Yuuki schreef:
Blijerd schreef:
Wees eerlijk: Jullie wouden dat dit een echte post was.
If that's the case: POST ZELF.

Ik zou posten met Lea, behalve dat zelfs Lea niet zo awesome is dat ze in haar eentje de match kan winnen en ze stiekem toch wel haar teammates nodig heeft.
Dus mensen van Thomas' team, post?

Yep.
En ik heb het idee dat sommige mensen niet posten omdat ze annoyed zijn omdat er doorgespoeld is. Maar kijk, vorige keer is BB al gesloten omdat er niets gebeurde. Ik denk niet dat we constant maar kunnen wachten tot iemand eindelijk post, in de vage hoop dat het op tijd is. Eens in de maand een post werkt niet echt. En nu snap ik het best als men het druk heeft, hell, ik snap dat
helemaal. Maar posten duurt tien minuutjes, en ik geloof niet in het "niet hebben van tijd". Tijd is er zat, you guys. Het is een kwestie van indelen en het willen. Dus als je wilt posten, kun je best tien minuten later naar bed gaan. Je overleeft het wel. Je kunt slapen als je dood bent, etc. etc. [insert clichés]
Dus ja, er is vooruit gespoeld, in de hoop dat het posts zou opleveren. Nee, dat is niet gelukt. Waarom niet? Ask yoself. Ben je je vingers verloren en kun je niet meer typen? Laat maar weten. Zijn je ogen eruit geknaagd door een losgeslagen tijger en kun je niet meer lezen, behalve in braille? Laat maar weten.
Wil je er niet meer in? Laat. maar. weten.