Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 51  Volgende

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo jun 26, 2011 13:55 

Welke personages moeten klassenvertegenwoordiger/prefect worden? (1 man en 1 vrouw)
De poll loopt tot zo jun 26, 2011 16:47
Alex 15% [ 4 ]
Dorian 26% [ 7 ]
Adrian 15% [ 4 ]
Aurelie 7% [ 2 ]
Christine 22% [ 6 ]
Cam 0% [ 0 ]
Enora 15% [ 4 ]

Dus de nieuwe prefects worden Dorian en Christine! Als the gang terug op BB is, dan zal Maxime hen even apart nemen en de badges geven etc.

NIEUWE POLL KOMT ERAAN.

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo jun 26, 2011 15:30 

In verband met de poll, wil ik graag een aantal dingen zeggen in Shawn's verdediging.

Om te beginnen wil ik benadrukken dat Shawn erg veel waarde hecht aan Matt en hun bromance. Hun vriendschap gaat (voor Shawn) per definitie voor alles. Ja, zelfs voor meisje! Dat is altijd zo geweest en zal ook altijd zo blijven. Nu dat duidelijk is, hoop ik dat het ook duidelijk is dat als Matt nog serieuze gevoelens voor Enora bleek te hebben, Shawn het meteen zou afkappen. Want het is niet de bedoeling dat hij Matt op een dagelijkse basis gaan pijnigen.

Verder is de Matt/Shawn bromance grotendeels gefundeerd op eerlijkheid. Net zoals elke andere werkende relatie. En Matt heeft vaak genoeg tegen Shawn gezegd dat hij 100% over Enora is. Shawn gelooft dit, want Matt zou niet liegen, toch?

Gebaseerd op de theorie dat Matt inderdaad geen leugenaar is (zie vorige alinea), is het niet verkeerd van Shawn om aan te nemen dat Matt INDERDAAD geen gevoelens voor Enora meer heeft. Ik bedoel, het zou Shawn ook niet zoveel uit maken als Lea en Matt ineens met elkaar gingen. Sure, hij zou het vreemd vinden. En hij zou ze examineren om te kijken of ze geen hersenschudding hebben opgelopen. Maar hij zou blij zijn dat twee van zijn vrienden elkaar hebben gevonden. [En om dagelijks aan Lea te vragen wie beter is.]

Verder is er een algemene regel in vriendschap. Namelijk de regel die stelt dat je blij voor elkaar moet zijn, als de ander iets goeds overkomt. Deze regel is 80x zo belangrijk als de bro-code. Want als je die ene regel niet handhaaft, dan ben je een shitty friend by default. Aangezien Shawn met Enora is, mag Matt aannemen dat Shawn daar zijn redenen voor heeft. Oftewel: Enora zal waarschijnlijk blije gevoelens [haha] bij Shawn opwekken. En wat Matt nu eigenlijk aan het doen is, is roepen: "IK WIL NIET DAT JIJ BLIJ BENT", wat iets enorm kwalijks is.

Kortom, het lijkt erop dat Matt enkel "NEE" brult, omdat de bro-code dat voorschrijft. Zonder er goede redenen voor te hebben. Als je je verstopt achter een boek met regels: prima. Maar doe het vanuit je hart. Niet alleen omdat het hoort.

Peace out, b*tches. :cool:

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 26, 2011 16:58 

Haha, volgens mij heeft Shawn helemaal geen verdedigend pleidooi nodig., Iedereen stemt op hem in de poll :')

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 26, 2011 18:00 

Volgens mij heeft alleen Matt op zichzelf gestemd =3

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 26, 2011 18:58 

Citaat:
In verband met de poll, wil ik graag een aantal dingen zeggen in Shawn's verdediging.

Om te beginnen wil ik benadrukken dat Shawn erg veel waarde hecht aan Matt en hun bromance. Hun vriendschap gaat (voor Shawn) per definitie voor alles. Ja, zelfs voor meisje! Dat is altijd zo geweest en zal ook altijd zo blijven. Nu dat duidelijk is, hoop ik dat het ook duidelijk is dat als Matt nog serieuze gevoelens voor Enora bleek te hebben, Shawn het meteen zou afkappen. Want het is niet de bedoeling dat hij Matt op een dagelijkse basis gaan pijnigen.

Verder is de Matt/Shawn bromance grotendeels gefundeerd op eerlijkheid. Net zoals elke andere werkende relatie. En Matt heeft vaak genoeg tegen Shawn gezegd dat hij 100% over Enora is. Shawn gelooft dit, want Matt zou niet liegen, toch?

Gebaseerd op de theorie dat Matt inderdaad geen leugenaar is (zie vorige alinea), is het niet verkeerd van Shawn om aan te nemen dat Matt INDERDAAD geen gevoelens voor Enora meer heeft. Ik bedoel, het zou Shawn ook niet zoveel uit maken als Lea en Matt ineens met elkaar gingen. Sure, hij zou het vreemd vinden. En hij zou ze examineren om te kijken of ze geen hersenschudding hebben opgelopen. Maar hij zou blij zijn dat twee van zijn vrienden elkaar hebben gevonden. [En om dagelijks aan Lea te vragen wie beter is.]

Verder is er een algemene regel in vriendschap. Namelijk de regel die stelt dat je blij voor elkaar moet zijn, als de ander iets goeds overkomt. Deze regel is 80x zo belangrijk als de bro-code. Want als je die ene regel niet handhaaft, dan ben je een shitty friend by default. Aangezien Shawn met Enora is, mag Matt aannemen dat Shawn daar zijn redenen voor heeft. Oftewel: Enora zal waarschijnlijk blije gevoelens [haha] bij Shawn opwekken. En wat Matt nu eigenlijk aan het doen is, is roepen: "IK WIL NIET DAT JIJ BLIJ BENT", wat iets enorm kwalijks is.

Kortom, het lijkt erop dat Matt enkel "NEE" brult, omdat de bro-code dat voorschrijft. Zonder er goede redenen voor te hebben. Als je je verstopt achter een boek met regels: prima. Maar doe het vanuit je hart. Niet alleen omdat het hoort.

Afbeelding

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: zo jun 26, 2011 19:37 

Afbeelding

Also: LOL @

Skywalker schreef:
als Lea en Matt ineens met elkaar gingen

NEVER!

Also: Lea zit nu min of meer alleen buiten, zou iemand haar gezelschap kunnen houden?
(nou ja, Adam en Ceasar zaten volgens mij nog buiten, maar het is ondertussen al een paar uur later en ik weet niet of ze de nacht hebben doorgehaald ofzo, of dat ze alsnog gingen slapen, dus ik heb niets in mijn post daarover gezegd [/ramble])

were mine.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo jun 26, 2011 19:57 

Yuuki schreef:
Also: Lea zit nu min of meer alleen buiten, zou iemand haar gezelschap kunnen houden?
(nou ja, Adam en Ceasar zaten volgens mij nog buiten, maar het is ondertussen al een paar uur later en ik weet niet of ze de nacht hebben doorgehaald ofzo, of dat ze alsnog gingen slapen, dus ik heb niets in mijn post daarover gezegd [/ramble])

Ja, Dorian! Geen idee of Lea daar nou blij mee is maar ik wil hem al een aantal dagen weer uit zijn schoonheidsslaapje schrijven, maar vervolgens wist ik niet wat ik moest (a)

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo jun 26, 2011 20:53 

Lacrimosa schreef:
Citaat:

Afbeelding

Afbeelding

Trouwens, hebben Alex en Chris nog grote plannen? Want Noor en Shawn willen naar het meertje. Of moet ik doen dat ze aan de andere kant van het meertje zitten, zodanig dat ze C en A niet kunnen zien? Idk, kijk maar. Either way works for me.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 26, 2011 21:19 

Maar maar hoe zouden jullie het vinden, als jullie beste vriend(in) er met jullie ex vandoor gaat ;_; Matt voelt zich erdoor gekwetst. Hij krijgt het gevoel alsof de bromance daardoor niks waard is. Kijk, ze zijn dan wel laks met de regeltjes, maar de brocode regels zijn de enige regels die Matt naleeft. Gewoon omdat Shawn zoveel voor hem betekent.

Ja, natuurlijk wil hij wel dat Shawn blij is, maar er op zo'n manier achter te moeten komen doet gewoon PIJN. @@

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: ma jun 27, 2011 22:48 

Blijerd schreef:
Maar maar hoe zouden jullie het vinden, als jullie beste vriend(in) er met jullie ex vandoor gaat ;_; Matt voelt zich erdoor gekwetst. Hij krijgt het gevoel alsof de bromance daardoor niks waard is. Kijk, ze zijn dan wel laks met de regeltjes, maar de brocode regels zijn de enige regels die Matt naleeft. Gewoon omdat Shawn zoveel voor hem betekent.

Ja, natuurlijk wil hij wel dat Shawn blij is, maar er op zo'n manier achter te moeten komen doet gewoon PIJN. @@

Als dat mij zou overkomen, zou ik het in de eerste instantie geen goed idee vinden nee. Ik zou dan willen dat ze VOORDAT er iets gebeurde met mij erover zou praten. En als bleek dat ze serieuze gevoelens heeft, tja... Dan zou ik het wss wel accepteren.

Granted, hoe Matt erachter kwam was niet ideaal ='] Then again, ik zou mijn bff geen mep verkopen. (maar hey, I'm nice that way)

Het enige dat ik nodig zou hebben zou dus een diepzinnig en dramatisch gesprek zijn over feelings. :wizard:

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 28, 2011 6:36 

Meh :') Matt is een jerk dus hij doet sneller dat soort dingen. Hij denkt dan in de lijnen van: "He hurt me, so I'm gonna hurt him!"

En diepzinnige gesprekken zijn veel te serieus voor hem :')

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: wo jun 29, 2011 14:17 

Aaaargh, ik haat mezelf! Sorry dat ik alweer niet post. Ik heb zoveel stress, problemen, haat en- bwaaaaaaah.

Nog een paar dagen proefwerkweek, dan nog een week allemaal PO's afmaken en autotheorie-examen en dan beloof ik weer elke dag te posten en vrolijk en leuk en bitchy en lalalala.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo jun 29, 2011 20:22 

Tom Riddle schreef:
Aaaargh, ik haat mezelf! Sorry dat ik alweer niet post. Ik heb zoveel stress, problemen, haat en- bwaaaaaaah.

Nog een paar dagen proefwerkweek, dan nog een week allemaal PO's afmaken en autotheorie-examen en dan beloof ik weer elke dag te posten en vrolijk en leuk en bitchy en lalalala.

It's okaaay! Veel succes met je stress en problemen en haat en proefwerkweek en PO's en autotheorie-examen!

Afbeelding

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 29, 2011 21:40 

Autotheorie is no big deal <3

Focus je op je PO's etc, veel belangrijker!

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: di jul 05, 2011 1:46 

WIE HEEFT GELIJK?
Matt 17% [ 2 ]
Shawn 83% [ 10 ]

En tijd voor een nieuwe poll! Ik zat te denken aan "Welke vriendschap is het leukst?" of iets in die richting? Welke zal ik erin zetten?

Shawn/Matt gaan al ruziënd de poll in, omdat hun bromance epic is. En Thomas/Dorian moeten ook. En perhaps Cam/Lea? Alex/Chris? YOU NAME IT.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 759 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 51  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: