Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 51  Volgende

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za jun 18, 2011 7:48 

Afbeelding

Flynn haalt een glimlach boven terwijl hij Rose uit de sloep helpt.
Alhoewel hij haar graag opnieuw wil redden hoor. ^^
Hij laat haar hand dan los en knippert met zijn ogen als Rose en Noah in een stormwind langs hem razen terwijl ze elkaar achterna rennen.
Cute.

Flynn laat zijn blik over het eiland gaan en bijt even op zijn lip als hij zijn ogen laat rusten op de menig zeemeermannen/vrouwen.
Vooral de vrouwen zijn een verademing om naar te kijken.
Flynn, gedraag je.
Hij kijkt dan opzij naar Sophia.
'Zin om het eiland te verkennen avec moi?'
Uitslover...

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za jun 18, 2011 14:46 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose kijkt Noah even vragend aan wanneer hij bij haar neer knielt. Wat was hij van plan? Ohh, dan begint hij aan haar jurk te trekken.
"Noah, ik weet niet of dat zo slim is." brengt ze dan ook wat van haar stuk gebracht uit, terwijl ze de jurk waar mogelijk maar stevig vast pakt. "Noah." verlaat het haast verontwaardigt haar mond wanneer hij z'n tanden in de stof zet en er een ferme ruk aan geeft, waarna er een scheurend geluid te horen is.
Ze kijkt hem verrast aan wanneer hij even laat weten dat hij 'dat altijd al eens had willen doen' en vervolgens knipoogt om daarna al aan te lopen. Ze schudt eventjes lachend haar hoofd, rare prinsen hier.

Rose loopt dan ook met heel wat minder gewicht nu achter Noah aan naar de grote hut. Ook zij krijgt een bloemenketting om, waarna ze wat mag uitkiezen om aan te doen. Ze wacht even tot Sam iets uitgekozen heeft en in een pashokje verdwijnt, ze had even geen zin in haar.
Op haar gemakje kijkt ze dan ook wat rond bij de rekken met kleding. Ze kiest een leuk fleurig jurkje uit en vindt nog een bikini naar haar smaak en gaat zich vervolgens ook omkleden.

Afbeelding
    Leah Johnson Pocock

Het glimlachje zakt wat af wanneer ze ziet dat Noah zich werpt op Rose haar jurk. Wat was die jongen in hemelsnaam aan het doen? Werden die prinsen voortaan zo opgevoed? Haar moederinstinct komt dan ook weer wat naar boven. Ze verdwijnen echter al snel richting de grote hut.

Ook Leah begeeft zich dan richting de hut, waar ze even een praatje gaat maken met de bewoners van het eiland.

Rose stapt het pashokje uit wanneer ze klaar is. Het lucht in ieder geval heel wat op en ze voelt zich helemaal vrolijk en alsof ze op vakantie zijn in bikini met een fleurig jurkje.

"Ik heb net even met de bewoners gepraat, en die willen ons heel graag op een leuke manier verwelkomen. Jullie mogen nu lekker genieten, rondkijken en het hier een beetje verkennen, gewoon doen waar jullie zin in hebben." legt Leah even in het algemeen uit. Ze konden allemaal wel wat rust gebruiken, vooral na heel de tocht en het verlies van een vriend.

Yaay, dat wordt dus nog even van het water genieten! De zand onder haar voeten voelen, in de branding wandelen en lekker genieten van het zonnetje. Ze hoort Flynn Sophia dan ook al uitnodigen om met hem het eiland te verkennen en ze glimlacht even naar de twee.
"Ik ga nog wat zwemmen, voor degenen die mee willen, ik ga vast naar het strand." laat ze de rest dan ook weten, het was wel zo gezellig om in groepjes te gaan, ze hadden nog niet echt de mogelijkheid gehad om rustig met z'n allen iets te gaan doen.
"Daisy, ga je mee?" vraagt ze haar zusje dan ook. Bovendien hadden ze nog wat bij te praten en daar is het precies het goede sfeertje voor.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 18, 2011 15:11 

Afbeelding
    Daisy Pocock

Daisy kan het niet laten met haar ogen te rollen als ze Noah met Rose bezig ziet. Right. Haatten die twee elkaar niet? Ze snapt helemaal niet meer wat er allemaal in het hoofd van Noah omgaat en tot haar verbazing begrijpt ze Rose ook niet zo goed meer. Ze slaat haar armen over elkaar en loopt alleen naar het strand toe. Ze glimlacht lichtjes als ze haar moeder ook bedenkelijk naar Noah ziet kijken.

Het is wel duidelijk dat het over is tussen haar en Noah. Voor zover er ooit iets geweest is. Veel woorden gaat noch zij, noch Noah er nog aan vuil maken. Ze wil nu alleen met rust gelaten worden, niet te veel geconfronteerd worden met hem. Jammer genoeg lijkt het nu alsof hij zijn oog op haar zus heeft laten vallen -iets wat ze al helemaal niet snapt. Like, Rose is into Thomas en vice versa. Ze schudt haar hoofd en loopt verder, ook van plan om snel iets luchtiger aan te trekken.

Eenmaal in de hut kiest Daisy een kort shortje en een luchtig hemdje om aan te trekken over de groene bikini die ze al in haar rechterhand heeft. Ze is niet echt in de stemming om te gaan zwemmen -eigenlijk is ze niet in de stemming om ook maar iets te doen- maar omdat Rose het haar expliciet vraagt, gaat ze toch mee. 'Ja, is goed,' perst ze er met een geforceerde glimlach uit. Ze probeert zo veel mogelijk vrolijk te doen, ze zou het hele "rouwproces" het liefst overslaan en de draad weer oppakken, liefst met een andere jongen. Dat zou ze vroeger gedaan hebben. Jammer genoeg zal dat er hier niet zo snel van komen. Wie had ooit gedacht dat ze echt nog zou terug verlangen naar de Aarde. Ze mist haar vader ook wel.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za jun 18, 2011 15:28 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose glimlacht naar haar zusje wanneer ze instemt om mee te gaan. Ze wacht dan ook tot Daisy bij haar is en haakt vervolgens haar arm in die van haar. Vrolijk kijkt ze dan van het uitzicht terug naar haar zusje. Normaal zou ook Daisy moeten kunnen lachen met zo'n 'vakantie' als deze. Maarja, dan had je Noah natuurlijk, die alles overhoop had gehaald.
"Lach eens een beetje, sis." glimlacht ze dan ook voorzichtig. Meestal was Daisy toch wel wat vrolijker dan haar.

Op haar gemakje loopt ze met haar zusje richting het water toe, maar dan kan ze het niet meer langer inhouden.
"Ik moet je wat vertellen." verlaat het dan ook haar mond. Ze kijkt haar zusje met een grijnsje aan. Ze kijkt snel even om om te zien of er nog anderen achter hun aan komen. Nog niemand binnen gehoorsafstand. "Okay, ik kan het niet langer meer inhouden." Ze bijt eventjes op haar lip. "Weet je nog dat ik zonet nog zei dat er helemaal niks was gebeurt tussen Thomas en mij?" begint ze dan ook. "Nou.. Toen we eenmaal op de gang stonden.. Is er eindelijk wat van gekomen." lucht ze vrolijk haar hart bij haar zusje en daarbij ook haar beste vriendin.
"Oh, maar het was wel heel genant. We werden kinda 'betrapt' door Noah," ze slikt de naam van Samantha meteen in. "En meteen daarna kwam Chase er ook al bij. Het was echt heel erg." Toch kan ze het niet laten om om de toestand te lachen.

Ze slaakt even een zuchtje en kijkt haar zusje dan met een voorzichtig glimlachje aan. "Ik wou dat het bij jou ook wat beter was gelopen.." verlaat het dan ook zachtjes haar mond, wetend dat ze hier nog best wel mee zit, en dat terwijl zij zo vrolijk staat te doen. Ze heeft er al meteen weer spijt van dat ze nu haar zusje zo met een gebroken hart zit, zij vrolijk en blij vanalles begint te vertellen.

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 18, 2011 15:43 

Afbeelding
    Daisy Pocock

Blijkbaar heeft het hele zwemidee toch nog een achterliggende reden. Ze probeert echt te lachen als Rose haar zegt dat ze vrolijk moet zijn, maar stopt er al snel mee. Wat heeft het voor zin, het is toch overduidelijk fake. Maar dan komt dé boodschap. Meteen verschijnt er een enthousiaste glimlach op haar gezicht en beginnen haar ogen te blinken. En ze heeft het niet eens moeten faken. Het vooruitzicht van een sappige roddel -zelfs al is het niets wat drama zal veroorzaken- maakt haar meteen wat gelukkiger.

'Oh, Rose, dat is geweldig!'
brengt ze vrolijk uit. 'Ik ben blij voor je, echt.' Eindelijk gebeurt er eens iets goed en van betekenis. Ze slaat haar armen om haar zus heen en knuffelt haar. 'Dat werd trouwens wel tijd,' voegt ze er met een grijnsje aan toe. En dan valt Noah's naam en voelt ze haar hart weer tot in haar schoenen zakken.

'Ach ja,' zucht ze op Rose' laatste woorden. 'Jij hebt gewoon de goede prins gekozen.' En zo is het ook, Rose maakt altijd de juiste keuzes. Rose doet er langer over te kiezen, maar wanneer ze kiest, weet ze heel goed dat ze voor het juiste kiest. In tegenstelling tot zijzelf, die altijd meteen kiest, maar daardoor ook nogal vaak eens fout zit. 'Noah is dan gewoon het foute vriendje dat elk meisje toch één keer zal meemaken. Dan heb ik mijn portie nu gehad.' Ze probeert het allemaal wat ze relativeren en vooral het gesprek weer luchtig en opgewekt te krijgen. 'Op naar de volgende jongen, en eentje waar jij achter staan, liefst,' voegt ze er met een klein glimlachje aan toe.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za jun 18, 2011 16:04 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose is blij wanneer Daisy zo blij voor haar is. Ze knuffelt haar dan ook vrolijk terug en lacht eventjes wanneer ze zegt dat het onderhand wel eens tijd werd dat er iets zou gebeuren.

Rose glimlacht eventjes liefjes en bemoedigend wanneer ze Daisy over Noah hoort praten.
"Daar ben ik het mee eens." knipoogt ze dan ook wanneer ze 'op naar de volgende jongen' zegt. "En ik denk dat dat hier niet eens zo moelijk zal zijn. Heb je die meermannen gezien?" Ze fluit eventjes. "Daar zit vast wel wat sappigs tussen." knipoogt ze.

"Bovendien kunnen we nou een beetje rusten, lekker een beetje bruin worden met een heerlijk cocktailtje van al het moois dat hier rond loopt genieten." Ze grijnst eventjes, alles om haar zusje weer een beetje blij te krijgen. "En jij mag zelfs proeven, ik niet helaas." doelt ze op de mannen.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 0:48 

Afbeelding
    Sophia Koontz

Sophia is inmiddels al uit de sloep en al een beetje met Flynn meer naar de kant gegaan. Hij vraagt of ze het eiland met hem wil verkennen, en eigenlijk wil Sophia dat niet afslaan.
"Hmm, zeer verleidelijk. I'm in."
Ze kijkt naar de hutten die verderop staan en zegt tegen Flynn dat ze snel terug is. Ze gaat ook de grote hut binnen, Samantha en Noah achterna. Ook Sophia krijgt een bloemenkrans. Ze loopt door en gaat langs de kledingrekken. Er hangen best dingen bij van Sophia's smaak, die ook haar doet denken aan de mensenwereld.
'Ah... de mensenwereld. Waar er nog serieus Diet Coke is.'

Sophia gluurt vanuit haar ooghoeken naar Samantha, die ook langs de rekken gaat. Ze pakt ook een bikini voor onder haar outfit en Sophia besluit dat ook te doen. Ze pakt eentje met heel veel Hawaiaanse bloemetjes. Het ziet er lekker fout uit, maar dat maakt Sophia niet uit. Ze pakt een wit jurkje dat een beetje doorschijnt, maar dat vindt Sophia wel leuk omdat ze zo de bikini ziet. Als ze klaar is, lacht ze naar de vrouwen in de hut die haar wat fruit in een mandje in haar handen duwt en ondertussen haar zware jurk al aan het uitwringen zijn. Sophia gaat terug naar buiten en voegt zich bij Flynn.
"Klaar! Laten we gaan!"
Ze neemt een kers uit het mandje en houdt Flynn die ook voor.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 10:43 

Afbeelding
Noah Taylor

Wat Samantha kan, dat kan hij ook. Hij negeert haar dan ook straal, hoewel zijn blik wel even snel over haar uitgekozen outfit gaat. Na vrij lang kieskeurig in de spiegel te hebben gestaard besluit hij dat hij er sexy uit ziet in zijn zwembroek. Alleen het bijpassende t-shirt is nog iets waar hij er gaan moet wennen, het wijkt zo af van zijn nette kleding. Hij hoort Rose al roepen over de zee en werpt nog een twijfelachtige blik op zijn schoenen. Naja, als je het schoenen kan noemen. Er lijkt alleen een zool te zijn en dat is het dan. Slippers dus. Niet wetend wat te doen raapt hij zijn slippers op en neemt hij die in zijn handen mee. Wetend dat Sam zich nog in de pashokjes bevind blijft hij even staan en grijns hij vals. "Ooh Sam, misschien..als je geweldige persoonlijkheid het toe laat-" Ja ze kan haar eigen woorden terug krijgen "kun je ook gezellig mee gaan zwemmen met mij en de meiden."

Eenmaal buiten brand het zand aan zijn voeten en ziet hij Sophia en Flynn staan. Wat is hij toch een goede koppellaar. Hij zoekt de schaduw onder een palmboom op en laat zijn blik even over het strand glijden. Verderop ziet hij dan ook de twee zusjes staan. oh wow, dus dat was een bikini. Waar stond dat voor? Kleding zie je nie? Hij neemt dan ook even de tijd om te wennen aan de warmte. Oke en om te wennen aan de jurkjes en bikini's zodat hij niet vreemd gedrag zoals zijn broer gaat vertonen. Wanneer hij een glas water krijgt aangeboden pakt hij dat dan ook gretig aan. In plaats van het op te drinken giet hij het over zijn hoofd. Afkoelen! Foei, nu!

Terwijl de meisjes wat praten begeeft hij zich dan hinkelend naar hun toe. Het zand is heet! Zich niet bewust van het nut van de slippers gooit hij die naast zich neer en gaat hij bij de meisjes in de branding staan om zijn voeten wat te laten afkoelen. "Hey" glimlacht hij schaapachtig toch een beetje van z'n stuk gebracht nu hij zo dichtbij is. Oke, misschien zou het beter zijn als hij zijn excuses aan bood aan Daisy. Dan zou ze hopelijk stoppen met haar gepruil en verder gaan met haar leven. Een leugentje om bestwel is dan toch een goede daad? "Daisy.." hij grijnst even charmant in een poging het ijs te breken. "Het spijt me dat ik je de verkeerde indruk heb gegeven." hij insert even een zuchtje. Wat een gezeur, zij is zelf verliefd geworden, eigen schuld dikke bult. Hij tovert een glimlachje tevoorschijn "Maar we kunnen toch vrienden zijn" Hij ontwijkt haar blik nu even en lijkt oprecht beschaamd en verlegen te zijn. Maar eigenlijk zijn zijn ogen gewoon even afgedwaald naar de lengte van Rose haar jurkje.

Goed, ander onderwerp! Hij neemt even een overdreven pose aan. "Hoe vinden jullie mijn strand look" grijnst hij.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 15:27 

Afbeelding
    Daisy Pocock

'Dat is waar,' lacht ze, als Rose haar de meermannen aanbiedt. 'Blijf jij maar mooi trouw aan Thomasjelief,' zegt ze haast bemoederlijk en hoewel het om te lachen is, heeft haar zus wel veel jongens hier die haar begeerlijk vinden. Ze mag dus wel uitkijken. Wanneer er een schaduw over hen valt, wil ze al vragen of die persoon uit haar zon wil gaan, tot ze beseft dat het Noah is, die hen komt begroeten. En er volgt zelf een verontschuldiging. Sort of. Verbaasd komt ze wat rechter steunend op haar ellebogen en met toegeknepen ogen -ze moet immers tegen de zon in kijken- kijkt ze naar hem op. Zijn charmante glimlach gaat compleet aan haar voorbij.

'Je hebt me niet de foute indruk gegeven,' zegt ze dan gewoon, waarna ze zich weer naar beneden laat zakken om verder te zonnen. Rose en zij hadden het net fijn, ze heeft niet meteen zin om hier verder op in te gaan. Noah is altijd duidelijk genoeg geweest en zij had moeten beter weten dan zichzelf verliefd te laten worden op hem. Hij had alleen misschien net dat ietsje subtieler mogen zijn in zijn constante geflirt met de andere meisjes. 'Sure, fine,' zegt ze, nog steeds met haar ogen dicht, genietend van de zon, op zijn voorstel om vrienden te zijn. Niet dat dat werkelijk zomaar zou lukken, het zal minstens awkward blijven voor een tijdje.

Ze piept even nog naar hem als hij vraagt hoe hij eruit ziet. 'Niet meteen je beste look,' zegt ze dan, met een licht grijnsje. Maar hij ziet er nog steeds ongelooflijk hot uit. Die gedachte verdringt ze al snel. De meermannen, denkt ze snel, denk aan de meermannen!

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 15:34 

Afbeelding

Flynn glimlacht geamuseerd als Sophia toestemt om met hem het eiland te verkennen. Dit meisje is leuk. Echt te leuk. <3
Als ze daarna naar een hutje toeloopt om zich om te kleden, want ze kan moeilijk helemaal doorweekt het eiland door lopen. Ze zou compleet onder het zand hangen en dan zou Flynn het moeten afwrijven. Oewh, nee, niet omkleden!

Hij laat zijn handen in zijn broekzakken glijden en merkt dan dat zijn broekspijpen vanonder een beetje nat zijn van in het water te stappen.
Hij hurkt zich lichtjes en rolt zijn broekspijpen op zodat het meer op een short begint te lijken.
Flynn richt zich weer op en wacht geduldig tot Sophia besluit van terug te komen...En het wachten is de moeite waard geweest.
Een wit doorschijnend jurkje met een bloemenprint-hawaiiaanse stijl- bikini er onder.
Hij slikt en probeert haar niet met open mond aan te staren waardoor hij ook niet meteen reageert als ze hem een mand met fruit voorschotelt.
'...Dank je.' vlug grist hij er een banaan uit en begint die open te pellen.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 16:15 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose kijkt op wanneer Noah opeens bij haar en Daisy komt staan. Oh, klein beetje awkward maar. Ze kijkt dan ook zwijgend van de een naar de ander. Noah die soort van z'n excuses aanbiedt en Daisy die er uiteindelijk maar gewoon akkoord mee gaat, veel anders was er onderhand ook niet meer mogelijk. Ze glimlacht eventjes richting haar zusje, die haar ogen echter alweer gesloten heeft en geniet van de zon.

Ze grijnst eventjes wanneer Noah zijn strand-look showt. Ze knikt dan ook bij Daisy haar reactie. "Het ziet er in ieder geval uit alsof je het niet echt gewend bent." plaagt ze. "Maar je kan ermee door."
Hmm.. Ze weet niet echt goed wat ze nu met de situatie aan moet. Zo bij Noah en Daisy staan met hun eigen awkwardness is awkward. Een opfrisbeurt zou op het moment beter zijn.
"Well.. Ik ga even wat zwemmen." zegt ze dan ook. Ze glimlacht nog even naar haar zusje, waarna ze haar slippers en handdoek (die heeft ze ook maar meegenomen meteen) iets verderop uit de branding neerlegd en ook haar jurkje uit doet. Het lichte briesje dat er is werkt heerlijk zo samen met de zon.
Totaal op haar gemak loopt ze dan ook weer terug naar het water toe, waar ze vervolgens voorzichtig beetje bij beetje verder het water in loopt. Het water blijft toch wat frisser.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 16:32 

Afbeelding
    Sophia Koontz

Sophia lacht vrolijk als Flynn wat fruit aanneemt. Ze kijkt in haar mandje - er ligt nog wel genoeg in voor een verkenning op het eiland. Ze kijkt naar de jungle, wat verderop. Daarna kijkt ze naar Flynn met eerst een ondeugende grijns en dan smekende puppy-oogjes.
"Laten we dát stukje eiland gaan verkennen. Please?"

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 16:41 

Afbeelding
Noah Taylor

Oke, Daisy komt nog steeds wat bitter over. Ze doet nogal onverschillig doordat ze gewoon blijft liggen. Hellow! Hij staat hier, Noah, de meest begeerde prins van Alusia. Pff. Sure fine, is haar antwoord op de vriendschap. Prima, dan zijn ze vrienden. In hoeverre hun vriendaschap echt wat waard is.

Hij werpt even een blik op zichzelf, in hoeverre dat mogelijk is zonder spiegel. Niet zijn beste look? Rose haar commentaar is ook niet veel beter. "Ik ben het ook niet gewend" pruilt hij. Verwaand slaat hij zijn armen over elkaar en tuit hij zijn lippen "Jullie kunnen er ook wel mee door" hij steekt even kinderachtig zijn tong uit. Hij kijkt toe hoe Rose haar spulletjes neer legt, wachtend om samen met haar het water in te gaan. Whoooooooooo! Zodra Noah ook maar de eerste tekenen ziet van Rose die haar jurkje gaat uittrekken draait Noah zich resoluut om naar de zee. Hij richt zijn blik star het water. Meisjes horen zich niet uit te kleden in het bijzijn van een jongen. Nou was dit een bikini en was het schijnbaar normaal. Maar toch blijft het raar. Het bleef toch een soort van uitkleden. Als hij vanuit zijn ooghoeken iemand ziet passeren kijkt hij weer op. Rose. Nu hij toch met zijn rug naar Daisy toe staat en hij ook tegen Rose haar rug aan kijkt kan hij even ongestoord op zijn lip bijten. Het went wel, het heeft even tijd nodig. Thomas zou compleet in shock raken hiervan. Toch is hij dankbaar voor diegene die de bikini heeft uitgevonden. Hij keert dan ook een tas met snorkel setjes om en mikt er eentje richting Daisy die hij 'perongeluk' tegen haar aan gooit. "Sorry!" roept hij voordat hij met twee andere snorkels achter Rose het water in rent en haar daarmee nat spettert. Hij laat de snorkel even tussen zijn vingers voor haar bundelen en laat zich wat verder in het water zakken.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 17:04 

Afbeelding
    Daisy Pocock

Daisy kan het niet laten te glimlachen als ze Noah een beetje onzeker naar zichzelf ziet kijken. Nice, dat ze dat nog mag meemaken. En er komt zelfs een echte lach mét geluid als ze zijn kinderachtige antwoord hoort. En dan, dan loopt Rose weg en laat ze haar achter met Noah. Wait-what? Nee, Rose, kom terug! Noah keilt dan ook nog een snorkelsetje tegen haar aan, iets wat haar humeur er niet op verbetert. Er komt een verontschuldiging achteraan, maar ze is vrij zeker dat het niet gemeend is.

En dan loopt hij, natuurlijk, achter Rose aan. Jezus, wat begrijpt die jongen niet aan 'Rose zoent je broer'? Dat heeft normaal gezien bepaalde gevolgen volgens de beleefdheid. Maar, besluit Daisy, Noah kent geen schaamte of beleefdheid als het op meisjes aankomt. Iets wat nochtans een essentiële eigenschap van een prins is, naar haar mening. Ze doet zelf ook haar shirt uit en legt het samen met het snorkelsetje bij de spullen van Rose. Haar shortje houdt ze echter nog wel aan, ze wil gewoon een beetje pootjebaden. Ze is niet meteen van plan om gezellig samen met Noah te doen, terwijl die achter haar zus zit. Wat minder enthousiast gestemd dan voordat Noah erbij was gekomen, loopt ze ook naar het water. Ze laat haar blik even over de meermannen glijden die aan het water zitten. Een beetje afleiding kan nooit kwaad.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 18:16 

Afbeelding

Flynn neemt snel een hap van zijn banaan, zolang hij maar niet opnieuw hardnekkig naar haar doorschijnend jurkje gaat kijken.
Hoe komt ze er op om een wit doorschijnend jurkje te dragen. Of doet ze het express?
Hij onderdrukt een zucht en concentreert zich op zijn banaan die fijngemalen wordt door zijn tanden. Wow, uitermate boeiend allemaal.

Flynn slaat zijn ogen naar haar op als ze hem vraagt of ze een bepaald deel willen doen van het eiland.
Hij bijt op zijn lip als hij de overduidelijke puppy-oogjes ziet.
Zoiets kan hij echt niet negeren, hoor. Sigh. X.X
Hij draait zijn hoofd naar de plaats waar ze net naar keek, en komt tot de conclusie dat ze de jungle wil verkennen.
Hij onderdrukt nog net de neiging van grote ogen te trekken en knikt dan met een geniepig grijnsje.
...Zolang hij maar geen uitermate grote spinnen tegen komt. X.X

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 754 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 51  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: