Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 41  Volgende

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di apr 17, 2012 17:51 

Afbeelding

Dorian kijkt Enora beduusd aan. Hij zou harten kunnen breken? Hij knippert even met zijn ogen. “Ik begrijp je niet…” murmelt hij excuserend. Of eigenlijk begrijpt hij het wel, maar is de context hem zo vreemd dat hij denkt dat hij het niet begrijpt. Volgen we het nog? Wel, Dorian in elk geval niet. Hij grinnikt even opgelaten en een rode kleur verspreid zich over zijn kaken. Langzaam druppelt het laatste gedeelte van haar zin bij hem binnen. Aanpassingen? Welke aanpassingen. Als ze zijn naam zegt kijkt hij automatisch op en valt alles op zijn plek. Ze ging zijn haar knippen!?

“Ik…” hij weet het niet, hij heeft een black out! De laatste keer dat hij een black out kreeg was tijdens een examen in de eerste klas. Ze is duidelijk iets van plan met hem, hij wil niet haar barbiepop zijn. Hij wil niet dat ze zijn haren knip of hem onthoofd met een schaar. Maar een ja ligt op zijn lippen, omdat hij niet durft te weigeren. Beleefdheid misschien. Of omdat Enora een meisje was en daarom onvoorspelbaar. Dorian is ook niet de expert op vrouwelijk gebied, straks brak hij haar hart door te weigeren!

“Oke…?” het angstzweet staat nog net niet op zijn voorhoofd. Van Alois of Ruelle hoeft hij ook geen hulp te verwachten. “Ik ga even…” er volgt een vaag handgebaar richting de deur. Want hij moet nergens heen, hij wordt nergens verwacht. Hij raapt zijn spullen bij elkaar en staat op, in zijn haast gooit hij nog bijna zijn mok thee om. Ja, Dorian vlucht.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di apr 17, 2012 21:09 

Afbeelding
    Enora Laurent

Enora wacht geduldig af op het kwartje dat nog moet vallen bij Dorian, en wanneer het eenmaal zo ver is, gaat hij er - twijfelend - mee akkoord. Dat was dus een ja!
"Great!" brengt ze dan ook enthousiast uit. Wanneer hij vervolgens nogal paniekerig opstaat om er vandoor te gaan, springt ook Enora snel op. "See you later guys." knipoogt ze naar de twee jongens.

"Dorian, wacht, ik kom meteen met je mee!" zegt ze terwijl ze haar pas wat versnelt om hem bij te kunnen houden. Wanneer ze eenmaal langs hem loopt, haakt ze zijn arm in de zijne.
"See, Dorian.. Ik heb niet zo'n goede nacht gehad, een zekere persoon heeft alles overhoop gehaald en volgens mij had jij ook niet een al te goede avond." begint ze te praten. Ze kijkt hem even zijdelings aan. "Ik zag de mand en de bloemen.."

"Dit gaat ons beiden goed doen, trust me!" glimlacht ze dan weer zo optimistisch mogelijk. Ze zal hem maar niet vertellen dat ze nog nooit iemands haar heeft geknipt, dat was een klein detail dat voor Dorian even beter weggelaten kon worden.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di apr 17, 2012 21:27 

Afbeelding

Hmpf, te laat. Hij glimlacht lichtjes als ze zich aan hem vast haakt. En dan blijkt hij, en zijn haar, ook nog een troostend middel te zijn. Of dat nou een goed teken is of een slecht teken daar is hij niet helemaal zeker van. Ze geeft hem wel des te meer redenen om vooral niet terug te krabbelen. Straks zou ze al haar frustraties jegens Shawn op hem los vuren.

Betrapt kijkt hij haar aan “ Oohh…uhh ja.” Stottert hij “Zo ben ik. Zorgzaam…” probeert hij het luchtig weg te wuiven. Hij wil vooral niet dat iemand zijn tijdelijke crush op Naomi heeft opgemerkt. Tijdelijk ja, want het was uit. Of nouja, over. Ze zoeken een verlaten lokaal/kapsalon op, aangezien hij niet mee de common room in kan en zij andersom niet.

Nerveus neemt hij plaats op een stoel, hij zucht diep en knijpt zijn ogen dicht. “Oke, begin maar” verzucht hij.
“Nee wacht!” hij krimpt iets ineen en slaat zijn armen beschermend over zijn hoofd. Realiserend hoe stom dit eruit moet zien opent hij waakzaam een oog en kijkt hij schuin naar haar op “Sorry. Ik ben niet erg goed in dit soort dingen. Niet dat ik je niet vertrouw. Of eigenlijk vertrouw ik jou, de combinatie met de schaar en je teleurstelling in Shawn niet. Knip asjeblieft niet mijn oren eraf.”

Langzaam laat hij zijn armen weer zakken en recht hij zijn rug iets. Stilte. “Oke. Laten we wat harten breken.” Als Shawn dat had gezegd had het waarschijnlijk overtuigend overgekomen, bij Dorian verlaat het wat vreemd en onwennig zijn mond. Totaal niet overtuigend, zeker niet als hij daarna net zo bescheiden en beschaamd weer zijn schouders op haalt. Dat moet hij niet meer doen. Een stap tegelijk.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di apr 17, 2012 21:45 

Afbeelding
    Enora Laurent

Eenmaal in een verlaten lokaal en wat voorbereidingen met betrekking tot de middelen, kijkt Enora Dorian enthousiast aan wanneer hij eenmaal klaar zit.
Ze pakt de schaar zo goed mogelijk vast en wil zich net even bedenken hoe ze dit het beste kan doen zonder dat het er straks belachelijk uit zou zien - seriously, dat wil ze Dorian niet aan doen -, zegt Dorian al dat ze moet wachten.

"Oh je hoeft niet bang te zijn dat ik mijn gevoelens voor Shawn op jouw haar ga uiten hoor." verzekert ze hem er met een glimlachje van. "Ik denk dat het erger zou zijn als ik mijn frustraties over Matt op je haar zou uitleven." Shawn specifiek had niks gedaan.. well, nouja, ze is nou ook niet bepaald blij met Shawn die haar gewoon elk moment kan laten zitten alsof het niks is.
"Hm.. Ik denk dat je inderdaad gewoon zo stil mogelijk kan blijven zitten." besluit ze dan toch maar.

Er verschijnt echter weer een lachje op haar gezicht wanneer ze hem zo hoort. "Hierna gaan we ook wat aan je attitude doen, Door, dan pas kunnen we harten gaan breken." knipoogt ze. "Okay.. There we go."

In haar ene hand pakt ze de schaar en in de andere een kammetje om het enigszins tot iets fatsoenlijks te maken. Ze bijt eventjes op haar lip waarbij ze de schaar in zijn haar zet en de eerste pluk haar al op de grond valt. Wanneer ze eenmaal een beetje doorheeft en het haar beter begint te liggen, begint ze er steeds meer plezier in te krijgen en kan ze het over haar hart verkrijgen om twee dingen tegelijk te doen - het knippen en het praten.
"Dus.. Voor wie waren die bloemen nou eigenlijk?" vraagt ze hem, terwijl ze even voor hem gaat staan en z'n haar bekijkt, om vervolgens weer verder te gaan.

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di apr 17, 2012 22:09 

Afbeelding

Dorian heeft zijn ogen alweer angstvallig dicht geknepen. Hij zit erbij alsof hij bij de tandarts is die op het punt staat een kies te trekken. Met gekromde tenen luistert hij naar het geluid van de schaar. Straks was alles ongelijk en zag hij eruit alsof een koe aan zijn haar had zitten knabbelen. “Als ik me maar niet tot het niveau van Shawn of Matt moet verlagen” murmelt hij. Hij heeft nog steeds geen hoge pet van de twee op. Misschien helpt het ook als ze stopt met hem Door te noemen. Hij voelt zich een meisje als ze dat doet. Toch besluit hij er niks van te zeggen, laat haar maar even.

Dorian opent zijn ogen en rolt deze zover mogelijk omhoog om een glimp van zijn haren op te kunnen vangen. Nu darten zijn ogen naar de grond, waar hij wel haar spot. Eek! Was er al zoveel af!
“Voor Naomi” hij kijkt haar even bedenkelijk aan “Omdat ze zo hard gevallen was.” Zijn stem is beduidend zachter nu. “Voor in de ziekenboeg. Stom. Ze had helemaal geen bloemen of fruitmand nodig. “ Hij wil verder gaan en Shawn in het verhaal betrekken, maar bedenkt zich dat Enora hun geknuffel wellicht niet eens gezien heeft.

“Laat je nog wel wat over?” vraagt hij voorzichtig.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 20, 2012 15:52 

Afbeelding

Matt wordt de volgende dag wakker met een killer hangover. Helaas... Alle gebeurtenissen van de vorige avond staan nog maar al te scherp op zijn netvlies. Het is als een film die hij 100 keer gekeken heeft. Maar dan wel tegen zijn zin. Matt wil voor geen goud de vorige avond herbeleven, ook al is het in herinnering.

Met veel moeite hijst hij zich overeind. Hij kijkt naar het bed naast de zijne. Gelukkig, Shawn is al weg. Voor geen goud had Matt zijn dag willen beginnen met het gesprek dat als een grote, grijze donderwolk boven zijn hoofd hangt.

Dan is er nog Enora. Hij heeft haar voor gek gezet. Yay. Nog iemand die een hekel aan hem heeft. Zijn kansen bij haar? Ze werden al ingeschat op 0,0%, ondertussen zal dat wel -19212912819% zijn. She must hate him...

[...]

Helaas moet een mens ontbijten. Matt heeft zichzelf toch nog uit bed kunnen krijgen en hij loopt nu richting de grote zaal.

Dan loopt hij langs een lokaal, waarvan de deur normaal gesproken dicht is. Nu staat hij echter wagenwijd open. Er brandt licht en hij hoort stemmen. Wanneer hij om de hoek kijkt, ziet hij 2 mensen. Enora en Doortje.

"Goedemiddag, dame en... eh... dame." Hij maakt een kleine buiging voor Doortje. Met zijn voet trapt hij wat haar opzij. Want haar van Doortje is gewoon vies. "Mag ik Enora even van je lenen?" Zonder op antwoord te wachten, pakt hij Enora bij haar arm en sleurt hij haar mee, tot buiten de deur.

"Look, I'm really sorry about yesterday, okay? Got drunk, didn't know what I was doing." Matt kijkt Enora met puppyogen aan. Niet dat hij niet meende wat hij allemaal zei, maar dat laat hij maar even buiten wegen. Hij wil de situatie niet nog erger maken dan dat 'ie al is.

"Alsjeblieft, vergeef me." Zijn ogen zoeken de hare.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr apr 20, 2012 18:10 

Afbeelding
    Enora Laurent

"Aha.." verlaat het haar mond zachtjes wanneer Dorian zegt ze voor Naomi waren. "Hm.. Yeah.. Dat is Naomi he.. Die heeft nooit echt iemand nodig, die is liever onafhankelijk and all.." mompelt ze dan terwijl haar aandacht toch iets meer bij Dorian's kapsel is en het niet eens in haar opkomt dat er misschien wel meer achter kan zitten.

"Jaja.. Maak je maar geen zorgen." glimlacht ze terwijl ze het nog ietsjes korter knip om het bij te punten. Geconcentreerd gaat ze verder. "Je gaat het echt,-"
Enora kijkt op wanneer er iemand het lokaal binnen komt gelopen. Matt. Niet bepaalde haar favoriete persoon op het moment. "Hey!" brengt ze dan ook uit wanneer hij haar gewoon bij haar arm pakt en mee naar buiten sleurt.

Zodra ze buiten het lokaal staan trekt Enora haar arm terug, terwijl ze nog de schaar vast heeft in haar andere hand. Onwillig kijkt ze hem even aan, ze wou helemaal niet met hem praten! Ze kijkt dan ook even om haar heen om hem niet meteen aan te hoeven kijken, wat ze uiteindelijk toch wel doet wanneer hij begint te praten.

Enora kijkt hem ongelovig aan wanneer hij met z'n puppyogen zegt dat het hem spijt. Ze blijft hem eventjes kort aankijken en knikt vervolgens. "Yeah.. Okay."
Ze wil net aanstalten maken om zonder nog iets anders te zeggen, terug naar binnen te lopen. Ze had niks meer tegen hem te zeggen. Hij bood z'n excuses aan, fine, maar dat maakte niet alles meteen weer goed. Alleen hij schijnt het niet zomaar te willen laten rusten.

Enora zucht eventjes zachtjes met haar blik op de grond gericht. Wanneer ze naar hem opkijkt vangt ze meteen zijn blik op. Er gaat eventjes een licht ongelovig lachje vanaf, waarbij ze haar schouders een klein beetje ophaalt.
"Look, Matt.." brengt ze met een zucht uit. "Okay, je was dronken. Kan gebeuren." Ze blijft hem recht in z'n ogen aankijken en schudt dan eventjes haar hoofd. "Maar het is niet iets wat je zomaar goed kan maken.." Ze kijkt hem even hopeloos aan en haalt een hand door haar haren heen.
"Look.. Ik heb van het begin al geweten dat zodra het jou niet zou zinnen, Shawn me gewoon zou laten zitten. Dat is gewoon de harde waarheid voor mij. En nou zijn we dankzij hetgeen wat gisteravond is gebeurt, zo goed als over."

Enora trekt haar blik van de zijne los en werpt even een blik op de grond. Hoe erg ze er ook mee zat dat Matt haar en Shawn overhoop had gehaald, ze heeft geen zin om het hem keer op keer te vertellen. Hij was dronken en had roekeloos dingen gezegd, Shawn zou de kant van z'n vriend kiezen en zij en Flor zouden achterwege gelaten worden. That's it.
Ze bijt eventjes op haar lip en kijkt vervolgens weer naar hem op, recht in z'n ogen. "Je zou nu niet bij mij maar bij Flor moeten staan, Matt." zegt ze. "Je bent gek op Flor, dat had je haar niet aan mogen doen."

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 20, 2012 18:26 

Afbeelding

Enora lijkt niet overtuigd en Matt voelt zich alsof hij steeds verder een grote puddle drijfzand ingeslurpt wordt, zonder touw in de buurt om zich eruit te trekken.

"Ik weet dat ik Flor ook pijn heb gedaan. Maar jou ook. En Shawn ook. And everyone for that matter! Ik zou bij iedereen moeten staan, maar dat is onmogelijk sinds ik mezelf niet in 29398392 Matts kan splitsen." De discussie, of wat het ook is, begint hopeloos te worden. Nou ja, het was al hopeloos voordat Matt ermee begon. Wat hij ook zegt, Enora zal hem nooit vergeven. Hij was haar voor eeuwig kwijt. Alleen al door die gedachte, begint Matt aardig geirriteerd te raken.

Met zijn handen grijpt hij naar zijn hoofd. Ja, hij is gek op Flor. Maar ook op Enora. En Shawn for that matter. Voor Shawn heeft hij dan wel geen gevoelens van dat soort, maar alsnog. Het is zijn beste vriend. Met een domme actie heeft hij de relatie van zijn beste vriend verpest.

Ondertussen staan hij nog steeds voor Enora's neus. "Het spijt me..."

Ooh happy friggin' day. Zonder verder nog wat te zeggen, draait Matt zich om en loopt hij weg. Hij heeft het verpest. Dat is het enige waar hij nog aan kan denken. Niet dat hij nog nooit iets doms gedaan heeft, daar niet van, maar de gevolgen waren nog nooit zo groots geweest.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 20, 2012 18:48 

Afbeelding
Florence Gravois

Flor wordt de volgende morgen met tegenzin wakker. Ze zou het liefst zo lang mogelijk in bed blijven liggen. Gisteren had leuk moeten zijn. Ze hadden de wedstrijd gewonnen en daar zou ze Matt én Naomi mee hebben kunnen pesten voor nog enkele dagen. In plaats daarvan had haar vriendje zijn liefde verklaard aan zijn ex, waardoor ook die relatie stuk was nu. Fijn, dat was echt een geweldige avond. Ze zou die avond liever vergeten.

Met een zwaar gemoed kruipt ze dan ook uit bed. De dag lacht haar nu absoluut niet toe. De laatste weken had ze nog een beetje op een roze wolk rondgelopen, ze snapt niet waar het plots is misgegaan. Hoe lang waren ze trouwens samen? Toch echt niet lang genoeg dat er nu al "sleur" ofzo zou in mogen zitten? Matt heeft het in ieder geval goed verpest bij haar. Matt heeft het goed verpest bij haar voor alle jongens, trouwens. Vanaf nu heeft ze geen jongens meer nodig. Happy single. Na eerst Matt te verwerken uiteraard.

In een waas kleedt ze zich aan, poetst ze snel haar tanden en doet haar haar in een slordige staart. Ze ziet er belabberd uit, maar hey, zo voelt ze zich ook. Als ze dan een hoek omslaat en daar Matt ziet staan, maakt ze meteen rechtsomkeer. Ze werpt nog even snel een blik achterom en ziet dat hij bij Enora staat. Ze verandert van gedachten en loopt toch langs haar oorspronkelijke pad. Recht langs Enora en Matt.
'Hey guys,' zegt ze dan, alsof er niets aan de hand is. Ze werpt Enora kort een glimlachje toe en loopt dan verder. Ze heeft geen zin om een gesprek met Matt te voeren, maar hij mag er wel even aan herinnerd worden dat ze nog wel bestaat.

Als ze aan de deur naar de kamer waar Dorian in zit voorbij loopt, houdt ze echter halt. Wacht. Is dat echt Dorian? 'Wat is er gebeurd met je haar?' vraagt ze, stomverbaasd. Zijn haar is kort! Waarom zou dat zijn? 'Wow, het is wel een aanpassing,' kiest ze haar woorden zorgvuldig. Als zij van coupe verandert, is dat altijd wel met enige twijfels. Ze wil hem nu niet meteen kelderen, maar dit is niet wat ze van Dorian gewend is. Het staat hem eigenlijk best wel goed.
'Wie heeft het geknipt?' Ze denkt aan de 2 personen op de gang. Matt of Enora. de gedachte aan Matt met een schaar terwijl hij iemands haar knipt -uitgerekend Dorian dan ook nog- is belachelijk. Dus dat moet Enora wel geweest zijn.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr apr 20, 2012 18:58 

Afbeelding
    Enora Laurent

Enora kijkt Matt eventjes hopeloos aan. Ja, ze was niet blij met wat hij had aangericht, maar ze kan het ook niet over haar hart krijgen om hem zo hopeloos te zien, noch kan ze hem dit makkelijk vergeven. Ze kijkt eventjes op met een dubbel gevoel wanneer Flor langs loopt. "Hi.." glimlacht ze lichtjes naar haar.

"Matt.." zegt ze nog wanneer hij nog eens zegt dat het hem spijt en vervolgens zonder nog wat te zeggen zich omdraait en wegloopt. Peinzend kijkt ze hem na. Gefrustreerd haalt ze nogmaals haar han door haar haren. Damnit. Hij had gewoon een stomme fout gemaakt omdat hij te veel had gedronken en alles overhoop gehaald, dat wetende kwam hij het onder ogen omdat hij er werkelijk mee zat en het hem echt speet. Ze haat het dat ze hem onmogelijk zo makkelijk kan vergeven nu het zo vers is, en dat ze er niet voor hem kan zijn.
"Damnit Matt."

Gefrustreerd loopt terug naar het lokaal, Dorian zat er nog tussen al de haren. Ze slaakt even een diepe zucht, met haar gedachten bij Matt. Ze kan het niet laten rusten, hoe erg ze hem ook haat op het moment.
"Oh," verlaat het met een verassing haar mond wanneer ze Flor ook aantreft in het lokaal. Ze steekt haar hand voorzichtig een beetje de lucht in. "Dat ben ik geweest." glimlacht ze. "Alleen is de verassing er nou wel een beetje vanaf. Straks heeft iedereen het al gezien, behalve Dorian zelf."

"Het staat hem wel goed, vind je niet?" zegt ze met een grijnsje wanneer ze naast Flor gaat staan en een knikje richting Dorian werpt. Ze kijkt Flor vervolgens even zijdelings aan en glimlacht even voorzichtig, ze zaten een beetje in hetzelfde schuitje.
"Ik vond dat het tijd werd voor een verandering." glimlacht ze, om het Dorian-onderwerp gaande te houden en even haar gedachten - en die van Flor - van Matt af te houden. Ze loopt naar Dorian toe en haalt even een kam door z'n haren heen en punt het hier en daar een beetje bij met de schaar. "Bijna klaar.."

"Zo." Ze pakt een spiegeltje van het tafeltje af en houdt die voor Dorian's gezicht. "Tadaa!" zegt ze, trots op het resultaat.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: vr apr 20, 2012 20:13 

Afbeelding
Lea Bennett

Na de Quidditch match en de daarop volgende... activiteiten is Lea fysiek zo moe dat ze in een diepe slaap valt. De volgende ochtend wordt ze dus ook maar langzaam wakker en heeft niet direct in gaten wat er gebeurd is. Hoewel de bonkende hoofdpijn en enorme misselijkheid zich onmiddelijk kenbaar maken, is opvallender dat ze in iemands armen ligt. En Lea voelt zich... veilig. Geborgen. Alsof voor een kort moment alles in orde is.

Pas als ze echt helder begint te worden, opent ze haar ogen. En ziet Casey, die er ondanks haar warrige staat er alsnog bloedmooi uitziet en met haar gezicht maar enkele centimeters van dat van Lea verwijderd is. En alle herinneringen van vannacht komen weer terugstromen. Hoe geweldig het was, iets wat Lea stiekem al een heel lange tijd had gewild. Hoe teder het was, met gefluisterde liefkozingen en urgente aanrakingen.

Hoe Lea in haar achterhoofd wist dat Casey dit niet deed omdat ze Lea wilde, maar alleen omdat ze een warm lichaam wilde, een troost. Hoe Lea probeerde om die gedachten - en vooral de gedachte dat het verkeerd was om te geven om wat ze voor Casey betekent - weg te duwen.

Vannacht lukte dat misschien, maar in het kille ochtendlicht niet meer. Lea probeert een glimlach te forceren, maar voelt in plaats daarvan een allesoverweldigende misselijkheid en paniek. Ze krabbelt overeind en van het bed af, per ongeluk een stuk van de lakens het bed af trekkend, en snelt naar de badkamer, waar ze net op tijd bij het toilet is om haar maaginhoud eruit te gooien.

Lea heeft echt een hekel aan overgeven, en de tranen springen haar dan ook in de ogen terwijl ze kokhalzend boven het toilet hangt. Ze realiseert zich ondertussen ook dat ze nog steeds naakt is. Voeg daar aan toe hoe compleet miserabel ze zich voelt en de verpletterende paniek in haar borstkas, en het gevolg is dat Lea zich meer pathetic voelt dan ze in een lange tijd gedaan heeft.

were mine.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr apr 20, 2012 21:13 

Afbeelding

Dorian richt zijn blik nors op de grond als Matt binnen komt stormen en Enora weg kaapt. Hopelijk brengt hij haar wel terug en zit hij straks niet met een kapsel dat aan de ene kant langer is. Hij zucht diep, hij had hier nooit aan moeten beginnen. Hij schrikt op als Florence het lokaal in komt lopen. Met open mond kijkt hij haar aan. Vertwijfeld kijkt hij even naar de plukken haar op het grond. “Het wordt geknipt” duh. Omdat hij het zelf nog niet gezien heeft klinkt Florence haar woordkeuze erg beangstigend. Voorzichtig voelt hij even met zijn hand in zijn haar. Wat was het kort!

Dorian zijn ogen darten even zenuwachtig tussen de twee heen en weer. Het is geen vleeskeuring! Als Enora weer verder gaat met knippen vraagt hij zich af of het wel slim was Enora haar emoties te laten botvieren op zijn haren. Hij kijkt Florence dan ook vragend aan, misschien kan ze subtiel de hint geven of het wat wordt of een complete ramp is. Als ze zijn gedachten kan lezen tenminste, hij wil Enora niet van stuur maken.

Argwanend tilt hij de spiegel op. Verbaasd knippert hij even met zijn ogen, iemand anders staarde naar hem terug. Dit was niet zijn spiegelbeeld. Controleren knippert hij met zijn ogen en beweegt hij lichtjes zijn mond. Nu pas zeker van het feit dat het zijn spiegelbeeld is houdt hij deze wat dichterbij. “Je hebt het niet verpest..” zijn de eerste woorden die zijn mond verlaten. Onwennig voelt hij even aan zijn haar en dan slaat de onzekerheid opnieuw toe. Hij wil zijn eigen vertrouwde ik terug. “Het staat me niet. Je kunt het er wel weer terug aan toveren toch? Toch?” Met grote puppy ogen kijkt hij van de een naar de ander. Iedereen ging hem straks uitlachen.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 20, 2012 22:55 

Afbeelding
Florence Gravois

Flor had niet gedacht dat ze dat vandaag nog zou doen, maar het verschijnt waarachtig een glimlach op haar gezicht als ze de angstige ogen van Dorian ziet wanneer Enora verder gaat met knippen. Noch Dorian noch Enora zijn haar crowd, maar vandaag is dat misschien het beste wat haar kan overkomen. Bovendien maakt Enora zo ongeveer hetzelfde mee als zij -hoewel Shawn niet z'n liefde aan een ander heeft verklaard. Maar toch.

'Ik zal het nog aan niemand zeggen,' zegt Flor dan snel, als ze hoort dat het een verrassing hoorde te zijn. 'Maar ik liep toevallig voorbij en -nouja, het valt wel op.' Ze kijkt met een grijnsje van Dorian naar Enora. Zou Dorian die aandacht wel zo leuk vinden? 'Het ziet er goed uit, trouwens,' stelt ze Dorian dan ook gerust, maar niet omdat ze hem wil geruststellen -gewoon omdat het er ook echt goed uit ziet.

Het is haast schattig hoe hij Enora smeekt om zijn haar er terug aan te plakken. Dorian is toch niet zo uit op verandering blijkt, maar Flor vindt het in ieder geval geslaagd. Hij ziet er opeens een pak minder braafjes uit en als zijn attitude kon veranderen, zou hij zelfs niet moeten onderdoen voor de Shawns van BB. Maar zijn attitude zal wel niet na een knipbeurt veranderen.
'Eraan plakken zal moeilijk zijn, maar je haar sneller doen terug groeien moet lukken,' brengt ze twijfelachtig uit. 'Maar hey, waarom zou je dat doen? Je bent een stuk met je kort haar, Chevalier,' zegt ze met een lachje, terwijl ze zelf eens met een hand door zijn haar gaat. 'Wie had dat ooit gedacht.'

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 22, 2012 20:43 

Afbeelding
    Enora Laurent

Enora kijkt met en grijnsje toe hoe Dorian wantrouwig de spiegel optilt. "Nope." glimlacht ze, trots op het resultaat wanneer hij zegt dat ze het niet heeft verpest. "Het is maar goed dat ik van tevoren niet heb gezegd dat ik dit nog nooit gedaan had." voegt ze er nonchalant met een geamuseerd grijnsje aan toe.

"Oh, come on Dorian!" lacht ze wanneer hij vraagt of ze het weer terug naar z'n oude staat kan brengen. "See, Flor zegt het ook, het staat je echt heel goed!" zegt ze vol overtuiging. "Je hebt in ieder geval al twee leuke dames die er helemaal weg van zijn." knipoogt ze.

Ze pakt ondertussen al wat spulletjes wat bij elkaar om het een beetje op te ruimen. Met een simpele beweging van haar wand zijn de haren ook in een fractie van een seconde opgeruimd. "Je moet er gewoon eventjes aan wennen." glimlacht ze.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 24, 2012 19:20 

Afbeelding

Het lijkt er op dat Shawn verstart en Naomi voelt een voldaan gevoel in zich opkruipen. Hij staart terug en zo blijven ze enkele seconden staan tot Shawn zelf een stap naar achteren zet. Zie, ze hoefde helemaal niks van hem. Ze kon prima van hem afblijven. Niet dat ze dat tegenover zichzelf hoefde te bewijzen, nee, nee. Alleen tegenover Shawn. Hij begint te zaniken over 'of dat alles was of dat ze meer wilde' en Naomi glimlacht alleen maar lichtelijk arrogant. "Ach Shawn, er is niemand in de buurt waar je indruk op hoeft te maken, so please drop the act," zegt ze dan.

Dan wordt het gesprek opeens serieus en zegt hij dat hij het gesprek en de 'gebeurtenissen' van de vorige avond voor zich zou houden. Ja daar mocht ze wel op rekenen. Shawn wist best dat Naomi's geheimpjes verklappen altijd wel een zwaar prijskaartje met zich mee brachten. Dan vraagt hij ook nog of ze mee gaat naar de ziekenzaal om Christine te bezoeken. Was hij gek geworden ofzo? "Dat je het voor je houdt, daar ga ik wel vanuit ja, Shawn." antwoord ze hem prompt. "En nee, ik ga niet mee naar de ziekenzaal. Ik stop nog liever mijn hoofd in een bak met ijswater." Naomi rolt even met haar ogen. "Ik zie je later wel." Met die woorden loopt ze weg.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 605 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 41  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: