Een lachje ontsnapt uit Shawn's mond als reactie op Casey's woorden. Net of hij (of elk ander persoon, for that matter) een salsa-kenner is.
"Sweetheart, geloof me, je weet net zo min als ik." Voor twee seconden denkt hij niet aan het feit dat Casey
Casey is, en dat hij niet zomaar grapjes kan maken over dansen en vervolgens met haar kan rondzwieren door het lokaal. Hij wordt zich plotseling ook meer bewust van het verfrommeld stukje papier in zijn rechter broekzak, dat hij nog geen halfuur eerder aan haar heeft laten zien.
Intussen vertelt Professor Honey een verhaal over dat ze moeten opwarmen en heupoefeningen en what-not, dus voor het gemak nemen we aan dat Casey en Shawn allebei op beide benen staan en achten de oefening te doen. Hij voelt zich er niet bepaald comfortabel bij om lichamelijk intiem met Case te doen, gezien de omstandigheden, maar aan de andere kant: voor dit hele gedoe, voordat dit schooljaar begon, zou zij één van de mensen geweest zijn waarbij hij zich het meest comfortabel voelde. Wat is daarmee gebeurd?
"Als mijn moves teveel voor je worden, moet je dat zeggen hoor," zegt hij met gekrulde lippen. Hij trekt zijn neus een beetje op, terwijl het lachje op zijn gezicht blijft hangen. Shawn bijt dan ook koppig door, en legt zijn handen ferm op haar heupen. Zijn ogen priemen in die van haar, haast alsof hij haar uitdaagt om bezwaar te maken.
Professor Honey:Iedereen is aan het dansen, en Honey observeert de klas met half dichtgeknepen ogen. De meesten zijn overduidelijk helemaal niet comfortabel met elkaar - hmpf. Vreemd. Freud had haar toch echt verteld dat deze kids absoluut klaar zouden zijn voor zoiets. Kennelijk niet. Ze neemt zich voor om die Freud onder handen te nemen. Maar enfin, nu het project begonnen is, moet het afgemaakt worden. En als Honey iets wilt, is het in ieder geval één succesvol koppel. Haar ogen glijden van Matt/Enora die de opdracht volledig negeren, naar Dorian/Aurelie die nog niet eens zijn begonnen, naar Naomi/Cam die waarschijnlijk beiden liever in de hel zouden branden dan met elkaar moeten dansen.
En dan heb je natuurlijk haar sterren, Christine en Thomas. Maar Christine heeft ze (aan de hand van een loting) ingedeeld met Alex (wat een
disaster is, kennelijk), en Flor lijkt ook niet het beste uit Thomas te halen.
TIJD OM IN TE GRIJPEN. Honey stapt vastberaden op Thomas en Flor af, en wenkt ze zodat ze met haar meelopen naar Alex en Christine.
"Thomas, Christine, jullie kunnen samen." Ze glimlacht dunnetjes naar Flor en Alex.
"En jullie kunnen dan dus ook samen. Zo komt het beste uit iedereen!" 
Lea beweert een hoge pijngrens te hebben, en dat verbaast Eric niet veel. Hij heeft haar altijd al gezien als een ietwat... taai persoon. Maar goed, ze legt dus haar handen in die van hem, en het voelt eigenlijk best heel erg fijn, en hij probeert zich te herinneren wat de pasjes ook alweer waren. Stap naar achter... of voor? Of...
"Oh - sorry," Hij trekt zijn voet terug, aangezien hij (jawel hoor) zojuist op haar teen is gestapt.
"Hah, ik had je gewaarschuwd," voegt hij er aan toe, om enigszins geestig of grappig over te komen, al voelt hij zich intussen toch wel een enorme doos.
"Drie sikkels dat Dorian nooit gaat beginnen met dansen?" zegt hij dan vrij snel, want Eric voelt er weinig voor om hand-in-hand stapjes te doen in stilte terwijl ze elkaar continu aanstaren. In de paar seconden dat hij zijn ogen van Lea af keert, ziet hij Matt en Enora nogal happily rondwaltzen.
"Waren die twee niet samen, vroeger? Tenminste, dat hoorde ik. Is dat niet, uh, vreemd?" Ugh, en nu heeft hij het over freaking
Matt en Enora, alsof dát hem iets kan schelen.
"Sorry!" Alweer haar voeten geraakt.
"Ik zal het vanavond nog oefenen in de common room, beloofd." Zijn blik is verontschuldigend - het is immers niet de bedoeling dat ze het idee krijgt dat hij een blok aan haar been is tijdens deze lessen. Dus hij meent zijn woorden: hij zal oefenen tot hij erbij neervalt