Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 41  Volgende

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: za maart 31, 2012 0:40 

Afbeelding

Ruelle wijst haar af. Wat? Was dat nou echt gebeurd? Casey fronst. That guy is going down. @@ Gelukkig is Eric wel slim en glipt hij al snel naar haar toe. Dansen zat blijkbaar niet in zijn bloed, maar hey! Het was beter dan afgewezen worden. Casey lacht lief naar Eric.

"Ik ben ook heel eng!'' roept ze terug. Case brengt de fles naar haar mond en forceert zichzelf om meer te drinken. Niet omdat ze het nou ze lekker vond. Het was meer nodig dan dat het voor plezier was.

Vanuit haar ooghoeken ziet ze dat Cam en Lea in gesprek zijn. Moet vast een leuk gesprek zijn, denkt ze bitter. Kiss and make up and all that sh*t. Casey doet er niet toe.
Snel focust ze zich op Eric, die niet zo'n geweldige afleiding blijkt te zijn. "Drink jij wel eens?'' vraagt ze daarom maar.

Compleet onverwachts klinkt Alois' stem door de zaal. Casey kijkt verbaasd om en rent, Eric achterlatend, Alois' armen in. Al snel laat ze los om nog een slok te nemen.

"Ik heb je niet gemist, want ik was zwanger en ook weg,'' verteld ze, nu al veel te eerlijk en onder invloed. "Maar ik ben blij dat je terug bent!'' Case slaat haar armen om Alois' nek en drukt een speels kusje op zijn mond. Vervolgens werpt ze een blik op Ruelle en knipoogt.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 31, 2012 1:07 

Afbeelding

Alois grijnst en trekt speels een wenkbrauw op, als Casey ineens op hem af komt gerend - zij het nogal scheef. Hij heeft nog net tijd om zijn beker tijdelijk op een tafel te zetten, voordat het meisje zich in zijn armen stort. "Chérie, you smell like a liquor store." Nadat Casey hem heeft losgelaten en nog een slok heeft genomen, vist Alois de fles uit haar handen en neemt hij zelf een slok. "Zo, nu is het weer eerlijk."

Hij staart haar even aan, als ze zegt dat ze weg was omdat ze zwanger was. Oh, dat had hij niet meegekregen. Die eerstejaars werden steeds slechter in roddelen. Dus hij fronst en laat zijn ogen naar haar buik glijden. Plat. Nou, die was in ieder geval niet al te onverantwoordelijk aan het drinken. Hij glimlacht blij, wanneer Casey haar armen om zijn nek slaat. Dan geeft ze hem een kusje op zijn mond. Alois grinnikt en gaat de uitdaging aan. Hij plant professioneel zijn lippen op die van Casey en zoent haar kort. Als hij haar weer loslaat, kijkt hij haar grijnzend aan. "Ik ben ook blij om jou weer te zien."

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: za maart 31, 2012 1:20 

Afbeelding

Casey trekt een pruillip als Alois haar fles steelt. Protesteren doet ze niet aan. Lief kruipt ze tegen de jongen zijn borst aan en slaat haar armen om zijn middel. Warm.
Het valt haar op dat, net zoals al de anderen, de bruine ogen over haar buik heen glijden. Ze is al te ver heen om zich er ongemakkelijk onder te voelen. Case wankelt een beetje en houdt zich aan Alois vast. Ze lacht droogjes, nep. Afwezig staart ze naar de fles in haar vriend zijn hand. Het zou veel moeite kosten om er weer bij te komen, maar het zou haar wel lukken.
Case veert omhoog op haar tenen om de fles weer te claimen, maar voordat het helemaal is doorgedrongen hebben Alois' lippen de hare gevonden.

"Stout!'' zegt ze streng, maar lacht daarna en kust de jongen daarna nog een keer, iets intenser.

Casey besluit dat ze voor nu bij Alois blijft want Alois geeft haar aandacht en is lief en kan ook nog eens dansen.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo apr 01, 2012 1:08 

La Nurse:

Het ontgaat La Nurse volledig waarom iedereen zo dramatisch doet. Lea is nu in ieder geval al weg, maar Dorian, Shawn en Alex vinden het tot dusver nog nodig om rond te hangen, en om eerlijk te zijn bezorgt het La Nurse een claustrofobisch gevoel. Al die mensen die nodeloos rondhangen in haar ziekenzaal. Jfc.

Naomi ziet al veel beter uit, nu de zwellingen en blauwe plekken verdwijnen. En Christine is momenteel bezig met Skele-Gro, dus die zal binnenkort ook weer in orde zijn. Ze verdwijnt even in haar kantoortje om wat papierwerk te doen, en verschijnt dan een klein kwartiertje later weer in de zaal.

"Eén bezoeker per persoon," zegt ze tegen iedereen in het algemeen. Ze tuurt nog even streng rond, en verdwijnt dan weer in haar kantoor.

Afbeelding

Shawn is nog altijd bezig met het Skele-Gro toedienen aan Christine. Hij vraagt zich af of ze niet een smaakje hadden kunnen toevoegen aan Skele-Gro. Ze kunnen bezemstelen laten vliegen met magie; ze kunnen dingen repareren in één seconde; ze kunnen objecten naar zich toe brengen met magie. Maar een fatsoenlijk smaakje aan zoiets walgelijks? Nope. Daar stuit de magische wereld tegenaan! Het bekertje is echter gauw op, en Shawn probeert Christine's grimassen te negeren want hij weet dat het geen pretje is om je botten geheeld te krijgen.

Hij legt het bekertje weg en sluit zijn hand direct weer om die van haar heen. In de stille seconden die volgen, voelt Shawn zich niet bepaald vrolijk. Het verlies van de match knaagt nog altijd aan hem. En het is niet eens alleen het verlies - het is de hele wedstrijd. Het was wrang en niet leuk, terwijl hij zo hoort te genieten van Quidditch. Plots duikt La Nurse op, en zegt ze dat er maar één persoon per zieke mag zijn. Shawn zucht lichtelijk. Hij wilt blijven, maar hij zit al de hele tijd aan Christine's zij geplakt, en Alex is natuurlijk ook haar vriend. Dus uit beschaafdheid~ zegt Shawn: "ik ga wel - dan kun jij hier blijven, oké? Ik ga waarschijnlijk niet naar het feestje, want... well. Ik ben niet in de stemming." Hij glimlacht flauwtjes naar Alex, en richt zich vervolgens op Christine. Hij veert op, en knijpt in haar hand voordat hij haar loslaat.

"Beterschap, Chris," zegt hij zachtjes, inclusief een lachje dat hij alleen reserveert voor haar. Hij buigt zich voorover en drukt een kusje op haar wang.

Hij keert zijn rug naar Christine en Alex, en loopt naar het bed waar Naomi in ligt. Hij let niet op Dorian - die weirdo zit vast middenin een interne hersenbloeding, bij het zien van zoveel botbreuken en sh*t - en gaat naast Naomi's bed staan. "Hey, jij," komt het uit zijn mond. "Je ziet er bijna weer uit als jezelf." Pauze. Het is een beetje oncomfortabel, en hij weet niet waar hij zijn handen moet zetten. "Word gauw beter, oké? Iemand moet me in check houden." Hij laat zijn vingers over haar arm lopen, alsof het een poppetje is, en strijkt uiteindelijk met zijn hand over die van haar. Hij werpt haar nog een laatste schaapachtige blik toe, en haast zich dan uit de ziekenzaal.

Blurgh. Ziekenzalen geven hem een deprimerend gevoel. Hij heeft ook geen zin om naar het feestje te gaan, want hij voelt er weinig voor om sportief~ te doen. Dat is niet zijn forte. Zijn forte is winnen. Maar misschien is het verstandig om even vijf minuten langs te gaan om zijn gezicht te laten zien? Hij is wel de captain van zijn team, en moet misschien een soort voorbeeld geven? GeĂŻrriteerd omdat het hem zoveel boeit wat anderen van hem vinden, haast hij zich naar de common room om zich om te kleden.

[DOUCHEN+OMKLEDEN IN TOPSNELHEID]

In een spijkerbroek en een zwart T-shirt loopt Shawn naar het feestlokaal toe. Hij hoopt dat Matt er is. En hij heeft Enora na de match eigenlijk ook niet gezien. Vlak voordat hij het lokaal betreedt, schieten zijn handen naar zijn hoofd om zijn haar te checken. Eenmaal ervan verzekerd dat alles nog tot in de puntjes goed zit, maakt hij zijn entree. Het eerste wat hij ziet zijn Cam en Lea die aan het knuffelen zijn. Ze zien er verder ook niet bijzonder vrolijk uit. Hey - hadden die geen ruzie? Nou, wat fijn dat ze het goed hebben gemaakt. En also: hot damn, Lea ziet er goed uit.

Dan merkt hij een vreemde jongen op - wait, wie is dat? Shawn kent iedereen, en dat hoofd heeft hij nog nooit gezien. Hah, wacht! Nee, Shawn kent niet IEDEREEN. Hij kent alleen de coole mensen. Wie heeft deze loser dan binnengelaten? Afkeurend schudt hij zijn hoofd.

En kijk! Alois is er wee- Haha, en hij heeft al een meisje aan de haak geslagen. Typisch. Hm. Dat meisje lijkt wel erg op... wel erg op... Casey. Shawn kijkt toe hoe die twee (op een zeer walgelijke manier, mind you) speeksel uitwisselen en Shawn blijft staan en staart naar het koppel. Shawn voelt zijn binnenste samenkomen en het voelt oncomfortabel en het doet ook een beetje pijn, en het is niet eens gerechtvaardigd want Casey kan doen wat ze wilt, met wie ze wilt. Dus waarschijnlijk zou het verstandig zijn als hij weg zou lopen. Of als hij Enora zou opzoeken en Casey met rust zou laten. Maar Shawn is nooit het verstandige type geweest, en dus stapt hij resoluut op het tweetal af, en haalt hij ze ruw uit elkaar.

"Jullie hebben het gezellig, zie ik," zegt hij geĂŻrriteerd. Dit is zĂł niet bevorderlijk voor zijn humeur.

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 01, 2012 16:24 

Afbeelding

Matt heeft nog niet veel meegekregen van de festiviteiten. Hij is een heel erg slechte verliezer. Zijn ouders hebben hem er vroeger aan laten werken, maar dat had totaal geen effect. Na de wedstrijd had hij zichzelf naar de bibliotheek gesleept, omdat daar toch nooit boeiende mensen komen. Daar heeft hij een paar uur doorgebracht met zijn neus in een tamelijk oninteressant boek over geestverschijningen en hoe ze te verjagen uit je huis. Ok, het klinkt interessant, maar dat viel hard tegen.

Hij zucht diep. Hij weet dat Shawn & co hem verwachten op het feest. Hij zet een grote smile op en walst de bibliotheek uit.

[...]

Matt staat voor de deur. Achter de deur hoort hij harde muziek en lachende mensen. Hij pakt zijn wand uit zijn broekzak, fluistert een spreuk, en de deur knalt open.

"Hello, boys and girls!" Schreeuwt hij de feestgangers toe. Kijk, dat is nou nog eens een entrance. Alle mensen op het feest zouden er een voorbeeld aan kunnen nemen.

Met moeite wringt Matt zich tussen de dansende feestgangers toe, richting de dranktafel.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: ma apr 02, 2012 1:55 

Afbeelding
    Eric Leroy

Eric lacht als hij Casey hoort. Vanuit zijn ooghoek ziet hij Alois, de vijfdejaars, en Lea binnenkomen. Huh, was die jongen net niet weggegaan? Eric besteedt echter weinig tijd met het nadenken-over-Ruelle, om twee redenen. De eerste is dat Alois terug is. Eric kan zich nog herinneren dat Alois geschorst was vlak nadat Eric zelf op Beauxbatons kwam, maar hij leek wel een aardige jongen, dus good for him, dat hij weer terug is! En de tweede reden is Lea, want Lea. En ze ziet er natuurlijk stunning uit, maar what else is new?

Eric probeert niet op Lea te letten echter, en dus gaat hij verder met het swingen met Casey. Casey is echter niet onder de indruk van zijn aanwezigheid, want ze komt verveeld over en vraagt hem of hij wel eens drinkt. "Af en toe," zegt hij, met een lichte glimlach. "Ik vind het niet nodig, I suppose? Ik red me wel zonder." Maar zij blijkbaar niet. Ze loopt/rent dan ook weg om Alois te begroeten. Eric haalt zijn schouders op en danst solo verder. Hij vraagt zich af hoe het met Christine en Naomi zal zijn inmiddels. Ze zullen in goede handen zijn, toch? La Nurse is zeer capabel. En bovendien, een aantal heren (Shawn, Thomas, Dorian, Thomas, Matt) zijn niet op het feestje, dus die zitten waarschijnlijk in de ziekenzaal.

Casey en Alois zijn wel erg liefhebbend tegenover elkaar. Eric schenkt ze echter niet veel aandacht, want dit soort dingen zijn niet bepaald nieuw op Beauxbatons. Cam en Lea zijn intussen ook vriendelijk aan het doen tegen elkaar (hoewel niet op een Casey/Alois manier), en Eric vraagt zich af wat er eigenlijk speelde tussen hen. Hij had het aan Lea gevraagd, maar ze ging niet echt de details in. Hij is in ieder geval oprecht blij dat ze weer OK zijn. Eric krijgt een idee - als Lea en Cam klaar zijn met weer-vriendjes-worden, zou Lea met hem willen dansen? =D Hij zit een beetje te bedenken hoe hij dat gaat aanpakken, en nerveus te worden, en misschien moet hij toch even een biertje pakken, en hey, waarom propt Shawn zich zo tussen Casey en Alois? Is die niet met Enora?

Ook hier kan Eric niet te lang aan denken, vooral niet omdat hij een idee heeft met betrekking tot Lea @@ En dan komt Matt ook letterlijk het lokaal binnen barsten. Eric zwaait een beetje afwezig naar hem als hij 'hey boys and girls!' roept, en houdt Cam/Lea zeer stealthy in de gaten.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma apr 02, 2012 11:49 

Afbeelding

Case heeft het inderdaad heel gezellig met Alois als Shawn uit het niets opduikt en haar hardhandig bij de jongen vandaan trekt. Haar evenwicht is ver te zoeken en Casey kan zich nog net vastgrijpen aan Ruelle zodat ze niet op de grond dondert. What the actual f*ck?

"Wat is er met jou aan de hand?'' raast ze. Niet oplettend laat ze Ruelle los en stapt naar voren om de paar-koppen-groter Shawn boos aan te kijken. Even denkt ze dat Shawn misschien jaloers is, maar dat durft ze niet hardop uit te spreken. Als het niet zo was, wat dan? Dan was zij weer degene die eronder moest lijden. Want ja, Shawn is gewoon Shawn en Shawn zou altijd haar beste maatje blijven. Dat het nu al een tijdje stroef gaat doet haar veel pijn, maar ze zou niet over zich heen laten lopen. Door niemand niet.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma apr 02, 2012 12:21 

Afbeelding
    Enora Laurent

Enora kijkt op wanneer ze Shawn ziet verschijnen. Eindelijk! Dat werd tijd zeg. Net op het moment dat ze dan ook op hem af wil lopen, loopt hij juist resoluut op het koppeltje verderop af. Casey en een nieuwe jongen. Casey en een nieuwe jongen. Waarbij hij ze ruw uit elkaar trekt. Enora kijkt dan ook verontwaardigt en ergens best wel gekwetst naar Shawn's rug, wat bezielt hem?

Enora loopt dan ook op het drietal af en vouwt haar armen over elkaar heen. "Ja, Shawn. Wat is er aan de hand?" vraagt ze hem, zelf ook een stuk geirriteerder bij het zien van zijn irritatie. "Waar was dat voor nodig?"

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 02, 2012 14:00 

Afbeelding
Ruelle Valois

Het lijkt Ruelle niet echt verstandig om aan de alcohol te gaan, maar het is een feestje en dan is het toegestaan om af en toe je standaard principes te overschrijden. Hij neemt de beker dankbaar van Alois aan, om er een heel klein voorzichtig slokje uit te nemen. Oh my, alle gekheid op een stokje 'dat is sterk' mompelt hij droogjes, en dan toch nog een slok neemt waarbij hij zijn ogen dichtknijpt. Dan komt dat wicht er weer ineens aangestormd, Ruelle verschiet daardoor een beetje en wanneer ze hem een knipoog geeft kijkt hij vlug naar de inhoud van zijn beker.

Ruelle let er dan ook helemaal niet op als zo’n één of andere dude, de lovebirds nogal ruw uit elkaar haalt. Pas als Casey zich ineens aan hem vasthoud moet hij even naar adem happen, gelukkig laat ze hem al vrij gauw los maar waardoor Ruelle toch even wat moeite moet doen om z’n eigen evenwicht te bewaren, en natuurlijk om niet de inhoud uit z’n beker te verliezen. Hij neemt dan nog een slok, om zeer subtiel een beetje weg te schuifelen van het groepje.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 02, 2012 15:02 

Afbeelding

Alois glimlacht naar Casey en strijkt met zijn vingers door haar haren heen. "Case, je bent echt onmogelijk, lieverd." Het maakt hem weinig uit dat ze hem stout noemt. Het meisje is al veel verder heen dan hij zelf. De zoen laat hem al iets meer voelen. HĂ©, je gaat niet klagen als er een meisje als Casey je zo intens begint te zoenen. Toch is er iets niet in orde, Alois kan het voelen. Daarbij is Casey een gewone vriendin en de kus was speels, niet serieus.

Hij wil haar net voorzichtig een stukje van zich af duwen, wanneer ze ineens al ruw uit elkaar worden getrokken. Verbaasd knipperend, vallen zijn ogen op een boze Shawn. Hij maakt nog een opmerking over hen en Alois fronst. Hij opent zijn mond om te reageren, maar Casey is al op hem afgestapt en staat nu tegen Shawn tekeer te gaan. Om het drama nog erger te maken, komt Enora erbij staan, die ook Shawn om uitleg vraagt.

Alois pakt snel zijn glas alcohol er weer bij en giet de overgebleven helft door zijn keel. Casey's fles met vodka, schuift hij subtiel achter zijn rug op de tafel, nu Casey afgeleid is. Ze heeft wel genoeg gehad voor vandaag - Alois gaat niet toekijken hoe ze zich compleet wasted drinkt, om ergens wakker te worden in haar eigen braaksel, ofzo. Drank is leuk, maar voor hem moet het wel leuk blijven.

Hij gooit zijn lege plastic beker achteloos over zijn schouder en schraapt zijn keel. "Guys, geen ruzie. Ik ben net weer terug en ik heb plezier gemist. Niet jullie drama. Oké, misschien een beetje." Hij grijnst en klopt Shawn op zijn rug. "Dude, je kent me. Casey is mijn vriendinnetje en we hadden gewoon plezier. Besides," Hij gebaart even naar Enora. "ik dacht dat je het Casey hoofdstuk had afgesloten. Laat haar lekker plezier hebben. Je kunt haar niet claimen, terwijl je zelf iemand anders hebt. Mag zij niet verder gaan?"

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 02, 2012 18:49 

Afbeelding
Florence Gravois

Florence wil net de ziekenzaal binnengaan als La Nurse gek wordt en haar zo bijna verbiedt binnen te komen. 1 persoon per zieke. Well fine, dan is zij die ene persoon bij Naomi maar! Flor probeert geen oogcontact te maken met La Nurse terwijl ze zich naar het bed van Naomi begeeft. En het lukt blijkbaar. 'HĂ©, Naomi,' zegt ze met een flauw glimlachje. 'Ik kan je zelfs niet zeggen dat jullie gewonnen hebben. Maar hey, nu kan je blij zijn voor zowel mij als Thomas.' Ze kijkt even langs zich naar Christine. 'Christine is niet veel na jou ook de grond op gegaan. Het was me nogal een wedstrijd.'

Ze geeft haar vriendin kort een knuffel, voordat haar hand even vastpakt en er bemoedigend over wrijft. 'Zonder jou maakte je team toch al geen schijn van kans meer,' zegt ze met een grijnsje. 'Ik zie je morgen wel weer. Hou je sterk. Au revoir.' Als ze voorbij Christines bed komt zegt ze ook nog kort 'Au revoir Christine.'

[...]

Op het feestje is het moeilijk voor Flor om in de stemming te komen. Sure, ze hebben gewonnen, wat awesome is, maar tegelijkertijd ligt haar beste vriendin in de ziekenboeg, which is not good. Maar dan komt Matt met veel tamtam binnen en haar humeur wordt er spontaan beter van. 'Waarom heb ik het vriendje dat altijd moet kunnen opvallen?' zegt ze, als ze naar hem toe loopt bij de dranktafel en een arm om hem heen slaat. 'Zo doe je mij nog saai lijken.'

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: ma apr 02, 2012 19:49 

Afbeelding

Christine beseft jammer genoeg ook wel dat ze het spul moet leegdrinken. Maar het is zo veeeeeeel! Shawn helpt haar vervolgens met het drinken, maar de smaak van het goedje is zo sterk en walgelijk dat Christine telkens weer niet te onderdrukken braakneigingen krijgt. Erg charmant. Hopelijk ziet niemand haar zo. Dan hoort Alex’ stem in de verte en haar ogen gaan lichtjes opzij. Ze grimast scheef, bij wijze van glimlach, maar haar binnenste stuitert een beetje van opluchting dat hij er dan toch is. Gelukkig beantwoordt Shawn Alex’ vraag al. Goed, dan hoeft ze haar mond niet open te trekken en wordt die pijn haar ook bespaard.

Ondertussen blijft Shawn haar het goedje toedienen, en Christine is blij dat het eindelijk op is want dat kokhalzen is echt niet sexy. En dan die pijn… Ze zeggen dat botpijnen de zwaarste zijn. Christine kan dat helaas beamen. Christine doet een poging om te knikken als Shawn zegt dat hij wel zal weggaan zodat Alex kan blijven, waarna hij een kus op haar wang drukt.

“Ik doe mijn best…” krast ze met een grimas-glimlach. Ze kijkt hem even na en beseft hoe groot Shawns teleurstelling over deze match is. Deze match was ook een grote let down die nog lang aan haar zou blijven knagen. Ergens is ze blij dat ze zelf niet op het feestje kan verschijnen, uit schrik van wat alle mensen die rooten voor hun team haar zouden kunnen verwijten. Ze sluit haar ogen als een nieuwe pijnscheut door heel haar lichaam raast.

“Dus…” begint ze, de pijn wat verbijtend, “Op een schaal van 1 tot 10… Hoe achterlijk zag mijn crash eruit?” Haar ogen gaan terug open, waarna ze Alex aankijkt. Ze kijkt ook even naar Lea en Flor die haar vanuit de verte beterschap toewensen. Iets terugroepen of dankbaar zwaaien zat er nog niet in, maar ze vond het wel aardig.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 02, 2012 22:49 

Afbeelding

Naomi knikt kort als Lea afscheid neemt en blijft lekker tegen haar kussen aanhangen. Ze kijkt even naar Dorian, die verderop staat. Waar was Thomas dan? Was het voor hem belangrijker om zijn overwinning te vieren dan zijn half-dode vriendin te komen bezoeken? Het zorgt voor een vlaag van woede en ze kruist onbewust haar armen over elkaar. Ze voelde zich al zoveel beter, maar nu dat de pijn minder was, waren haar emoties op een hoog pitje gezet. Ze hadden verloren, ze was met een bludger helemaal tot pulp geslagen en naar beneden gevallen, waardoor ze waarschijnlijk al haar botten had gebroken en dan was Thomas er niet eens. De eikel. Dan komt de captain er aan om haar beterschap te wensen.

"Thanks," zegt ze oprecht. Ja ze heeft aandacht nodig! "Maak je geen zorgen, je werkt me altijd genoeg op mijn zenuwen en dan gaat het vanzelf." Hij is al weer meteen weg, maar wordt vervangen door Florence. Naomi is onverwachts heel erg blij om haar te zien. "Gefeliciteerd!" zegt ze blij. De enige van het andere team die ze zou feliciteren. Thomas zou ze normaal plagen, maar nu niet, want hij is gemeen. Ze luistert maar half geĂŻnteresseert naar Florence die over Christine verteld en reageert er niet op. Ze had nu geen zin om ruzie te maken, besides, het is niet alsof ze Christine dood wil hebben ofzo. De knuffel neemt ze met liefde aan :'). "Thanks Flor!" 'Morgen? Zometeen bedoel je' denkt ze er nog vluchtig achter aan.

Ja Naomi heeft haar zinnen er op gezet om ook naar het feest te gaan. Ze was veels te boos om in een bed te blijven zitten, de alcohol zou haar pijn net zo goed dimmen. Ze laat haar benen over het bed bungelen en heist zichzelf omhoog aan Dorian. "Hey Dor, lief dat je er bent trouwens." Hij was er immers altijd voor haar, ook al was het een betwetertje en ze glimlacht naar hem.

[...]

Nadat Naomi de ziekenzaal uit is geslopen, heeft ze zichzelf om weten te kleden. Ze had tegen Dorian gezegd dat ze naar het feest ging. Ze schrikt een beetje als ze in de spiegel kijkt. Haar gezicht is vrijwel nog altijd bont en blauw, maar met een beetje make-up is de schade beperkt en de pijn valt reuze mee door het drankje. Ze negeert het feit dat alles in haar lijf erg stroef is en marcheert haar slaapvertrek uit, richting het feest lokaal. Ze heeft een blauw jurkje aan met, platte! ballerinas en haar haren hangen los om haar gezicht. In het lokaal negeert ze iedereen en pakt het eerste de beste drankje wat ze kan vinden. Waar is Thomas toch?!

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: ma apr 02, 2012 23:23 

Afbeelding

Casey is blijkbaar niet nuchter, want ze wankelt om en klemt zich aan De Onbekende vast. Eenmaal klaar met bijna-omvallen, vraagt ze wat er met hem aan de hand is. Hij kijkt haar aan. Serieus? Van alle mensen moet Casey toch snappen waarom hij zo reageert. Zij heeft toch precies hetzelfde. En nee, het is niet eerlijk. En nee, het is niet gerechtvaardigd. Het is f*cked up, hoe hij niet tegen de gedachte kan dat Casey verder zal gaan, en hoe hij haar niet met iemand anders wilt zien. Het is gewoon eenmaal zo. Maar voordat hij zijn warrige gedachten kan verwoorden, verschijnt Enora aan zijn zijde, en zij wilt ook graag weten wat er aan de hand is.

Alois vindt het dan ook nodig om zijn gedachten te delen. "Alois," begint Shawn, een tikkeltje ongeduldig. "Ik heb je gemist. Ik ben blij dat je terug bent, eerlijk." En hij meent het. "Maar uh, back off? Het 'hoofdstuk' is wel 'afgesloten', maar zo... zo simpel zit het niet. Niet na alles." Hij weigert Enora of Casey aan te kijken. Hij weet dat hij en Casey soms aanhankelijk en bezittelijk tegenover elkaar kunnen zijn. En niemand snapt dat. Ze mag wel verder gaan, zoals Alois het zegt, maar dat betekent nog niet dat Shawn dat leuk moet vinden, toch? "Het is geen jaloezie, of zo," voegt hij er aan toe. "Het is gewoon..." Gewoon wat? Gewoon dat hij haar niet voor zichzelf wilt, maar ook niet met een ander wilt zien? Gewoon dat ze gisteren nota bene nog een diep~ gesprek hebben gevoerd waarin Shawn haar vertelde hij bang was dat ze hem niet nodig heeft, waarna ze nu aan Alois' nek gaat hangen?

Hij richt zijn ogen op Casey, en blijft haar aanstaren, want zij moet het begrijpen, toch? Als iemand het begrijpt, dan is het Casey wel. Ergens halverwege dit alles, stormt Matt op een zeer Matt-esque manier naar binnen, maar Shawn kan zijn beste vriend momenteel geen aandacht geven. "Never mind," bromt hij uiteindelijk. "Ga maar vooral door met waar jullie mee bezig waren." Hij kijkt Casey nog even aan met een blik die radeloosheid uitstraalt. "Let niet op mij."

Hij zet een klein stapje terug en kijkt naar Enora. "Laat maar zitten allemaal. Zal ik drankjes gaan halen, of is er nog iets waar je vragen over hebt?" De laatste vraag komt er nogal koel uit, ook al is haar irritatie vanwege zijn acties eigenlijk heel begrijpelijk.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma apr 02, 2012 23:52 

Afbeelding

Enora komt erbij en haar irritatie doet Casey nog bozer worden. Waar bemoeide zij zich eigenlijk mee? Case vindt het wijs om haar bestaan even te negeren en al snel is ze, door de alcohol, haar aanwezigheid daadwerkelijk vergeten. Ook omdat Alois begint te praten en haar aandacht afgeleid wordt. Gelukkig neemt hij het voor haar op. Casey reageert er echter niet op en blijft strak naar Shawn kijken. Bring it, boy. Natuurlijk begreep ze hem. Ze snapte Shawn's reactie compleet. Had zij gisteren niet hetzelfde gedaan? Het is niet eerlijk, maar het leven is niet eerlijk.

Ondanks het feit dat ze weet dat Shawn op dit soort momenten meestal oprecht is, verbaasd zijn antwoord haar. Casey's boosheid vloeit weg als water in een gootsteen. Op het moment dat hij haar die blik stuurt, is ze gevloerd. Langzaam loopt ze naar Shawn toe, slaat haar armen om zijn nek en drukt haar lippen zachtjes op die van hem - een compleet andere zoen dan die ze met Alois heeft gedeeld.

"Je weet dat ik van je houd, Shawn,'' fluistert ze zachtjes.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 605 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 41  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: