Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 51  Volgende

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo nov 30, 2011 21:26 

Afbeelding
Noah Taylor

Noah slaakt een vermoeide zucht als Jarrod zich aan zijn mouw omhoog heist. De enige reden dat Noah inderdaad zoveel geduld heeft is omdat het Jarrod is. Verveeld neemt hij een slok uit zijn glas om bij het naar binnen gieten ervan op te merken dat Jarrod zijn lippen op die van Rose heeft weten te plaatsen. Ontzet spuugt hij de inhoud van zijn mond leeg. Hij weet zijn hoofd nog net weg te draaien zodat Rose en Jarrod niet de nevel aan drank over zich heen krijgen.  

Dat geeft Jarrod de kans om tot zichzelf te komen, of eigenlijk verward te raken, terwijl Noah proestend zijn drankje weg zet en zijn mond af veegt met een servet.  Wanneer hij zich weer omdraait staat Jarrod weer op de toegestane afstand en kijkt hij hem hopeloos aan. "Sukkel" mompelt hij, niet in staat om veel bozer te worden dat dat. Twijfelachtig wiebelt hij wat van het ene been op het andere, waarna hij Jarrod toch een strenge oorvijg geeft.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do dec 01, 2011 14:40 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose schrikt toch best wel heel erg wanneer ze opeens Jarrods lippen op die van haar voelt. Ze wil hem dan ook al gauw van haar afduwen maar hij struikelt zelf al geschrokken naar achteren.
"Jarrod!" brengt ze dan ook meteen uit wanneer ze daar de kans voor krijgt. De verwarring in zijn ogen laat zien dat hij nog erger dan haar is geschrokken. Noah maakt hem vervolgens uit voor 'sukkel' waarna hij hem toch een oorvijg geeft.
"Oh! Noah!" brengt ze uit. "Hij deed het niet expres!" sputtert ze. "Het komt door die marshmallows.. Het liep alleen een beetje uit de hand."

Ze trekt Noah aan z'n arm wat van Jarrod weg. "Hij kon er niks aan doen." maakt ze hem nog een keer duidelijk. Waarom reageert hij uberhaupt zo overdreven? Waarom gaat hij Dom dan ook niet gewoon een oorvijg verkopen?
"Je overdrijft, Noah." Ze blijft hem even kort aankijken alsof ze hem de vraag "waarom?" probeert te stellen.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za dec 03, 2011 13:29 

Afbeelding
Noah Taylor

Noah snuift even extra arrogant, Jarrod had het verdient. Rose is hem echter minder dankbaar, wat vreemd is want vond ze het dan prettig om door Jarrod gekust te worden. Bovendien was het een vrij milde tik, Dominic had hij een veel hardere draai om zijn oren gegeven. Nog steeds een beetje boos kijkt hij in de vragende ogen van Rose. Overdreven? "Oh" verlaat het hardop zijn mond. Misschien was het toch iets te overdreven. Rose mocht zoenen met wie ze zelf wilde. Alsof het hem iets kan schelen pff. Ze waren gewoon vrienden, ja dat was het. Ze was als een zusje voor hem en grote broers moesten hun zusjes beschermen nietwaar? Zijn reactie is dus volledig te rechtvaardigen. Het sust zijn eigen geweten in elk geval wel wat. "Het was goed bedoeld" mompelt hij, niet wetend wat hij er verder op moet zeggen. Zodra Rose haar blik even van hem los scheurt zucht hij diep en dwalen zijn ogen wat af. Bij dit besef bijt hij op zijn lip en schudt hij even zijn hoofd. Geen zusje! Deze blik was niet voor zusjes bedoeld.  Hij was jaloers, in het openbaar! Zoekend kijkt hij om zich heen naar Sam, dat deed hij wel vaker als zijn gedachten teveel gevuld werden met Rose. Rose is verboden terrein, ze is te perfect en onbereikbaar. Om nog maar te zwijgen over de verdere schande die zijn gevoelens met hem mee brengen. Sam zit echter nog met Dominic en dat weerhoudt hem ervan zich bij haar te voegen. 

"Jarrod!" roept hij in een eureka moment. "Ik zal het je uitleggen, terwijl Rose wat te eten en drinken regelt zonder chemische effecten" Nogal dwingend pakt hij Jarrod zijn arm beet en sleurt hij hij de arme jongen mee. Hij kijkt nog even achterom om er zeker van te zijn dat Rose hem niet volgt "we zijn zo terug, geen zorgen!" 

Op een stille, donkere plek in het bos op een veilige afstand van de feestvierders houdt Noah halt. Hij is helemaal niet van plan om Jarrod uit te leggen wat er gebeurd is. Sterker nog, wat Noah nu gaat doen is vrij zeldzaam en ongewoon. "Ik moet je iets vertellen" een diepe zucht volgt "Want ik moet het iemand vertellen en Thomas is er niet en Dominic is een eikel en dan blijf jij over" ratelt hij verder.  Gefrustreerd haalt hij zijn handen door zijn haar "Ik ga het je vertellen" zenuwachtig begint hij te ijsberen "ik kan het niet" murmelt hij in zichzelf "ik kan het wel, niet...wel.." Hij laat zijn rug even tegen een boom aan rusten en haalt even diep adem "Ik ben verliefd" Wacht even, dit was Jarrod. Onbewust dwingt dit hem de naam uit te spreken, om verdere verwarring te voorkomen "op rose" piept hij er zacht achteraan. Meteen zet hij zich weer af van de boom en begint hij weer heen en weer te lopen "Rose was Thomas zijn vriendinnetje, het is fout. We zijn vrienden, ik verpest alles hiermee. En het erge is nog, omdat we vrienden zijn omhelst ze me steeds. Ik haat knuffelen!" Niet waar. "Ik wil ook gewoon vrienden zijn. Alleen vrienden." Again, niet waar. "Jarrod..." zijn enigszins hysterische stemgeluid vloeit nu over naar een hele serieuze. "Dit blijft tussen ons"

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: za dec 03, 2011 17:58 

Afbeelding

Romy heeft al lang en breed door dat die marshmallows niet echt een positief effect hebben op iedereen. Flynn is plots gek van Sam en Jarrod van Rose. Met een bedenkelijke blik, legt Romy haar stokje toch maar opzij.
Als ze ziet hoe alles dreigt mis te lopen, heeft zij niet veel zin meer om zelf ook compleet gek te worden van zo'n marshmallow.

Ze laat zich op een omgevallen boomstamzakken terwijl ze toekijkt hoe Noah Jarrod een oorvijg verkoopt en trekt een wenkbrauw op. Vanwaar kwam dat plots?
Ze slaat haar benen over elkaar en kijkt eventjes naar het vuur dat voor haar neus aan het knetteren is. Ze houdt zich maar een beetje afzijdig van alle commotie.

Haar blik glijdt eventjes weg naar Flynn die nog steeds niet zichzelf terug is. Hopelijk neemt Sophia er maar geen aanstoot aan dat Flynn plots een enorme crush op Sam heeft.
Ze kijkt daarna even naar een paar heksen die aan het dansen zijn als haar blik dan getrokken wordt door Noah die Jarrod mee sleurt, blijkbaar om hem iets te zeggen.
Romy kijkt eventjes vragend naar Rose die daardoor alleen achter blijft.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: za dec 03, 2011 21:27 

Afbeelding
    Jarrod Michaelis

Jarrod piept van schrik wanneer hij een 'corrigerende tik' krijgt van Noah. "Au! Ik zei al dat het me spijt!" Brengt hij zielig uit. Wat maakte het Noah verder uit als Jarrod Rose een kus gaf? Beschaamd staart hij naar de bosgrond. Zeggen dat Rose zijn type niet is, zou misschien beledigend over komen. Maar de uitgebreidde uitleg was weer te persoonlijk en brengt slechte herinneringen omhoog van de laatste keer dat Noah en hij met het onderwerp in aanraking kwamen. Zeker omdat hij nog niet helemaal over de prins heen is.

Als Noah vervolgens zegt dat hij het uit zal leggen - en hem mee sleept naar een stuk stil en donker bos - kan Jarrod niet veel anders doen dan zich mee laten slepen. Een beetje ongemakkelijk blijft hij tegenover Noah staan en kijkt hij een beetje verward toe hoe de ander heen en weer loopt.

Wanneer Noah dan begint met praten, slaat zijn hart een slag over. Noah heeft het licht gezien! Nu was het niet meer awkward om bij hem in de buurt te zijn! Hij wil net zijn mond open trekken, of gewoon Noah omhelzen of zoenen, wat dan ook, als de prins er een naam achteraan gooit. Jarrod kan zijn hart zo'n beetje voelen breken. Op Rose. De twee woorden blijven door zijn hoofd dreunen. Oké.

Hij knikt maar een beetje en probeert te zoeken naar iets gepast om te zeggen, maar zijn hoofd werkt niet mee. Hij slikt een beetje moeilijk. "Ik zal het niemand vertellen." Mompelt hij uiteindelijk met een licht overslaande stem. Er gaat een rilling door zijn lichaam. Damnit. Hij wil zich er niets van aantrekken! "Het spijt me dat ik- Mijn gedrag- Ik weet niet- Ik wilde haar niet zoenen. Ik hou niet eens van vrouwen. Rose is voor mij ook een vriendin!" Hij slikt even en voegt er dan zachter aan toe: "Thomas is verongelukt. Zowel jij als Rose moeten verder. Misschien is het heel vreemd aan het begin, maar je steelt haar niet van je broer. Ik weet zeker dat Thomas enkel wil dat jullie beiden gelukkig worden."

OOC: Jarrod is zo lief <3 En als er fouten in deze post staan die ik niet heb opgemerkt, komt het door de auto-correctie van mijn iPod xD

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za dec 03, 2011 21:36 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose glimlacht eventjes zwakjes wanneer Noah zegt dat het allemaal gewoon goed bedoeld was. "Dat weet ik ook wel." glimlacht ze terwijl ze hem nog even een zacht vriendschappelijk kneepje in zijn arm geeft die ze nog vast heeft. "Maar hij kan er ook niks aan doen, dat weet je."

"Oh, oke.. Is goed, dan ga ik wel wat te drinken halen.. Tot zo.." Ze kijkt de twee even twijfelachtig na, als dat maar goed ging. Ze werpt Noah dan ook nog even snel een waarschuwende blik voordat ze zich omdraait.
Haar blik valt dan ook op Romy die haar vragend aankijkt. Ze glimlacht dan ook eventjes snel naar haar, waarna ze even wat te drinken gaat halen, ze weet nog net vier drankjes mee te nemen en voegt zich dan weer bij Romy, waar ze bij gaat zitten.

"Wat een dingetjes hebben ze hier he.. Je weet niet wat je tegen komt, net zoals met die marshmallows.. " Ze zet twee van de drankjes die voor Jarrod en Noah bedoelt zijn op de grond neer en reikt er eentje aan Romy aan. " Ik denk dat deze wel veilig zijn.." zegt ze met een lachje.
"Het is een beetje latstig he? Om je meteen in zo'n grote onbekende groep te mengen, en dat ook nog eens in een onbekende wereld.." Ze glimlacht eventjes lichtjes. "Maar maak je maar niet zo'n zorgen, het went heel snel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za dec 03, 2011 22:14 

Afbeelding
Noah Taylor

In het begin luistert Noah niet eens echt naar Jarrod. Hij knikt wel, maar Jarrod zijn woorden zijn nog maar een flauwe ruis op de achtergrond. Want nu hij het zelf niet langer ontkent en hardop uitspreekt zorgt dat niet voor opluchting maar stress. Hij kijkt Jarrod even aan bij het tweede gedeelte van zijn verhaal. "Begin?" hij schudt heftig zijn hoofd, toch nog gedeeltelijk in ontkenning  "er is geen sprake van een begin. Je begrijpt het niet, ik wil vrienden zijn, niets meer en niets minder." Even is hij stil  "Ze is te llief en zo zorgzaam. Ze geeft en bekommert zich om alles in het leven. En ze is betrouwbaar, maar niet naïef." verzucht hij zachtjes, hij leunt even zwijmelend  tegen de boom naast hun  "Zij zorgt ervoor dat ik een goed mens wil zijn." Er valt nog een moment van stilte en Noah zijn blik dwaalt af het donker in. " Pff ze is te perfect. Niets voor mij. Sam is veel leuker, die is stoer en ruig.." en onbetrouwbaar en een slechte invloed. " Ik zit vast in een fase. Een rouw fase. En daarom vind ik ineens het vriendinnetje van Thomas leuk. Niet dat ik haar daarvoor stom vond. Onze liefde voor haar was vast een verschil van slechts minuten. Thomas past bij haar." Hij knikt zo zelfverzekerd mogelijk en grijnst flauwtjes richting Jarrod. Stilte. Hij pruilt triest  "Ik wil een marshmallow, ik haat de liefde" gaat hij toch op zeurderige toon verder.  Met een kreun zet hij zich af van de boom " Laten we terug gaan gaan voor ze achterdochtig worden"

Terwijl hij terug wandelt en het feestje langzaam in zicht komt port hij Jarrod "kijk Flynn nou, hopeloos op zoek naar zijn liefje. Bah, zo willen we toch ook helemaal niet zijn." een lichte grijns komt nu bij hem naar boven. Verderop zitten Romy en Rose die in gesprek zijn geraakt "Ontspan en doe normaal" spreekt hij Jarrod nog even stoer toe. Ondanks zijn eigen woorden haalt hij zelf zenuwachtig een hand door zijn haar. Zouden ze iets vermoeden?

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo dec 04, 2011 14:59 

Afbeelding

Flynn schenkt nog wat drank voor zichzelf in, terwijl Jarrod en Noah half in de clinch gaan en dan weer gewoon gezellig tegen elkaar gaan praten. Sort of.
Terwijl hij rond kijkt, neemt hij een paar slokken van zijn punch - hopelijk zit er daar niets in van magische bedoelingen - en wandelt dan maar naar Rose en Romy.
'Hello ladies.' hij glimlacht en laat zich naast hen zakken.
Zwijgend kijkt hij naar de heksen die rond een vuur aan het dansen zijn en als het ware de hele tijd een vers uitspreken waardoor het vuur af en toe knetterend groter wordt.
'Weten jullie wat ze precies aan het doen zijn?'

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo dec 04, 2011 21:41 

Afbeelding

Romy kijkt op als Rose naast haar komt zitten met een bekertje te drinken. Ze glimlacht en neemt het bekertje dat voor haar bedoelt is over.
"Dank je wel." Zegt ze en knikt als Rose zegt dat ze denkt dat deze drankjes veilig zijn. "Hopelijk, ik heb geen zin om plots gekke dingen te gaan doen." Lacht ze onwillekeurig.

Ze nipt voorzichtig van het drankje terwijl ze naar Rose luistert. "Het is vooral inderdaad wennen." Het is allemaal zo vreemd voor haar. De ene dag zat ze nog thuis, de volgende plots hier. En het is niet dat ze niet lief zijn voor haar, maar ze heeft vooral heimwee. "Ik mis vooral mijn famil-"
Ze doet er snel het zwijgen toe als Flynn zich bij haar en Rose voegt. Ze glimlacht als Flynn hen begroet en zich bij hen neerzet. "Hey."
Ze laat haar blik ook eventjes op het vuur rusten en kijkt opzij naar Flynn als hij vraagt of ze weten wat de heksen aan het doen zijn.
Romy haalt haar schouders op. "Toveren ofzo?" Oppert ze. "Geen flauw idee."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di dec 06, 2011 11:28 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose kijkt op wanneer Flynn erbij komt, ze glimlacht even naar hem. "Hey." glimlacht ze. "Ik zie dat je weer 'nuchter' bent van die marshmallow." voegt ze er met een grijnsje aan toe, waarna haar blik ook afdwaalt naar de heksen iets verderop.
"Geen idee, dit is sowieso voor het eerst dat ik heksen zie." antwoordt ze dan ook.

Ze is echter al snel afgeleid wanneer Noah en Jarrod weer in het zicht zijn. Ze staat dan ook op en loopt met de twee drankjes voor hun naar hun toe. "Drankje?" glimlacht ze dan ook.
"Jarrod.. Je kon er echt niks aan doen, het geeft niet, oke?" glimlacht ze dan toch ietwat bezorgd tegen Jarrod. "Maar! Ik heb nog wel een hele goede haarconditioner voor je."

"Kom, dan voegen we ons bij de rest." glimlacht ze, de twee afwachtend aankijkend.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo dec 11, 2011 11:37 

Noah Taylor tijdelijk bannerloos en kleurloos

Noah glimlacht flauwtjes als Rose zich direct weer bij hen voegt met de gevraagde drankjes. Dankbaar neemt hij zijn drankje aan en draait hij dat even tussen zijn vingers rond. Gelukkig gaat het gesprek de vrouwelijke kant op en over haarproducten, dat geeft Noah even de kans om weer bij zinnen te komen. Zo subtiel mogelijk laat hij zijn blik even over onderzoekend over Rose heen gaan. Op zoek naar die ene enorme afknapper waardoor hij weer normaal kon functioneren. Hij glimlacht even waterig naar haar als ze vraagt of ze er weer bij komen zitten. Ze was perfect. Verdorie! Hij neemt een flinke slok en ploft dan naast Flynn en Romy neer op de boomstam. Zijn blik verplaatst zich even kort naar Sam, maar daar wordt hij niet bepaald vrolijker van. Dominic was een stomme hersenloze paddestoel. Hij snuift even en richt zijn blik dan weer op het enorme vuur voor hun waar vrolijk omheen gedanst wordt.

"Ik dacht dat jullie soort wildere feestjes hadden dan die van ons. Daar is anders weinig van te merken" moppert hij verwend, doelend op het feit dat ze allemaal zitten. Als de muziek op dat moment wat luider en vrolijker wordt staat Noah op en gooit hij zijn drankje achteloos over zijn schouder :S "Laten we dansen!" aanmoedigend steekt hij zijn hand uit naar Romy.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma dec 12, 2011 17:12 

Afbeelding
    Jarrod Michaelis

Jarrod luistert amper naar Noah's gebrabbel. Hij is automatisch afgehaakt bij het 'je begrijpt het niet' gedeelte. Nee, hij begrijpt het inderdaad niet. Hoe moet hij nu weten hoe het is om verliefd te zijn op een meisje. Die de ex is van je broer. Die dood is. En, hey, hij is ook niet de enige die dat niet weet, toch? Daarbij WIL hij helemaal niet horen wat Noah's mening is over Rose. En Samantha. Waarom had hij in vredesnaam Jarrod uitgekozen om dit mee te bespreken? Waarom niet, tja, Daisy, ofzo. Ja, Noah moest het maar met een meisje bespreken. Jarrod heeft sowieso geen ervaring met romantiek of relaties.

Zonder verder nog iets te zeggen, loopt hij achter Noah aan, terug naar de anderen. Hij vertrouwt er niet op dat hij iets kan zeggen zonder kwaad te worden of te gaan huilen. Hij deinst dan ook een stukje achteruit als Rose op hen af komt lopen. Hij pakt het drankje aan en forceert een zwakke glimlach op zijn gezicht als Rose hem aanspreekt. "Bedankt.." Antwoordt hij, voor zowel het drinken als haar geruststelling. Een iets zekerdere glimlach verschijnt op zijn gezicht als ze over conditioner begint. "Thank God!"

Vervolgens loopt hij achter Noah aan naar de boomstam met de anderen. Zijn blik gaat naar Dominic - de enige met wie hij momenteel eigenlijk durft te praten. Oké, hij zou een sarcastische en gemene reactie krijgen, maar Dominic wist misschien beter hoe hij zich voelde. Hij zag toch wat in Jarrod? Toch?

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: di dec 13, 2011 16:12 

Afbeelding
    Dominic Logan

Dominic wacht niet op antwoord en sleurt Samantha mee naar de rest. Sam was niet meer interessant en hij dumpt haar maar bij Flynn. Dom besluit niets voor zichzelf in te schenken, maar draait meteen de dop van de fles en eigent deze toe. Zonder echt iets te geven om wat de rest denkt of vindt, neemt hij een flinke slok en wandelt naar Jarrod toe. Vrolijk pakt hij het drankje uit zijn handen en gooit het achterover.

"Uit ervaring kan ik zeggen dat jij en alcohol niet goed samen gaan,'' deelt hij poeslief mee. Nog een slok. "Dus, Mr. Mushroom turned straight?''

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di dec 13, 2011 17:02 

Afbeelding
    Jarrod Michaelis

Jar kijkt verontwaardigd op als Dominic zijn drankje afpakt. "Het was non-alcoholisch.." Sputtert hij tegen. Maar ja, het is nu al weg. En natuurlijk moet Dominic beginnen over zijn vage gedrag van net. Jarrod besluit, stom genoeg natuurlijk, maar hij is ook benieuwd hoe Dom zal reageren, om het te ontkennen. "Ik weet niet waar je het over hebt." Hij buigt zich, heel stout, iets dichter naar Dominic, zodat hij in zijn oor kan fluisteren. "Jij zou van iedereen toch het beste moeten weten dat ik alleen mannen wil?"

Een ondeugende grijns verschijnt op zijn gezicht, die hij snel wegwerkt en vervangt met een uiterst serieuze uitdrukking. Het zou niet heel lang duren voor Dominic in ieder geval aangeschoten zou zijn in het tempo waarin hij momenteel zijn fles achterover aan het slaan was. Misschien was uitdagen wel de manier om erachter te komen of Dominic echt iets voor hem voelde. Stiekem hoopt hij dat de man jaloers is en dat hij daarom zo liefjes maar sarcastisch reageert.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: di dec 13, 2011 17:18 

Afbeelding
    Dominic Logan

Een kort lachje ontsnapt zijn lippen als Jarrod zegt dat het non-alcoholisch was. Daarom was het dus zo ranzig. Dominic's wenkbrauw schiet omhoog als de jongen zich spontaan in een ontkenningsfase bevindt. Wat vreselijk irritant.
Zijn bruine ogen schieten verbaasd open als Mushroom zich dichter naar hem toe buigt. De onverwachtse woorden verwarren hem. Was Jarrod nog steeds niet helemaal helder? Tot zijn grootste ergenis beginnen zijn wangen lichtelijk te branden. Fck.
Als reactie brengt hij de fles naar zijn mond en drinkt zo'n eenderde pure alcohol weg.

"Het interesseert me niet welk geslacht je wilt.''

Voor het eerst in zijn leven lijkt zijn hoofd een beetje leeg en kan hij niet op een goed antwoord komen. Vervelende kutkinderen ook. Hij wilt gewoon terug naar zijn eigen wereld, for fck's sake.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 754 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 51  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: