Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 41  Volgende

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 10, 2012 22:45 

Afbeelding
Ruelle Valois

Ruelle vind het best vreemd dat Alois geen planning heeft, want hoe kunnen mensen nou de dag doorkomen zonder een planning te hebben. Dat word dan toch allemaal zeer verwarrend, en aan een stressvolle dag heeft niemand wat aan, toch? 'Wat drank al wel niet met je kan doen'

Ruelle dacht even na met wie hij een kamer deelt, niet omdat hij dat zojuist is vergeten, maar gewoon omdat hij nog geen eens weet wie dat is, maar misschien weet Alois dat wel. 'Met Eric, ken jij hem en is hij aardig' vraagt hij dan ook meteen. Voordat Alois echter zijn vraag kan beantwoorden, moet hij eerst de laatste vraag van hem beantwoorden. Oh dear Ruelle kon natuurlijk nagaan dat iemand er ooit na zou vragen, nu maar hopen dat Alois het gewoon heel normaal vind.

Ach wie vind dat dan ook niet, bang zijn voor meisjes is honderd procent normaal. 'Ik heb het inderdaad niet zo op drukte...Maar het waren vooral de meisjes waardoor ik me niet op m'n gemak voelde' zegt hij ik ben bang voor meisjes fluistert hij dan haast onverstaanbaar en wat naar z'n voeten begint te staren.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 10, 2012 22:56 

Afbeelding

"Eric is best oké." Reageert Alois op de vragen van Ruelle. Hij is niet echt bevriend met Eric, maar dat is enkel omdat ze gewoon niet echt bij hetzelfde 'groepje' horen. Hij weet dat Eric en Lea op zich wel bevriend zijn, maar er zijn nu eenmaal mensen waar je minder mee om gaat. "Dus, ja, ik ken hem. En hij is heel aardig. Ik kan niets slechts over hem zeggen." Gaat hij verder met een kleine glimlach.

Ruelle legt dan uit dat hij inderdaad niets met drukte heeft en ook iets tegen de meisjes heeft. Alois wil verbaasd reageren dat meisjes juist de feestjes interessant maken (hoewel in het geval van Casey dat dus snel uitliep op drama en geschreeuw en tranen en een vervelende Lea), maar dan fluistert Ruelle iets. Alois moet moeite doen om het te kunnen verstaan, dus hij brengt zijn gezicht iets dichter bij dat van Ruelle. Wacht, verstond hij dat nu goed? Ruelle is bang voor meisjes?

Alois moet moeite doen om een lachbui te onderdrukken. Want, hé, dit was een probleem waar Freud echt wat mee moest gaan doen. Maar in plaats van er een vervelende grap over te maken, bedenkt Alois zich en buigt hij zich nog iets dichter naar Ruelle's gezicht. Een ondeugende grijns speelt om zijn lippen. "Heb je meer met jongens?" Vraagt hij uitdagend. Ja, hij heeft net met Casey staan zoenen. Het punt is dat hij al zoveel heeft gedronken, dat het hem nog weinig uitmaakt wie hem kan entertainen, man of vrouw, Alois wil aandacht hebben en Ruelle's fobie kan hij daar misschien bij gebruiken.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 11, 2012 13:08 

Afbeelding
Ruelle Valois

Er verschijnt toch wel een kleine opgeluchte glimlach wanneer Alois vertelt dat er niks slecht over zijn roomie te vertellen valt, dat is dan tenminste al wat positief. Ruelle begint onbewust wat aan zijn vingers te friemelen, mede doordat Alois op kusafstand voor hem staat en door de vraag die hij stelt, maar vooral hoe hij die vraag stelt. Ruelle heeft wel een vermoeden waar Alois hiermee naar toe wilt, Ruelle kan het niet echt op de juiste manier plaatsen zodat hij er niet verkeerd op zal reageren.

'Nou ik ben als de dood voor meisjes' lach ik eerst wat nerveus 'maar ik val op jongens ja...Vind je mij meer dan leuk dan' oh dat laatste was misschien een beetje te straight forward, iets waar Ruelle zich trouwens niet van bewust is dat je dat absoluut niet moet vragen op een eerste dag, right?

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo apr 11, 2012 20:52 

Afbeelding

Nieuwe dag! Nieuwe kansen! Erm, nee. Shawn opent langzaam zijn ogen en hij heeft weinig zin in vandaag. Feestjes zijn dramatisch op Beauxbatons, ja. Maar naar Shawn's mening is de aftermath altijd dramatischer. Dingen ontploffen op feestjes; en dag erop moet je naar buiten kijken en je realiseren dat alles overhoop ligt. Matt slaapt nog - en die zal waarschijnlijk waken met een kater van hier tot Tokyo. Alex slaapt ook nog. Shawn heeft hem niet gezien tijdens het feestje. Die is zeker bij Chris gebleven en daarna meteen naar bed gegaan. Wijze jongen. Dat had Shawn ook moeten doen. Sloom staat hij op.

[...]

Shawn loopt op zijn dooie gemak de kamer uit in zijn standaard Beauxbatons uniform. Hij heeft zijn blazer op zijn bed laten liggen, en draagt dus een witte blouse, een blauwe stropdas met het Beauxbatons-logo, en een donkerblauwe broek. Hij heeft altijd gevonden dat blauw écht zijn kleur is. Dus yay voor de Beauxbatons-kleuren! Maar zelfs deze hernieuwde realisatie maakt hem niet enthousiaster om de dag in te gaan.

Hij is van plan om iedereen zoveel mogelijk te vermijden. Dus hij wilt even snel langs het ontbijt om wat croissants mee te nemen, en dan rechtstreeks naar de ziekenzaal gaan. Hij opent het portret om naar buiten te stappen en WELL WELL WELL, kijk eens wie we daar hebben!

Shawn kan een grijnsje onmogelijk van zijn gezicht afvegen. "Moreau. What's up? Lekker geslapen?" Ze is hier vast om Thomas in zijn slaap te vermoorden, nu hij nog in dromenland is. Jammer dat hij er net vandoor gaat - hij zou een Thomas/Naomi ruzie met veel plezier willen bekijken.

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 15, 2012 11:19 

Afbeelding

Dorian is al vroeg opgestaan. Hij zit al in de eetzaal met een dik boek voor zich en wat wafels. Met een zucht slaat hij nog een bladzijde om. Hij heeft slecht geslapen en veel liggen piekeren vannacht, wat hem nu een klein ochtendhumeur oplevert. Daarbij springt zijn haar steeds uit model. En dus moet hij steeds na het omslaan van een bladzijde steeds weer een pluk haar achter zijn oor duwen.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 16, 2012 14:41 

Afbeelding

Alois grijnst speels, als hij de reactie van Ruelle hoort. Hij is tijdens zijn schorsing het flirten nog niet verleerd. Nu is een maand ook niet zo lang, maar het voelde als een eeuwigheid, omdat hij zich werkelijk kapot verveelde.

Hij buigt zich nog wat dichter naar Ruelle. "Maar ik ken je pas een paar uur. Misschien moeten we het een beetje rustig aan doen, vind je niet?" Zo. Knipoog erbij en nog een keertje langs zijn lippen met zijn tong. Perfect. Als Alois Ruelle's aandacht nu niet had, dan is er iets zwaar mis.

Hij gaat even met zijn vingers door Ruelle's haar en laat ze dan zachtjes langs de jongen zijn nek glijden. "Welterusten, Ruelle." Ademt hij zacht, waarna hij zich omdraait en verder loopt naar de slaapkamers.

[...]

Wanneer Alois wakker wordt, heeft hij een barstende hoofdpijn en een enorme dorst. Kreunend, laat hij zich uit zijn bed glijden. Dorian is blijkbaar al verdwenen en Thomas lijkt nog te slapen. Alois is nu blij dat hij zulke stille kamergenoten heeft.

Na een douche, voelt hij zich al iets beter. Hij laat zijn ogen langs zijn stapel kleding gaan. Waarschijnlijk hebben de meeste van zijn klasgenoten een kleine stapel vrijetijdskleding, omdat ze nu eenmaal elke dag hun uniform aantrekken. Alois heeft echter een hele collectie aan designer kleding, waar ergens onderop zijn schoolkleding ligt verstopt.

Hij trekt een redelijk strakke, donkere jeans aan, met daarboven een witte blouse en een donkergroene cardigan. Zo. Nu nog zijn laarzen eronder en Alois is klaar om mensen lastig te vallen. Ehm, aan te spreken.

Hij klost naar de eetzaal, laat zich naast Dorian op een stoel ploffen en steelt een wafel van zijn roomie. Ook schenkt hij een groot glas water in, om zijn mond wat minder droog te krijgen, zodat hij het voedsel ook echt door zijn keel kan krijgen. "Hey, Door. Je was vroeg op, of niet?"

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma apr 16, 2012 19:16 

Afbeelding
    Enora Laurent

Enora zit al in de eetzaal aan haar ontbijt. Ze weet zo nu en dan een zucht te onderdrukken en is diep in gedachten verzonken. Na een poosje richt ze haar blik van de krant voor haar op - ze kon toch geen enkel woord in zich opnemen - en kijkt eventjes de tafel rond naar wie er eigenlijk allemaal nog meer zijn.
Haar aandacht valt even op Dorian. Die zag er ook niet al te goedgehumeurd uit. De avond ervoor was echt alles behalve leuk geweest. Vandaag zou dan ook de dag zijn voor wat meer duidelijkheden, nu iedereen weer nuchter was.

Ze kijkt even naar Alois die ook weer terug is op BB en aan het ontbijt komt zitten. Enora besluit maar iets naar hun toe te schuiven in plaats van alleen te zitten. "Goeiemorgen." glimlacht ze kort.
Ze legt haar hoofd op haar hand en kijkt zo even bedenkelijk naar de twee. "Zeg, Dorian.. Heb je ooit je haar kort gehad?" vraagt ze zich dan opeens af, aangezien hij net constant zat te prutsen met z'n haar.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 16, 2012 19:59 

Afbeelding

Sir Puntjesman wil haar blijkbaar niet toe laten en Naomi wil hem net iets heel vuils noemen, maar dan komt Shawn al vanzelf naar buiten. Ze neemt verschrikt even een stapje naar achter, ze had het niet verwacht. Als ze beseft dat het enkel Shawn is, legt ze haar hand over haar hart en begint weer te ademen. "Shawn, je liet me schrikken!" zegt ze een beetje geïrriteert tegen hem en geeft hem een vrouwlijk klapje tegen zijn arm.

Ze herstelt zich echter meteen daarna en stelt zich een beetje zakelijk op. Een formeel kuchje verlaat haar mond. "Ik heb prima geslapen, dankje," liegt ze. "In ieder geval hoop ik dat je weet dat ik teveel drank op had gisteren. Hoe ik me gedroeg, wat ik heb gezegd," weer een kuch "Wat er bijna was gebeurd. Alles met dank aan de alcohol. Dus lees er maar niet teveel in."

Ze kijkt Shawn afwachtend aan. Naomi heeft gemixte gevoelens over wat ze precies wil horen en dat staat haar niet aan. Het maakt haar nerveus.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Laatst bijgewerkt door Sjar op ma apr 16, 2012 20:52, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: ma apr 16, 2012 20:42 

Afbeelding

Nadat Naomi over haar schrik heen is, neemt ze een wat afstandelijke houding aan. Ze laat hem weten dat ze goed heeft geslapen en begint vervolgens over wat er de nacht ervoor is gebeurd tussen hen. Of juist niet is gebeurd. Als ze uitgepraat is, trekt Shawn een wenkbrauw op. De dingen die ze de nacht ervoor had gezegd... het klonk niet als het gebazel van een dronkaard. Granted, ze was niet nuchter. Maar om nou alles af te schuiven op alcohol... En het feit dat ze het belangrijk acht om hem even in te lichten hierover, in de ochtend?

Een lichtelijk geamuseerde uitdrukking verschijnt op zijn gezicht. "Hey, als jij je daar comfortabel bij voelt..." Hij haalt quasi-onschuldig zijn schouders op. "Dan moet je dat vooral geloven." Hij is zelf nog niet echt uit over gisteren, maar het was vast niets. Kom op, dit is Naomi. En laten we eerlijk wezen: hij heeft belangrijkere dingen aan zijn hoofd momenteel. Dus hij is niet van plan om veel na te denken over het bijna-moment met Naomi. Naomi! Het stelde niets voor, en dat is dat.

Maar Naomi zit er klaarblijkelijk wel mee, en het is altijd leuk om haar te plagen. Het kan toch geen kwaad. "Misschien moet ik voortaan twee meter van je vandaan blijven, voor het geval dat de vonken overslaan?" Een zelfingenomen glimlacht hangt om zijn lippen. "Hmm?"

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma apr 16, 2012 20:56 

Afbeelding

Lea besluit het stuur over te nemen en Casey durft zich niet te bewegen. De acties maakten duidelijk dat Lea hetzelfde wou, maar ze aarzelde. Wat als ze het zou verpesten? Wat als ze alles zou verpesten? Al haar zorgen waaien echter weg als Lea zich van haar jurk ontdoet, want eerlijk? Misschien was het de alcohol, misschien ook niet, maar Lea was adembenemend. Casey bijt zachtjes op haar lip en weet nu zeker wat ze wilt. Als ze haar best zou doen zou ze misschien nog een beetje in de buurt komen van Lea haar vaardigheden, en zelfs als het niet zo was, dan had ze nog altijd een herinnering van een droomnacht. Dronken of niet, beelden van zoiets mindblowing vergeet je gewoon niet.

Casey knippert verdwaasd met haar ogen als Lea zegt dat ze te veel kleding aan heeft. Een lichte blos verschijnt op haar gezicht. Langzaam gaat haar mond open, maar het enige wat eruit komt is een zachte kreun. Lea's lippen. Warm. Haar handen glijden omhoog, Lea's zij strelend.

...

De volgende ochtend ontwaakt Casey in een traag tempo. Haar hoofd bonkt en ze voelt zich niet de realiteit. Er ligt iemand in mijn armen.. denkt ze vaagjes. Dan herinnert ze zich de afgelopen nacht. Meteen schieten Casey's bruine ogen open. Ze huivert als ze Lea's gezicht een paar centimeters bij dat van haar verwijderd ziet. Stom genoeg betrapt ze zich erop dat ze Lea er niet ineens minder knap op vindt geworden. Sterker nog, bedenkt ze zich. Ze is nog mooier als ik nuchter ben. En dat was raar. Casey ademt zachtjes en is bang dat Lea wakker wordt. Enkele minuten durft ze niet te bewegen, nog altijd Lea observerend. Dan brengt ze langzaam haar hand omhoog en haalt een pluk haren uit de ander haar gezicht. Uit gewoonte trekt ze haar hand weer terug en checkt haar hartslag in haar keel. Bumpbumpbump. Snel. Vreemd.

Afwezig ontspant ze haar arm weer en blijft zonder verder te bewegen in bed liggen. Haar gedachten gaan naar afgelopen nacht. Casey bloost weer.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 16, 2012 21:06 

Afbeelding

Naomi kijkt Shawn ongelovig aan. Dacht hij nou echt dat ze hem zo graag wilde? Natuurlijk niet. De alcohol had duidelijk aangetoont, dat ze de vorige avond niet helemaal wijs was. Ze rolt dan ook eventjes met haar ogen als hij verder gaat over afstand houden. Ze kijkt hem lichtelijk hooghartig aan. "Natuurlijk voel ik mij daarbij comfortabel. Als ik je had gewild, had ik het gisteren al lang gedaan. Het feit dat ik nog wijs genoeg was om het niet te doen, terwijl ik alcohol op had, bewijst dat wel," kaatst ze terug. "Dus doe geen moeite Brades. Al sta je 2 centimeter van me af, het doet me toch niks."

Om het te bewijzen stapt ze op Shawn af. Haar ogen blijven hem recht aanstaren. Hun neus raakt elkaar zelfs bijna. "Zie. Niks aan de hand." In werkelijkheid moet Naomi moeite doen om haar ogen recht te houden en niet naar zijn mond te laten glijden. Ook wil ze niet de eerste zijn die knippert. Dus daar staan ze dan.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 16, 2012 21:09 

Afbeelding
Ruelle Valois

Ok daar heeft Alois hem toch wel even, een klein verlegen glimlachje verschijnt dan ook op z'n gezicht door de reactie die Alois hem geeft. 'Ja ok, om elkaar beter te leren kennen' zegt Ruelle en toch niet hoopt dat Alois een spelletje met hem aan het spelen is. Want ze zeggen toch altijd dat liefde oprecht en eerlijk moet zijn, of word dat niet gezegd en is dat gewoon maar een hersenspinsel in Ruelles gedachten. Dan doet Alois iets waardoor Ruelle weer compleet in de verwarring schiet.

Net was het nog dat ze het rustig aan moeten doen omdat ze elkaar nog maar net een paar uur kennen, en dan likt hij langs de lippen van Ruelle heen. Dus misschien betekent dat wel meer. 'Welterusten' weet Ruelle dan alleen zacht en een klein beetje schor uit te brengen. Ruelle begeeft zich dan ook naar de slaapkamers.

[..]

De volgende ochtend doet Ruelle weer zijn hele ochtend routine, om daarna zijn lijstje voor de dag te maken. Wanneer de lijst is gemaakt doet hij de stropdas van zijn schooluniform even goed, om daarna richting de grote zaal te lopen. Hij gaat aan de kant van Alois zitten, tenminste om niet teveel in de buurt van Enora te zitten. Uiteraard dwalen de gedachten ook meteen weer af naar gisteravond nu hij Alois weer ziet. 'Goedemorgen' zegt hij dan ook ietwat verlegen.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma apr 16, 2012 21:30 

Afbeelding

Dorian slaat zijn ogen even ten hemel als Alois naast hem neer ploft. Is het niet duidelijk dat hij geen zin heeft in een gezellig gezamenlijk ontbijt. Sommige mensen hebben echt totaal geen sociale vaardigheden. Dorian heeft die natuurlijk wel, ahum. Hij kijkt even schuin op uit zijn boek als Alois een wafel pikt. Zijn reactie die daarop volgt is beduidend sneller. Een ferme corrigerende tik op de vingers met zijn wand. Niet te hard, maar wel voelbaar genoeg om hem niet nog eens de fout in te laten gaan. Niet aan mijn wafels zitten! Alsof er niets gebeurd is richt hij zich kalm weer tot zijn boek “hmm..†humt hij als Alois tegen hem begin te praten “Ja, jullie sliepen nog.†Serieus? KSsshhh!! Oke vergeet het maar. Hij klapt zijn boek dicht en bergt deze op in zijn tas, als Enora aanschuift is wel duidelijk dat daar niks meer van terecht komt.

“…Mnee?†waarom vroeg ze dat!? Was er iets mis met zijn haar, moest het kort? Ging Matt een prank met hem uithalen en hem kaal scheren. Hij glimlacht zenuwachtig en weet zich geen houding te geven. De neiging om nu juist aan zijn haar te plukken wordt na deze opmerking alleen nog maar groter. Hij roert wat in zijn koffie, pakt een servet en schuift zijn bestek wat heen en weer. Niet aan je haar zitten! Hij kijkt bijna scheel als een plukje haar voor zijn ogen zakt. Niet aan je haar- in een snelle veeg duwt hij de pluk terug op zijn plek. Oke misschien was het iets te lang aan het worden. Hij zou het wel bijpunten. “Het wordt iets te lang†glimlacht hij schaapachtig. Gewoon de puntjes eraf, niks drastisch. Hij houdt niet van drastische veranderingen, daar kan hij niet goed tegen.

“heb jij ooit je haar kort gehad?†vraagt hij in een hopeloze poging het gesprek een andere richting op te sturen.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: ma apr 16, 2012 21:45 

Afbeelding

Zijn glimlach wordt alleen groter als Naomi nogal haar best doet om te bewijzen dat ze zijn charmes~ kan weerstaan. Maar woorden zijn leeg - iedereen zegt altijd van alles. Hij wilt net zeggen dat hij op weg is naar ze ziekenzaal en dat ze gerust mee mag lopen, maar plotseling komt ze wel heel dicht bij hem staan. Heel, heel dichtbij. Shawn verstart. Hij staart terug in haar ogen en hij wilt aflezen wat haar intenties zijn en wat ze wilt, maar hij heeft geen idee. Zij denkt misschien dat ze hiermee bewijst hoe ze niets met hem te maken wilt hebben fysiek, maar come on. Iemand zoals Cam, die echt niets van hem moet, zou zichzelf liever verzuipen dan op kus-afstand van hem te gaan staan.

De seconden tikken voorbij. In zijn hoofd zit hij te bedenken of hij deze uitdaging moet aannemen of niet. Als ze allebei single waren geweest, had hij het een stapje verder genomen. Alleen om haar uit te dagen - om te kijken wat ze zou doen. Maar hij is met Enora, wat overigens al dramatisch genoeg is zonder een Naomi-betrekking, en zij is met Thomas. Hij haalt lichtjes zijn schouders op en stapt naar achteren zodat er weer voldoende ruimte tussen hen is.

"Well, sweetheart," zegt hij. "Was dat alles wat je wilde dat het was? Of had je meer gewild?" Hij steekt zijn handen in zijn broekzakken. Het is voor hem nogal duidelijk dat er een fysieke aantrekking is tussen hen, maar daar valt toch niets mee te doen. Niet alleen zijn ze allebei betrokken met anderen, maar bovendien zou alles Naomi/Shawn-related tot een ramp leiden. En Naomi mag dat best ontkennen, als ze zich daar prettig bij voelt.

Hij blijft haar even stil aankijken. "Hey, luister," begint hij plotseling serieus. "Van gisteren - al die dingen die je zei... Je was overstuur. En inderdaad bezopen. Ik hou het voor me."

Zo. Nu is dat ook gezegd. "Ik ga langs de ziekenzaal - zin om mee te gaan, of...?" Want het is wel Christine die daar ligt, en het is nou niet zo dat Naomi en Chris BFF's zijn. Ze zijn eerder WEF. Worst Enemies Forever. Maar na dit alles heeft hij een beetje meer sympathie voor Naomi, en je weet maar nooit D: Misschien worden Chris en Naomi wel vriendjes en is alles goed in de wereld.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma apr 16, 2012 22:07 

Afbeelding
    Enora Laurent

Enora kijkt op wanneer er een andere jongen bij komt zitten. Hey, die kende ze eigenlijk nog niet eens. Ze herinnert zijn gezicht vaag van het feestje van de vorige avond, maar voor de rest is het nogal blanco. "Goodmorning." knikt ze dan ook. "Volgens mij heb ik jou nog niet eerder gezien.. Ik ben Enora." stelt ze zichzelf dan ondanks haar humeur zo vriendelijk mogelijk aan hem voor.

Enora's aandacht is echter bij Dorian's haar blijven hangen. Ze moet eventjes kort om hem lachen wanneer hij dezelfde vraag aan haar stelt. "Nope, nooit korter dan tot m'n schouders." antwoordt ze dan maar zo serieus mogelijk, waarna ze hem weer ernstig aankijkt. "Volgens mij zou jij nog wel eens aardig wat harten kunnen breken met de juiste aanpassingen." vervolgt ze met een grijnsje.

Haar bedenkelijke uitdrukking verdwijnt al snel en maakt plaats voor een vrolijke lach. Ja, ze had een geniale afleiding gevonden! "Dorian?" Ze glimlacht eventjes liefjes naar hem, waarna ze een knip-beweging met haar vingers maakt, alsof ze een schaar nadoet. "Wat denk je ervan?"

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 605 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 41  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: