Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 51  Volgende

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 14:22 

Deal! :')

Ik ga nu wel eerst even drie kwartier violen, maar dan komt er meteen een post.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 16:33 

T is ondertussen een uur verder NIENNA @@.

BTW, ik en Marije hebben besloten om een 800-jaar bestaan van Beauxbatons te vieren. Voorstel voor een bal en een uitje naar La Bocca!

Who agrees?

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 18:04 

Sorrysorrysorry, maar ik heb een geldige reden:
Mijn vulling was uit mijn kies gevallen en dan ook nog de kies waar ik over twee weken een wortelkanaalbehandeling zal hebben. Dus ik was naar de tandarts :')

En wat is La Bocca? ^^'
Edit: Oke, Sjar, niet zomaar je post veranderen xD Dus ik weet nu wat La Bocca is, maar wat is Boutenot? xD 'Vooral niet als het op Boutenot aan kwam.'

Maar ik vind het sowieso een goed plan :')

Laatst bijgewerkt door Nienna op di maart 22, 2011 18:13, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 18:12 

De Franse variant van Hogsmeade.

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 19:09 

Meisjes, Aimée (en ik) voelt zich een beetje buitengesloten. Ze is wel gemeen, maar ik heb een beetje het idee dat ze er nogal buiten valt.

Moet ik nu zelf met een subliem idee komen om haar enge connecties te laten hebben met anderen (like, Cam en Shawn stuff, ex-realties, blabla) of is er iets makkelijkers?

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 19:25 

Tom, ik snap je probleem. Ik denk alleen dat Thomas je op dit moment niet van veel nut kan zijn aangezien hij nu al tussen 2 meiden in staat die elkaar haten (Naomi en Enora) xD
Om er dan nog een bij te krijgen ^^'''

Dus sorry, maar als ik toch op een of andere manier kan helpen, hoor ik het graag :')

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 19:29 

@Ji: dat spelletjesidee lijkt me wel leuk, maar ik denk dat het lastig zou kunnen worden / te veel moeite is om dat voor iedere wedstrijd te doen. Mss alleen voor de laatste wedstrijd?

@Sjar: dat lijkt mij wel leuk om te doen. (:

@Tom: ja, dat viel me ook al op. Misschien kan Aimée Lea aanspreken? Want die heeft nu ook weinig te doen en we hadden wel het idee om die 2 langzaam vrienden te laten worden, dus. ;)
En ik dacht dat Aimée en Enora ook vrienden waren? Enora is nu in haar eentje aan het rondzwerven, geloof ik, dus je kan Aimée evt. ook achter haar aansturen?
En wat die connecties betreft, moet je het misschien met de andere RPGers bespreken? Maar ik neem aan dat er vast wel mensen zijn die ook een storyline met Aimée willen vormen (een Aimée/Naomi vendetta is even het eerste ding dat in me opkomt, maar er zijn vast zat andere mogelijkheden).

were mine.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 19:39 

Flor staat ook wel open voor een huge bitchfight, als je daar behoefte aan hebt =)

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 19:45 

@ Joyce: Ja dat was een foutje. Ik had dat eerst als stad, maar aangezien dat nergens in de buurt ligt van Beauxbatons (ik had het opgezocht), heb ik La Bocca maar gekozen op aanrading van Marije. Beauxbatons ligt namelijk vlak bij Cannes.

@ Tom: Naomi wil altijd wel een bitchfight met Aimée aangaan or whatever. Of zoals Margo zegt, Flor dus xD. Je mag ook altijd een fling met iemand starten xD. Misschien Dorian? Die is een beetje lonely nu :(

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 19:51 

Ja ik vind het hele liedjes plan super grappig alleen met Dorian heb ik daardoor nu even een writersblock. Wat betreft Aimée. Dorian is niet zo dol op die í¼berbitches (a) en Aimee spant toch een beetje de kroon maar you never know. Adrian/Dorian/Enora/Aimee was best even gezellig. ^^"

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 20:15 

@Tom: Ja, wat de rest zegt, eigenlijk. Ennnn over de connecties gesproken: Shawn is altijd bereid om een ~verleden~ te hebben met iedereen. Behalve Thomas. @@

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 20:25 

Haha, die twee hebben een toekomst samen :')

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 20:30 

Matt wil met iedereen een verleden hebben behalve met Lea, Dorian, Thomas, Joost etc @@

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 21:17 

Fijn dat jullie allemaal zo snel met dingen komen, daar is Aimée wel mee geholpen, haha.

En ze hoeft natuurlijk niet per se een verleden met iemand te hebben ofzo, het ging me er meer om om haar ergens een beetje in te plaatsen, aangezien ze er gewoon een beetje naast staat, zeg maar.

Oh, en met Dorian gaat het niks worden. Hij is te anti-bitch om op dit moment iets mee te kunnen xD

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: do maart 24, 2011 21:56 

DUBBELPOST, EXCUSEZ-MOI!

Komend weekend ben ik in Amsterdam en naar de bioscoop etc, dus ik zit niet achter de computer. Aangezien Aimée nu toch random in het lokaal zit, kan iemand haar misschien even meeslepen, anders gooi ik haar er na het weekend weer in.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 759 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 51  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: