Jalf
The Immortal Mod
|
|
Geplaatst: di okt 18, 2011 19:06

Jessa glimlacht als Benicio haar gelijk geeft. "Ik zal het onthouden," zegt ze terwijl ze toekijkt hoe Benicio gemakkelijk gaat zitten. Ze merkt dat hij haar blijkbaar grondig observeert en ze moet toegeven dat ze niet zo goed weet wat ze met die blikken aan moet.
Voor ze een besluit kan nemen, begint Benicio al weer te praten, weer de stille wateren en diepe gronden. Jessa lacht even, maar kijkt dan weer even vlug naar haar handen. Nou, het ging net zo goed, stop eens met verlegen zijn... "Healing is gewoon iets waar ik getraind voor ben... Het is wat complex, maar als je eenmaal weet hoe het moet..." zegt ze, nog steeds met haar gezicht wat naar beneden, "Ik bedoel... ik wil niet uit de hoogte doen, maar ik heb het altijd al gedaan..." Dan kijkt ze op, Benicio had gelijk. Er waren heel veel dingen die anderen niet over haar wisten, maar het was niet verstandig om daarmee te pronken. Dat zou haar en de anderen alleen maar in gevaar brengen. "Ik denk dat iedereen hier wel meer weet of kan dan ze laten merken... Iedereen heeft hier vast wel een paar geheimen..."
Ze neemt een nieuw glas cider aan en bloost kort als Benicio op haar proost. "Op een aardige jongeman die mij aan het lachen heeft gemaakt." zegt ze voorzichtig, ze wist niet zo goed hoe ze hem moest beschrijven.
Ze neemt een slokje en laat haar blik door de bar gaan. Haar oog valt in eens op Caleigh... die aan de drank zat. Ondanks dat ze net geheald was en Jessa wist dat ze goed werk had geleverd was het verschrikkelijk onverstandig om zo kort na een verwonding alcohol te gaan drinken. "Het spijt me," zegt ze vlug tegen Benicio, "Ik ben zo terug."
Ze staat op en met haar glas in haar hand loopt ze richting Caleigh. Ze maakt even een mentale memo dat ze niet zo snel op moet staan, ze begon een beetje duizelig te worden. Bij de bar aangekomen richt ze zich gelijk tot Caleigh. "Het spijt me heel erg dat ik dit moet zeggen," zegt ze voorzichtig, "Maar zou ik je glas mogen hebben? Het is heel erg onverstandig om zo kort na een verwonding alcohol te gaan drinken."