Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 51  Volgende

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: za maart 26, 2011 17:48 

Tom Riddle schreef:
DUBBELPOST, EXCUSEZ-MOI!

Komend weekend ben ik in Amsterdam en naar de bioscoop etc, dus ik zit niet achter de computer. Aangezien Aimée nu toch random in het lokaal zit, kan iemand haar misschien even meeslepen, anders gooi ik haar er na het weekend weer in.

Amsterdaaaaaaaaaaaaam. Wat kom je hier doennnn?

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: ma maart 28, 2011 15:46 

Skywalker schreef:
Tom Riddle schreef:
DUBBELPOST, EXCUSEZ-MOI!

Komend weekend ben ik in Amsterdam en naar de bioscoop etc, dus ik zit niet achter de computer. Aangezien Aimée nu toch random in het lokaal zit, kan iemand haar misschien even meeslepen, anders gooi ik haar er na het weekend weer in.

Ik was naar de open dag op de UvA en we zouden daarna uitgaan, maar iedereen was moe (behalve ik en een vriendin @@ ) en toen gingen we weer naar huis en daar feesten en verjaardag vieren van die vriendin en zondag was ik brak en met school bezig.

Duuuuuus, wat heb ik gemist, in grote lijn, want ik ben te lui om alles door te lezen. Jullie posten te lang...

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 28, 2011 17:58 

Ik stop. Misschien niet zo'n schok e.d., maar ik kom er niet zo lekker in en kan de puf niet vinden om te posten :') Sorry!

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 29, 2011 18:05 

Binnenkort ben ik een week op reis en daarna heb ik nog heel veel schoolwerk voor de boeg. Werk dat ik onmogelijk met twee RPG's kan combineren.
Ik meld me af voor onbeperkte tijd voor deze RPG: ik heb van BB 1 echt genoten, maar ik heb het er een beetje moeilijk mee om alles weer opnieuw te doen, ondanks het scala aan nieuwe en interessante personages.
Misschien komt Alex weer terug, als ik het minder druk heb. Maar nu gaat het erg moeilijk wegens tijdgebrek en zoals jullie wel gemerkt hebben kan ik niet echt tegen jullie posttempo op.

Ik wens jullie nog heel veel plezier toe met de RPG!

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: di maart 29, 2011 18:53 

Tom Riddle schreef:
Skywalker schreef:
Tom Riddle schreef:
DUBBELPOST, EXCUSEZ-MOI!

Ik was naar de open dag op de UvA en we zouden daarna uitgaan, maar iedereen was moe (behalve ik en een vriendin @@ ) en toen gingen we weer naar huis en daar feesten en verjaardag vieren van die vriendin en zondag was ik brak en met school bezig.

Duuuuuus, wat heb ik gemist, in grote lijn, want ik ben te lui om alles door te lezen. Jullie posten te lang...

Jaaa ik was ook op de open dag! Of ja, ik zit al op de UvA. Maar ik ging mee als *adviseur* van een vriendin van mij, haha. Hoe vond je het? Voor welke studie ging je?

Agenia schreef:
Ik stop. Misschien niet zo'n schok e.d., maar ik kom er niet zo lekker in en kan de puf niet vinden om te posten :') Sorry!

Ja, ik begrijp het. Luc kwam er nooit heel goed in D: Helaas!

Lacrimosa schreef:
Binnenkort ben ik een week op reis en daarna heb ik nog heel veel schoolwerk voor de boeg. Werk dat ik onmogelijk met twee RPG's kan combineren.
Ik meld me af voor onbeperkte tijd voor deze RPG: ik heb van BB 1 echt genoten, maar ik heb het er een beetje moeilijk mee om alles weer opnieuw te doen, ondanks het scala aan nieuwe en interessante personages.
Misschien komt Alex weer terug, als ik het minder druk heb. Maar nu gaat het erg moeilijk wegens tijdgebrek en zoals jullie wel gemerkt hebben kan ik niet echt tegen jullie posttempo op.

Ik wens jullie nog heel veel plezier toe met de RPG!

VERGEET HET MAAR. Ik zie dit als een "Hi guys, ik ben heel druk bezig voor een onbesliste tijd, dus stuur Alex maar op vakantie. En ik kom dan later weer terug!"-berichtje. Puh.

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: do maart 31, 2011 9:36 

Bleh, ik vind het heeeeeel stom, maar ik moet me afmelden voor een tijd van +- een maand. Ik wilde na afgelopen weekend weer beginnen, maar ik moet ongeveer 3 PO's maken, ik heb vanaf volgende week vrijdag proefwerkweek en dan heb ik na de proefwerkweek theorie-examen voor mijn rijbewijs...

Ik heb komende maand dus een heleboel dingen waar ik met mijn aandacht bij moet zijn (op school sta ik er niet al te best voor) dus stuur Aimée maar op vakantie, ofzo. Hopelijk kan ik daarna weer goed in de RPG komen..

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: do maart 31, 2011 20:51 

Tom Riddle schreef:
Bleh, ik vind het heeeeeel stom, maar ik moet me afmelden voor een tijd van +- een maand. Ik wilde na afgelopen weekend weer beginnen, maar ik moet ongeveer 3 PO's maken, ik heb vanaf volgende week vrijdag proefwerkweek en dan heb ik na de proefwerkweek theorie-examen voor mijn rijbewijs...

Ik heb komende maand dus een heleboel dingen waar ik met mijn aandacht bij moet zijn (op school sta ik er niet al te best voor) dus stuur Aimée maar op vakantie, ofzo. Hopelijk kan ik daarna weer goed in de RPG komen..

Okhaaay =[

In dat geval is dit wat er gebeuren zal: er is een super-leerzaam-super-leuk tripje naar Parijs, maar er mogen alleen 2 BB studenten mee. Alex en Aimee worden hiervoor uitgekozen toevallig, dus yay. En Luc gaat meedoen aan the triwizard tournament @ hogwarts. (want A&A will come back, en Luc niet. So he might die.)

Vragen?

Oja, en omdat het een beetje sloom-ig gaat, leek het me leuk om ons BB-team op excursie te sturen ergens heen? ;D Suggesties?

Edit3: met sloom-ig bedoel ik: niet zo snel als normaal.

Edit4: Maxime komt later wel melden dat Alex en Aimee meteen hun biezen moesten pakken, en dat Luc er ook vandoor is. Like, tijdens lunch of zo.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 06, 2011 14:19 

Hoi!

De komende 2 weken ben ik op vakantie, dus dan zal ik wat inactiever zijn! Tot later lieve menschen! =)

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 08, 2011 18:27 

Hoi.
Ook ik ben met vakantie. De 20ste ben ik weer terug en zal ik weer eens posten...

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 23:11 

Hey BB-team!

Ik ben ongelofelijk druk met mijn studie, tot op het punt dat ik me niet eens kan voorstellen dat het ooit nog volgende week wordt D: Niet dat het veel zal uitmaken, want dan moet ik toch weer a f**kload of stuff doen, maar okay. Mijn puuuunt is dat ik daarom niet echt meer op HPF kom. MAAR, ik zal BB niet zomaar laten varen! Ik heb het weliswaar heel druk, maar ik kan heus wel een kwartiertje voordat ik ga slapen dedicaten aan het posten. Dan maar 7.45uur slaap ipv 8. (haha, who am I kidding. Ik slaap geen 8 uur @@)

DARREN ECHTER, MOET EERST POSTEN @@ Anders kan ik niet verder. En ik wil onze lieve BB-mensjes dan op excursie sturen, zoals ik al eerder aangehaald heb. Ik vraag dan opnieuw: HEEFT. IEMAND. IDEEí‹N. OVER. WAAR. ZE. NAARTOE. KUNNEN? @@

Duuuuus hiermee wil ik alleen even zeggen dat ik nog leef, en dat BB gauw weer leven zal. Als Dar wil posten. *glares*

cheers!
your fearless leader

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 20, 2011 19:25 

Skywalker schreef:
Hey BB-team!

Ik ben ongelofelijk druk met mijn studie, tot op het punt dat ik me niet eens kan voorstellen dat het ooit nog volgende week wordt D: Niet dat het veel zal uitmaken, want dan moet ik toch weer a f**kload of stuff doen, maar okay. Mijn puuuunt is dat ik daarom niet echt meer op HPF kom. MAAR, ik zal BB niet zomaar laten varen! Ik heb het weliswaar heel druk, maar ik kan heus wel een kwartiertje voordat ik ga slapen dedicaten aan het posten. Dan maar 7.45uur slaap ipv 8. (haha, who am I kidding. Ik slaap geen 8 uur @@)

DARREN ECHTER, MOET EERST POSTEN @@ Anders kan ik niet verder. En ik wil onze lieve BB-mensjes dan op excursie sturen, zoals ik al eerder aangehaald heb. Ik vraag dan opnieuw: HEEFT. IEMAND. IDEEí‹N. OVER. WAAR. ZE. NAARTOE. KUNNEN? @@

Duuuuus hiermee wil ik alleen even zeggen dat ik nog leef, en dat BB gauw weer leven zal. Als Dar wil posten. *glares*

cheers!
your fearless leader

ARDENNEN @@

And imma be active again nao.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo apr 20, 2011 20:28 

Blijerd schreef:
Skywalker schreef:
Hey BB-team!

cheers!
your fearless leader

ARDENNEN @@

And imma be active again nao.

You better!

En voor de rest: als je nu niet post, dan smijt ik je eruit nog voor je Ji-is-awesome kunt zeggen!

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: vr apr 29, 2011 23:36 

Ik mis het gespam hier =[

En also, kijk eens naar iets cools! (het ww is "beauxbatons". Zonder aanhalingstekens.)

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 30, 2011 3:24 

*whispers* you forgot Adrian...

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Laatst bijgewerkt door Sjar op za apr 30, 2011 9:03, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 30, 2011 8:57 

Hahahaha :') Ze zijn echt leuk gemaakt =D

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 759 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 51  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: