Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 51  Volgende

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di dec 13, 2011 17:40 

Afbeelding
    Jarrod Michaelis

Een glimlach verschijnt op Jarrod's gezicht bij Dominic's reactie. Onschuldig legt hij zijn hand op Dominic's bovenbeen. "Als het je niet interesseert, waarom vraag je er dan naar?" Vraagt hij zachtjes. Brutaal trekt hij de fles uit Dom's handen en neemt hij een slok. "Je bent wel heel agressief aan het drinken. Ik denk dat jij degene bent die niet zo goed samen gaat met alcohol. Zit je iets dwars?" Zogenaamd geruststellend, wrijft hij even met zijn hand over Dominic's been.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: di dec 13, 2011 20:23 

Afbeelding
    Dominic Logan

Een rilling gaat door Dominic's ruggengraat als Jarrod hem aanraakt. Herinneringen schieten door zijn hoofd. Zijn hoofd begint te bonken. Kolere alcohol.

"Als ik jou was zou ik daarmee stoppen,'' zegt hij tegen de jongen. "Ik heb al veel te lang geen seks meer gehad, en ik heb je al gezegd dat waarop je valt me niets interesseert.''

Waarom is hij ineens zo zeker van zichzelf? En waarom gaat hij niet gewoon naar Noah als hij iemand wilt aanranden?

"Dat zit me dwars. Waarom ik het vroeg is simpel. Je zegt homo te zijn, en vervolgens sta je met een vrouw te zoenen. Ik kwam alleen naar je toe om een uitleg te vragen.'' Dom glimlacht sarcastisch, trekt de fles terug en neemt er nog een slok uit.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo dec 14, 2011 20:22 

Afbeelding
Noah Taylor

Noah kijkt schuin naar Dominic als deze zich bij hun voegt en werpt even een blik op Sam die daardoor alleen achter blijft. Eigen schuld. Of het nu Dominic zijn aanwezigheid is, Sam die alleen zit waardoor hij eigenlijk naar haar toe wil maar te koppig ervoor is of omdat hij totaal niet weet wat hij met de avond moet. Zijn grijns zakt af en maakt plaats voor een verwende norse uitstraling. Pff hij wil gewoon dansen en lol hebben. Niet al die dingen aan zijn hoofd, geen kriebels in de buik en een gevoel van rouw. Bovendien mist dit veest heel wat flair. Waar zijn de stoelen bijvoorbeeld? Hij had nu vast groen mos aan zijn broek zitten wat er niet meer uit ging. En het is koud buiten. Om nog maar te zwijgen over de heksen. Zijn blik gaat even naar Jarrod en Dominic, waarbij de spanning zelfs vanaf deze afstand merkbaar is. “Dit feest is stom” verzucht hij klagend. Zijn uitgestoken hand richting Romy laat hij abrupt weer langs zijn zij hangen.

“Ik ga alvast terug lopen” schouder schokt hij. Toch nog te vroeg voor een feestje, de feeststemming kan hij niet helemaal naar boven halen. Neerslachtig blijft hij staan, iemand liep wel mee toch...toch?

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo dec 14, 2011 20:47 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose kijkt met een glimlachje toe hoe Noah Romy overeind trekt om te gaan dansen. Geamuseerd kijkt ze toe naar de twee en de heksen en het vuur en alles er omheen. Haar blik blijft eventjes bij Jarrod en Dom hangen, waarna ze eventjes kort naar Sam kijkt die alleen is achter gebleven.

Na een poosje merkt ze uit haar ooghoeken op dat Noah opeens gestopt is met dansen en aanstalten maakt om terug te lopen. Haar wenkbrauwen schieten even kort omhoog. Was er wat gebeurt?
Rose staat op en voegt zich dan met een glimlachje bij hem. "Ik loop wel met je mee." glimlacht ze, waarbij ze haar arm in die van hem haakt. "Ik ben al dat vrolijke gedoe niet meer zo gewend."

Met haar arm in die van hem lopen ze langzamaan maar aan, misschien dat de rest ook nog zou willen volgen. "Dan hoef je tenminste niet alleen in het donker terug te lopen, ik red je wel van enge beren en weerwolven enzo." praat ze nonchalant vrolijk door om zijn neerslachtigheid weg te wuiven.

"Bir gĂŒzele gĂŒzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 14, 2011 22:15 

Afbeelding
    Jarrod Michaelis

"En toch zeg je dat het je niets interesseert als ik antwoord geef." Reageert Jarrod onschuldig. Hij kucht even. "En zo lang geleden is het niet-" Oké, misschien ging hij nu iets te ver. Een blos verschijnt op zijn wangen en hij houdt snel zijn mond. Waarschijnlijk was iemand als Dominic uitdagen een slecht idee, zeker als hij een aardige hoeveelheid alcohol naar binnen heeft gewerkt, zoals nu.

Hij gaat een beetje onhandig verzitten en haalt zijn hand van Dominic's been af. "Ehem. Ja. Dus." Awkward. Nog een kuch. Wacht, nu was hij gelijk zijn macht kwijt waarmee hij Dominic van zijn stuk had gebracht. Snel geeft hij de ander een kusje op zijn wang. "Wat Rose betreft, ik geloof dat die marshmallows niet goed voor me zijn geweest. Zoals Noah al zei, hebben die wat vreemde bijwerkingen. Net zoals Flynn net ineens all over Samantha was." Legt hij zo casual mogelijk uit. Alsof het heel normaal was en hem totaal niet in de war had gebracht.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo dec 14, 2011 22:33 

Afbeelding
Noah Taylor

Noah glimlacht flauwtjes als Rose zich direct als vrijwilliger opoffert. Met gemengde gevoelens kijkt hij naar haar arm die nu in de zijne gehaakt is. Dan glimlacht hij toch. Werd niet heel de wereld verliefd op Rose als ze teveel tijd met haar door brachten? Het zou voorbij waaien, hij was net zo wispelturig als zijn moeder. Of niet, maar hij moest zich niet tot vreemd verlegen gedrag zoals dat van Jarrod gaan gedragen. Arm in arm lopen is geen misdrijf. Bovendien heeft hij nog nooit, op Sam na, een hechte vriendschappelijke band gehad met een vrouw. Zoiets werkt verwarrend. Kijk maar naar Sam en hem, dat deed hun vriendschap niet altijd goed. “Ik ook niet” knikt hij waarna een opgeluchte glimlach doorbreekt. “ Mijn hoofd is nog niet leeg genoeg om gewoon te kunnen genieten zonder erbij na te denken.”

“Oeeeh” grinnikt hij als ze hem beweert te redden in geval van nood. Hij schopt een kiezel weg van het donkere pad en grijnst. “Erg nobel van je” hij werpt even een blik op het donkere pad voor hun, hij was heus niet bang. “Wie redt jou van mij dan?” vraagt hij met een mysterieuze ondertoon. Hij prikt haar daarbij nog even ‘ gevaarlijk’ in haar zij.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do dec 15, 2011 23:59 

Afbeelding
    Rose Pocock

"Maar hey, we zijn al een heel eind gekomen toch? Ik vind dat we het goed hebben gedaan en dat dit een mijlpaal is en dat we nu gewoon even lekker tot onszelf mogen komen. Babystapjes." knikt ze vastberaden met een glimlachje. "Er zullen vast nog zat feestjes zijn."

Rose lacht eventjes wanneer hij haar erg nobel noemt. Zo dapper zou ze niet zijn hoor, als ze plots voor een of ander eng beest zouden komen te staan.
"Ik grom wel gewoon terug en dan zijn ze zo weg!" knikt ze. "Grrr!" probeert ze dan met een lachje. "Denk je dat dat wat gaat helpen? Ik denk het niet he?"

Ze lacht eventjes wanneer hij haar in haar zij prikt. "Van jou?" ze kijkt hem inschattend aan. "Nah, ik denk.. dat ik jou best in m'n eentje aan kan." beweert ze.
"Besides.. Waarom zou je me iets aan doen? Ik ben lief, klein, onschuldig en.. eeuhm, ja.. Nouja, dat was het wel." met een poeslief glimlachje en grote bambi ogen kijkt ze hem aan. "Jij zou mij niks aan doen, toch?" :)

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: vr dec 16, 2011 18:24 

Afbeelding
    Dominic Logan

Dominic luistert met een half oor terwijl de wereld om hem heen begint te vervagen. Traag draait hij zijn hoofd naar Jarrod toe. "Flynn,'' herhaalt hij na een moment te hebben moeten denken waar Jarrod het precies over heeft. "Die is zo desperate dat hij zelfs sober achter iedereen aanzit. Sam's benen spreiden zich snel, maar voor hem?'' Spottend lacht hij en schudt zijn hoofd.

Dominic zet de fles neer en graait in zijn broekzak. Al snel vist hij er een bijna leeg - Fck!- pakje sigaretten uit. Cool steekt hij er één op en neemt een flinke haal. Vaag realiseert hij zich dat Jarrod hem net een kusje heeft gegeten. Dom slaat zijn arm om de jongen zijn schouder, trekt hem naar zich toe en kust zijn lippen zachtjes. Plagerig trekt hij zich terug.

"Zo doe je dat, Mr. Innocent.'' Het was maar goed dat hij zijn macht weer terug had. Het was zo not done dat hij in een ongemakkelijke positie zat waarin hij niets terug kon zeggen. "Daarbij,'' gaat hij verder. "Is het lang geleden genoeg.'' Wink.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr dec 16, 2011 21:32 

Afbeelding
Noah Taylor

Noah begint te lachen als Rose een grommend geluid maakt. Hij beantwoord daarmee meteen haar vraag, erg indrukwekkend is het niet. Eerder schattig. “Hoe deed je dat?” grinnikt hij “ Grrr?” imiteert hij zo goed als hij kan haar zachte gegrom. Lachend schudt hij zijn hoofd “Dat geluid blijft nog wel even hangen” gniffelt hij. Ja hier ging hij nog vaak om lachen.

“Je bent om op te eten” opnieuw volgt er gesmoord gelach waardoor zijn grom imitatie weg sterft in wat gegrinnik. Dat stopt abrupt wanneer hij in haar grote vragende bambi ogen kijkt. Oh. “Nooit opzettelijk” glimlacht hij met een halve glimlach “maar ik blijf wispelturig natuurlijk” Ja hij zou in een verkeerde bui best wat onaardige dingen kunnen zeggen, alhoewel hij dat zich nu moeilijk kan voorstellen. Nog even en hij verdrinkt in die grote ogen. Met enige moeite wend hij zijn ogen af naar de grond “Ik zie dat je die blik vaker beoefent hebt dan je grom” hij trekt haar in haar omhelzing wat dichter naar zich toe en zet dan ook grote ogen op. Een stuk minder effectief dan zij zojuist had gedaan. Om het wat kracht bij te zetten pruilt hij nog even wat de hele vertoning alleen nog maar minder overtuigend maken.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr dec 16, 2011 23:23 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose kan er alleen maar om meelachen wanneer hij haar gegrom nadoet. Het doet goed om weer te kunnen lachen en om Noah daarin mee te krijgen. Daar waren ze wel aan toe onderhand. "Nee, het is meer Grrr!" zegt ze tussen het lachen door zo serieus mogelijk, wat niet echt lukt.

"Oh, maar nou begin je gevaarlijk te worden." grijnst ze wanneer hij zegt dat ze om op te eten is. Ze knippert even onschuldig bij zijn volgende woorden. "Daar kan je wel eens gelijk in hebben, deze blik is tenminste een beetje effectief." knikt ze, waarna hij haar wat dichter naar zich toe trekt en ook een poging doet.
"Aww." brengt ze dan ook met een haast vertedert glimlachje aan, maar ze kan het niet echt lang inhouden want er volgt al meteen een lach. "Sorry" lacht ze. "Maar je ziet er zo.. zo.. Oh je bent me er eentje zeg." grijnst ze, waarna ze hem een tikje op z'n neus geeft, geheel zonder bijbedoelingen.

"Je bent al op de goede weg, maar of het bij je imago past..." grijnst ze. "Dat betwijfel ik." zegt ze met een knipoogje, waarna ze zich weer tot de afstand van daarvoor begeeft, gewoon nog gezellig arm in arm. Ze kijkt hem zijdelings een poosje met een glimlachje aan, zonder iets te zeggen.
Wanneer ze haar blik afwendt richt ze die weer op de weg voor hun en haalt eventjes diep adem, waarna ze in alle rust weer uitademt.
"Hmm.. Ik heb dit wel gemist eigenlijk.." brengt ze dan uit. Ze kijkt hem even kort zijdelings aan met een glimlachje, waarna ze weer voor zich uitkijkt. "Zo, zorgeloos lachen om kleine, nutteloze dingetjes.. Dat kon ik altijd zo goed met Daisy, en m'n vader vooral.. Het lucht echt heel erg op, weet je dat?" vertelt ze. "Hmm en de buitenlucht doet ook goed."
Een beetje frisjes is het wel, maar het doet even al het gedoe in het kasteel en alles er omheen vergeten, zo tussen de bomen, in alle stilte, met af en toe wat gelach en wat geluiden van het feestje van de heksen. Het doet goed om haar hart bij iemand te kunnen luchten.
Ze kijkt nog een keer opzij naar Noah en glimlacht dan weer eventjes naar hem. Ja, alles voelt al een stuk beter nu.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: za dec 17, 2011 16:01 

Afbeelding
    Jarrod Michaelis

Jarrod schudt zijn hoofd. "Het was de marshmallow. Flynn en Samantha kunnen elkaar niet uitstaan. Dat weet je zelf waarschijnlijk ook wel." Hij slaakt een zucht en prikt Dominic in zijn wang. "Hoewel je hersencellen nu langzaam aan het afsterven zijn, dus misschien weet je het ook wel niet." Voegt hij er wat droogjes aan toe.

Zodra Dominic over gaat op zijn sigaretten, steelt Jarrod subtiel zijn drank. Niet dat er veel over is, maar- Ineens drukt Dominic zijn lippen op die van hem. Wait, what? Jarrod weet niet of hij blij moet zijn of bang of boos of gekwetst. Dus houdt hij het maar op een combinatie van dat alles. Blij, omdat de aandacht prettig is. Hij voelt zich aantrekkelijker en het helpt hem de awkward zoen met Rose te vergeten. Bang, omdat hij niet wil dat zodra Dominic weer nuchter is, die gast zijn hart breekt door te zeggen dat het niets was, aangezien hij dronken was. Boos, omdat Dominic zomaar weer de leiding neemt, ook al is hij al ver weg door de alcohol. Gekwetst, omdat Dominic hem waarschijnlijk alleen maar wil omdat hij dus dronken is en zojuist nog met Samantha stond te zoenen.

Een beetje ongemakkelijk kijkt Jarrod rond. "Wil je dat niet doen? Weet je wel hoeveel mensen hier zijn? Misschien dat jij openbaar de homo uit kunt hangen, maar ik niet." Snel neemt hij een paar slokken. "Daarbij is je adem echt verschrikkelijk. Gelukkig is dat pakje van je bijna leeg." Mompelt hij, terwijl hij op de aangestoken sigaret wijst. En, ja, het voelde lang geleden, maar als hij nu toe zou geven aan Dominic's hormonen, was hij zometeen echt een soort lustobject voor de keren dat Dom niemand anders kon vinden om mee naar bed te gaan. En hij wil dat niet zijn. Een soort laatste keuze, waar Dominic op terug kon vallen, aangezien Jarrod (als hij eerlijk is) toch geen 'Nee' zou zeggen. Maar hij wil niet gebruikt worden. Als er iemand is die houdt van romantiek en cliché gedoe, dan is het Jarrod.

"Ik ben je rebound niet, Mr. Logan."

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: za dec 17, 2011 18:36 

Afbeelding

Romy houdt haar blik op de heksen gericht. Het is maar iets raars dat ze aan het doen zijn. Ze kijkt op als Noah plots voor haar staat en wil dansen. Ze aarzelt eventjes, ze wil nu ook niet meteen in het middelpunt van de belangstelling staan.
Maar langs de andere kant, hoe wil ze zich dan inwerken in de groep als ze zich altijd afzijdig houdt?

Ze wil Noahs hand nemen, maar op dat moment belist hij net van zijn hand terug te trekken en er vandoor te gaan. Romy slikt eventjes, had ze te lang gewacht om zijn hand aan te nemen. Aan Noahs blik, die niet op haar gericht is, merkt ze echter dat het niet haar schuld is.
Ze trekt haar hand zelf terug en kucht eventjes ongemakkelijk. Ze blikt kort opzij naar Flynn, waar ze nu meer achter blijft als Rose Noah achterna loopt.

Om zich een houding te geven neemt ze even een slokje van het drankje dat ze gekregen heeft van Rose.
"Zo wordt dit inderdaad wel een saai feestje hé, als iedereen weggaat?" Zegt ze tegen Flynn. "... Loop je met mij terug?" Vraagt ze hem aarzelend. Ze wil écht niet alleen door dat bos lopen. Wie weet wat ze konden tegenkomen. Ze kijkt Flynn met onzekere blik aan.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo dec 18, 2011 17:39 

Afbeelding
Dominic Logan

Dominic trekt zich met fronsende wenkbrauwen terug van de jongen. Wat is er zojuist gebeurd? Is hij net nou afgewezen? Door Jarrod? Een beetje verdwaasd richt hij zijn blik op de rest van de groep. Het gaat allemaal een beetje langs hem heen. Dom's gezicht betrekt en hij draait zich weer om naar le Mushroom.

"De vorige keren leek je het niet zo erg te vinden.'' Ietwat beledigd neemt hij nog een trekje en blaast het direct uit. "Wat verwacht je van me, Jarrod? Rozen, een doos chocolaatjes? Een gedicht of een serenade voor je slaapkamerraam?'' Lachend schudt hij zijn hoofd. "Zo ben ik niet.''

Zijn blik gaat naar Noah en Rose. Spontaan veert hij omhoog, pakt Jarrod's arm en sleurt hem mee, weg van de anderen. Al het weerstand negeert hij volkomen. Dom wankelt een beetje. Zodra ze dieper het bos in zijn, grijpt Dominic Jarrod's trui vast en drukt hem agressief tegen een boom aan. Al snel neemt hij de ander zijn lippen over en blijft ze even vasthouden. Licht hijgend trekt hij zich terug, maar alleen zodat hun lippen een enkele centimeter van elkaar verwijderd zijn. Jarrod's adem is warm en ruikt naar alcohol.

"Is dit beter voor je, gay boy?'' grauwt hij. "Weg van de anderen? Weg van alle hetero's die wel all over elkaar mogen zijn?''

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo dec 18, 2011 18:56 

Afbeelding
    Jarrod Michaelis

Jarrod probeert zijn beste bitch face op te zetten wanneer Dominic hem toespreekt. "Je bent dronken." Reageert hij koeltjes. Hij probeert zijn luid kloppende hart te negeren. Het dringt langzaam tot hem door dat Dominic hem bij zijn naam had genoemd, in plaats van één van de stomme bijnamen die hij voor hem had verzonnen.

Voordat Jarrod weet wat er gebeurt, wordt hij meegesleurd, het bos in. Hij stribbelt een beetje zwakjes tegen, maar natuurlijk is Dominic zelfs sterker als hij half omvalt. Een pijnlijk kreetje ontsnapt aan zijn lippen als hij nogal oncomfortabel tegen een boom aan wordt geduwd. "Auw! What the-" Hij wordt al snel onderbroken door twee lippen, die opnieuw de zijne overnemen. Wanneer de ander hem weer ruimte geeft om adem te halen, smaakt en ruikt alles naar een combinatie van alcohol, sigaretten en iets wat gewoon 'Dominic' is.

Jarrod moet moeite doen om zijn tranen tegen te houden. "Waarom doe je dit? Je weet zelf ook dat het niet wordt geaccepteerd en daar kunnen we niets aan veranderen.." Zijn hart bonkt in zijn keel en hij wil niets anders dan gewoon toegeven aan zijn gevoelens en Dom dichterbij trekken. "En je hoeft me zeker geen aandacht te geven uit medelijden of omdat je toevallig even geen meisje kunt vinden. Waarom voor mij gaan, iets wat iedereen vies en raar vindt, als je een keuze hebt?! Ik heb geen keuze, Dominic, snap je dat? Ik weet niet waar jij mee bezig bent, maar je kunt me niet gebruiken voor je nieuwsgierigheid of verwarring of verveling."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo dec 18, 2011 21:55 

Afbeelding
Noah Taylor

Bij de tik op zijn neus weet hij een oprechte pruillip te produceren. Niet voor lang als ze zegt dat het niet bij zijn imago past. “Dat is helemaal waar” stemt hij grijnzend met haar in “Ik heb hele andere blikken als specialisme” Hij besluit echter niet zijn charmes op haar los te laten, beter voorkomen dan genezen hoor. De lichten van het kasteel komen alweer langzaam in zicht en de wandeling duurt veels te kort. Hij humt even instemmend op haar verhaal als ze het open grasveld betreden en de treden van het kasteel op lopen. “Vind je? Ik vind het was frisjes hoor” hij is dan ook blij als ze de warme gangen van het kasteel betreden. Netjes loopt hij met haar mee richting haar kamer, waar hij haar natuurlijk als een echte heer naartoe zal begeleiden. Hoewel Rose op dat moment niks zegt en de gang voor hun verlaten is krullen zijn lippen even iets omhoog in een speelse lach. Een ondeugende die hij snel doet verbergen door een gaap te veinzen. Eenmaal bij haar kamer, waarvan hij het nummer natuurlijk nog heeft onthouden, blijft hij staan. Hij kan haar nu een fijne nacht wensen en braaf haar de rug toekeren, of de avond afsluiten door een gewaagde flirt neer te zetten. Een flirt die hij makkelijk zou kunnen afschilderen als een grap. Want het is een grap, of niet? Misschien lonkt het ergens wel om te zien hoe zijn ‘ grapje ‘ wordt opgepakt. En dus tegen beter weten in trekt hij de stoute schoenen aan.

Met een charmante doch uitdagende grijns pakt hij haar hand vast “Het was me een waar genoegen” glimlacht hij. Langzaam, voor het effect, buigt hij iets naar haar toe en drukt hij een zachte kus op haar wang. Nu zijn gezicht toch al dicht bij de hare is zoeken zijn ogen met een fonkeling de hare op. Er volgt geen zoen, maar een korte stilte. “Welterusten” fluistert hij zacht.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 754 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 51  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: