Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 41  Volgende

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: di jan 17, 2012 16:29 

Afbeelding
Lea Bennett

Bij gebrek aan iets anders om te doen - Lea kan prima met haar heupen bewegen, tyvm - kijkt Lea maar naar haar klasgenoten. Alex en Christine zitten awkward te doen, Matt doet - zoals gewoonlijk - weer idioot en zit door het lokaal heen te walsen en Shawn en Casey - nou ja, daar gaat Lea niet naar kijken, dus ze focust weer op Eric.

Gelukkig klapt Honey dan in haar handen en geeft extra instructies. Lea laat Eric los en kijkt oplettend toe, maar het lijkt haar alsnog niet zo lastig. Ze heeft een goed gevoel voor ritme, en terwijl ze in haar hoofd de seconden telt, doet ze net als Eric de stapjes, alleen dan voor de vrouwen. (En iets vloeiender.)

"Ja, ik vind het prima," reageert Lea als Eric vraagt of ze het aandurft om samen te oefenen. Ze legt haar handen in de zijne. "En het is niet erg als je op mijn voeten trapt, ik heb toch een hoge pijngrens," voegt ze er droogjes aan toe. Iedere Beater krijgt wel eens een Bludger in zijn of haar gezicht, dus als iemand op haar voeten gaat staan? Geen probleem. Okay, dus laten we maar beginnen." Lea wacht totdat Eric de eerste stap zet.

were mine.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: di jan 17, 2012 21:51 

Afbeelding

...

Shawn en Casey!

Casey's ogen schieten geschrokken naar haar danspartner. Ongemakkelijk zet ze een stapje richting Camille. Hadden de leraren hier op Beauxbatons geen hersenen of was het soms een nieuwe vorm van therapie om je problemen meteen onder ogen te komen?
Case bijt op haar onderlip en laat haar hand door haar haren glijden.

"Hello,'' antwoordt ze. Om haar heen beginnen koppels te dansen. Dit was onmogelijk. Sowieso bakte Casey van salsa niets, en daarbovenop was het met Shawn- de meest problematische partner die ze zou kunnen krijgen.

"Ik kan écht geen salsa,'' geeft ze toe. "Om de één of andere reden begrijp ik het gewoon niet.''

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo jan 18, 2012 23:53 

Afbeelding

Een lachje ontsnapt uit Shawn's mond als reactie op Casey's woorden. Net of hij (of elk ander persoon, for that matter) een salsa-kenner is. "Sweetheart, geloof me, je weet net zo min als ik." Voor twee seconden denkt hij niet aan het feit dat Casey Casey is, en dat hij niet zomaar grapjes kan maken over dansen en vervolgens met haar kan rondzwieren door het lokaal. Hij wordt zich plotseling ook meer bewust van het verfrommeld stukje papier in zijn rechter broekzak, dat hij nog geen halfuur eerder aan haar heeft laten zien.

Intussen vertelt Professor Honey een verhaal over dat ze moeten opwarmen en heupoefeningen en what-not, dus voor het gemak nemen we aan dat Casey en Shawn allebei op beide benen staan en achten de oefening te doen. Hij voelt zich er niet bepaald comfortabel bij om lichamelijk intiem met Case te doen, gezien de omstandigheden, maar aan de andere kant: voor dit hele gedoe, voordat dit schooljaar begon, zou zij één van de mensen geweest zijn waarbij hij zich het meest comfortabel voelde. Wat is daarmee gebeurd?

"Als mijn moves teveel voor je worden, moet je dat zeggen hoor," zegt hij met gekrulde lippen. Hij trekt zijn neus een beetje op, terwijl het lachje op zijn gezicht blijft hangen. Shawn bijt dan ook koppig door, en legt zijn handen ferm op haar heupen. Zijn ogen priemen in die van haar, haast alsof hij haar uitdaagt om bezwaar te maken.

Professor Honey:

Iedereen is aan het dansen, en Honey observeert de klas met half dichtgeknepen ogen. De meesten zijn overduidelijk helemaal niet comfortabel met elkaar - hmpf. Vreemd. Freud had haar toch echt verteld dat deze kids absoluut klaar zouden zijn voor zoiets. Kennelijk niet. Ze neemt zich voor om die Freud onder handen te nemen. Maar enfin, nu het project begonnen is, moet het afgemaakt worden. En als Honey iets wilt, is het in ieder geval één succesvol koppel. Haar ogen glijden van Matt/Enora die de opdracht volledig negeren, naar Dorian/Aurelie die nog niet eens zijn begonnen, naar Naomi/Cam die waarschijnlijk beiden liever in de hel zouden branden dan met elkaar moeten dansen.

En dan heb je natuurlijk haar sterren, Christine en Thomas. Maar Christine heeft ze (aan de hand van een loting) ingedeeld met Alex (wat een disaster is, kennelijk), en Flor lijkt ook niet het beste uit Thomas te halen.

TIJD OM IN TE GRIJPEN. Honey stapt vastberaden op Thomas en Flor af, en wenkt ze zodat ze met haar meelopen naar Alex en Christine. "Thomas, Christine, jullie kunnen samen." Ze glimlacht dunnetjes naar Flor en Alex. "En jullie kunnen dan dus ook samen. Zo komt het beste uit iedereen!"

Afbeelding

Lea beweert een hoge pijngrens te hebben, en dat verbaast Eric niet veel. Hij heeft haar altijd al gezien als een ietwat... taai persoon. Maar goed, ze legt dus haar handen in die van hem, en het voelt eigenlijk best heel erg fijn, en hij probeert zich te herinneren wat de pasjes ook alweer waren. Stap naar achter... of voor? Of...

"Oh - sorry," Hij trekt zijn voet terug, aangezien hij (jawel hoor) zojuist op haar teen is gestapt. "Hah, ik had je gewaarschuwd," voegt hij er aan toe, om enigszins geestig of grappig over te komen, al voelt hij zich intussen toch wel een enorme doos.

"Drie sikkels dat Dorian nooit gaat beginnen met dansen?" zegt hij dan vrij snel, want Eric voelt er weinig voor om hand-in-hand stapjes te doen in stilte terwijl ze elkaar continu aanstaren. In de paar seconden dat hij zijn ogen van Lea af keert, ziet hij Matt en Enora nogal happily rondwaltzen. "Waren die twee niet samen, vroeger? Tenminste, dat hoorde ik. Is dat niet, uh, vreemd?" Ugh, en nu heeft hij het over freaking Matt en Enora, alsof dát hem iets kan schelen. "Sorry!" Alweer haar voeten geraakt. "Ik zal het vanavond nog oefenen in de common room, beloofd." Zijn blik is verontschuldigend - het is immers niet de bedoeling dat ze het idee krijgt dat hij een blok aan haar been is tijdens deze lessen. Dus hij meent zijn woorden: hij zal oefenen tot hij erbij neervalt @@

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: do jan 19, 2012 0:58 

Afbeelding

Casey lacht zachtjes om Shawn's bekentenis. In alle eerlijkheid kon ze zich niet goed op de les concentreren. De andere stelletjes lijken ineens heel wat interessanter. Hoe kon ze dit in hemelsnaam met Shawn doen? Een paar maanden geleden hadden ze samen het bed gedeeld en de wereld leek voor eventjes een prachtige plaats - tot haar dromen spontaan in duizenden stukjes vielen. Haar hele leven had ze al last gehad van hevige stemmingswisselingen, Shawn wist dat ook, maar toen uitkwam dat ze zwanger was knapte alles uiteen en heeft ze een te lange periode in het donker gedwaald.

Maar dan daagt Shawn haar uit. Hij daagt haar uit - of in ieder geval, zo klinkt. Casey lacht spottend, zich vaag bewust van zijn handen op haar heupen. Uitdaging aanvaard.

"Grappenmaker,'' zegt ze. "I suck at salsa, but there's no way I'm going to lose to you!''

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: do jan 19, 2012 2:18 

Afbeelding

Er lijkt haast een knopje gedraaid te zijn bij Casey, of misschien wel bij hem, of in de atmosfeer om hen heen, want als ze zegt dat ze niet zal verliezen, kan hij een smirk niet van zijn gezicht af vegen. Met zijn heupen begint hij een serie salsa-like bewegingen uit te voeren, die waarschijnlijk helemaal niet onder salsa vallen. In dit dansje leidt hij Casey dus een beetje rond.

"Hmm?" Shawn heeft geen oog voor wat de rest van de groep doet. Hen kennende, zitten ze waarschijnlijk alles fout te doen. Nee, Shawn is te druk bezig met het doorgronden van Casey's gezicht. Er hangt nog altijd een glimlachje om zijn lippen, maar intussen zoekt hij haar gezicht af. Hij weet niet eens naar wat, maar ze kunnen nu toch niet zomaar teruggaan naar hoe het was afgelopen zomer? Hij wordt een beetje nerveus, omdat er allerlei dingen in hem opkomen om te zeggen, al durft hij ze niet onder woorden te brengen.

Na flink wat interne worstelingen (en dit alles met eenzelfde grijns op zijn gezicht geplakt), stuurt hij Casey en zichzelf al dansend naar één van de uiterste hoeken van het lokaal. "Het was te snel," komt het zacht en abrupt uit zijn mond. Zo, eruit. Nog altijd tuurt hij intensief in haar blauwe ogen. "Ik ging te snel verder, bedoel ik." De sfeer is nu (naar zijn inziens) niet awkward. Nu kan hij eerlijk zijn, zonder dat er een heel publiek bij staat, of dat er drankjes in zijn haar worden gegooid, of dat ze zijn vriendin aan de kant duwt en hem uit scheldt.

Hell, hij bedoelt niet eens dat hij fout zat, of dat Enora niet in zijn leven hoort te zijn, maar hij moet erkennen dat het snel was. Als Casey nu (of zelfs binnen de komende 6 maanden) een vriend zou krijgen, zou Shawn daar niet blij mee zijn. Dat heeft niets te maken met jaloezie of met romantische gevoelens. Het heeft te maken met dat er teveel is gebeurd.

Hij stapt een beetje naar voren waardoor ze mogelijk nog dichter bij elkaar staan. Hij weet niet wat het is, maar het werkt haast therapeutisch voor Shawn om ruwe waarheden te vertellen. Dan krijg je alles uit de weg, alles. Er is iets poëtisch aan de emotionele rotzooi die het creëert, en iets bevrijdend aan het gevoel dat je het eruit hebt gegooid. "Ben je veranderd? In de afgelopen maand?" Hun dans lijkt inmiddels meer op een slow-dance dan iets dat een salsa moet voorstellen. Zijn armen zijn omhoog gekropen en liggen om haar middel. "Daar was ik bang voor, you know. Dat je, als je terugkwam, ineens anders zou zijn. Zou inzien dat..." Hij rolt met zijn ogen en glimlacht flauwtjes. "... ik weet niet, dat je zou inzien dat ik niet nodig ben, I guess?"

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: do jan 19, 2012 13:05 

Afbeelding

Christine begint stukje bij beetje haar comfort een beetje te zoeken, en te vinden, terwijl ze met Alex danst. Of ja, “danst”. Want inderdaad, Christine vertoont niet echt haar A-game en als ze zichzelf zou bezig zien zou ze denken dat ze overkwam alsof ze nog nooit voet in een danszaal gezet heeft. Maar, ze probeert. Tot Alex haar evenwicht verliest, dan.

Christine weet niet naar waar ze het eerst moet grijpen: naar een evenwicht verliezende Alex, of haar niet-bestaande borst waar hij zich aan vast klampt in een poging zichzelf recht te houden. Daarom flapperen haar handen maar wat van het één naar het ander. Het per ongeluk aanraken van intieme delen is natuurlijk een risico in het dansen. Maar Christine flipt toch eventjes wanneer ze haar armen wat beschermend voor zich houdt.

“Het… is niks.” zegt ze dan als hij zich verontschuldigt en al even haastig probeert ze de plooien terug glad te strijken door zich voor te bereiden op het basisbasisdansje. Maar het is te laat. Honey heeft de onkunde al gespot. Verbaasd kijkt Christine op wanneer Honey met Flor en Thomas komt aandraven. Ze vraagt zich even af of zij twee het beter kunnen en het even van haar moeten komen tonen, maar dan gebeurt er een partnerswitch.

Een beetje awkward kijkt Christine van Honey naar Alex en dan naar Thomas. Ze kende Thomas eigenlijk helemaal niet. Maar misschien is dat niet zo erg. Bij Thomas heeft ze tenminste geen verliefde vlinders in haar buik die absoluut niet ontdekt mogen worden, dus met hem kan ze misschien wél all the way gaan. Ja, misschien is dit wel beter. Ze zal hem wel kunnen kneden tot haar ideale partner!

“OK, professor,” zegt Christine kleintjes, waarna ze Alex een verontschuldigende blik schenkt en dan een stap opzij zet zodat ze een nieuw paar met Thomas vormt. Alsof het haar geen moeite kost – wat het ook niet doet - neemt ze zijn hand vast, ietwat steviger dan gewoonlijk, maar Christine is gewend dat ze, ook al is ze het meisje, toch vaak moet leiden bij de danslessen op Beauxbatons. Ze trekt hem wat van Alex en Flor weg, zodat ze genoeg bewegingsvrijheid hebben.

“OK, Thomas,” zegt ze terwijl ze hem recht aan kijkt, “ik weet niet of je het weet, maar ik neem deze lessen zéér serieus. Omdat ik het graag doe. Dus ik verwacht van je dat je voor honderd procent meewerkt. Het maakt me niet uit als je er niks van kan, daar heb ik respect voor, maar ik wil gewoon dat je je best doet. Ça va?”

Christine houdt dit praatje meestal bij iedereen waar ze aan gekoppeld wordt, aangezien elke jongen van haar klas geen moer lijkt te geven voor deze les. Behalve bij Alex. Om één of andere reden moest ze hem dat niet meer vertellen. Afwachtend kijkt ze Thomas aan.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 25, 2012 21:33 

Afbeelding
Florence Gravois

Net wanneer Flor het naar haar zin begint te krijgen met die belachelijke opdracht, komt professor Honey hen uit elkaar halen. Zij wordt bij Alex geplaatst en Thomas komt bij Christine terecht. Right, dat was duidelijk. Maar ach, professor Honey wilt vast gewoon haar topdansers samen zien, dan kan zij even goed gek doen met Alex als met Thomas.

'Oké, ik zeg het je alvast,' zegt ze met een glimlachje tegen Alex. 'Ik kan niets van gecontroleerd dansen. Dus hopelijk verwacht je niet dat ons eindresultaat er zal uitzien zoals...' ze kijkt even achter zich, 'nouja, zoals het er had kunnen uitzien als wanneer je met Christine in een team was gebleven.'

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: vr jan 27, 2012 11:59 

Afbeelding
Lea Bennett

Ze beginnen met dansen, wat niet zo'n succes blijkt te zijn, want Eric stapt binnen de kortste keren op Lea's voet. "Maakt niet uit, hoor," reageert ze op Erics verontschuldiging. Ze voelt het wel, maar echt zeer doet het niet. Hoewel dat misschien gaat veranderen als Eric meerdere keren op haar voet gaat staan, want het ziet er wel naar uit dat dat gaat gebeuren.

Waarom doet hij zo ongemakkelijk? Hoewel Eric op zich wel het chatty type is, lijkt het wel alsof hij nu gewoon dingen zegt alleen zodat het niet stil is. Ze zijn vrienden, ze hoeven helemaal niet zo awkward te doen. En normaal gesproken heeft hij veel meer coördinatie, denkt ze.

"Matt is altijd vreemd," zegt Lea afwezig op Erics opmerking over Matt en Enora. Het was waaschijnlijk Erics bedoeling dat Lea dan Enora en Matts kant op zou kijken, maar onbedoeld heeft ze Shawn en Casey in het vizier gekregen. Shawn heeft zijn handen op Casey's heupen gelegd en ze lachen met elkaar. Lea bijt op haar lip en dwingt zichzelf dan om weer naar Eric te kijken, die juist dat moment weer op haar tenen gaat staan.

"Nee, het is niet erg," zegt Lea haastig. "En whatever, het is toch maar dansen, je hoeft het niet zo serieus te nemen." Hoewel Lea er in het begin wel heel erg zin in had, is het duidelijk dat de dansles vandaag geen succes gaat worden. Ze weet niet wat er vandaag met Eric aan de hand is, maar dit gaat niet werken zo.

[een dag later]

Lea probeert om kalm adem te halen. Het is 10 minuten voor de Quidditch match gaat beginnen en Lea heeft het enigszins nerveuze, maar vooral opgewonden gevoel dat ze altijd heeft voor er een match begint. Dit wordt nog versterkt doordat ze weet dat Quidditch scouts vanaf het zesde jaar meer aandacht besteden aan de spelers. Er kunnen niet daadwerkelijk contracten worden getekend tot het einde van het zevende jaar, natuurlijk, maar het is alsnog belangrijk dat Lea vandaag een goede prestatie levert.

Ze zit op een van de banken in de Quidditch kleedkamer van Thomas' team. Lea heeft zich al omgekleed; voor nu focust ze erop om zich helemaal leeg te maken voor de match.
Hoewel Lea nog steeds van haar stuk is door Casey's terugkeer, bant ze Casey helemaal uit haar gedachten. Hetzelfde met het hele Camdrama en dat ze, ook al heeft ze Cam de afgelopen maand ontweken, deze match met haar samen moet werken. Ook het feit dat ze Thomas helemaal niet mag en dat er waarschijnlijk scouts gaan zijn. Ze haalt diep adem, totdat ze zich uiteindelijk helemaal 'zen' voelt en helemaal klaar is voor de match en om te doen waar ze het meeste van houdt: vliegen.

Nu ze zich kalm voelt slaat ze nonchalant haar benen over elkaar en wacht af of Thomas nog iets gaat zeggen, een of andere idiote speech om het team enthousiast te maken voor de wedstrijd ofzo.

were mine.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: vr jan 27, 2012 21:57 

Afbeelding

De dansles komt tot een einde, en Shawn heeft gemerkt dat Thomas en Christine ineens partners zijn geworden. Wacht eens - wanneer is dat gebeurd? Hij is niet blij met die ontwikkelingen, want het is THOMAS en die moet weg blijven van Chris.

[...]

Shawn ijsbeert in zijn Quidditch-uniform heen en weer in de kleedkamer. Zijn team zit naast elkaar op de bank, en hij werpt ze af en toe een blik toe. "Jongens," zegt hij uiteindelijk. "Jongens, dit is het. De eerste wedstrijd. Het zal de toon zetten voor de rest van dit seizoen." Hij stopt met lopen en staart zijn team aan. "We hebben goede tactieken; we hebben fantastische spelers..." Zijn ogen glijden over Matt, Chris, Naomi, Case, Enora en Aurelie. "Er is geen reden waarom we dit niet zouden winnen. Laten we gaan!"

Hij draait zich om en gaat voor de deur staan. Hij hoort het publiek al kabaal maken, en voelt nervositeit door zich heen gaan. Hij legt zijn hand op de deurknop, werpt een blik naar achteren, en duwt de deur dan open. Hier gaan ze dan.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 27, 2012 22:05 

Afbeelding

Aurelie heeft een nerveus glimlachje op haar gezicht. Dit was haar eerste wedstrijd ooit! Ze kijkt vol spanning naar Shawn die wel een heel kort speechje geeft.

"Veel succes allemaal! Zolang we Kennilworthy Whisp's advies volgen, komen we er wel!" deelt ze met alle anderen en geeft ze gauw allemaal een hand.

Daarna loopt ze helemaal aan de achterkant van het team het veld op.

Afbeelding

Naomi luistert nogal ongeĂŻnteresseert naar Shawn's kleine speech. Ja ja, ze wilde nu wel eindelijk eens dat andere team verslaan. Dan kon ze het in het gezicht van haar vriendje gooien en natuurlijk die Lea-b*tch!

"Ready," zegt ze vastberaden als ze eenmaal met het hele team op het veld staan en als het seintje af gaat neemt Naomi plaats op haar bezem en vliegt met een behoorlijke snelheid naar de hoepels. Daar blijft ze geconcentreerd kijken naar de slurk, terwijl ze de beukers ook als een roofvogel in de gaten houdt. Het zou haar niks verbazen als die haar kant uit zouden komen namelijk.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 27, 2012 23:38 

Afbeelding

Heerlijk relaxed zit Matt op de bank in de kleedkamer. Deze wedstrijd kunnen ze niet verliezen. Hij heeft al maanden over de eindstand gedroomd, en die had nog nooit negatief voor hun uitgepakt. Plus, in iedere droom sloeg hij een bludger recht tegen Lea's hoofd. Beter kan niet, toch? Met een brede glimlach op zijn gezicht luistert hij naar Shawn's korte, maar krachtige speech.

Dan... Gaat de deur open. De kleedkamer wordt gevuld met enthousiast gejuich van de toeschouwers. Het gejuich heeft hetzelfde effect op Matt als ego boosts. Oftewel: Hij krijgt er een ontiegelijke high van. Vooral als zijn hersens ook nog eens denken dat al het gejuich voor hem is!

Hij springt op van de bank en pakt zijn bezem en knuppel. Dan volgt hij Shawn richting het veld.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 07, 2012 22:50 

Wees eerlijk: Jullie wouden dat dit een echte post was.
If that's the case: POST ZELF.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 10, 2012 12:11 

Afbeelding
Florence Gravois

De dansles was een ramp geweest. Flor is dan ook helemaal in haar nopjes dat ze een wedstrijd kan gaan spelen. Iets wat ze wel degelijk goed kan. En ja, Flor heeft er echt zin in om te winnen. Want voor minder gaat ze niet. Zeker niet nu ze de kans krijgt om tegen Matt te spelen. Hoe erg zou hij het vinden als zij van hem wint? Hoe erger, hoe beter. Flor kijkt er al naar uit om hem er tot in de eeuwigheid mee te plagen. Besides, als ze winnen, dan kan ze ook Naomi er een beetje mee pesten. Plus, ze zijn dan ook een stapje dichter bij de cup. Niets dan voordelen dus.

Als ze het veld op gaan, kijkt Flor vastberaden naar alle anderen, haar eigen teammates -we can do this- en de tegenstanders -you better be scared!. Als ze de lucht in stijgen, racet Flor naar de Slurk en wanneer ze met de bal onder haar armen voorbij Matt suist, roept ze nog naar hem: 'Je gaat verliezen, Mattie!' Wanneer ze dicht bij Naomi en de hoepels komt, opteert ze ervoor te passen naar Eric, in de hoop dat hij snel genoeg reageert om de Slurk langs Naomi te werpen -Naomi heeft haar immers al van ver zien aankomen. 'HĂ©, Eric, catch!' en met die woorden geeft ze de Slurk door.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr feb 10, 2012 19:23 

Afbeelding

Dorian is blij dat hij vanaf een veilige afstand kan toekijken naar het spelletje zwerkbal. Niet dat het hem fanatieker maakt. Hij heeft niet eens een voorkeur, het interesseert hem niet wie er wint. Zolang ze elkaar maar niet tot moes slaan of mensen van hun bezem vallen. Hij glimlacht dan ook schamper als een 2e jaars op een toeter blaast en anderen hevig met vlaggetjes beginnen te zwaaien. Niet zo gecharmeerd hiervan schuift hij lijzig iets op. [/inspiratieloos]

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo feb 12, 2012 0:57 

Afbeelding

De dansles was achteraf gezien best legendarisch. Dus Eric gaat met een goed gevoel naar bed, en hij staat ook opgewekt op. Vandaag is zijn eerste Quidditch match hier, en hij hoopt dat het goed zal zijn. Hij voelt de zenuwen al door zijn lichaam schieten, maar probeert dat zoveel mogelijk te negeren.

[...]

Tegen de tijd dat hij in de kleedkamer zit, haalt hij langzaam adem. Hij hoort alle studenten veel kabaal maken rondom het veld, en dat zorgt ervoor dat zijn hart buitengewoon snel gaat slaan. Wat als hij dit compleet verpest, en zijn team naar beneden haalt? Hij kijkt naar Thomas - na alle moeite die Thomas heeft gestopt in het trainen van het team, is Eric haast verplicht om zijn 100% te geven op het veld. En bovendien... zijn ogen darten naar Lea. Hij wilt niet compleet afgaan tegenover haar.

Al gauw staat het team op, en ze marcheren naar de uitgang. Zodra de deur opent, hoort Eric een luide mix van gejoel en gejuich. Hij kijkt rond, en kan een glimlach niet van zijn gezicht vegen. Als de captains handen hebben geschud en Professor Mouvement (hun scheidsrechter) fluit, klimt Eric op zijn bezemsteel en stijgt hij op. Al gauw heeft hij aandacht voor niets anders dan de slurk. De wind die in zijn oren suist, zorgt ervoor dat hij het publiek nauwelijks meer hoort. Zijn zenuwen schijnt hij op de grond achter gelaten te hebben.

Flor heeft de slurk, maar ze gooit het naar hem en hij zoemt op Naomi af. Hij heeft Naomi nooit Quidditch zien spelen, maar hij neemt aan dat ze goed is. Als hij eenmaal tegenover haar vliegt, doet hij alsof hij de slurk naar Aurelie gooit, maar in werkelijkheid gooit hij het met zijn al macht naar de rechter-hoepel.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 605 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 41  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: