Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 50  Volgende

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: do okt 20, 2011 19:55 

Afbeelding

Luc is buiten de herberg op een hekje gaat zitten. Het duurde een tijdje voordat hij door had dat hij zijn glas mee naar buiten heeft genomen. Hij kijkt naar de drank die erin zitten, draait zijn glas een beetje rond en ziet hoe de vloeistof in het glas kolkt. Hij stopt en kijkt achterom, terug naar de herberg. Niemand was hem gevolgd, dat was misschien maar beter ook. Luc kijkt omhoog, de zon was in deze rare middag al onder gegaan en eerste ster was al te zien.

Hij heeft er spijt van dat hij zo uitviel tegen Yvaine. De drank heeft ervoor gezorgd dat zijn barrière is kwijt geraakt. Luc zijn gedachten dwalen af naar vroeger. Er is niemand die hem kan healen, niemand hem kan redden dan op één iemand na. Maar misschien is het daar al te laat voor. Hij zucht en slaat vervolgens de drank in het glas achterover.

Together we both make hurricanes

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr okt 21, 2011 6:28 

Afbeelding

Eric neemt nog een slok van zijn drinken. Pas als Furie een glas heeft, voor zichzelf heeft ingeschonken en hem antwoord geeft, kijkt hij weer om. Ze is echt groter.. Is het eerste wat er door hem heen gaat. Eric schudt kort zijn hoofd; inderdaad, grotere problemen.

"Een wapenstilstand?" Oppert hij.

Maar in plaats van zijn glas op te houden voor een toost neemt hij nog een slok en schudt hij daarna nogmaals zijn hoofd. Alsof die langer dan een minuut zou duren met hen.

"Laten we maar gewoon op de goede whiskey drinken dan. Ik denk dat die het veiligste is.."

But I’m being born again

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr okt 21, 2011 12:24 

Afbeelding

Lucs reactie is als een goedgemikte emmer water over het hoofd van Yvaine.
Haar glimlach verdwijnt en haar gedachtes worden weer iets helderder.

Waar ben ik mee bezig? denkt ze terwijl ze Luc weg ziet lopen.

Ze hoort de opmerking van Eric en steekt haar tong naar hem uit.

'Daar was ik helemaal niet op uit. Nog niet tenminste.' en ze knipoogt naar hem.
'Maar laat ik hem maar mijn excuses aan gaan bieden...' en ze loopt naar buiten waar ze Luc somber op een hekje ziet zitten.

Ze loopt naar hem toe en wil hem het liefst een knuffel geven en zeggen dat het allemaal wel goed komt maar ze weet dat Luc dat niet zou willen. Zeker niet na wat zich net in de herberg had voorgedaan.

'Luc? Het spijt me. Het was niet mijn bedoeling...Ook niet om je te kwetsen. Maar ik...' ze stopt en maakt haar zin anders af dan ze had willen doen. '...ik kan gewoon niet goed tegen drank geloof ik.' en ze glimlacht schuldbewust naar hem.
'Ik zou het heel gezellig vinden als je nog even naar binnen komt.' ze kijkt naar beneden terwijl ze dat zegt en bloost licht. Gelukkig is het donker...denkt ze. Dan kijkt hem dan weer aan. 'En ik beloof je dat ik niet meer zal drinken.' voegt ze er met een glimlachje aan toe.

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: vr okt 21, 2011 18:41 

Afbeelding

Caleigh kan een lach binnenhouden als Eric oppert om te toosten op een wapenstilstand. Alsof ze die langer dan 30 seconden zouden volhouden. Maar Eric schud zijn hoofd en stelt dan voor dat ze maar gewoon op de goede whiskey moeten toosten, dat lijkt het veiligst.

"Dat is inderdaad de veiligste optie," zegt ze dan.

Ze heft haar glas en klinkt het tegen zijn glas.

"Op de goede whiskey."

Er hangt een lichte toon van ironie in haar stem en ze slaat het glas achterover. Het brand in haar keel, maar het smaakt haar prima. Ze pakt de fles en vult haar glas bij. Even kijkt ze opzij naar Eric en dan kijkt ze naar haar glas. Het is absurd om hier zo naast hem te zitten en niet te worden herinnerd aan vanmiddag of aan Maanstad. Ze schud haar hoofd even, hoe eerder ze dit vergeet, hoe beter.

OOC:: Mensen erop tegen als we richting de nacht en de ochtend gaan? Let me know (:

Laatst bijgewerkt door Catie op zo okt 23, 2011 21:23, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: za okt 22, 2011 19:24 

Afbeelding

Luc kijkt op als hij opeens iemand zijn naam hoort zeggen. Hij was een beetje in gedachte verzonken en had niemand verwacht. Hij glimlacht flauwtjes als hij ziet dat het Yvaine is. Blijkbaar kwam ze haar excuses aanbieden, de reden is hem een beetje onduidelijk. Hij is toch de gene die zomaar weg loopt. Ze vraagt hem weer mee naar binnen maar negeert de vraag.

"Kom anders even hier zitten" zegt hij tegen haar terwijl hij op ruimte naast hem op het hekje klopt. Hij heeft al gezien dat Yvaine een rood gezicht heeft gekregen en dit moet haar helemaal gek maken. Luc kan het niet helpen om ervan te genieten om het nog meer uit te lokken.

"Van mij mag je zoveel drinken als je wilt." zegt hij met een glimlach terwijl hij naar haar kijkt. "Ik ben het die een beetje anders wordt als ik drink. Of beter gezegd, ik wordt juist wie ik ben. Ik heb vele maskers Yvaine....en met drank raak ik ze kwijt. Daarom drink ik eigenlijk nooit zoveel dat ik dronken wordt" Hij kijkt naar het lege glas en gooit hem over zijn schouder heen. Het brekende glas is oorverdovend in de stilte van de avond, maar het kon Luc weinig schelen.

"Een meid zoals jij moet niet zomaar iedere man vertrouwen. En denk vooral niet dat je mij kent." Luc zucht even kort, hij wilt dit meisje niet bang maken. Dat is niets voor hem. Opnieuw zucht hij.

"Weet je hoe het is om iemand te verliezen?" vraagt hij haar en kijkt haar met doordringende ogen aan.

Together we both make hurricanes

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo okt 23, 2011 10:37 

Afbeelding

Eric schudt nogmaals zijn hoofd. Hij moest wel gek zijn dat hij hier vrijwillig bleef zitten. Hij kijkt kort om zijn schouder om te zien of Yvaine al weer met Luc terug komt. Misschien had hij er zelf achteraan moeten lopen. Maar goed, hij zat er wel en het was zijn eer te na om nu nog weg te lopen. Tenslotte, de drank was ook nog niet op.

Met gemengde gevoelens neemt Eric nog een slok. Misschien moest hij zich maar eens over zijn eigen gekrenkte ego heen gaan zetten. De reis was nog niet eens een duidelijke richting op aan het gaan. Laat staan dat hij dus binnen zeer korte tijd van Furie af zou zijn. Hij kijkt kort opzij en ziet de feeks duidelijk in haar eigen gedachten naar haar eigen glas staren. Dat scheelde in ieder geval, ze wisten beide dat er verder hieraan weinig woorden vuil gemaakt hoefden te worden. En Maanstad, dat kon hij prima achter zich laten, mits er voldoende drank was. Eric drinkt zijn glas leeg om die belofte aan zichzelf te beklinken. Als hij het lege glas op de bar zet kijkt hij naar de fles. Deze was nog ongeveer voor een kwart gevuld. Hij beseft dat dit zeker niet voldoende is om zijn ego of een stad te doen vergeten.

Eric pakt de fles op, vult zijn glas en kijkt nogmaals opzij naar Furie. Wat was er met deze kleine feeks dat hem zo bezig hield? Het werd tijd dat hij iets anders zocht, tenslotte had hij na die bewuste avond ook niets anders meer gedaan om zichzelf te bewijzen dat het niet aan hem had gelegen. Hij neemt een grote slok van zijn whiskey en vult zijn glas dan weer aan. In de fles blijft nog net voldoende over voor één glas. Hij draait zich wat naar Furie toe.

"Als je hem leeg drinkt," Zegt hij en knikt in de richting van haar glas "is deze laatste voor jou."

OOC: Eric vindt het allang best :)

But I’m being born again

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo okt 23, 2011 17:16 

Afbeelding

Caleigh kijkt op als Eric plotseling tegen haar begint te praten. Even kijkt ze hem aan en dan naar de fles. Dan slaat ze de rest van de inhoud van haar glas achterover en zet het glas op de bar.

"Alsof het leegdrinken van een glas zo moeilijke is," zegt ze dan.

Eric vult het glas bij en de lege fles wordt op de bar gezet. Ze pakt het, nu weer volle, glas op.

"Dank je."

[[...Enkele uren later...]]

De tijd is voorbij gegaan zonder dat Caleigh het echt gemerkt heeft. Haar whiskyglas werd constant bijgevuld en zonder moeite heeft ze het glas constant leeggedronken. Haar hoofd voelt licht aan en ze heeft het idee alsof het enige belangrijke momenteel het glas in haar hand is. Ze drinkt het glas leeg en zet het glas terug op de bar.

"Mag ik de fles?" vraagt ze dan, zonder het zelf door te hebben, met een wat botte ondertoon.

OOC:: Het is bij Caleigh nu al wel laat, maar als je nog echt wat wilt afmaken voor de ochtend begint ga dan gewoon door met het moment waar je zelf bent. Waarschijnlijk gaan we ergens eind van de week (do/vrij) naar de ochtend toe (:

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo okt 23, 2011 21:38 

Afbeelding

Na het legen van de fles, had Eric een nieuwe besteld. Het voornemen om een ego of stad te doen vergeten was het voornaamste geworden. Het schuldgevoel naar Jessa en zijn falen bij Medea waren bij elk glas verder naar achteren verdwenen. Maar zijn nieuwste voornemen bleef op een vervelende manier vrij aanwezig in zijn hoofd. Misschien, als hij helemaal helder was geweest, had hij het terug kunnen leiden naar het feit dat de oorzaak naast hem zat. Maar hij schudt zijn hoofd en neemt nog een slok.
De tijd verstrijkt, maar Eric heeft er eigenlijk weinig besef van. Hij voelt er even weinig voor om op te staan dan om te blijven zitten. Maar het laatste was makkelijker.

Hij wordt uit zijn eigen gedachten gehaald door Furie, die hem wat toebijt. Eric draait zich wat naar haar toe, moet zijn blik een seconde scherp stellen, maar trekt dan zijn wenkbrauw op.

"Maar natuurlijk, prinses." Zegt hij met een duidelijk sarcasme en schuift haar de fles toe. "Uw wens is mijn bevel.."

Hij schudt zijn hoofd en richt zich weer tot zijn glas.

But I’m being born again

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo okt 23, 2011 22:14 

Afbeelding

Caleigh kijkt op als Eric haar op een sarcastische manier prinses noemt en doorgaat met 'uw wens is mjin bevel'. De opmerking maakt haar woedend en ze kijkt hem kwaad aan.

"Ik weet niet waar je het lef vandaan haalt om me zo te noemen, maar als je me één keer nog zo noemt, dan beloof ik je dat je nooit meer het lef hebt om me zo te noemen!"

Ondanks dat ze het niet wilt, gebruikt ze stemverheffing en kwaad kijkt ze hem aan. De alcohol lijkt plotseling niet belangrijk meer, het feit dat Eric haar prinses heeft genoemd lijkt echter veel belangrijker en ergens weet ze niet eens waarom ze er zo kwaad om wordt.

"Je hebt geen idee waar je mee bezig bent," bijt ze hem als laatste nog toe.

Ze heeft geen idee waarom ze die opmerking maakt, maar de vraag waarom ze het zegt verdwijnt eigenlijk gelijk weer. Al haar gedachtes vliegen als een gek door haar hoofd en het enige belangrijke lijkt de woede te zijn die ze voelt.

Laatst bijgewerkt door Catie op ma okt 24, 2011 17:49, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma okt 24, 2011 11:23 

Afbeelding

Eric kan een lach niet onderdrukken. Hij begreep er helemaal niets van dat ze vanuit het niets zo ontplofte. Sterker nog, dat leek hij op de een of andere manier altijd bij haar uit te lokken, maar hij had geen flauw idee waarom. Hij neemt een slok van zijn drinken en kijkt de woedende Furie dan weer aan. De giftige blik in haar ogen, het idee dat hij met één woord haar zo furieus heeft gekregen en de overtollige hoeveelheid alcohol in zijn lijf, doen hem nogmaals lachen. Eric schudt zijn hoofd en staat, enigszins onstabiel, op. Blijven zitten was helemaal niet makkelijker, vertrekken, dat leek hem nu een veel beter idee. Hij pakt zijn glas en de resterende whiskey in de fles op.

"Neemt u me niet kwalijk," Zegt hij met duidelijke pret in zijn stem. Terwijl hij zijn zin afmaakt, maakt hij een spottende buiging. "uwe Majesteit. En nog een fijne avond."

Met een lacht draait hij zich om. Verderop ziet hij wat andere groepsgenoten zitten. Misschien kon hij daar beter bij aansluiten. En waar was Luc en het idee om samen dronken te worden?

But I’m being born again

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma okt 24, 2011 18:02 

Afbeelding

Caleigh haar woede wordt alleen maar groter als Eric begint te lachen en daarna een spottende buiging maakt en een nog ergere bijnaam geeft. Als blikken konden doden, dan had Eric nu creperend van de pijn op de grond gelegen om daarna pijnlijk te sterven.

"Je spot met de verkeerde," gromt ze kwaad.

Nog redelijk snel en redelijk stabiel staat ze op en voordat Eric verder kan lopen of kan verdwijnen pakt ze zijn schouder vast om hem tegen te houden. Op het moment dat hij zich omdraait, haalt ze naar hem uit. De plotselinge beweging zorgt ervoor dat ze zelf niet helemaal stevig staat, maar haar uithaal laat drie diepe krassen achter op zijn gezicht en twee minder diepe. Maar de alcohol doet bij Eric ook zijn werk en hij gaast languit. Caleigh haar hoofd doet pijn en even is ze wat duizelig, maar dan kijkt ze kwaad naar Eric. Ze wilt wat zeggen, maar de woorden komen niet dus het enige wat ze doet is hem met een kwade, maar wat spottende blik aankijken.

"Klootzak," bijt ze hem toe, "Zelfs dat woord is nog te goed voor jou, waardeloze klootzak."

OOC:: Van Kim mocht hij onderuit gaan [A] Ze staat zelf ook niet erg stevig meer XD

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma okt 24, 2011 19:20 

Afbeelding

Eric draait zich om als zijn schouder wordt vast gehouden. Furie wilde natuurlijk de whiskey. Maar als hij plotseling haar nagels op zijn wang voelt, hij zijn evenwicht verliest en daardoor op de grond beland, beseft hij dat het de whiskey niet was. Sterker nog, de whiskey vloeide nu over de vloer heen; hij had het nu ook niet meer.

Hij blijft haar een seconde of twee sprakeloos aankijken, maar kan dan zijn lach niet inhouden. Natuurlijk was dit van de zotte. De vorige keer vuurde ze hem in zijn rug, nu sloeg ze hem neer. Als hij niet zo dronken was, was hij vast op een andere manier ontploft, maar alle redelijkheid is weg en het enige wat hij lijkt te kunnen is lachen.
In zijn ooghoek ontstaan tranen van het lachen en met de palm van zijn hand veegt hij ze weg. Als hij ernaar kijkt ziet hij ook bloed.

"Een furieuze Feeks. Ik haal zo te zien mijn bloed onder je nagels vandaan.." Zegt hij en barst dan nogmaals in lachen uit.

But I’m being born again

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: ma okt 24, 2011 20:43 

Afbeelding

Brody had in z'n eentje een ommetje gemaakt, in de buitenlucht. Nu loopt hij echter weer terug naar de bar waar de anderen zich ook bevinden (als het goed is). Hij slaat een keer rechtsaf en dan doemt het al voor hem op. Brody versnelt zijn pas ietwat en stapt dan de warme bar binnen. Meteen ziet hij hun groepje en hij loopt op ze af.

Net voordat hij ze wil begroeten en wat aan de bar wil bestellen, wordt Eric neergeslagen door Caleigh. Brody weet niet waarom, maar als Eric begint te lachen, verschijnt er ook een grote grijns op Brody's gezicht.
"Geslagen door een meisje, Eric?"
Brody steekt zijn hand naar Eric om hem overeind te helpen en heeft ook door gekregen dat Eric niet helemaal nuchter meer is, wat misschien wel vrij zacht uitgedrukt is. Eric heeft ook wat bloed, maar daar kan Jessa hem wel bij helpen?

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: ma okt 24, 2011 20:49 

Afbeelding

Een enorme klap klinkt door de herberg en Jessa kijkt op hetgeen waar ze mee bezig was. Eric lag op de grond en ze ziet direct dat hij bloedt. Caleigh stond woedend tegen hem te praten. Wat een draak van een mens, denkt Jessa even en ze schrikt van haar eigen gedachte. Nee, zo mocht ze niet denken.

Ze staat geschrokken op van haar stoel en loopt naar het tafereel toe. Ze werpt even een boze blik op Caleigh en buigt zich dan over Eric heen. Tenminste, dat laatste was de bedoeling, Brody is haar voor. Vlug gaat ze naast hem staan en ze bekijkt Eric eens goed... "Gaat het?" Zegt ze zacht en vriendelijk, "Kan... Kan ik iets voor je doen?"

ooc: Omdat PG op vakantie is, heb ik totaal geen idee uit wat voor gesprek Jessa komt.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma okt 24, 2011 20:57 

Afbeelding

Caleigh zou het liefst nu willen dat ze hem hier en nu kon wurgen na zijn gelach en zijn opmerking. Als plotseling Brody erbij komt en Eric omhoog wilt helpen en een opmerking maakt werpt ze hem een giftige blik toe. Waar haalde hij het lef vandaan om haar te vergelijken met een meisje, alsof ze 12 jaar was. Als Jessa er dan bij komt staan is het voor Caleigh genoeg. Het is voor haar duidelijk dat zij hier de slechterik is en ze heeft er geen zin in.

"Nog een fijne avond..." zegt ze dan met een ijskoude toon in haar stem.

En voordat iemand daarop kan reageren draait ze zich om en loopt ze, redelijk recht en rustig, naar de trap toe. Pas als ze boven is stopt ze even om adem te halen. Als ze eindelijk haar kamer bereikt en de deur open heeft gekregen wilt ze toegeven aan de hoeveelheid alcohol die ze op heeft. Ze is duizelig en ze merkt dat met elke stap die ze zet ze minder stevig staat. Moeizaam draait ze de deur van haar kamer dicht en laat ze zichzelf op haar bed vallen. Ze was moe en eigenlijk wilt ze nu alleen maar slapen.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 737 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: