Noah TaylorOkay, Sam en Rose vinden elkaar duidelijk niet aardig. Wanneer Rose op hun af stapt lijkt die goodie goodie dekmantel zelfs deels van haar af te glijden. Miauw, waarom zo bitchy? Overrompeld krullen zijn mondhoeken even geamuseerd iets omhoog. Afwachtend kijkt hij van de een naar de ander. Wanneer hij nogmaals naar Sam kijkt zakken zijn mondhoeken abrupt naar beneden, ze ziet er des duivels uit. En dan voelt hij opnieuw zijn wang branden
"What the hell" mompelt hij terwijl hij even ontwijkend bij Sam vandaan leunt. Gelukkig staat ze op en begint ze niet aan zijn haren te trekken of iets dergelijks.
"Wat is er mis met iedereen vandaag" jammert hij met een geïrriteerde ondertoon.
"Is er nog iemand die zich wel uiten?" zijn blik schiet naar Jarrod en Dominic
"Nee" waarschuwt hij hun, hij neemt zijn uitnodiging terug. Hij loopt dan ook nog net niet rood aan bij Samantha haar laatste woorden.
"We..we zijn vrienden" roept hij haar verdedigend na. Hij drukt zijn cocktail even treurig tegen zijn wang aan voordat hij op staat. Met nog een laatste zure blik richting de bar pakt hij Rose haar hand vast en begeleid hij haar weg van al die agressieve mensen.
"Je bent een slechte redder in nood" grinnikt hij flauwtjes. Hij zet zijn drankje op een van de buffet tafels en wrijft nog een laatste maal over zijn wang.
"Maar je had nog een dans te goed" hij heeft nu pas tijd om haar rode jurk en bloem in haar haren op te merken. Die kleur zorgt nu even voor gemengde gevoelens. Zijn wang was vast rood >.<
"Gelukkig ben ik van alle markten thuis" grijnzend laat hij haar een rondje draaien voor hij haar naar zich toe trekt. Een stuk minder voorzichtig dan Chase dat eerder had gedaan.
"Sam had wel een punt." hij danst ondertussen vrolijk verder, duidelijk niet dansschuw. Hij lacht even en maakt met zijn hand een krabbel gebaar
"Het gemiauw bedoel ik. Dat zou totáál verkeerd opgevat kunnen worden." hij haalt even zijn wenkbrauwen heen en weer
"gelukkig ben ik mij volledig bewust van onze vriendschap" Zo niet waar. Als Thomas niet in beeld was geweest had hij zich vrijwillig aan haar voeten gegooid. Zijn blik gaat even snel naar Samantha, mja dat was bij Sam straks ook onvermijdelijk. Zo boos had hij haar maar zelden gezien.