Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 51  Volgende

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: vr aug 19, 2011 23:36 

Afbeelding

Samantha gaat lekker knus bij Noah zitten en vat zijn zucht op als een teken dat hij haar gemist heeft. Noah kan er dan ook niets aan doen dat hij soms wat moeilijk is met het uiten van zijn emoties.
Ze haalt haar schouders nonchalant op bij zijn woorden. ‘Zij begint altijd.’ Haar blik gaat even naar Rose, waarna ze Noah liefjes aankijkt, ‘Ik ben gewoon beter in een weerwoord geven.’ Ze legt het zo uit alsof haar dus totaal geen blaam treft.

Tevreden kijkt Samantha naar de zee en al gauw ziet ze een randje van de zon tevoorschijn komen. ´Ahhww, de zon komt op!´ Er verschijnt een glimlach op haar gezicht. Ze kijkt Noah even aan en geeft hem dan een speels kusje op zijn wang. ´Wat romantisch en mooi!’ Natuurlijk wilt ze Rose hier ook even mee duidelijk maken dat Noah met haar is.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za aug 20, 2011 9:43 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose trekt haar wenkbrauwen op wanneer Sam zegt dat zij altijd begint. Yeah right. Zij was degene die alles vanaf het begin gestart had en maar door ging met haar constant dwars liggen en haar grenzen op te zoeken.
"Jij bent dan ook degene die altijd een weerwoord nodig heeft." mompelt Rose op Sam's woorden. Ze kijkt haar even kort aan en glimlacht niet gemeend, waarna ze weer wegkijkt.

Ugh, kan het nog erger op een vroege morgen. "Oh, ik wist niet dat jullie een date hadden. Excuseer me, ik zal jullie verder niet lastig vallen." zegt ze dan ook waarbij ze opstaat. "Geniet van het moment." Ze werpt Noah nog een ietwat verwijtende blik toe, deed hij dit expres zodat ze zich weer mateloos aan hun kon irriteren?
Ze vouwt haar vestje nog even goed om zich heen waarna ze langzamaan maar besluit te vertrekken bij de twee.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za aug 20, 2011 14:27 

Afbeelding
Noah Taylor

Oke, dit is dus precies wat hij bedoelde. Het gekibbel ging gewoon verder. Minder sterk als normaal en er werden verbaal minder woorden aan vuil gemaakt, maar je voelt de spanning. Samantha maakt het hem dan ook niet bepaald gemakkelijk als ze knus tegen hem aan kruipt. Ze jaagt Rose ermee weg. Een vriendin en onbereikbare, verboden hartstocht. Waardoor hij dus gewoon knus terug zou kunnen doen met Samantha. Rose zou zich niet hoeven te ergeren aan hun, vanwege de vriendschappelijke aard.

Zijn blik gaat even van de zee naar Samantha als die hem op zijn wang kust. "Romantisch?" wispelturig werpt hij een blik op de zon "Hij komt elke dag opnieuw op hoor" mompelt hij. Pff en het is te vroeg voor zoetsappige cliché romantische momenten.

En dan besluit Rose weer te vertrekken. "We hebben geen date" verlaat het verontwaardigd zijn mond. Nouja! Nu deed Rose het ook hoor. Met haar verwijtende blikken en naar het jaloers neigende gedrag. Wacht? Jaloers? "Rooosee" zeurt hij zuchtend. Oke, genoeg! Dit is veels te vermoeiend zo. En hij wil en kan niet partij kiezen. Resoluut staat hij op en loopt hij achter Rose aan. Omdat ze het er waarschijnlijk toch niet mee eens is vist hij haar direct van de grond. Terug bij Samantha zet hij haar weer neer, precies op de plek waar hij gezeten had. "Nee" hij houdt streng zijn vinger op en gaat voor hun staan. Weg romantische zonsopgang. "Ik heb genoeg van jullie onderlinge vete." Hij richt zijn aandacht eerst op Rose "Hetgeen tussen jou en mij is puur vriendschappelijk. Jouw eigen woorden. En toch kun je het niet uit staan als ik bij Samantha in de buurt ben. Nu weet ik dat Samantha een kreng kan zijn, maar Dominic is ook een zak en daar heb je duidelijk minder problemen mee. Dus stop met je jaloerse gedrag en de verkeerde signalen die je daarmee af geeft want het is uitermate irritant." Samantha komt hier ook niet mee weg, dus is zij de volgende. "En jij. Jij moet stoppen met Rose uit haar tent lokken. Het ene moment flirt je nog met Dominic, maar zodra Rose in mijn buurt komt ben je niet bij me weg te slaan en hang je het vriendinnetje uit. Dat doe je niet om mij, maar om Rose." Hij schudt even zijn hoofd, dat hij dit gaat zeggen. "Dus nu mogen jullie samen genieten van deze romantische zonsopgang." dat kwam er wat valser uit dan de bedoeling was. "Ik wil niet kiezen, dus jullie vinden maar een manier om de vrede te bewaren. Tot die tijd ontwijk ik jullie beide met alle plezier. Aangezien ik niet kan omgaan met de een zonder ruzie te krijgen met de ander" Hij zucht even diep, wat een gedoe.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za aug 20, 2011 15:34 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose slaat haar ogen ten hemel wanneer ze Noah haar naam hoort zeggen. "Hey, laat me los!" brengt ze dan ook uit wanneer hij haar tegen haar zin in terug bij Samantha neerzet.

Ze opent dan ook protesterend haar mond wanneer hij streng duidelijk maakt dat hij even z'n zegje moet doen. Haar mond zakt nog net niet open wanneer hij haar ervan verwijt dat ze zogenaamde 'verkeerde signalen' afgeeft en blijkbaar 'jaloers gedrag' vertoont, yeah right. Waar heeft hij het in godsnaam over. Pff. En hoewel ze het heel erg eens is met wat hij tegen Samantha zegt, is ze het niet eens met wat hij zojuist tegen haar heeft gezegd.

"Luister eens goed, meneer de prins die denkt dat hij overal de reden voor is." begint ze dan ook. "Er is sowieso niks tussen ons, we zijn vrienden, right? En ja, misschien is Dom ook wel een zak, maar niet richting mij. Ik heb geen enkel probleem met hem, ik heb hem tot nu toe zelfs nauwelijks gesproken, misschien dat dat de reden is dat ik 'daar duidelijk minder problemen mee heb'." gebruikt ze zijn eigen woorden. "En ja, Sam is inderdaad een kreng. Omdat ze, zoals jij heel mooi tegen haar duidelijk hebt gemaakt, het niet uit kan staan als wij ook maar een meter bij elkaar in de buurt komen. Ze is een kreng omdat ze mij niet uit kan staan. And well, ze is zelf nou niet bepaald de meest onschuldige en lieve persoon hier in de groep en gezien het feit dat ze zo bitchy is richting mij, ga ik niet terug doen alsof we dikke vriendinnen zijn." Het maakt haar helemaal niet uit dat Sam er gewoon bij staat. Die mag het ook even allemaal goed te horen krijgen.
"Dus wat ik je even duidelijk wil maken; ik wil best met jou om gaan en een leuke tijd met je hebben, maar zodra Queen Bitch Sam in de buurt komt - omdat ze mij niet in jouw buurt wil -, wordt heel de sfeer voor mij verpest en is het voor mij niet meer mogelijk om een leuke tijd te hebben, okay? Niks jaloers gedrag, ik kan haar gewoon niet uitstaan en sorry hoor, maar ik ga niet om met mensen die zelf niet normaal kunnen doen en normaal gedrag niet waard zijn."

"En waarom in godsnaam zou je denken dat ik jaloers ben of bepaalde signalen afgeef?" Had hij bepaalde verwachtingen? "Ik heb Thomas.. En bovenal, je bent een vriend van me. Je bedenkt om de een of andere reden allemaal dingen die er helemaal niet zijn.."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za aug 20, 2011 16:34 

Afbeelding
Noah Taylor

Verontwaardigd en protesterend opent hij al zijn mond bij haar eerste zin. Dat was...niet aardig! Hij vergeet even dat Samantha er ook nog bij is en gaat nu de discussie met Rose aan. Wat denkt die betweter wel niet. "Best. Waarom krijg ik dan boze blikken toegeworpen?" hij maakt even een handgebaar richting Sam "Ik kan er toch niks aan doen dat zij bij mij komt zitten. Dan is niet mijn fout, dat jullie elkaar niet kunnen uitstaan moet je niet op mij afreageren. Dat is het gedrag waar ik het over heb, jij verwijt het mij." Hij snuift even "Maar blijkbaar is die vriendschap ook weer niet zoveel waard dat je gewoon even het feit dat Sam erbij is kunt negeren. Als het zo gezellig met mij is is er geen enkele reden om er direct van door te gaan zodra Sam in zicht komt. Je laat je gewoon weg jagen, geeft mij een rot gevoel en doet..." Doet wat? "Raar.."

"En ik bedenk niet allemaal redenen die er niet zijn.." het laatste is een stuk minder zelfverzekerd dan het eerdere gedeelte. Bij haar ontkenning voelt hij zich een beetje in het nauw gedreven. Alsof hij daarmee iets heeft toegegeven.

Noah lijkt even aanstalten te maken om nijdig weg te lopen maar blijft dan toch staan. Haar simpele woordkeuze zit hem hoog, of misschien is het Thomas die opduikt in haar verhaal. Hij herhaalt haar woorden "meneer de prins die denkt dat hij overal de reden voor is." Hij schudt even zijn hoofd "Erg charmant. Is dat hoe je over me denkt?"

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma aug 22, 2011 10:44 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose schudt eventjes ongelovig haar hoofd. "Ik verwijt jou helemaal niks." Pff. "'Blijkbaar is die vriendschap niet zoveel waard'? Het is niet alsof we al jaren bevriend zijn, het is ook nog maar een paar dagen geleden geweest dat er uberhaupt iets van 'vriendschap' ter sprake is geweest." Ze was niet z'n beste maatje waarvan ze al zijn irritante vriendjes en vriendinnetjes zomaar hoefde te trekken.
"Ik doe niet raar. Wij zaten hier gewoon samen, en toen kwam miss bitch hier erbij zitten, of nouja, plakken aan jou. Sorry hoor, maar ik heb op dit tijdstip geen zin om bij een aan elkaar geplakt stel te zitten. Bovendien heb jij misschien de hint van Sam niet kunnen begrijpen, maar die oh zo 'romantische en mooie zonsopgang', is een subtiel genoege hint voor mij om jullie inderdaad maar even alleen te laten."

"Ja, soms wel." antwoordt ze in haar geirriteerdheid op zijn vraag. "Het is niet dat je zo bent, maar zo gedraag je je wel op het moment. Het gaat niet om jou dat ik opsta en besluit weg te gaan, dat gaat om Sam." Ze ging hem nou niet staan vertellen hoe ze wel over hem dacht, zeker niet in de aanwezigheid van Sam.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: di aug 23, 2011 12:57 

Afbeelding

Samantha schuift meteen iets op als Rose door Noah vlak naast haar wordt teruggezet. Lichtelijk beteuterd ziet ze hoe de zonsopgang verstoord wordt door Noah die ervoor staat. Maar dan begint Noah met Rose op haar plek te zetten en dat is natuurlijk veel beter dan een romantische zonsopgang! Ze beaamt alles wat Noah zegt en knikt dan ook zo nu en dan om dat even extra duidelijk te maken.
Natuurlijk heeft Noah ook iets tegen Sam te zeggen, maar dat stoort haar niet zo. Er is altijd wel wat over haar te zeggen en tja, Noah heeft gisteren wel bewezen dat hij er toch wel anders over nadenkt. Ze zal hem straks nog wel ervan even overtuigen dat het niet om Rose gaat. Zo belangrijk is Rose niet eens.

Hoewel ze even vies naar Rose kijkt als Noah besluit hun twee alleen te laten, wordt het al snel duidelijk dat Noah er niet zo makkelijk vanaf komt. Rose is overduidelijk op haar teentjes getrapt en schiet in de verdediging. Waar natuurlijk de nodige beledigingen voor Sam in voorkomen, want ja, Sam is dan ook wel belangrijk :’)
Het enige dat nog mist is een lekker drankje en wat popcorn. Samantha maakt het zich comfortabel en geniet met volle teugen van het schouwspel voor haar. Dat allemaal ontstaan is door haar nietszeggende opmerking. Haar humeur wordt er zowaar nog beter op als Rose haar Queen Bitch Sam noemt. Dat klinkt wel leuk! Voornamelijk het Queen gedeelte. En Noah is Meneer de Prins. Hmm, zou Rose het dan toch inzien? Prins.. Queen. Er verschijnt als vanzelf een glimlachje op haar gezicht.

Dan besluit Samantha om ook maar eens op te staan. Ze gaat dit keer niet in de verdediging, of Rose beledigen, nee, ze gaat juist poeslief doen. Dat zal Rose namelijk alleen maar nog meer irriteren.
‘Rose, het was helemaal niet mijn bedoeling om jou weg te jagen.’ Begint ze dan ook zo vriendelijk mogelijk, ‘Het was gewoon een constatering en natuurlijk mocht jij daar ook gewoon bij blijven en ervan genieten. Een zonsopgang staat tenslotte toch bekend als mooi en romantisch?’ Ze kijkt even lief naar Noah om te laten zien dat zij wel normaal kan doen, in tegenstelling tot Rose. ‘En ik vind het een beetje overdreven dat je meteen weg gaat als ik erbij kom.. Ik kom toch ook gewoon bij jou en Noah zitten? Al dan niet naast je, want zo aardig ben je nu ook weer niet.’ Ze glimlacht even. ‘Ofja.. niet tegen mij dan.’

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di aug 23, 2011 20:58 

Afbeelding
Noah Taylor

Rose haar hele houding zorgt ervoor dat Noah een defensieve houding naar haar toe aan neemt. "Best!" sneert hij dan ook. Dan waren ze toch lekker geen vrienden, hij had haar niet nodig. Hij had het prima gered zonder haar. "Misschien heb jij op dit tijdstip gewoon een onwijs ochtendhumeur" kaatst hij dan ook kinderachtig terug. Hij trekt even een gezicht als ze zegt dat hij zich op het moment wel zo gedraagd en verder gaat met, wat naar zijn idee, hem de les lezen is.

Hij staat nog steeds flink stoom af te blazen als Samantha nog een lieve lijmpoging doet. Althans, zo komt het nu over. Zwijgend vouwt hij zijn armen over elkaar en kijkt hij even naar het water wat nu prachtig rood kleurt. Niet echt de meet rustgevende kleur nu.

Afbeelding
Chase Alessia

Chase heeft inmiddels alle inactieve rpgérs op sleeptouw genomen voor deze geweldige excursie. De drie achterblijvers op het strand lijken het echter een stuk minder gezellig te hebben. Noah heeft duidelijk een keer niet zijn zin gekregen en staat met een vreselijk rothumeur te mokken terwijl Samantha opvallend schattig toont. Rose daarintegen heeft haar schattigheid laten varen en kijkt bijzonder boos. "Kom we beginnen, volg mij" Onsubtiel trekt hij Rose aan haar arm mee om voorop te lopen. "Jullie kennen allemaal wel de schildpadden nietwaar? De aarde schildpadden. Well, als we nog op tijd zijn zullen we getuige zijn van een prachtige geboorte en de natuur een handje kunnen helpen. We gaan de pasgeboren schildpadden namelijk naar de zee dragen zodat hun overlevingskans groter is" begint hij enthousiast te vertellen. "Ooh klein detail. Ze verschillen iets met de aardse varianten. "Ik geloof dat jullie ze Nessie noemen?" Hij richting zijn aandacht weer op Rose "ze hebben een langere nek en geen schild" schouderschokt hij. Onderzoekend laat hij zijn blik even over haar heen gaan "Viel hij je lastig?" vraagt hij vaderlijk.

Noah gaat uiterst nors naast Samantha lopen terwijl zijn ogen boren in de rug van Rose. Stomme vriendinnetje van Thomas. Stomme enige vriendin. Stomme mooie bezette vriendinnetje. "niks persoonlijks, maar hou asjeblieft de aankomende 5 minuten je mond" mompelt hij tegen Samantha. Hij moet even bedaren voor hij weer aanspreekbaar is. Ugh.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo aug 24, 2011 13:21 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose kijkt geergerd om naar Sam - ohja, die was er ook nog - wanneer die besluit haar mond open te trekken om het mogelijk nog erger te maken dan het al is door zogenaamd super aardig en lief te doen. Ze ademt dan ook even goed en probeert er niet op in te gaan.
“Zie je nou wat ze doet? Waar ze mee bezig is?†Ze kan niet geloven dat Noah niet in kan zien dat Sam hun langzaam maar zeker tegen elkaar op begint te zetten.

Ja, dat zal het zijn. Het zal allemaal wel aan haar ‘ochtendhumeur’ liggen. Elk normaal mens met een goed verstand zou een ochtendhumeur krijgen met iemand als Sam in de buurt. Pfuh.
Ze kijkt dan ook even van haar stuk gebracht wanneer Chase opeens komt opduiken en haar aan haar arm meetrekt om met hem voorop te lopen. Met een half oor luistert ze naar hoe Chase aan het vertellen is met al z’n enthousiasme. Haar eigen goede humeur is echter totaal verdwenen dankzij Noah en z’n sidekick Sam.

Ze kan het alleen niet maken om Chase z’n enthousiasme tegen te werken. Ze knikt dan ook en glimlacht lichtjes wanneer hij het over Nessie heeft. Haar aandacht is echter al snel weer weg en ze kijkt wat voor zich uit terwijl ze met Chase meeloopt. Wedden dat Sam nu meteen achter haar rug om superzoet en lief tegen Noah aan zou plakken, nou dan heeft ze toch lekker wat ze altijd wilde.

“Hm?†Rose kijkt op uit haar gedachten wanneer Chase haar vraagt of iemand haar lastig viel. “He- oh.†Ze glimlacht even vluchtig. “Nee hoor..†Ze stopt even een pluk haar achter haar oor en kijkt dan weer voor zich uit. “Ik zal wel gewoon een ochtendhumeur hebben.†mompelt ze er achteraan.

“Het is meer sidekick bitch Sam die me constant lastig valt.†kan ze het dan toch niet laten om uit te brengen. Haar wenkbrauwen schieten even kort omhoog. Waarom voelde het meer dan normaal om dit zomaar even aan Chase kwijt te kunnen? Snel kijkt ze even weg, waarna ze aarzelend weer naar hem opkijkt. “Ik mag haar gewoon niet, en daarom mag zij mij ook niet. Ze manipuleert heel de boel en die stomme prins heeft niks door.†verklaart ze, op een toon zodat alleen Chase haar kan horen. “Zul je zien dat ze jou straks ook tegen me opzet. Pas maar op hoor, ze is een gemene heks.†Ze kijkt Chase heel serieus aan terwijl ze dit laatste zegt, maar kan het dan niet laten om er toch even om te moeten glimlachen. “Het erge is nog, dat ik niks hiervan overdrijf.†knikt ze.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do aug 25, 2011 12:24 

Afbeelding
Chase Alessia

Chase glimlacht als Rose min of meer begint te mopperen en zegt dat ze wel een ochtendhumeur zal hebben. Terwijl ze verder gaat is het enige wat hij kan doen luisteren. Hij knikt even begrijpelijk en werpt een blik achterom, alsof hij kijkt of de groep nog compleet is. Uiteraard kijkt hij gewoon om te zien waar de twee boosdoeners zijn. Als er iemand een ochtendhumeur lijkt hebben is het Noah wel, zijn gezicht staat op onweer. Oh boy, hij heeft er helemaal niet om gevraagd Sammie zijn zoon op sleeptouw te nemen. Thomas was tenminste nog makkelijk. In elk geval lopen ze achteraan, waardoor Chase niet eens heel geheimzinnig hoeft te fluiseren. "Achja, mannen zitten nou eenmaal anders in elkaar" grinnikt hij als Rose zegt dat die stomme prins niks door heeft. "En het zit in de familie. De prinsen van Alusia zijn nooit de meest makkelijke geweest." grinnikt hij "Mij als uitzondering" Daar is Leah het vast niet mee eens. "En, als ik het goed heb zijn Sam, Thomas en Noah min of meer samen opgegroeid. Dus dat werkt ook niet erg in je voordeel. Noah is onderhand wel gewend aan haar bitchgehalte, jij niet en...nouja je zult het wel van je moeder hebben. Ik snap het wel, hoe moet een jongen nou ooit kiezen. Hij kent jou net en Sam al jaren. Jij bent veel leuker dan Sam, maar mist de jaren aan vertrouwen." Hij schenkt haar even een gerustellende glimlach "Niemand kan mij tegen jou opzetten, onmogelijk. Ten eerste heb je je schattige en onschuldige voorkomen mee, ten tweede ben je Leah haar dochter en je bent mijn dochter" hij slikt, uhoh "Dat is als ik een dochter zou hebben bedoel ik. Als ik kinderen zou hebben gehad dan had ik een dochter als jou willen hebben. Theoretisch gesproken."
Ander onderwerp, nu! "Ik zie het nest al!"

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do aug 25, 2011 19:20 

Afbeelding
    Rose Pocock

"Ik denk dat er niks klopt van die uitzondering." reageert Rose met een grijnsje op zijn verhaal. Ze heeft zo het gevoel dat haar moeder hem ook maar een moeizame prins vond. Hij weet in ieder geval weer een lachje op haar gezicht te krijgen.
"Hij heeft het al die jaren prima zonder me overleefd, wat vast stukken makkelijker was. Hij hoeft zich geen zorgen meer te maken, hij kan gewoon door met z'n simpele leventje met Sam, daar heeft hij mij niet voor nodig."

Rose kijkt Chase met een voorzichtig opkomend glimlachje aan wanneer hij zegt dat niemand hem tegen haar kan opzetten. Aw, dat is lief van hem. Er verschijnt dan ook een lachje wanneer hij verschillende dingen begint op te sommen. Haar glimlach maakt echter meteen plaats voor frons op haar gezicht. Zijn dochter? Ze kijkt hem niet-begrijpend aan, vooral wanneer hij het ook nog eens probeert te verklaren.
"Okay.." verlaat het dan ook aarzelend haar mond. Zouden haar ouders hem als peetvader gewild hebben ofzo? Hij was zo raar bezig. Ze glimlacht dan even verward naar hem met een ^^"-gezichtje.

Rose kijkt op wanneer Chase opeens uitroept het nest al te zien. Waar? Rose heeft niet echt ervaring met schildpadjes, dus kijkt ze maar wat naar het vele zand.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 26, 2011 12:41 

Afbeelding
    Daisy Pocock

Daisy wilde net gezellig van de ochtend komen genieten bij de rest als de bom barst. Rose vliegt uit tegen Sam, Noah tegen haar zus én tegen Samantha, waarop Samantha poeslief reageert -iets waarop Daisy overduidelijk met haar ogen rolt. Yeah right, very subtle. Maar het gekibbel tussen Noah en Rose is niet mooi, het begint als een klein beetje geïrriteerd gedoe, maar dan wordt er al snel met grove termen gesmeten. Zaken waarvan Daisy niet weet wat ze moet denken.

Verbaasd knippert Daisy met haar ogen. Verkeerde signalen? What the-? Waar stuurt Noah in hemelsnaam op aan? Gelukkig reageert haar zus net zoals ze wilde dat ze zou reageren. Ze snapt het ook niet. Gelukkig maar. Anders had Daisy zich ergens wel wat verraden gevoeld en dan zou Sam helemaal het rijk voor zich hebben als ze tussen Rose en Daisy ook nog conflict kon zaaien.

'Uhm, oké,
' mompelt ze tegen zichzelf, eerder dan tegen iemand anders. 'Waar is Jar?' vraagt ze zich luidop af. Sowieso dat ze daar wat minder drama tegenkomt, die jongen heeft zijn drama al wel even gehad.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: wo aug 31, 2011 21:18 

Afbeelding

Verontwaardig kijkt Samantha Rose aan als die wilt zeggen dat ze niet gemeend aardig was. Achja, Noah gelooft het wel en daar gaat het om. Jammer genoeg komt Chase als de reddende engel om de bocht en verwijdert hij Rose bij hen, het had anders nog wel veel ‘leuker’ kunnen gaan worden tussen Rose en Noah.
Ze haalt even diep adem na Noah’s woorden en kijkt dan maar wat afwezig om zich heen. Ze kent hem goed genoeg om te weten dat ze nu inderdaad beter geen gesprek kan aangaan met hem. Na een paar minuten gaat ze uit verveling een vrolijk deuntje fluiten, aangezien haar humeur wel nog goed is.

‘Laten we deze dag opnieuw beginnen,’ stelt ze dan bemoedigend voor, ‘We komen net uit bed –iets dat heel reëel is op dit tijdstip- en genieten zogenaamd van deze survival, omdat Chase het zo goedbedoeld, ok?’ Ze glimlacht even speels. ‘Goedemorgen lief prinsje, lekker geslapen?’ Hopelijk zal Noah nu gewoon meegaan in het opnieuw beginnen en betere zin krijgen.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo aug 31, 2011 22:29 

Afbeelding
Chase Alessia

"Daar" Chase wijst rehct voor hun. Als ze nog iets verder doorgelopen waren hadden ze het nest misschien wel vertrapt. Hij wisselt even een blik met Rose en glimlacht. "We kunnen ze naar de zee brengen" meldt hij. Na rose een bemoedigende glimlach te hebben toegeworpen en bij het zien van Noah als de schildpadden beschermer voegt hij zich bij Leah. "Ik weet niet hoe lang ik nog toneel kan spelen" mompelt hij. Niet Leah haar favoriete onderwerp, maar het moest.

Afbeelding
Noah Taylor

Sam willigt braaf zijn verzoek in om even haar mond te houden. Dat helpt hem te kalmeren, hoewel de woede een beetje blijft borrelen, en weet uiteindelijk zijn aandacht weg te halen bij de ruggen van Chase en Rose. "Oke" verzucht hij op haar idee om de dag opnieuw te beginnen. Toch trekt hij even iets zijn neus op bij haar zoete worden. "Lief prinsje?" hij grijnst even kort "iets minder suikerzoet mag ook wel" grinnikt hij lichtjes. Een korte opleving voor hij verder gaat met mokken.

"Ik geniet trouwens niet van een survival. Een survival staat voor een vermoeiende dag met blaren op mijn voeten, modder op de meest vreemde plekken en een zweetlucht van je mede mensen." Want Noah zweet niet, perfectie zweet niet [a]. "Survivallen is stom, nutteloos en-" Zijn de eieren al uitgekomen? De norsheid glijdt direct van hem af en maakt plaats voor een zwijmelende blik. Een blik die dit keer niet door een van de meiden veroorzaakt wordt maar door kleine schildpad achtige beestjes die zich een weg banen door het zand. "Aaaaaaaaawww" verzucht hij vertederd. Alsof hij een kleine jongen is die een nest puppy's ziet schuifelt hij wat dichterbij. Voorzichtig, want hij wil niet op een klein lief wezentje staan.

En dan dreigt een lief klein groen dingetje onder de enorme voet van Daisy te verdwijnen. "Kijk uit!" sneert hij, waarna hij een snoekduik neemt tegen Daisy aan. Als hij op haar ligt staat hij niet direct op "Goedemorgen" begroet hij haar, alsof het de normaalste zaak van de wereld is om mensen te bespringen. Voorzichtig krabbelt hij overeind "Ik help je wel" inplaats van Daisy recht te trekken bukt hij en schept hij de schildpad in zijn handen. Op naar de zee!

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do sep 01, 2011 9:27 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose blijft abrupt staan wanneer Chase haar aanwijst waar de schildpadjes zijn, voor ze ze straks zouden vertrappen. Er verschijnt meteen een glimlachje op haar gezicht en ze knikt dan ook instemmend wanneer hij voorstelt ze naar de zee te brengen. Aaaaaw, wat lie,- De vertederde blik verdwijnt meteen wanneer ze Noah’s zelfde reactie ziet. Ze slaat haar ogen dan ook ten hemel en slaakt even een zuchtje. Iemand, red die schildpadjes uit z’n handen. Hij zou ze straks nog een overdosis liefde geven.

“Wie had dat ooit van hem gedacht.†mompelt ze dan ook wanneer ze zich bij Daisy voegt en haar zusje overeind helpt - gezien Noah dat niet nodig lijkt te vinden. “Pas maar op, ik heb blijkbaar een ochtendhumeur.†knipoogt ze. “Goodmorning sis.â€

Afbeelding
    Leah Johnson Pocock

Leah kijkt op van de schildpadjes wanneer Chase zich bij haar voegt. “Hey, goedemorgen.†glimlacht ze. De glimlach verdwijnt echter al gauw bij het horen van zijn woorden. Haar blik schiet even naar de groep, waarna ze Chase aan zijn arm meetrekt naar iets verderop, niet al te ver van de groep vandaan.

“Hoezo dat nou weer Chase? Dat kan je niet maken.†Ja, want hij brengt haar zo wel een beetje in paniek. Ze haalt even een hand door haar haar heen. “Wat wil je dat we eraan doen dan?†vraagt ze hem, hopend dat hij begrijpt dat ‘alles vertellen’ niet het juiste antwoord is op haar vraag.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 754 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 51  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: