Noah Taylor"Er was een hoop niet de bedoeling" glimlacht hij flauw. De hele ruzie die eraan vooraf ging bijvoorbeeld, of het feit dat hij haar in een vlaag van verstandsverbijstering bijna had gekust.
"In het vervolg weet ik je kamer te vinden" hij grijnst lichtjes "
jij de mijne ook wel toch"Hij legt zijn handen even op haar bovenarmen en wrijft er bemoedigend over heen.
"zie ik je zo aan tafel?" hij glimlacht "
Er zit nog wat mascara onder je oog. Ik wil niet dat ze denken dat ik je heb laten huilen" hij haalt zijn schouders op en grijnst lichtjes
"Ik wil na Jarrod geen slechte reputatie krijgen" Hij loopt dan ook al naar de deur als hij zich bedenkt en weer terug naar Rose loopt. Spontaan slaat hij zijn armen om haar heen en geeft hij haar een korte knuffel. Dan haast hij zich de deur weer uit.
Op de gang fatsoeneert hij zijn haar een beetje en botst hij bijna tegen Jarrod op als hij de hoek om loopt.
"..hoi, ik moet ook die kant op" logisch, Jarrod ging toch ook naar de high tea. In stilte loopt hij met de jongen mee en wrijft hij wat over de vochtige plek op zijn kleding ter hoogte van zijn schouder. "
Rose moest huilen" verklaart hij  "
Niet dat ik haar aan het huilen heb gemaakt, ze moest huilen om..Thomas" Wat ongemakkelijk steekt hij zijn handen weg in zijn zakken.