” vraagt ze met een glimlachje terwijl Noah zijn armen over hun schouders heen slaat en ze zo terug richting het kasteel lopen.

Afbeelding
    Leah Johnson Pocock

Leah heeft eigenlijk de neiging om te doen alsof ze toch liever naar binnen gaat, hem vervolgens de sneeuw op z’n minst op z’n haren gooit om vervolgens naar binnen te vluchten.. maar dat gaat hem niet worden. Niet als ze zijn houding zo ziet.
“Lijkt me heerlijk.. verfrissend.” antwoordt ze dan ook op zijn laatste woorden, waarna ze hem nog even onschuldig aankijkt en vervolgens de sneeuwbal op hem af gooit,- en raakt. “Oopsie.” grijnst ze.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: vr jan 06, 2012 12:55 

Afbeelding

Samantha heeft zich sinds het feest met de heksen iets afzijdig gehouden. Of beter gezegd, ze is niet zo aanwezig geweest als altijd. Maar dat mag ook wel, aangezien ze hét beste kerstcadeau ever voor Noah aan het voorbereiden is. Nu mag Rose dan misschien vrij spel in haar ogen hebben, maar hierna zal Rose nooit meer een kans maken bij Noah. Hij zal alleen nog oog hebben voor haar, ze klapt blij in haar handen.
Ze staat voor het raam in haar kamer, en ziet hoe Noah gearmd met Rose en Daisy terug naar het kasteel komen. Zo tevreden met zichzelf als ze is doet ze haar witte jas aan en begeeft ze zich naar beneden, om eens gastvrij te zijn. Ze moet tenslotte al eens gaan wennen aan het feit dat ze hier voortaan de gastvrouw zou zijn.

Beneden aangekomen loopt ze eerst langs de keuken, waar ze twee dienstmeisjes commandeert twee dienstbladen met warme chocomel klaar te maken. Vervolgens loopt ze met de warme chocomel –die natuurlijk niet door haar gedragen wordt- naar buiten om de mensen in de tuin tegemoet te komen.
‘Ik neem aan dat jullie wel zin hebben in warme chocomel?’ Een dienstmeisje is haar gevolgd, terwijl de andere richting Dom, Leah en de rest is gegaan. ‘En relax, Rose, het is niet vergiftigd.’ Ze kijkt Rose met een geniepige glimlach aan. ‘Of wel natuurlijk..’
Ze neemt twee bekers van het dienblad en reikt Noah er een aan. ‘Jij zal wel al het zware werk hebben moeten doen?’ Ze voegt zich subtiel –niet dus- tussen hem en Rose in.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr jan 06, 2012 14:51 

Afbeelding
Chase Alessia

Chase draait zijn lichaam iets weg van de sneeuwbal en voelt het koude ijs zijn nek in druppelen. “Laat me raden, de sneeuwbal gleed uit je handen en je kon er niks aan doen.” Hij grijnst brutaal en rent dan naar haar toe. Omdat ze zo lekker klein is schept hij haar in een beweging van de grond en gooit hij haar over zijn schouder. “Nu ga je in bad” lacht hij. Door de sneeuw rennen gaat minder makkelijk dan haar optillen. Dat komt zijn hele act wel ten goede als hij eenmaal dieper in het bos zich met haar in een berg sneeuw laat vallen. Dat was wel erg koud! Lachend schuift hij nog wat sneeuw op haar haren. “Misschien had je toch eerst iets anders aan moeten trekken” lacht hij als hij toch wat sneeuw van haar benen veegt. Hij zal haar niet echt ruw in zepen. “Maar ik had een bad belooft” hij grijnst en klimt weer overeind. Grijnzend steekt hij zijn koude hand uit om haar overeind te helpen. “En het is direct de ultieme test om te zien hoe ‘volwassen ‘ je bent geworden. Of hoe saai dus.” Hij knikt opgewekt naar een meer schuin achter hun. Boven het meer drijven grote wolken stoom door de hitte die het meer af geeft “Het is een warm water bron” glimlacht hij en hij wrijft even in zijn handen. Zonder verdere aankondiging trekt hij zijn jas uit en gooit deze over een tak van een boom. Daar blijft het niet bij als ook de lagen daaronder snel worden uitgegooid. Bij het uitschoppen van zijn schoenen wiebelt hij met een van de kou vertrokken gezicht wat heen en weer. Nog even doorzetten en dan zal het water des te heerlijker aanvoelen. “Onze eigen spa in de achtertuin, door moedertje natuur zelf.” Ongegeneerd, maar niet zo patserig als Dominic, gaat ook de rest uit en ligt hij binnen een oogwenk in het meer. Het water is heerlijk warm en de kou van het winterse landschap is even niet voelbaar. “Kom op!” lacht hij terwijl hij zijn natte haar uit zijn gezicht veegt. Met zijn hoofd net boven het water dobbert hij wat heen en weer “Ik tel tot 10” wetend dat de kans klein is dat ze akkoord gaat zwemt hij even iets de andere kant uit en draait hij zich om. Met zijn gezicht de andere kant op gericht begint hij te tellen “ 10, 9, 8..”

Afbeelding
Noah Taylor

“Met slagroom, komt in orde.” Hij heeft het nog niet gezegd of er komt al chocomel aan. Inclusief Samantha, wat een vreemde combinatie is en zijn wenkbrauwen even doen omhoog schieten. “Ja, we hadden het er net over” glimlacht hij, niet helemaal zeker wat hij met haar aan moet. Achterdochtig neemt hij een beker van haar aan, Samantha was nooit zomaar zonder reden zo hartelijk tegen iedereen. Haar opmerking tegen Rose laat dat al een beetje doorschemeren. “Mja, maar het geeft niet. Het duurde niet lang.” Onsubtiel voelt hij hoe Samantha zich tussen hem en Rose wringt. Typerend. “Gelukkig had ik wat hulp van Daisy en Rose. En ze helpen zo ook nog met het versieren van de boom.” Glimlacht hij. Als Samantha jaloers wilde zijn dan kon ze dat krijgen, dat vond hij wel leuk. “Ooh, trouwens we hebben een druk schema. Vanavond is het kerstbal. Dus jullie – “ hij knikt even naar de meiden “kunnen weer lekker tutten. En dan hebben we morgenochtend onze traditionele kerst jacht. Iets sportiefs en mannelijks. “

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 754 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 51  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: