Noah TaylorNoah snuift even extra arrogant, Jarrod had het verdient. Rose is hem echter minder dankbaar, wat vreemd is want vond ze het dan prettig om door Jarrod gekust te worden. Bovendien was het een vrij milde tik, Dominic had hij een veel hardere draai om zijn oren gegeven. Nog steeds een beetje boos kijkt hij in de vragende ogen van Rose. Overdreven? "Oh" verlaat het hardop zijn mond. Misschien was het toch iets te overdreven. Rose mocht zoenen met wie ze zelf wilde. Alsof het hem iets kan schelen pff. Ze waren gewoon vrienden, ja dat was het. Ze was als een zusje voor hem en grote broers moesten hun zusjes beschermen nietwaar? Zijn reactie is dus volledig te rechtvaardigen. Het sust zijn eigen geweten in elk geval wel wat. "Het was goed bedoeld" mompelt hij, niet wetend wat hij er verder op moet zeggen. Zodra Rose haar blik even van hem los scheurt zucht hij diep en dwalen zijn ogen wat af. Bij dit besef bijt hij op zijn lip en schudt hij even zijn hoofd. Geen zusje! Deze blik was niet voor zusjes bedoeld. Â Hij was jaloers, in het openbaar! Zoekend kijkt hij om zich heen naar Sam, dat deed hij wel vaker als zijn gedachten teveel gevuld werden met Rose. Rose is verboden terrein, ze is te perfect en onbereikbaar. Om nog maar te zwijgen over de verdere schande die zijn gevoelens met hem mee brengen. Sam zit echter nog met Dominic en dat weerhoudt hem ervan zich bij haar te voegen.Â
"Jarrod!" roept hij in een eureka moment. "Ik zal het je uitleggen, terwijl Rose wat te eten en drinken regelt zonder chemische effecten" Nogal dwingend pakt hij Jarrod zijn arm beet en sleurt hij hij de arme jongen mee. Hij kijkt nog even achterom om er zeker van te zijn dat Rose hem niet volgt "we zijn zo terug, geen zorgen!"Â
Op een stille, donkere plek in het bos op een veilige afstand van de feestvierders houdt Noah halt. Hij is helemaal niet van plan om Jarrod uit te leggen wat er gebeurd is. Sterker nog, wat Noah nu gaat doen is vrij zeldzaam en ongewoon. "Ik moet je iets vertellen" een diepe zucht volgt "Want ik moet het iemand vertellen en Thomas is er niet en Dominic is een eikel en dan blijf jij over" ratelt hij verder. Â Gefrustreerd haalt hij zijn handen door zijn haar "Ik ga het je vertellen" zenuwachtig begint hij te ijsberen "ik kan het niet" murmelt hij in zichzelf "ik kan het wel, niet...wel.." Hij laat zijn rug even tegen een boom aan rusten en haalt even diep adem "Ik ben verliefd" Wacht even, dit was Jarrod. Onbewust dwingt dit hem de naam uit te spreken, om verdere verwarring te voorkomen "op rose" piept hij er zacht achteraan. Meteen zet hij zich weer af van de boom en begint hij weer heen en weer te lopen "Rose was Thomas zijn vriendinnetje, het is fout. We zijn vrienden, ik verpest alles hiermee. En het erge is nog, omdat we vrienden zijn omhelst ze me steeds. Ik haat knuffelen!" Niet waar. "Ik wil ook gewoon vrienden zijn. Alleen vrienden." Again, niet waar. "Jarrod..." zijn enigszins hysterische stemgeluid vloeit nu over naar een hele serieuze. "Dit blijft tussen ons"