Zijn glimlach wordt alleen groter als Naomi nogal haar best doet om te bewijzen dat ze zijn charmes~ kan weerstaan. Maar woorden zijn leeg - iedereen zegt altijd van alles. Hij wilt net zeggen dat hij op weg is naar ze ziekenzaal en dat ze gerust mee mag lopen, maar plotseling komt ze wel
heel dicht bij hem staan. Heel, heel dichtbij. Shawn verstart. Hij staart terug in haar ogen en hij wilt aflezen wat haar intenties zijn en wat ze wilt, maar hij heeft geen idee. Zij denkt misschien dat ze hiermee bewijst hoe ze niets met hem te maken wilt hebben fysiek, maar
come on. Iemand zoals Cam, die echt niets van hem moet, zou zichzelf liever verzuipen dan op kus-afstand van hem te gaan staan.
De seconden tikken voorbij. In zijn hoofd zit hij te bedenken of hij deze uitdaging moet aannemen of niet. Als ze allebei single waren geweest, had hij het een stapje verder genomen. Alleen om haar uit te dagen - om te kijken wat ze zou doen. Maar hij is met Enora, wat overigens al dramatisch genoeg is zonder een Naomi-betrekking, en zij is met Thomas. Hij haalt lichtjes zijn schouders op en stapt naar achteren zodat er weer voldoende ruimte tussen hen is.
"Well, sweetheart," zegt hij.
"Was dat alles wat je wilde dat het was? Of had je meer gewild?" Hij steekt zijn handen in zijn broekzakken. Het is voor hem nogal duidelijk dat er een fysieke aantrekking is tussen hen, maar daar valt toch niets mee te doen. Niet alleen zijn ze allebei betrokken met anderen, maar bovendien zou alles Naomi/Shawn-related tot een ramp leiden. En Naomi mag dat best ontkennen, als ze zich daar prettig bij voelt.
Hij blijft haar even stil aankijken.
"Hey, luister," begint hij plotseling serieus.
"Van gisteren - al die dingen die je zei... Je was overstuur. En inderdaad bezopen. Ik hou het voor me." Zo. Nu is dat ook gezegd.
"Ik ga langs de ziekenzaal - zin om mee te gaan, of...?" Want het is wel Christine die daar ligt, en het is nou niet zo dat Naomi en Chris BFF's zijn. Ze zijn eerder WEF. Worst Enemies Forever. Maar na dit alles heeft hij een beetje meer sympathie voor Naomi, en je weet maar nooit D: Misschien worden Chris en Naomi wel vriendjes en is alles goed in de wereld.