Noah TaylorWat Samantha kan, dat kan hij ook. Hij negeert haar dan ook straal, hoewel zijn blik wel even snel over haar uitgekozen outfit gaat. Na vrij lang kieskeurig in de spiegel te hebben gestaard besluit hij dat hij er sexy uit ziet in zijn zwembroek. Alleen het bijpassende t-shirt is nog iets waar hij er gaan moet wennen, het wijkt zo af van zijn nette kleding. Hij hoort Rose al roepen over de zee en werpt nog een twijfelachtige blik op zijn schoenen. Naja, als je het schoenen kan noemen. Er lijkt alleen een zool te zijn en dat is het dan. Slippers dus. Niet wetend wat te doen raapt hij zijn slippers op en neemt hij die in zijn handen mee. Wetend dat Sam zich nog in de pashokjes bevind blijft hij even staan en grijns hij vals.
"Ooh Sam, misschien..als je geweldige persoonlijkheid het toe laat-" Ja ze kan haar eigen woorden terug krijgen
"kun je ook gezellig mee gaan zwemmen met mij en de meiden." Eenmaal buiten brand het zand aan zijn voeten en ziet hij Sophia en Flynn staan. Wat is hij toch een goede koppellaar. Hij zoekt de schaduw onder een palmboom op en laat zijn blik even over het strand glijden. Verderop ziet hij dan ook de twee zusjes staan. oh wow, dus
dat was een bikini. Waar stond dat voor? Kleding zie je nie? Hij neemt dan ook even de tijd om te wennen aan de warmte. Oke en om te wennen aan de jurkjes en bikini's zodat hij niet vreemd gedrag zoals zijn broer gaat vertonen. Wanneer hij een glas water krijgt aangeboden pakt hij dat dan ook gretig aan. In plaats van het op te drinken giet hij het over zijn hoofd. Afkoelen! Foei, nu!
Terwijl de meisjes wat praten begeeft hij zich dan hinkelend naar hun toe. Het zand is
heet! Zich niet bewust van het nut van de slippers gooit hij die naast zich neer en gaat hij bij de meisjes in de branding staan om zijn voeten wat te laten afkoelen.
"Hey" glimlacht hij schaapachtig toch een beetje van z'n stuk gebracht nu hij zo dichtbij is. Oke, misschien zou het beter zijn als hij zijn excuses aan bood aan Daisy. Dan zou ze hopelijk stoppen met haar gepruil en verder gaan met haar leven. Een leugentje om bestwel is dan toch een goede daad?
"Daisy.." hij grijnst even charmant in een poging het ijs te breken.
"Het spijt me dat ik je de verkeerde indruk heb gegeven." hij insert even een zuchtje. Wat een gezeur, zij is zelf verliefd geworden, eigen schuld dikke bult. Hij tovert een glimlachje tevoorschijn
"Maar we kunnen toch vrienden zijn" Hij ontwijkt haar blik nu even en lijkt oprecht beschaamd en verlegen te zijn. Maar eigenlijk zijn zijn ogen gewoon even afgedwaald naar de lengte van Rose haar jurkje.
Goed, ander onderwerp! Hij neemt even een overdreven pose aan.
"Hoe vinden jullie mijn strand look" grijnst hij.