Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 51  Volgende

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 15:42 

Afbeelding

Samantha glimlacht wanneer ze Noah’s hoofd tegen die van haar voelt liggen en hij haar naam zegt. Niets vermoedend wacht ze af wat dat hij wilt gaan zeggen terwijl hij zijn vingers in die van haar voelt verstrengelen. Zodra ze zijn eerste woorden hoort, kijkt ze hem ontzet aan. Waar komt dat zo vandaan? Maar daar is het antwoord al. Hij heeft haar en Dom eerder vandaag dus wel degelijk gezien. Ze haalt haar vingers uit zijn haar en op dat moment komt Rose er ook nog even bij.

Allerlei emoties komen langs, maar uiteindelijk kijkt ze hem kwaad aan. Waar haalt hij het lef vandaan om haar zo te beledigen. Daarbij is ze zijn eigendom niet. Al lang niet meer, en hij heeft haar eerder nog duidelijk gemaakt dat ze dat ook niet is. Dus hij mag niets zeggen en niet beledigd zijn.
‘Hoe durf je?!’ Met haar vlakke hand raakt ze Noah’s wang precies op de voormalige plek van Dom. Ze staat op en haalt even diep adem. Haar blik kruist die van Rose, waarna ze Noah weer aankijkt. ‘Noah, ik ben je bezit niet,’ bijt ze hem toe, ‘Daarbij ben ik lang niet zo erg als sommige hier,’ ze kijkt naar Rose, ‘die een relatie met de ene broer hebben, maar dan ook nog de andere wilt verleiden.’ Ze stopt even en zet ondertussen een stap achteruit, ‘Maar heb vooral veel plezier met elkaar.’ Het laatste komt er nogal sarcastisch uit.
Samantha draait zich om en loopt richting de bar. Noah moet maar eens gaan inzien dat hij blij moet zijn met iemand zoals haar. En nu zal hij zijn excuses maar eens moeten aanbieden, of in ieder geval de eerste stap zetten. Pfuh, ze ziet er altijd aantrekkelijk uit.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 17:29 

Afbeelding
Noah Taylor

Okay, Sam en Rose vinden elkaar duidelijk niet aardig. Wanneer Rose op hun af stapt lijkt die goodie goodie dekmantel zelfs deels van haar af te glijden. Miauw, waarom zo bitchy? Overrompeld krullen zijn mondhoeken even geamuseerd iets omhoog. Afwachtend kijkt hij van de een naar de ander. Wanneer hij nogmaals naar Sam kijkt zakken zijn mondhoeken abrupt naar beneden, ze ziet er des duivels uit. En dan voelt hij opnieuw zijn wang branden "What the hell" mompelt hij terwijl hij even ontwijkend bij Sam vandaan leunt. Gelukkig staat ze op en begint ze niet aan zijn haren te trekken of iets dergelijks. "Wat is er mis met iedereen vandaag" jammert hij met een geïrriteerde ondertoon. "Is er nog iemand die zich wel uiten?" zijn blik schiet naar Jarrod en Dominic "Nee" waarschuwt hij hun, hij neemt zijn uitnodiging terug. Hij loopt dan ook nog net niet rood aan bij Samantha haar laatste woorden. "We..we zijn vrienden" roept hij haar verdedigend na. Hij drukt zijn cocktail even treurig tegen zijn wang aan voordat hij op staat. Met nog een laatste zure blik richting de bar pakt hij Rose haar hand vast en begeleid hij haar weg van al die agressieve mensen.

"Je bent een slechte redder in nood" grinnikt hij flauwtjes. Hij zet zijn drankje op een van de buffet tafels en wrijft nog een laatste maal over zijn wang. "Maar je had nog een dans te goed" hij heeft nu pas tijd om haar rode jurk en bloem in haar haren op te merken. Die kleur zorgt nu even voor gemengde gevoelens. Zijn wang was vast rood >.< "Gelukkig ben ik van alle markten thuis" grijnzend laat hij haar een rondje draaien voor hij haar naar zich toe trekt. Een stuk minder voorzichtig dan Chase dat eerder had gedaan. "Sam had wel een punt." hij danst ondertussen vrolijk verder, duidelijk niet dansschuw. Hij lacht even en maakt met zijn hand een krabbel gebaar "Het gemiauw bedoel ik. Dat zou totáál verkeerd opgevat kunnen worden." hij haalt even zijn wenkbrauwen heen en weer "gelukkig ben ik mij volledig bewust van onze vriendschap" Zo niet waar. Als Thomas niet in beeld was geweest had hij zich vrijwillig aan haar voeten gegooid. Zijn blik gaat even snel naar Samantha, mja dat was bij Sam straks ook onvermijdelijk. Zo boos had hij haar maar zelden gezien.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 21:20 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose moet lachen om Sam's opmerking. Haha, dat zegt Sam? "Seriously? Sam?" ze lacht eventjes. "Dat zegt degene die sinds dat ze hier is aan jan en alleman hangt." Ze kijkt Sam spottend aan. Dat ze zich maar net als de rest van haar groepje gaat volzuipen aan de bar ja.

Rose kijkt Sam nog even na, waarna ze al gauw door Noah mee wordt getrokken voor een dans. Ze laat zich geamuseerd naar hem toe trekken. "Come on, wie mag Sam nou?" verdedigt ze dan ook haar gemiaaauw. "Op Dom na dan." Ze haalt even haar schouders op. "Sam en ik zijn nou eenmaal niet de beste vriendinnen. Dat heeft niks met jou te maken." Ze kijkt hem even flauwtjes aan wanneer hij zegt dat hij zich volledig bewust is van hun vriendschap. "Dat is maar goed ook, like, alsof er tot voor kort nog iets als 'vriendschap' was tussen ons, right?" Ze laat zich ondertussen gewoon lekker door hem begeleiden maar trekt hem zo nu en dan eigenwijs een andere kant op. "Bovendien was deze redding alleen maar om Sam te irriteren, voel je maar niet meteen zo goed om je dancemoves." Ze kijkt hem even plagend aan.
"Maar nou vraag ik me dus af.. Wat is het nou precies tussen jou en Samantha?" Ze fronst eventjes en knikt dan eigenlijk al vanuit zichzelf. "Well, jullie passen eigenlijk perfect bij elkaar." Ja, als ze er zo eens even over nadacht, perfect. Ze mocht Noah nou ook niet bepaald. Niet dat dat met Sam zou veranderen, absoluut niet.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 21:55 

Afbeelding
Noah Taylor

Noah pruilt even dramatisch als Rose zegt dat het niks met hem te maken heeft. "Au dat doet pijn" prutteld hij. Hij lacht als ze weer eens eigenwijs doet maar laat zich gewillig mee trekken. Dit was veel gezellig dan een walsh! Bij haar plagende blik grijnst hij even "Oeeh wat gemeen" grijnst hij als ze dan alles op Sam gooit, kom op ze wou gewoon dansen.

En dan blijft ze door gaan over Samantha. Zelfs nu ze er niet is staat ze in het middelpunt van de belangstelling. "Jeugliefde zonder happy end" wuift hij het onderwerp zo goed mogelijk weg. Tijd voor wat afleiding want dit begon irritant te worden. "Je stelt vanavond vreemde vragen Rose." grinnikt hij terwijl hij haar handen vast pakt en haar even overdreven heen en weer beweegt. "Je klinkt bijna jaloers" zijn ogen fonkelen even speels voordat hij haar weer een paar rondjes laat draaien. Een beetje plagen moet kunnen toch? Wanneer hij verwacht dat ze wankel is van de rondjes trekt hij haar alsof ze een elastiek is weer terug. "Oef" murmelt hij als ze toch iets harder dan ingeschat tegen hem aan botst. Er komt even een vaag dejavu gevoel bij hem op als ze zo dichtbij is, zoals op de avond dat hij dronken zijn hoofd tegen dat van haar had laten rusten. Zijn brutale grijns zakt iets af naar het dromerige en dan herstelt hij snel. Leah kijkt vanaf de kant naar haar dochter. "Uhoh, mama" grijnst hij. Hij pakt haar hand beet, strekt die voor zich en begint dan overdreven passen te maken waardoor het nog het meest lijkt op een mislukte tango. Uitgedroogd van alle inspanningen eindigt hij met haar bij de bar. Hij pakt voor zichzelf wat vruchtensap, geen alcohol vanavond en geeft ook Rose een glas. "Dus, hoe laat moeten we je thuis afzetten?" grapt hij met en jolige hoofdknik richting haar moeder even verderop.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 22:39 

Afbeelding

Na een tijdje aan de bar gezeten te hebben en een lekkere cocktail te hebben genuttigd, ziet Samantha Thomas staan. Ondertussen zijn Rose en Noah nog steeds ‘vriendschappelijk’ op de dansvloer bezig en dus ziet ze haar kans. Ze besteld twee fruitige cocktails en loopt hiermee op Thomas af, waarna ze hem een drankje aanbiedt.
Ze gaat naast hem staan en knikt even naar het stel op de dansvloer. ‘Rose kan het goed met hem vinden, niet?’ begint ze vrij onschuldig. Ze blijft even stil en neemt een slokje van haar drankje.
Haar ogen volgen Noah en Rose die zich op een belachelijke manier naar de bar begeven. ‘Vind je het niet raar dat ze nu met hem is, en niet met jou?’ ze kijkt hem onderzoekend aan, om te zien of zijn uitdrukking iets van zijn gedachten verraadt. ‘Net zoals vanmiddag..’

Samantha geeft Thomas dan een bemoedigend klopje op zijn schouder. ‘Maar he, het zal vast niets zijn.. Ik.. nja, ik dacht dat ik het ook wel zou willen weten als iemand dacht dat degene met wie ik een relatie heb, nogal iets te close is met een ander..’ ze glimlacht liefjes naar hem, ‘Laat staan als die ander je zus of broer is..’

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 23:09 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose moet eventjes lachen om Noah's opmerking, over dat ze haast jaloers klinkt. Was hij serieus met zijn opmerking? "Jaloers? Dat mens kwam meteen aan je plakken terwijl ik met Daisy, je weet wel, mijn zusje, jouw toenmalige vriendinnetje, iets verderop stonden toe te kijken. Ik heb als zus zijnde alle recht om ernaar te vragen." Net wanneer ze uitgepraat is, wordt ze flink naar hem toe getrokken. Ze blijft hem even aankijken, waarna haar aandacht ook naar de zijkant afdwaalt wanneer Noah het over haar moeder heeft. Achja, alsof er iets aan de hand was.

Na een klein poosje laat ze zich dan ook maar door Noah begeleiden naar de bar, waar ze het vruchtensapje van hem aanneemt. Ze kijkt hem met een ha-ha-grappig-hoor gezicht aan bij zijn opmerking. "Ik weet dat jullie het gewend zijn om op tijd op bed te liggen en een avondklok en al hebben, maar op dat gebied hebben wij alle vrijheid." plaatst ze dan ook terug.
Rose neemt een slok van haar drinken en blijft Noah even aankijken. "Hmm.. Je ziet er vanavond nog het meest uit als een boksbal.. Beetje rood, blauw, opgezwollen.." ze kijkt hem flauwtjes aan. "Je ligt niet bepaald goed in dat groepje." En niet alleen in dat groepje, maar ook niet echt meer met Daisy. Veel vrienden hield hij er niet echt aan over, eh? Gelukkig is zij er nog.

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 23:45 

Afbeelding
Noah Taylor

Noah steekt even kinderachtig zijn tong uit, bij gebrek aan beter. "Flauw hoor" verzucht hij op melodramatische wijze. Hij neemt nog een slok van zijn drankje en blijft haar dan verbaasd aan kijken. "Het is blauw?" herhaalt hij ontzet. IJdel doet hij een poging zijn weerspiegeling in een half lege buffetschaal te zien, zonder succes. Een lepel biedt al iets meer uitkomst. "Dat zei ik toch" hij schouderschokt even "Er is geen middenweg, je houdt van me of je haat me" hij legt de lepel weg en drinkt zijn glas leeg en drukt dat zieligjes tegen zijn wang. "Mijn populariteit neemt sterk af vandaag" hij grinnikt even "Sterker nog, ik bereid me al voor op nog meer geweld." En hoewel het allemaal een grapje is, zit er wel een kern van waarheid in. Hij begon dit keer zo goed, maar het lijstje werd alweer korter. De stemming daalt nu zichtbaar. Wanneer hij dit lijkt te beseffen klaar hij weer wat op. "Maargoed" er kruipt een grijns naar boven "Mensen beseffen niet hoe zwaar het is om aantrekkelijk te zijn" hij knippert even onschuldig met zijn ogen "jij begrijpt vast wel wat ik bedoel"

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 08, 2011 0:13 

Thomasiszijnbannerkwijt:(

Thomas staat hem ergens in de RPG te chillen met een glas punch in zijn hand. Want, yeah, gewoon. Punch is good. Hij kijkt een beetje sipjes toe hoe Noah met Rose danst. Meh, hij wil met Rose dansen. Maar hij heeft de guts niet om haar te vragen.

Hij kijkt op als Sam bij hem komt staan. Ze begint tegen hem aan te praten over dat het raar is dat die twee samen zijn, en Rose niet bij hem is. Hij knijpt zijn ogen wantrouwig toe en schiet haast in de ninjamode. Pas op Thommie, Sam is een stoker!
"Nee, dat is helemaal niet gek," schiet hij in de verdediging. "Ze zijn gewoon casual aan het dansen. Gewoon, gezellig. Niets geks aan."
Hij neemt gauw een slok van zijn punch om zijn ietwat gekwelde gezichtsuitdrukking te verbergen.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: vr jul 08, 2011 14:50 

Afbeelding
    Dominic Logan

Wijs houdt Dominic zich buiten het gevecht tussen Noah en Sam. Amusant is het wel. Als Samantha Noah een bitchslap tegen zijn gewonde kaak geeft kan Dominic een grijns niet onderdrukken. "Miauw..''

Noah's uitnodiging klinkt erg aantrekkelijk, maar hij trekt zich al terug voor Dom zijn mond open kan trekken. Onschuldig kijkt hij de ander aan. "Dit,'' zegt hij deels tegen Jarrod, deels tegen zichzelf en minder tegen de anderen. "is de reden waarom ik niet aan relaties doe.''

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo jul 10, 2011 2:10 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose moet eventjes grijnzen wanneer Noah nogal overdreven reageert op dat zijn kaak mogelijk blauw is geworden na al die klappen. "Populariteit? Sinds wanneer was je zo geliefd dan?" glimlacht ze flauwtjes. Ze heeft geen flauw benul van Samantha die nou aan het stoken is bij Thomas. Daarom vraagt ze ook compleet op haar gemak nog een drankje van de man achter de bar, eentje met wat alcohol deze keer.

Haar wenkbrauwen schieten kort omhoog bij zijn laatste opmerking. Okay, was dat nou een flirtpoging? Van Noah? Ze neemt met een licht glimlachje een slok van haar drinken. "Ik denk dat het het allemaal nog lastiger maakt wanneer je zo'n groot ego hebt, but hey, thanks." knipoogt ze dan ook maar.
"Je zou niet alleen op je looks moeten vertrouwen, weet je." besluit ze dan toch maar gewoon te zeggen. "Maar daar ben jij je ook vast bewust van." Ze wenkt de ober even die haar vervolgens een zakje met wat ijsklontjes geeft. "Hier.." ze legt haar glas even weg en reikt vervolgens met de ijszakje in haar hand richting zijn kaak, waar ze hem even voor hem vast houdt tot hij het van haar overneemt.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo jul 10, 2011 16:27 

Afbeelding
Noah Taylor

Ook Noah heeft er geen benul van dat Sam loopt te stoken. Hij heeft de twee, in tegenstelling tot Rose, echter wel opgemerkt. Rose is opnieuw niet aardig tegen hem. Of eigenlijk wel aardig, maar met een plagende ondertoon. Maar ze mag hem plagen, hij vind het stiekem wel leuk. Hij snuift dan ook even quasi beledigd "Ik ben mij daar inderdaad zeer bewust van" hij grijnst "van mijn looks uiteraard" Hij grinnikt even "Ik maak altijd een geweldige eerste indruk en daarna gaat het dan snel bergafwaarts" Bij Rose ging het juist andersom, vreemd. "Met jou als uitzondering op die regel natuurlijk"

Met zijn ene hand houdt hij zijn drankje vast terwijl de andere nutteloos naast hem hangt als Rose hem toch een beetje besluit te verzorgen. Wat later dan nodig pakt hij het zakje ijs van haar over en houdt hij dat tegen zijn wang gedrukt. "Bedankt" glimlacht hij "Zuster Rose" Zijn blik valt nu pas op haar drankje op de bar, zijn tijd om haar te plagen. Geschrokken opent hij zijn mond "Uhhoohhh is dat alcohol?" hij kijkt even met grote ogen van het glas naar Rose en grinnikt dan iets. "Wow, misschien krijgen we dan toch nog iets van dat minder brave imago te zien. Niemand is perfect" Hij grijnst even en haalt het ijs even van zijn kaak om met zijn armen al zittend wat dans bewegingen te maken. "Misschien wordt je dan wat losser" hij drukt het ijs braaf weer tegen zijn kaak en blijft haar plagend aan kijken.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: ma jul 11, 2011 21:45 

Afbeelding

Met een lichte frons luistert ze naar het antwoord van Thomas. Ok.. Dat was een nogal defensieve houding met vaak ‘gewoon’ en ‘niet gek’ erin. Ze neemt een slokje van haar drankje en haalt haar schouders even op. ‘Whatever,’ zegt ze dan maar, ‘Als jij het zo ziet, het zal dan wel aan mij liggen.’

Thomas is niet bepaald leuk gezelschap nu en dus kijkt Samantha ietwat verveeld om zich heen, terwijl ze wat aan haar drankje sipt. Na een tijdje zegt ze Thomas gedag en loopt ze naar Dom en Jarrod toe. Ze glimlacht zodra haar blik op Jarrod valt die ietwat moeilijk op Dom’s schoot zit. Ze gaat dan ook bij hen zitten en haakt haar arm in die van Jarrod, waarbij ze hem wat naar zit toe trekt en dus ook van Dom’s schoot af. ‘Hij loopt echt niet weg hoor,’ wijst ze hem er lachend op, ‘Daarbij bijt ik niet. Ofja, jou in ieder geval niet.’ Ze kan het niet laten dat haar ogen even naar die van Domdom darten.
Ze neemt ondertussen nog een slok van haar drankje en doet haar best om haar blik niet naar Noah en Rose te laten afdwalen.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 11, 2011 22:09 

Afbeelding
    Jarrod Michaelis

Jarrod gaat een beetje onhandig verzitten op Dominic's schoot. Zijn ogen worden wat wijder bij Dominic's woorden. Geen relaties. Right. Net als met Sam, had hij Jarrod gebruikt voor zijn eigen behoeftes. Hoe had hij zo stom kunnen zijn? Hij bijt op zijn lip en probeert rustig voor zich uit te blijven staren, maar vanbinnen doet het pijn. En niet alleen fysiek, maar zeker ook emotioneel. Dom was gewoon iemand die niet aan relaties doet. Alright. Jarrod zal de rest van zijn leven single blijven. Alright. Hij ging in ieder geval niet als maagd sterven.

Een pijnlijke piep ontsnapt zijn lippen als Samantha hem ineens van Dominic's schoot af trekt. Niet goed, niet goed. Auw. Hij blijft wat wankelend op zijn benen staan, zich afvragend of Samantha jaloers is of gewoon van homoseksuele mannen houdt. Uiteindelijk laat hij zich neerzakken op Sam's schoot. Het lukt hem niet om te blijven staan zonder half om te vallen en zijn gezichtsuitdrukking is ook niet al te charmant. "Eh.. Hi Samantha.."

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: ma jul 11, 2011 23:21 

Afbeelding

Samantha weet niet zo snel wat ze met de situatie aanmoet nu Jarrod op haar schoot is gaan zitten. Ze kijkt hem dan ook lichtelijk verbaasd aan, maar al snel grijnst ze even bij de totaal niet charmante uitdrukking van zijn gezicht. Toch nog wat ongemakkelijk, drinkt ze haar drankje op waarna ze het glas neerzet. Ze voelt hoe haar benen wat beginnen te tintelen door het gewicht van Jarrod en besluit dat het tijd is voor wat actie.
‘Komaan,’ bemoedigend geeft ze Jarrod een duwtje, waardoor hij nu half op zijn eigen benen staat. Snel glipt ze onder hem uit en pakt vrolijk zijn handen vast. Ze geeft hem niet echt een keus en neemt hem mee de dansvloer op. ‘Gewoon volgen, ik zal wel leiden.’ Met een plagend grijnsje laat ze hem dan ook meteen een rondje draaien. Want he, Dom is duidelijk de man, dus dan moet Jarrod wel de vrouwelijkere zijn :’)

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma jul 11, 2011 23:38 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose kijkt Noah met een 'Wat nou?' gezichtjes aan wanneer hij opeens met grote ogen van haar glas naar haar kijkt. Aha. Ze grijnst er eventjes om. Ze geeft hem een zacht duwtje wanneer hij haar verder plaagt. Pfuh.
"Ik ben niet zo braaf als je denkt hoor." brengt ze dan ook uit, met haar neus ietsjes de lucht in gestoken. "Pas maar op met je opmerkingen, prins. Voor je het weet heb je straks nog een klap te pakken." Ze kijkt hem plagerig aan, waarna ze hem met een uitdagende blik aankijkt en haar glas dan maar gewoon in een keer achterover giet.
"Doe er maar nog eentje." gebaart ze naar de man achter de bar, want tja, ergens voelt ze zich nu wel uitgedaagd. "Pas maar op, jij bent straks verantwoordelijk voor mij."

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 754 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 51  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: